De Revolutie in Winterswijk

1520580992 79
1607581912 79
1702492007 82

1. Silvia Straatmans

Heerlijke lunch, gezellige sfeer en bediening… kortom. Je voel je echt welkom!

2. De sfeer was geweldig, lekker buiten gezeten op een groot terras. Bediening was vriendelijk en vlot. Service ook goed want er was een vergissing van een paar mensen van ons kwa tijd. Maar was geen enkel probleem. Eten zag er keurig uit en smaakte prima. Kortom een echte aanrader om eens lekker te gaan lunchen. Top!!

3. Het eten was goed. Prijs, kwaliteit verhouding zeer goed.
    Wat jammer was, spa citroen was er niet, er werd gezegt : een Sprite werd gebracht, wat later een 7up zonder suiker bleek te zijn. Niet gevraagd. Zo ging er wel meer mis met het bestellen van een drankje. Helaas.

4. Bianca ten Thije

We hebben genoten van een heerlijke high tea. Eerst kregen we een zoete inval met allemaal heerlijke versnaperingen met de keuze uit thee of koffie en daarna een kopje soep met sandwiches. Genoeg om lekker vol te zitten en heerlijk ff paar uurtjes bij te kletsen. Reserveren vooraf is wenselijk. Dé bediening is geweldig, niks is teveel en de sfeer is helemaal ons ding. Wij komen zeker weer terug..

5. Mark Lieftink

6. birgit beer schipper

Geweldig! Eten, bediening, inrichting allemaal top!

7. Marleen Driessen

8. Leuke en gezellige sfeer.
    Verassende menukaart.
    Fajitas waren erg lekker evenals de voor eb na gerechten. Erg vriendelijke bediening snel en goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

9. Fam. van den Boomen

Een ontzettend gezellig en leuk ingericht restaurant met leuke bediening. Het eten (oa de fajitas) was erg lekker. We hebben genoten en als we ooit nog eens in de buurt zijn gaan we er zéker weer heen.

10. Bij binnenkomst ervaar je direct de Spaanse/Argentijnse sfeer die er hangt. Dit zie je ook op de menu kaart weer. Verschillende tapas en cocktails (ook alcohol vrij). Er zijn ook verschillende arrangementen beschikbaar. Naast gezellig eten of een drankje kun je 's avonds tot in de late uurtjes ook nog genieten van goede muziek met vriendelijk bar personeel. Die het vaak wel druk hebben maar netjes en vriendelijk blijven naar de klant. Het is betaalbaar en gezellig om er te zitten. Waarnaast je elke woensdag morgen en zaterdag overdag uitkijkt op de lokale markt.

11. sylvia smeenk

Mooi en sfeervol restaurant met heel vriendelijke bediening. Het eten was erg goed. We komen zeker terug.

12. Ian van der Wielen

Vanavond een zeer hartelijke ontvangst op het zeer smaakvol en gezellig ingerichte terras op de Markt in Winterswijk! Op de vraag of we om 21.00u nog een hapje konden eten kregen we een bevestigend antwoord. Lekkere, hippe drankjes op de uitgebreide drankkaart. Voor tijdens het kiezen van het menu (origineel gevonden) de smaakvolle iberico-kroketjes besteld, die inderdaad snel op tafel stonden. Gevolgd door overheerlijke enchiladas en een grote salade geitenkaas. Onder de heaters was het op deze zomeravond tot laat vol te houden.
    Met dank aan de zeer vlotte en attente bediening komen we graag morgen terug en dan gunnen we onszelf na vier avonden wandelen ook een nagerecht!

13. Willem ten Bras

Heerlijk gegeten in deze sfeervolle zaak! Aanrader!

(tip voor de eigenaar, de kaart is wel erg uitgebreid!)

14. Ad 21 punten

Afgelopen vrijdag fajita's geserveerd gekregen; bleek een laffe en lauwe hap, gehakt opgerold in even lauwe pannenkoekjes. Daarbovenop een koude rode saus geklodderd om het geheel af te maken. De kaas erbovenop was inmiddels zo afgekoeld, dat het meer leek op een plastic hoesje van elastiek. De beloofde rijst op de menukaart, bleek net zo doorzichtig als smakeloos, ondanks de smaakvolle ene kidneyboon die kennelijk met moeite was afgereisd naar het binnenste van een van de fajita's.

De bediening was zo rap dat we niet eens het gezicht van de betreffende ober konden zien en dat bleef ook zo. Ondanks de prima Mexicaanse muziek op de achtergrond en een lekker smakende cocktail, deed het geheel bij De Revolutie aan als een vreetfabriek voor jongeren, die zich kennelijk niet zo bekommeren om de kwaliteit van het eten.

Kom hier niet weer en raad het anderen ook af die van lekker Mexicaans eten houden.

15. Tiny toebes

Gezellig en heerlijk gegeten

16. Julia Peters

Volle Begeisterung! Wir werden oft wiederkommen!

(Vertaling door Eet.nu)

We zijn erg enthousiast! We zullen vaak terugkomen!

17. Positief, snel en lekker eten met een goeie gezellige sfeer

18. Stefan en Willemijn

Heerlijk en gezellig!!!

19. Heerlijk gegeten bij de Revolutie. Keuze uit een zeer mooie ruime kaart. Er heerst een gezellige sfeer en de bediening is er top! Wij komen er graag terug.

20. U Olijslager

Het eten smaakte erg goed. Er was heel goed rekening gehouden met lactose en glutenvrij dieet. De bediening was erg vriendelijk en correct. Zeker de moeite waard om te gaan eten. Wij komen zeker nog een keer terug.

21. Op 8 september prima geluncht met een gezelschap van vijf personen op het terras. Uitstekende service en sfeer. Daarom op 10 september opnieuw naar De Revolutie en wederom uitstekend gegeten. Een absolute aanrader!

22. Wim en Agnes

Als toerist lopende door Winterswijk kwamen we dit kleurrijke en gezellige terras tegen. Vriendelijk welkom en lekker wat gedronken. De buitentemperatuur was helaas minder aangenaam, dit ondanks de terrasverwarming. We besloten om binnen wat te eten, de heer van de bediening was zo vriendelijk om ons te "verhuizen", hier van een heerlijke maaltijd genoten!

Volgende keer als wij in Winterswijk komen (vanuit Apeldoorn) komen wij zeker weer terug hier!

Groetjes van Wim en Agnes Meijer.

23. Jan de Witt

Zojuist prima gegeten in een prachtige ambiance met leuk personeel. Bediening was erg attent en met onze dieetwensen werd keurig rekening gehouden. Wij komen zeker een keer terug!

24. Leidy Top

Prima gegeten, kleurrijke inrichting, Cubaanse sferen. Het terras zit heerlijk. Sfeervolle achtergrondmuziek. Bediening vriendelijk en vakkundig. Een aanrader

25. Van Uem

Vorig weekend bij de Revolutie uit eten geweest om wat te vieren... en waar kan dit beter dan bij deze mooie zaak in Winterswijk. Wat een super sfeer, even helemaal weg van de dagelijkse drukte. De bediening was erg vriendelijk en erg lekker gegeten. Dit keer de tapas, de volgende keer gaan we voor a la carte...

Wij komen dus zeker terug!

26. Tangelder

Afgelopen weekend heerlijk genoten van het tapas menu. Ook voor vegetariërs voldoende keuze. Eten was lekker, bediening was goed en het restaurant is sfeervol ingericht. Een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug.

27. Tapas wezen eten op een mooie dag, dus beginnen we lekker op het terras buiten. Later werd het wat frisser en zijn wij naar binnen verhuisd. Alles was mogelijk en heel vriendelijk naar een tafel gebracht.
    Binnen liep er helaas ander bedienend personeel en deze waren iets stugger en vergaten ons, waardoor de drankjes en tapas pas na een paar keer vragen op onze tafel kwamen. De tapas was redelijk, maar iets te veel uit de frituur. Kwaliteit van het vlees is matig. Wel betaal je voor kwaliteit, dus gewoon niet wat je verwacht. Mooie zaak, echt prachtige zaak.

4,5
  28. Semmy 108 punten

Erg gezellig om wat te gaan drinken. Mooi aangekleed, leuke muziek. Als het erg druk is zijn de wachttijden erg lang. Ik vind het eten niet zo geweldig en aan de prijzige kant. Voor een drankje en een borrelhapje prima.

30. Vanavond 29/12 met m'n vriendinnen tapas gegeten! Dit was de eerste keer dat we hier kwamen maar wat een leuke zaak is dit.
    Het was ook lekker druk en dat voor een maandagavond. De gastheer was zeer vriendelijk had alles goed onder controle en zag alles! Tapas 3 gangen gegeten, niks op aan te merken! Lekker gegeten.
    Wij hebben een heerlijke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

31. Ik heb samen met mijn vriendin gegeten, en het was heerlijk! Qua prijs / kwaliteit verhouding vond ik het ook goed. De bediening was spontaan en erg behulpzaam.

Een echte aanrader dus!!

32. Super gezellig zaak, vriendelijk personeel! Lunch er regelmatig en ga altijd tevreden naar huis! Kwaliteit van het eten erg goed! Aanrader dus!

33. Johan en Jeanet

Vanmiddag heerlijk geluncht. Buiten was het somber. Binnen was een gezellige warme sfeer. Prima gastvrouw en wij hebben van een heerlijke lunch genoten. Een echte aanrader.

34. Helaas ook geen goede beoordeling. Een high tea besteld en de prijs/kwaliteits-verhouding was ver te zoeken. We kregen bestek (waarvoor, want ook geen bordje?) en twee plateau's waar echt bar weinig op zat. En dat voor € 33,00!!! Een bedrag van € 15,00 voor 2 personen was meer op z'n plaats geweest. Dan staat er ook nog op de site dat je er 3,5 uur over mag doen. Geen aanrader dus!

3,2
  35. 3 gangen tapas besteld, 28 euro pp. Ik kom het wel eens goedkoper tegen maar toch. In het begin kregen we een klein stokbroodje, 2 garnalen soepjes, zalm en olijven. Kan niet veel mis mee gaan. Hoofdgerecht was meer onze smaak. Niets op aan te merken. Biefstukjes, kippetjes, krieltjes e.d. Bediening was prima. Wat wel een beetje jammer was, was dat het nogal lang duurde voordat we het tapas voorgerecht kregen. Waren koude gerechten. Zou toch niet langer dan een half uurtje mogen duren? Hoofdgerecht duurde ook wat lang. Nagerecht was bolletje ijs tiramisu, brownie spekkoek en choco taartje. Wel oké maar niets origineels waar de Revo zich mee kan onderscheiden. Maar persoonlijk vonden ik en mijn vriendin de muziek het meest storend. Bubbling muziek terwijl je eten gaat serveren? Heb zelfs def rhymes gehoord... Werd later wel gelukkig aangepast.

36. Anna Miedema-Caradonna

Vanmiddag (22-09-13) was ik met een vriendin in de Revolutie in Winterswijk.
    Wij bestelden koffie met appelgebak. Zoiets smerigs als dat appelgebakje was, heb ik zelden gegeten. De serveester nam de klacht kennelijk niet serieus en wenste gewoon af te rekenen. Voor de prijs die ik moest betalen mag je toch zeker iets verwachten dat eetbaar is. De volgende gasten die plaats namen en appelgebak wilden bestellen heb ik het dan ook sterk afgeraden.
    Met vriendelijke groet,
    Anna Miedema

1,7
  37. Prachtige zaak, schitterend gemaakt. Super gezellig zitten, alleen het eten viel erg tegen ! Echt jammer ! Je verwacht toch goed eten, bij zo'n mooie entourage ... is hier helaas niet het geval ! Te flauw van smaak, porties erg klein, kip te droog etc. en daarnaast ook best prijzig ! Dit streep je weg, als het eten perfect zou zijn, maar helaas !

38. Ans van Ginkel

Helaas was het vegetarische gerecht, pompoen, courgette, aardappelen en kaas zeer weinig en erg teleurstellend. Beetje gedroogde pompoen, 4 plakjes courgette (bijna zwart) En 3 aardappelen met een topje (kaas?). Bovendien kwam het gerecht veel later door dan dat van mijn 5 disgenoten. Gelukkig konden zij bij hun enchaladaas extra aardappels en sla bij bestellen zodat ik mee kon eten.
    Prijs, kwaliteitverhouding zeer mager.

39. Helaas geen goede recensie. Vond het eten weinig en duur voor wat je krijgt. Personeel was meer met hunzelf bezig dan met de gasten. We komen hier niet weer!
    P K

40. We hebben hier heerlijk gegeten met 2 man.
    De bediening was heerlijk spontaan en kwam gezellig een praatje maken.

Als je binnenkomt geeft de sfeer echt een WOW effect. We zijn zelfs foto's gaan maken.

De prijs kwaliteit was ok.
    Het was goed te doen.

PS. het 2 personen bord voor het dessert is helemaal TOP.

41. De sfeer en de aankleding van de zaak is top, erg goed over nagedacht en heel sfeervol.

Jammer van de ongeïnteresseerde bediening op sportschoenen.

Daarnaast vind ik de prijzen te hoog voor wat je krijgt, kleine stukjes vlees en vis, gefrituurde 'gebakken' aardappels, een beetje sla en stukjes appel. (???)

Wij begonnen met de tapasplateau voor twee personen à €19,- maar dat was een tegenvaller. Niets bijzonders en veelal kant en klaar uit en potje/blikje. Olijfjes met stukjes feta, koude champignons, gefrituurd garnaaltje, tapenade, vier stukjes stokbrood, krabsalade, gefrituurde stukje kip, stukje ossenworst en een klein beetje spinaziesoep zonder smaak.

Veel te veel geld voor een tapasschotel met zoveel kant en klare producten.

Het idee van de Revolutie is aardig, om er wat te drinken, maar dineren doe ik er niet meer.

4,9
  42. Supergezellige avond gehad. We kregen eerst een tafeltje waarbij we bijna bij beide naaste tafeltjes op schoot zaten. Dus er was geen privé gesprek mogelijk. We kregen bij navraag meteen een andere tafel toegewezen, geen probleem.

Eten was goed, alleen jammer dat er geen verse warme groente bij wordt geserveerd en dat de "gebakken" aardappelen gefrituurd waren.

43. Revolutionaire bedrijfsvoering. Dat zal het zijn, want van 's morgens vroeg tot 's avonds laat kun je zeven dagen in de week terecht in de Revolutie. Het is een mooie, kleurrijke ontmoetingsplek voor lounge, diner & dance in het centrum van Winterswijk aan de zijkant van de kerk op De Markt. Che prijkt er levensgroot met de ogen dicht aan de wand en de muziek was modern populair . Wij hebben het Tapas-menu gekozen en zijn erg tevreden over de kwaliteit en over de kwantiteit. Heel verrassend was het niet, maar het werd door sfeer en bediening ruimschoots goedgemaakt.
    Echt aan te bevelen.