Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wintelre verdeeld zijn.

We waren met het hele gezin, 15 personen, en werden opgedeeld in 2 verschillende tafels, de soep was niet te eten zo zout en verder smakeloos. Paasbrunch kostte bijna 25 euro pp, maar koffie en thee kwam er extra bij. Verder was het goed, maar niet bijzonder. Bediening was uiterst vriendelijk, maar een grote chaos.
    Volgend jaar zoeken we iets anders, dit was geen groot succes.

Jo van Hattum

Het was prima.

Wij hebben met 25 personen lekker gegeten.
    Het fijne was dat wij allemaal tegelijk konden eten.
    De bediening was prima.
    Wij hebben een gezellig 65-jarig huwelijksfeest gehad.

Deze avond krijgt van mij een dikke 9.

G.v.Houtum

Het was prima

Top! Heerlijk gegeten, aardige bediening.
    Dochter heel fijn gespeeld

Wim Liebregts

Prima gegeten, jong maar zeer correct personeel die het je echt naar de zin willen maken! Top !

j jansen

Donderdag 21 juli.

Na een tijdje fietsen met 4 personen was het tijd om via een omweg bij restaurant De Hut ff aan te leggen, om wat te drinken en evt een hapje te eten.
    wij waren om 15,45 ter plekke om tegen 16,30 uur vroegen wij of we nog wat konden bestellen van de lunchkaart het op het terras zaten enkele gasten en dachten dat het in de keuken wel mogelijk zou zijn.op de kaart stond wel vermeld dat de lunch tot 16.00 uur was jammer dat de serveerster zonder overleg ons mede deelden dat dit niet meer kon.

M vr gr

J Jansen

Ge-wel-dig restaurant! Je kan er leuk high tea'en en natuurlijk ook lekker uit eten. Het eten smaakt uitstekend. Vriendelijk personeel en goede sfeer!

Ben Verhoeven

Geweldig goede en zeer flexibele bediening dit heb ik in dure restaurands vaak slechter ervaren. Lekker gegeten. Geen enkel verschil tussen social deal of a la carte. Wij komen hier zeker terug. Prima en gastvrij

De door ons gehouden familie reünie werd geweldig verzorgd door de mensen van D'n Hut. Voor herhaling vatbaar. Uitgebreide speelgelegenheid voor kinderen, lekkere drankjes en prima eten.

Smetsers

3-gangenmenu gekocht via social deal. Wat een matige hap. Prijs/kwaliteit was niet in balans. Fantasieloos. Niet voor herhaling vatbaar.

Ivo Bos

We zitten op het terras en er zijn slechts 5 tafels bezet. Onze zoon wil graag een uitsmijter maar dat is blijkbaar niet meer mogelijk.. Het is tenslotte al half zes en dit is een item voor de lunch. Dit nadat de onbeschofte dame die ons moest bedienen rare gezichten naar haar collega's had getrokken... Wat een onbeschoft en a-commercieel personeel werkt hier.

We gaan hier nooit meer naar toe!!

Met de motorclub is dit een vaste rit geworden. Rijden door het mooie Brabant en dan bij Tea at Hamtingh's genieten van een cream tea. Deze is op onze vraag met een aantal hartige hapjes uitgebreid. Ook ben ik hier al meermalen met collega's en vriendinnen geweest en elke keer weer is het een feest.

V Vechel

Hele slechte ervaring!!! High tea gedaan, zelfs de kinderen hadden nog honger toen we gingen, eerst een kopje soep was wel lekker, daarna voor ieder 2 sandwiches, heel kleine, met gerookte zalm die helemaal bruin zag... Iets van gezegd maar kreeg als antwoord: we hebben geen andere. Daarna de zoete hapjes waren wel lekker maar ook heel weinig... Ze hebben geen één keer zelf gevragen of we nog koffie/thee wilde, moesten er zelf de ober om roepen.

Heel lekker weer buiten maar high tea kon alleen maar binnen, maar zagen dus wel dat sommige warme gerechten dus 5 minuten stonden te wachten op een tafel in restaurant voordat ze uitgeserveerd werden.

Voor ons echt geen tweede keer meer!!'

De bereikbaarheid is eerder matig te noemen, vooral als je TomTom volgt en plots terecht komt op een met palen afgesloten weg; wenselijk is dat er wat meer naamborden de route beter aangeven. Eenmaal aangekomen word je wel beloond voor het zoeken: leuke sfeer, lekker eten (met keuzemogelijkheden), vlotte en vrouwvriendelijke bediening; verrassend is de TV-bewaking voor de binnenspeelzaal zodat je als (groot)ouder rustig kunt tafelen en toch zicht hebt op het kleine grut; we komen terug maar dan bij daglicht om het buitengebied eens rustig te kunnen bekijken!

Ellen Kersten

Helemaal goed! Gebruik gemaakt van Socialdeal vouchers, toch mogelijkheden om te kiezen.

Ruime porties met gelukkig genoeg groenten (die je elders wel eens moet zoeken). Vriendelijke, vlotte bediening. Ook gebruik gemaakt van de vraag of je aan wilt geven wanneer de volgende gang geserveerd mag worden.

Ik ben fan!

Op zaterdag 23-11-2013 hebben wij een feest gegeven in D’n Hut in Wintelre.
    We begonnen met een 3 gangen keuze menu (70 personen) gevolgd door een dansfeest met DJ Omske met nog eens 30 extra avondgasten.
    Het bespreken van de middag/avond is vlotjes verlopen met nuttige tips.
    De avond zelf was perfect!
    Zowel het eten als de bediening, top! Niets op aan te merken. De bestelling werd nauwkeurig per tafel opgenomen en op warme borden uitgeserveerd.
    De bediening was vlot met de drank.
    Wij krijgen, een maand later, nog steeds complimenten over ons feest.
    Dat het eten zo goed was, de sfeer en de muziek zo gezellig.
    Het was voor ons een feest waarop je vooraf hoopt dat het zo zal worden
    Dus John, het team van D’n Hut en Bart (DJ Omske): onze dank voor de perfecte avond!

Afgelopen weekend een familiedag gehad in het restaurant. De planning en reservering vooraf verliep erg prettig. Vragen worden via de mail heel snel beantwoord.
    Het restaurant was erg gezellig. Voor de familiedag hadden we een aparte tent gereserveerd. Deze was zeer goed ingericht met zowel sta- als zitplaatsen. De Barbecue was uitstekend. Erg goed en lekker eten. De bediening was zeer goed. Gedurende de dag was er een gastheer en vrouw, waar we goed mee konden overleggen en die zeer vriendelijk waren. Er was zeer veel aandacht voor de kinderen.
    Dit restaurant is zeer goed en zeker een aanrader

Erg gezellig ingericht. Heerlijk(!) gegeten. En men heeft er geweldig rekening gehouden met mijn dieet. Helemaal toppie!

Een leuke plek, mooi en sfeervol aangekleed. De thee smaakte prima.
    Echter;
    - het stikte van de wespen waardoor ontspannen eten vrijwel onmogelijk was
    - sandwiches waren uitgedroogd en scones niet gaar, beleg was niet bijzonder
    - personeel was op zijn zachtst gezegd ongeïnspireerd en kortaf
    - houding tegenover kleine kinderen was niet gastvrij, zowel door personeel als andere aanwezige gasten
    Jammer dus, gelukkig waren wij met een gezellige groep

Vandaag 25-7-13 met onze kinderen van 5 en 7 jaar wat gegeten en gedronken op het terras van D'n Hut. Helaas moet ik zeggen dat dit ontzettend tegen gevallen is. De bediening is ontzettend slecht, en niet op elkaar ingesteld. Er gaat ontzettend veel mis, bestek wordt vergeten, verkeerde soep wordt gebracht, na het ophalen van het (lege) voorgerecht, wordt er geen sein gegeven aan de keuken voor het hoofdgerecht. Dus na drie kwartier maar eens gevraagd waar het hoofdgerecht bleef, enz. Bij het afrekenen wordt er niet gevraagd of het gesmaakt heeft. Ik heb mijn ogen en oren eens goed de kost gegeven ,en geconstateerd, dat wij niet de enige waren waar het e.e.a. mis ging. En als laatste de prijs, zeker niet goedkoop voor hetgeen we gegeten hebben, de kwaliteit was ook matig....voor ons helaas de laatste keer.

Gisteren een heerlijke 3-gangen menu besteld. Gerechten met verse ingrediënten en alles mooi opgemaakt. Prijs-kwaliteit is super. Zeer gastvrije bediening, Kortom wij komen zeker nog een keer terug.
    Marianne

We hebben afgelopen weekend ons 25-jarig huwelijksfeest gevierd bij Theeschenkerij Tea at Hamtingh's. Dit hebben we gedaan in de vorm van een Royal Tea. Het was een fantastische middag mede door de zeer goede bediening van de gastvrouw en -heer. Alle gerechtjes waren even vers en lekker. Alles zelf gemaakt en dat proef je!
    Iedere gang werd mooi opgediend en daarbij werd steeds een heerlijke thee uitgeschonken. Ook de inrichting van het zaaltje (oud boerderij), de sfeer en locatie is super gezellig. Rondom het pand ligt er een prachtige tuin waar je met goed weer heerlijk buiten kunt zitten. Kortom een echte aanrader!!

QQ

Al vaker langsgekomen,maar de speeltuin weerhield ons ervan om binnen te komen,met het vooroordeel dat het weer zo'n doorsnee satetent zou zijn. Maar uiteindelijk op uitnodiging van onze vrienden in Wintelre toch gereserveerd.
    Ondanks het bom en bomvolle terras bij aankomst,mijn complimenten Heren en Dames van de Hut,wat een gastvrijheid, of je thuiskomt.
    Het eten een absolute 200% meevaller, echt niet verwacht.
    Hier kan menig Restaurant in de omgeving iets van leren.
    Verse perfect op smaak gerechten,en een meer als prima
    verzorgd dessert. Een absolute aanrader in de directe omgeving van Best. Prijs kwaliteit een dikke voldoende.
    Wij komen zeer zeker vaker terug,en ga vooral zo door.

Ria Beekx

Wij waren met z'n vieren, en onze vriendin Mieke was 65 geworden en wij wilde het vieren met high tea en workshop kerststuk maken.
    Het was heel gezellig, en erg lekker met goede ontvanst, maar het kerststuk was onder de maat, was niet meer van deze tijd, heb meerdere stukken gemaakt maar dit was wel het minste.

groetjes Ria Beekx.

De eerste kennismaking was meteen super. Een driegangenmenu met een verrassingselement, was voortreffelijk, alles was superlekker. Ons motto is: wij komen zeker terug, bedankt kok en de bediening.
    Piet Peijs uit Oirschot.

Kerst 2010 hebben we echt genoten bij d'n Hut, super. Vriendelijke bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader voor mensen die van gezellig uit eten houden. Het is er wel vaak druk, dus reserveren is slim.

Heb mijn 80ste verjaardag daar gevierd!

We waren met 18 personen en we hebben niets dan lof.

Goede ontvangst, vriendelijke gastvrouw en heer en een zeer goede High Tea en dit in een zeer gezellige ruimte.

Nog bedankt, namens mij, mijn vrouw en de kinderen.

28-11-2010

Ik heb hier een hightea gehad met mijn collegaas van actief-zorg.

Erg veel variatie en zelfgemaakt allemaal.

En heel lekker.

Goede gastvrouw.

Afgelopen zaterdag zijn wij geweest voor een high tea (15 dames van het vrijgezellenfeestje)

En ik wilde even laten weten dat we het superleuk en lekker hebben gevonden!

Hartelijk dank voor de goede service en ook nog eens bedankt dat wij buiten mochten mozaiken!