Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Winsum verdeeld zijn.

1. De avond van ons culinaire leven beleefd.

Bij binnenkomst leek alles goed georganiseerd, rustig, wel een hele gladde vloer. Gaandeweg de avond nam de chaos toe. Enorme rij bij de wok (met één kok), met uitzicht op de vaatwasmachine. Drankjes gingen we op een gegeven moment zelf maar bij de bar halen. Voorzichtig glijdend net als de bediening, over de inmiddels spekgladde vloer. Personeel en eigenaar superrelaxed, gasten gestresst, want er werd veel initiatief van ze verwacht. Bijvoorbeeld: hoe krijgen we het keiharde ijs uit de grote bakken gebikt? Het 'IJsbuffet' bestond uit niets meer dan een te koude vrieskist. Ondertussen speelde zich ook nog een drama af in de afhaalkeuken, waar de ketel met nasi op de vloer was beland. Er liep ook een stagiaire rond, dat door haar collega's werd aangeduid als 'dat Chinese meisje', dat overigens geen Nederlands sprak, alleen Engels. In de damestoilet ontstond een waterballet door een lekkende kraan, hetgeen genoegzaam bekend was bij de bediening, en niet werd opgelost. Al glibberend konden wij de zaak verlaten, na een hilarische avond te hebben gehad.

4,3
  2. Een aantal keren gegeten en diverse malen afgehaald.

Speciaal menu gemaakt voor gevoelige darm, geweldige service dus!

Jammer van de buitenkant maar binnen is het ok.

Nette bediening, eten ook goed.

3. Lekker eten, geen opmerkingen over de kwaliteit van de producten die men gebruikt, deze zijn top.

Helaas was men vergeten zout over de bezorgde patat te doen, slordig! Vandaar de beoordeling met een 6.

De service thuisbezorgen ging bij ons niet goed.

Even na 18:00 uur gebeld, men zei aan de telefoon dat het eten er zo zou zijn. Voor mij betekent dit 30-45 minuten.

Tussen 19:00 en 19:30 meermaals gebeld maar altijd in gesprek (hoorn niet op de haak?).

Om 19:40 in de auto gestapt en naar de cafetaria gegaan en gevraagd waarom het zo lang duurt. Toevallig was de bezorger net onderweg. Dame had wel redenen zoals drukte, veel bestellingen, nieuwe bezorger, etc. Maar bood geen excuses aan.

Allemaal prima, maar als je wilt bezorgen moet je de organisatie er ook op inrichten en een tijd doorgeven of maximale bezorgtijden afspreken. De bezorger wist blijkbaar van niets, heeft geen excuses aangeboden voor de late levering. Belachelijk dat men met zoveel vertraging nog bezorgkosten in rekening durft te brengen.

Nogmaals het eten was goed, maar men moet nog e.e.a. leren m.b.t. service.

4. Peter knol

5. Dit is echt een hele goede snackbar. Je kan je eten zelfs laten bezorgen. Hele goede aanbiedingen, dus dit is echt een aanrader.

6. Gladde vieze vloer, bediening die niet vooruit te branden is, eten is wisselend van kwaliteit.

Wokken is met vlam in de pan waardoor je een verbrande smaak krijgt omdat de olie is verbrand. Rommelig en onverzorgd.

4,5
  7. Tamar

8. Op uitnodiging van een goede vriend bij Happy Family gegeten, eigenaar is weer een vriend van de goede vriend. Van buiten ziet het er niet aantrekkelijk uit, lijkt op een winkel. Eenmaal binnengekomen valt de gezellige sfeer op, de ontvangst door de gastheer is zeer hartelijk. De gastheer heeft een groot aantal specialiteieten laten bereiden, sommige staan op de kaart, andere niet. Ik ben aangenaam verrast! Gerechten die passeerden: gestoomde spring roll met vlees en knapperige groenten, zuur-pikante soep (lekker fris), spring roll met pekingduck (ik hen niet eerder zo lekker gegeten: hemels!), krabpoot met groenten, peking duck met thaise saus, gestoomde dim-sums, cocquille met groenten. Ik ben zeer tevreden huiswaarts gegaan. Dit restaurant verdient een betere locatie in een grote stad. Winsum boft!

9. Hartstikke goed restaurant, goede service en lekker eten.

10. Echte liefhebbers van Chinees eten zijn we niet, maar een enkele keer komen we hier toch. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar als je de hele avond eens rustig wil gaan tafelen dan moet je hier zondag eens gaan wokken. Het is dan rustig. Anders dan de zaterdag is er dan meer tijd en aandacht voor de clientele en zaken die eventueel dreigen mis te gaan. Wel jammer dat sommige ingredienten zoals bami niet voldoende warm kunnen worden gehouden. De uitbaters zijn wel gezellige mensen en houden van een grapje en dat maakt veel goed.

11. Het eten van Happy Family is heel goed, de bediening is altijd vrolijk en vriendelijk. De prijs kwaliteit is goed.

12. Heb 10 jaar in Winsum gewoond en er zijn toch dagen geweest dat ik er meer wel kwam dan niet.

Een zeer goede snackbar en verdient zeer zeker een dikke vette pluim.

Er worden vaak wat nieuwe produkten geprobeerd en op zijn tijd leuke akties.

Ik ben een specialist in patat eten, maar eerlijk is eerlijk, ik heb elders nog nooit zulke lekkere patat gehad.

En mensen, onthoud dit goed;er is nog nooit een kok gevonden die koken kan naar alle monden.

Groeten, George.

13. We zijn met 4 mensen gaan eten op een donderdag avond.

De bediening was erg traag en niet attent. Alle klanten moesten zeer lang wachten op hun eten.(veel gemor).

Weinig activiteit in de keuken en kennelijk ging er iets goed mis.

Geen excuses.

Vorige keren liepen er diverse dames in de bediening. Nu niet meer.

3,2
  14. Internationaal Winsum

Peter en Dina

Komen zeker 1x per maand. Eten altijd prima, evenals bediening.

Saladebar behoorlijk uitgebreid en van goede kwaliteit.

15. Een prima restaurant, goede service en het eten is prima!

16. Het eten bij Happy Family is heerlijk, orgineel, apart. Een klasse apart.

17. Slechte pizza! Eigenaar komt kwaad over, maar dat kan natuurlijk wel meevallen, is gewoon zijn kijk. Bediening is niks mis mee.

5,7
  18. We hebben een pizza opgehaald, was goed belegd en lekker warm. Bediening was vriendelijk. Prijs/kwaliteit was goed.

19. Heel goed en voral heel lekker. Ook heel veel en beter dan een mc Donalds. Goede hamburgers en frietjes en ook lekkere sausen. Snel klaar en gezelliger dan andere snakbars.

20. Prijs kwaliteit erg slecht, niet alles staat er, weinig keuze dus. 4 soorten vlees en vis, erg weinig. Wat bami en rijst, het toetje was er niet eens bij.
    Zeer ontevreden.

21. Mijn vaste pizzeria. Echte Italiaanse pizza's en pasta's, kom daar maar eens om in Nederland. De sfeer en aankleding kan iets beter, helaas is het er vaak rustig. Wellicht hebben Nederlanders toch wat moeite met pizza's waar niet een hele berg vlees op ligt.

22. Erg goed restaurant, alleen het loempia-vlees is niet goed...

23. Internationaal Winsum

Vriendelijke mensen, geweldig eten, zeer goede sfeer, prima kwaliteit vlees en saladebar.
    Wij zijn er niet meer weg te slaan.

24. Internationaal Winsum

Super restaurant, met gastvrijheid en topkwaliteit keuken.

25. Mooie, gezellige en goede snackbar.

26. Sjekkie

Zeer goede Snackbar met een grote S. Grote porties gezonde friet met gezonde frietsaus, gebakken in vloeibaar frituurvet ( volgens de folders in de zaak ). De mensen van snackbar Centrum weten hoe het moet! Ook de salade`s zijn van zeer goede kwaliteit en het softijsje na was goed van smaak, kortom een aanrader om es binnen te gaan.

27. Wim Henstra

Het eten is goede de bedieneing is top en snel klaar. Ook de prijs is laag en grote porties. In één woord top!

28. Er hangt een goede sfeer, aardige mensen en het eten is super!

29. Met 22 personen wezen wokken.

Alles was goed voorbereid. Eten was smaakvol en werd goed bereid. We zaten gezellig bij elkaar en de bediening was perfect.
    Omgeving was sfeervol.

1 Tip: verzin een andere mogelijkheid om ijs te eten, is zeer moeilijk op te scheppen.

Iedereen was vol lof!