Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Winterswijk Miste verdeeld zijn.

Zeker geen aanrader het bestelde eten de mix gril, de patat en de groenten waren koud. Het vlees was buiten dat het niet warm was ook smaakloos. Het is weg gegooid geld om daar te eten.

Zeker geen aanrader! Erg lang wachten op het eten, werd bezorgd door 1 bediende voor een tafel van 7 en we zaten in de serre, onze zoon kreeg niets en moest om gevraagd worden, hoofdgerecht werd eindelijk gebracht en was het weer wachten op de aardappels, friet enz.
    Hier gaan we echt nooit meer heen.

Met een groep gegeten. Iedereen was tevreden over zijn of haar gerecht. Alles werd goed opgepakt. Wij vonden de bakjes met frietjes en groente wat aan de zuinige kant. Het is wel wat rumoerig maar ik zelf vond dit juist wel prettig omdat we met een groepje waren.

Willy meerdink

Zoals altijd heerlijk gegeten!
    Heel fijn een keer wat nieuws op de menu kaart! Uitgeprobeerd en het was super!
    Een keer wat nieuws mocht ook wel een keer šŸ˜‰

Top gegeten, top bediening, gewoon super, prijs kwaliteit šŸ‘

Gezellig druk binnen, leuke sfeer met livemuziek. Wel ruim een uur gewacht op het eerste gerecht. Na dit aangegeven te hebben, stond het binnen twee minuten op tafel, zonder excuses trouwens. Klein bakje aardappelen en groenten ed voor zes personen. We hebben ergens anders een toetje gegeten, iedereen om ons heen moest erg lang wachten op het eten, daar hadden we geen zin meer in. Eten zelf hadden we meer van verwacht, sommige tafelgenoten vonden het vlees erg droog. Kon geen gedag vanaf toen we weggingen. Ik had er meer van verwacht.

Vivaldi: Een gezellige eetlocatie, geschikt voor bv. de wat jongere groepen. Het is maar wat je gewend bent, maar als je als gast behandeld wilt worden moet je bij deze locatie niet zijn. Ik had mijn fam. uitgenodigd voor een etentje. Zelf moest ik na een kwartier wachten 2 keer vragen naar het eerste drankje (koffie). Toen ik het hoofdgerecht op had werd pas het tweede drankje geserveerd, ook moest ik hier opnieuw 2 keer naar vragen, dus echt attent was de bediening deze avond niet. We hebben wel een gezellige avond gehad met redelijk goed eten. Aan de (jonge) bediening mag dus wat extra aandacht (en opleiding?) besteed worden.

Vandaag een familiedag gehad bij vivaldi winterswijk. Dit was het 10e jaar familiedag en we hebben het met zn allen (45 personen) prima naar onze zin gehad. Alles was top geregeld koffie, spelletjes, dranken en eten het was allemaal helemaal goed. Ook hebben we een fijne busreis gehad vanuit didam naar winterswijk ook dat was top geregeld!!!! Kortom een superdag

Heerlijk gegeten! Kinderen buiten in de speeltuin. Niemand wilde naar huis. Helaas komen we niet uit de buurt, anders kwamen we zeker terug!!

Addick Stroes

Goed eten en drinken. Soepele opvang voor het buiten/in het zonnetje eten in geval van weeromslag.
    Meertalig menu en bediening. Handig met mijn buitenlandse vrienden

Net als vorige keren erg lekkere spareribs gegeten. Er komt zeker een volgende keer!

Van Eerden

Gezellig druk, vriendelijke bediening, 2de sparerib te koud en het was te donker.

Na het lezen van de recensies waren wij sceptisch over het eten en dergelijke. Maar tot onze verbazing bleek dit mee te vallen. Wij waren met 13 man en enige minpunt was dat er maar voor 12 gedekt was. Het eten was goed, maar de serveersters mogen wat vaker langskomen. De Duitsers waren wat luidruchtig, maar een serveerster wees hen op hun plek. Al met al een goede ervaring en voor herhaling vatbaar!

Top gegeten. Super attente en leuke bediening. Komen zeker weer.

Zondagavond met 5 personen wezen eten bij Vivaldi. Was erg druk, maar hoewel we een half uur te vroeg waren om 18.30 uur ipv 19.00 uur toch meteen naar de tafel geleid. Bediening erg ongeĆÆnteresseerd en om een lang verhaal kort te maken, om 21.10 uur kregen we eindelijk ons nagerecht. Tijd tussen de gangen veel te lang, ook het brood met kruidenboter wat we als vooraf hadden besteld was na een half uur nog niet geserveerd. Na een opmerking kwam het meteen op tafel en 10 minuten later de voorgerechten.
    18.30 uur entree
    19.15 uur voorgerecht
    20.15 uur hoofdgerecht
    21.10 uur nagerecht

Sfeer heerst er niet, alles is gericht op massa, geen enkele vorm van persoonlijke aandacht. Eten was verder ok, maar niet echt ons idee van gezellig uit eten gaan met het gezin. Leuk voor een vrijgezellenfeest of vriendengroep om uit eten en drinken te gaan, maar voor een gezin zou ik het niemand aanraden.

CB

Eerste keer hier, erg lawaaierig en voor romantiek en rustige achtergrond muziek moet je hier ook niet zijn. Er zat een haar in het voorgerecht en we kregen een nieuwe van het huis. Tussen gerechten door vrij lang wachten. Saus bij vleesgerecht werd vergeten en voor coca cola moet je hier ook niet zijn, alleen Pepsi. Eten was verder prima!

Eten was goed, rest was waardeloos. Hebben een uur op ons eten moeten wachten. Zag ernaar uit dat zowel de keuken als de bediening het aantal bezoekers niet aankonden. Daarnaast was er een muzikant die (slecht) zong met een geluidsniveau waarbij je elkaar niet eens meer kon verstaan. En harmonica. Wie zit daar nu op te wachten!

thea

Geluncht met vrienden tijdens onze fietstocht. Heerlijk buiten gegeten, prima lunch, mooi geserveerd op een houten plank, lekkere wijn erbij. Zaten buiten op het grote terras. Vriendelijk personeel. Kortom een aanrader.

Afgelopen zaterdag maar weer eens naar Vivaldi, want het is daar altijd goed vertoeven. Zo ook deze keer.

Op deze zomeravond was het terras vol en ook het restaurant zelf gezellig gevuld. De meisjes van de bediening moesten dus hard lopen en deden dat ook zeker.

Zoals altijd de duivelse spareribs besteld, mijn favoriet. Heerlijk mals vlees, goed gekruid (voor mij precies duivels genoeg) en door de langzame garing op houtskool voorzien van een heerlijke knapperige donkere buitenkant. (In USA ook wel de 'bark' genoemd, zeker niet verbrand dus!) Ook mijn tafelgenoten aten lekkere gerechten.

Aangezien het zaterdag was liep Buddy van Zutphen weer door de zaak met live muziek, past goed in de algehele sfeer. Desserts waren simpel maar prima, standaard schepijs maar wel met vers fruit!

Fantastische bediening, klantgericht en vriendelijk. Eten prima en tussentijd tussen de gangen zelf kunnen bepalen. Proficiat voor de bediening.

Met 11 personen diverse gerechten gegeten en iedereen was volop tevreden over de kwaliteit van het eten, de ambiance, sfeer en bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Was het voor 1 teveel, werd er zelfs aangeboden het netjes te verpakken in een alu bakje met deksel, zodat het kon worden meegenomen naar huis.van van de 11 toch 6 personen 1:15 tot 1:45 uur hebben moeten rijden en weer terug moesten. Een heuse aanrader.

Gert

Gister weer heerlijk wezen eten bij het altijd gezellige en sfeervolle steakhouse Vivaldi! Ik vind het jammer om deze reacties hieronder te lezen, aangezien de paar keer dat wij er zijn geweest alles altijd prima verzorgd was!! Aanraders: champions dordogne en de groentetaart. We hebben wederom weer een erg gezellige avond gehad.

Ben super tevreden over de service, het eten, en het sfeertje. Iedere week mooie live muziek van onder andere buddy van zutphen. Het is een super leuk gezellig restaurant, zeker een aanrader.

Wij komen eigenlijk regelmatig bij Vivaldi's maar dat is na de laatste keer gebeurd, we zijn zo teleurgesteld. Wij kwamen aan en concludeerden al snel dat het druk was. Toen wij ons meldden bij de junior eigenaar kregen wij een tafel toegewezen. We namen plaats en vervolgens duurde het 20 minuten voordat de bediening ons had opgemerkt (wel was ons al opgevallen dat een vaste medewerkster die normaal de leiding heeft en ook alles ziet er niet was).

We kregen de menukaart en ook werd de drank bestelling opgenomen. We hadden een stokbroodje met kruidenboter vooraf besteld, deze kregen we eigenlijk direct bij de drankjes, daar moesten we het voorlopig mee doen (alleen wisten we dat toen nog niet).

We zaten te wachten en merkten al snel dat tafels die later dan ons binnen kwamen eerder het eten hadden dan wij. Ook werd er veel eten afgehaald, dit ging echter ten koste van de wachtende bezoekers in het restaurant (de keuken kon het simpel weg gewoon niet aan).

Toen we op het punt stonden om het restaurant te verlaten kwam het hoofdgerecht, nou eindelijk dacht ik eten. Ik had een kalfsoester besteld met zalm, die was helaas koud. Terug naar de keuken was geen optie, omdat het al lang genoeg had geduurd en we geen tijd hadden om nog langer te moeten wachten, want de kinderen moesten immers de volgende dag weer naar school.

Wij waren aanwezig om 18:15, het hoofdgerecht arriveerde precies 2 uur later. Ons zien ze voorlopig dus niet meer terug. Voor iedereen die er naar toe wil, verzeker jezelf ervan dat je genoeg tijd hebt want die zul je nodig hebben.

Positief: het toetje. De tiramisu was lekker. En de sfeer in het restaurant was goed. Mooie aankleding.
    Kritiek: groente was erg weinig. Wel een lekkere salade. En de friet was ook niet veel. Schnitzel was niet goed gebakken. Erg slap en vet. Er zat geen krokant korstje op. Ook was de varkenshaas wat droog.

Na 16 jaar weer eens bij Vivaldi geweest, toentertijd kwamen we daar regelmatig, zaak is niet al teveel verandert, sfeer en bediening nog altijd ontspannen en goed.

Eten was perfect, voldoende en zeker een goede prijs - prestatie verhouding, alleen plakte de tafel van alle kanten, servet bleef aan de "tafel plakken" en dat is best onsmakelijk te noemen, en geeft een hele andere wending aan "uit eten gaan".

We kunnen ons voorstellen dat er mensen zijn die gillend daar weglopen, wij komen voor zeker nog weer terug en hopen dat dan de tafels er wat frisser bijstaan.

We vonden het niet zo geweldig. De bediening niet al te vriendelijk. Als je een glas wijn vraagt, krijg je een nieuwe fles en wordt er afgerekend wat er uit de fles mist. Heel raar. Hoeveel is een glas? Voelt als misleiding.
    Het restaurant ligt op een mooie plek in de natuur. Jammer dat het een beetje als een zgn vreetschuur aandoet.
    Het eten was wel lekker.

Magdalena

Van ons gerecht (spare ribs, schnitzels, kippepootjes) waren delen verbrand, veel te vette frites en gebakken aardappelen. Niet al te vriendelijk, gastvrije bediening.
    Weinig sortering in groenten, wat sla en smakeloze lof.

- Geen keuze voor of friet of aardappelen
    - 1 zak friet per tafel (ietwat karig en ook liever iets krokanter)
    - Vlees goed, Huisgemaakte tiramisu erg lekker, Sorbert ook, royaal met de slagroom