Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Winterswijk Meddo verdeeld zijn.

Helaas geannuleerd, wegens bus vol oktoberfestgangers vanuit Radstake naar Spiekerman

Vanavond gegeten. Het was carnaval en daardoor erg luidruchtig. We hadden daar geen rekening mee gehouden en waren er bij de reservering ook niet opgewezen. Na volop excuses van het personeel ons eten (wel goed) hoefden we niet de volledige rekening te betalen. Prima opgelost.

Angelique

Wij hebben een zeer geslaagde avond gehad. Het diner was heerlijk, wij komen hier zeker terug.

H.v. Valburg

Ontvangst hartelijk, gezellige sfeer, bediening keurig, drank en diner heerlijk. Prijs aan de lage kant zelfs. Al met al een aanrader en zeker In de zomer. Mooi aangelegde ruime tuin met gezellige zitplekken.

Je kunt er echt super lekker eten! Echt een aanrader, we zijn vorig jaar ook met de kerst daar uit eten geweest met warm buffet, super leuk!!! Ga dit dit jaar zeker weer doen!

harrold

Er hangt een goede sfeer, gasten worden snel en vriendelijk bediend en het eten is er heerlijk, complimenten Heren!

Nikki

Lekkerste restaurant ooit! Als ik moet zeggen welk restaurant het beste is is het Spiekerman wel! Super gewoon!

Super gegeten vorige week, februari 2008. Er zitten nieuwe mannen op. Kaart keurig, eten boven verwachting. Prachtig opgemaakte borden, heerlijk gegeten. Echt een aanrader.