Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Winterswijk verdeeld zijn.

1. Gisteren ter ere van onze trouwdag weer bij de Nachtwacht gegeten, een 5 gangen verrassingsmenu, heerlijk eten, smaakcombinaties die goed bij elkaar aansloten, perfect gepresenteerd. Bediening zoals altijd vriendelijk en correct. Het interieur was sinds de vorige keer veranderd, een frisse witte kleur, desondanks wel knus en gezellig, met humoristische accenten. Het was een zeer geslaagde avond!

2. Heerlijk gegeten met 7 man. Een paar verrassingsmenus, twee tournedos en een vis van de dag. Uitstekende en vriendelijke bediening, en een gezellige sfeer. Hier kun je rustig nog eens terugkomen.

3. Zeer goed gegeten. 3 gangen verrassingsmenu.
    Heerlijke gerechten, smaakvol en goed en zorgzaam opgediend.
    Ook de bediening is professioneel en zorgzaam.

Aart & Mathilde

4. Rob winkelhorst

Vandaag met vier pers wederom heerlijk gegeten van een 5 gangen verrassings menu, met mooie en verrassende gerechten. Waarbij de prijs kwaliteit zeer goed is.
    42,75 pp voor 5 gangen menu waaronder een tussengerecht met gebakken ganzelever met een heerlijk gebakken brioche broodje verrukkelijk.....

Gewoon een gemoedelijk restaurant waar je op een relaxte manier kunt genieten van mooie gerechten, in een knus heden daags restaurant .

5. Vandaag op 4 april rustig even gaan lunchen. Wijntje erbij, een verrukkelijke soep van erwtjes en gevuld met stukjes zalm en daarna een heerlijke lunch met o.a. salade e.d.
    We zijn hier vaker geweest en de sfeer en de bediening is zoals altijd prima en zeer vriendelijk. Vrienden van ons uit Utrecht willen, als ze weer bij ons zijn, altijd naar "De Nachtwacht".
    Kortom, we keerden zeer voldaan en blij en zeer tevreden huiswaarts.
    Rob en Thea.

6. September 2010 hier geweest helemaal top, een 10.

Nu afgelopen weekend waren we weer in de buurt en terug geweest, erg tegen gevallen!!!!

Twee jeugdige mensen in de bediening die wel hun best deden maar het toch nog niet helemaal hebben, jammer vorige keer geheel andere bediening wat ons zeer aansprak.

Dan binnen de zaak, was de vorige keer bruin en erg sfeervol nu alles wit en kil, je moet er maar van houden, wij dus niet.

Het eten was redelijk, kleine hapjes voor grote mensen, en dan het ergste wat er gevraagd werd bij het serveren van het hoofdgerecht: (lusten jullie er ook frietjes bij) jaaaaaa natuurlijk vertelde wij, alleen dit duurde zo lang dat ons bordje al bijna leeg was, ja en dan nog even wat frietjes met majo moeten eten, jammer, jammer.

Je snapt dat dit voor deze bistro natuurlijk niet kan en dan ook nog bijna 100 euro betalen!!

Helaas voor ons zeker geen derde keer meer, jammer dat het zo kan lopen met De Nachtwacht.

O ja dan loop je met 20 min. naar huis en zeg je tegen elkaar ik zou best nog wel iets lusten................................vul de rest zelf maar in.

7. Dit was onze 2de keer uit eten hier en we hebben ons dit keer laten verrassen met een vier gangenmenu..

Wederom was het echt genieten, de service was vlot en erg vriendelijk.
    Ik ben normaal best wel een moeilijke eter maar hier kon ik helemaal niks van zeggen , het was allemaal erg lekker en sausjes en gerechten qua hoeveelheid en smaak perfect op elkaar afgestemd en alles zag er als een plaatje uit.

Tot de volgende keer maar weer :)

8. Heerlijk gegeten middels een 4 gangen verrassingsmenu in een prettige ontspannen sfeer. Genieten zoals eten is bedoeld.

9. Na het shoppen op zaterdagmiddag enorme zin in lekkere koffie met wat eten.
    De koffie was heerlijk en we kozen voor een voorafje/voorgerecht.
    Het was heeeeerlijk, goede smaak verhoudingen met stevige smaken.
    We komen zeker weer.

10. Hebben hier 11 november 2011 gegeten, een 4-gangen verrassingsmenu. Werkelijk alles was goed. Hebben begrepen dat de chef gewerkt heeft in een sterrenrestaurant en dat is te proeven. Was een wild georiënteerd menu. Nog nooit zulke heerlijke rode kool geproefd, werkelijk een smaaksensatie. Eend (tussengerecht) en hert (hoofdgerecht) uitstekend bereid en zeer smakelijk! Tip: neem een dessertwijn bij het nagerecht. De rode huiswijn is meer dan in orde. Kortom, een aanrader!

11. Wouter

12. Anita Vd Vorle

Nou we zijn nu nog binnen in de nachtwacht! Wat is het hier toch lekker eten. Een te gekke eigenaar die zo gek is als een deur(positief) en oprecht! Met 6 man perfect gegeten niks op of aan te merken over het eten en bediening! Een perfecte tournedos voor het eerst zo gegeten.

Beste restaurant waar ik tot nu toe heb gegeten! Verassing menu's waren geweldig.

13. S.E. de Vries

Met z'n tweetjes wezen eten op vrijdagavond. Zulke goede recensies gelezen, dat wilden we proberen. Oh oh oh, wat zijn we verwend. Voortreffelijk was het. Gegaan voor het 4-gangen verrassingsmenu, waarbij liever geen vis geen enkel probleem was. We hebben genoten van de gerechten. Verrukkelijke kalfswang onder meer. Het eten wordt bediend (goede bediening!) met witte handschoentjes, wel vreemd dat er dan papieren servetten zijn, dan verwacht je ook stoffen servetten, maakt het net nog wat meer af. De gangen waren goed van hoeveelheid. De uienmarmelade bij de eendenborst, heerlijk! En de truffelpuree, lekker! Als BOB miste ik alcohol-vrij witbier. Een absolute aanrader dit, zegt het voort.

14. We hadden 1 overnachting in Winterswijk. Ik had op internet gezocht naar een goed restaurant. We kwamen terecht bij restaurant de Nachtwacht. De Nachtwacht is een mooi en gezellig restaurant. Je merkt gelijk bij binnenkomst dat er rust en tijd is voor alle gasten. Wij besloten om voor het hoofd- en nagerecht te gaan. De gerechten waren erg mooi opgemaakt en smaakten ook heerlijk. Het was prachtig om te zien dat de gastheer de gerechten serveerde met witte handschoenen. Wat erg opvallend was, was dat het restaurant veel gasten had voor een doordeweekse avond. Een volgende keer gaan we zeker voor het verrassingsmenu. Jammer dat we zover van het restaurant wonen (Amsterdam). Een aanrader voor een ieder die heerlijk en gezellig wilt eten in Winterswijk.

Bedankt voor de gezellige avond!

15. Annemarie en Piet

Wij waren een paar dagen in Winterswijk en doolden door de straten om hier en daar eens binnen te kijken om een indruk te krijgen van het restaurant. Zo ook bij "De Nachtwacht". Terug naar de weg lopend kwam de eigenaar van de Bistro naar buiten lopen om te vragen waarom we zijn deur voorbij liepen. We vertelden dat we zoekenden in de (eet)woestijn waren en daarop zei meneer dat als we bij hem naar binnen gingen we niet teleurgesteld zouden worden. De keus was gemaakt en we zijn absoluut verwend die avond.

We kunnen niet veel eten en daarom werd het 3-gangen verrassingsmenu ingekort naar twee-gangen. Geweldig, wat een culinair feestje en gastvrijheid!

We gaan vast en zeker nog eens vanuit het westen van het land naar het mooie Winterswijk en.... "De Nachtwacht".

16. Klein maar (heel erg) fijn. Dat is denk ik wel de vlag die de lading dekt. De op dit moment niet-actuele website kan je even op het verkeerde been zetten, maar laat je je daardoor niet afschrikken, dan krijg je een culinaire avond waar je werkelijk 'U' tegen zegt.

Gert en zijn mensen weten hoe ze de gasten in de watten moeten leggen en het is overduidelijk dat ze dat met veel liefde doen. Liefde voor het vak, liefde voor de producten en liefde voor het verrassen. Garneer dat ook nog met een vleugje humor, en het plaatje is compleet.

Het is dan ook geen wonder dat het verrassingsmenu onze favoriet is: Een heerlijke ontdekkingsreis met een door chefkok Raymond Lepoutre zorgvuldige uitgestippelde route, waarbij Gert en zijn team als reisleiders optreden.

17. Rianne, Ingeborg & Monique

Wat kunnen wij nu voor moois vertellen over de Nachtwacht.

Als eerste. Het personeel is geweldig. Ze zijn professioneel en hebben aandacht voor hun klanten.

Het eten. Eén woord kan dit beschrijven. Uitmuntend! Of het nu lunch, diner of iets lekkers bij de borrel is. Alles wordt met zorg bereid.

Wij zijn vaste klant en genieten iedere keer weer met volle teugen.

Rianne, Ingeborg & Monique.

18. Wij van T-Mobile hebben een geweldige avond gehad met erg lekker eten, tevens was onze gastheer Gert erg vriendelijk en klantgericht!

19. Sfeervol restaurant, zeer prettige bediening en het verrassingsmenu was van excellente kwaliteit!

Prima prijs- kwaliteitsverhouding.

Dit restaurant mag zich scharen onder de betere restaurants in Nederland. Een absolute aanrader!

20. Wat een verrassingsmenu toch voor een verrassende avond kan zorg dragen.

De smaak van het menu maar ook de overgangen van voorgerecht naar hoofdgerecht heeft ons aangenaam verrast.

Betrek daar het gastheerschap bij en je hebt een onvergetelijke avond.

Alles top!

21. Ik ben een lastige eter! Hier wordt naar je geluisterd wat je wel of niet lust. Perfect. Perfect.

22. floortje

Het is er erg gezellig en je kunt er goed eten, alleen jammer dat ze de roerbakkip van de kaart hebben gehaald en dat ze nu van die dikke patat hebben.

23. Mariska

Gisteren uit eten geweest! Heerlijk gegeten! Ook een verrassingsmenu genomen! Goed verwend. Voldoende te eten, borden mooi opgemaakt!

Top, ga zo door!

24. Gisteren weer heerlijk gegeten bij de Nachtwacht. Het verrassingsmenu was top! De warme broodjes met boter, olijfolie en zeezout waren een prima apetizer. Het voorgerecht met coquilles en een soort kaaskoekje was verrukkelijk. De coquilles goed gegaard en bijzonder smaakvol. Het hoofdgerecht, pasta alla norma met daarbovenop haricots vert en runderlende was lekker. De pasta was romig en smaakvol. Jammer dat dat maar een kleine portie was. Nog gevraagd naar meer, maar helaas...
    De runderlende was mals, had misschien nog iets meer rose gemogen, maar laten we niet zeuren. Het bord was prachtig opgemaakt en qua portie was het meer dan voldoende. Het dessert bestond uit aardbeien met basilicumyoghurt. Heel bijzonder. Je proeft echt de basilicum. Erg lekker in combinatie met de aardbeien. Er stonden nog twee dingetjes op het bord, iets met hangop, maar dat ben ik even kwijt. Wat te wijten valt aan de lekkere rose die Gerd schonk op deze zwoele zomeravond op het sfeervolle terras van de Nachtwacht. En de prijs....die valt ontzettend mee.

25. Erik & Annet

Gisteren 29-05-2010 wezen eten, en het was geweldig!

Mooie opgediende borden, ruime porties, en leuke bediening. Het eten was prima van smaak. Een aanrader!

26. Nikki

Geweldig! Top echt super! :)

27. Na een dag heerlijk wandelen was dit een perfecte afsluiting van de dag. Een knusse, gezellige bistro met geweldig eten. Het verrassingsmenu is werkelijk één groot feest. Heerlijke wijn erbij, helemaal top! Wij komen hier beslist nog een keer terug.

28. De Nachtwacht heeft een nieuwe Chef; het eten was er altijd al goed, maar momenteel is het er echt geweldig goed eten!

Het is nu zelfs lastig om een vrij tafeltje te vinden, dus hebben we gisteren maar gereserveerd, iets wat we normaal gesproken nooit zouden doen, maar we hadden er de laatste keer zo genoten, dat we dat er wel voor over hadden.

Echt een aanrader dus!

29. Tanja

Echte aanrader!

Heerlijk buitenterras voor een zwoele zomeravond.

Bediening attent: vragen of alles naar wens was en of er aangevuld moest worden. Duurde wel wat langer, maar voor ons groepje van 8 mensen geen punt.

Voor-, hoofd-, nagerecht leken niet veel, maar er kon na afloop ook nog een lekkere kop koffie bij zonder het gevoel te hebben dat je vol was.

Bijgerechten waren prima, niet alleen salade, ook een warme groente.

Goede prijsverhouding.

30. hier gegeten met veel vrienden van ons. En zeer geslaagd. Goed van eten, en vriendelijke bediening.
    Kunnen ze in de grote stad nog wat van leren

31. Leuke ambiance, sfeervol en kleinschalig. Eten was kwalitatief goed, maar kwantitatief laat het te wensen over. Hoofdgerecht is minimaal, bijbehorende gerechten (aardappelen, groente) ook. Bijgerechten worden niet automatisch aangevuld, wordt ook niet naar gevraagd. Echt iets voor z'n tweetjes of met z'n vieren, niet geschikt voor grotere gezelschappen, we waren met meer dan 10 personen en konden (ruim) meer dan twee uur wachten op het hoofdgerecht. Ook voorgerechten zijn flink aan de prijs gezien het gebodene. Professionele en attente bediening.

32. Ronny en Janienke

Leuk restaurant, rustige sfeer, om relax te kunnen eten.het eten was heerlijk,complimenten aan de kok en bediening. We komen zeker weer.

33. eddy & sila

leuke ontvangst en prima bediening.
    kunt er prima eten en staat in goede verhouding tot de prijs.
    sfeervol ingericht en zeker een aanrader

34. Lekker en gezellig, leuke zaak!

35. Heb nu enkele keren gegeten in de Nachtwacht en vind het zeer de moeite waard voor een gezellig etentje met een prima ambiance en een goede menu kaart.

Vorige pagina