Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Winsum verdeeld zijn.

1. Snackbar Winsum

Het was erg lekker en er was goede sfeer, service ik raad dit erg aan.

2. Chinees-Indisch Winsum

Dit restaurant heeft nieuwe eigenaren.
    Onderstaande recensies gaan over de oude eigenaren.
    Graag herzien, deze eigenaren doen het prima en leveren heerlijk eten op een snelle en sympathieke wijze!

3. Pizzeria Winsum

Lang niet meer zulke lekkere pizza's gehad. Echt top! Super vriendelijke bediening van Paolo!
    Inrichting mag wel een update gebruiken! 😀

Monique Broekman

Heerlijk geborreld in een relaxte sfeer, op een mooi sfeervol terras op een lekkere loungebank. Personeel zeer vriendelijk en relaxed. Tortilla chips uit de oven een aanrader en de hoeveelheid op het plankje kaas/worst was niet kinderachtig.

5. Pizzeria Winsum

Pizza Carbonara was voortreffelijk, Snel niet duur en heel erg lekker

6. Pizzeria Winsum

Van der Werf

Korte versie:

- Bijna anderhalf uur gewacht op eten
    - Eén van de 4 pizza's niet te eten
    - Teruggestuurd naar de keuken, maar wel in rekening gebracht
    - Bij vertrek is het personeel op z'n tenen getrapt en doet onze klacht af als onzin. Ze verwachten begrip ...
    - Bij naar buiten gaan wordt er vanachter de kassa nog wat nageroepen.

Kortom: Hier valt nog iets te behalen op klantvriendelijkheid, service en algemeen fatsoen.

De situatie:

Het gevraagde voorgerecht (brood met kruidenboter) staat na ruim een half uur nog steeds niet op tafel. Op het moment dat we dit melden wordt er in de keuken navraag gedaan. Binnen 5 minuten staat het op tafel. Duurt de bereiding werkelijk zo lang of waren we gewoon vergeten? Overigens is de kruidenboter zo hard dat 'ie niet uit het bakje is te krijgen, laat staan op een stukje gebakken deeg te smeren...

Na nog eens drie kwartier worden de pizza's op tafel gezet. 3 van de 4 zijn uitstekend, maar één pizza (...met champignon-roomsaus) is min of meer bedolven onder een centimeters dikke laag champignonragoût die werkelijk zo scherp is dat 'ie nagenoeg oneetbaar is. Uiteraard is dit een kwestie van smaak, maar als regelmatige bezoeker van de Thai mag ik aannemen dat ik wel van een pittig hapje houd. We besluiten het te melden. Na enige tijd komt de serveerster terug.
    Het komt er op neer dat de pizza goed is en dat 'ie altijd zo wordt bereid en dat iedereen 'm lekker vindt. Met andere woorden: "U kletst onzin..."
    Er wordt een andere pizza aangeboden. Maar omdat de rest van het gezelschap het eten inmiddels bijna op heeft besluiten we hiervan af te zien. We delen de restanten, die zoals gezegd uitstekend zijn!

Pas na thuiskomst blijkt overigens waarom we 'm nogmaals aangeboden kregen: Hij is namelijk wel gewoon in rekening gebracht...
    Inmiddels komt ook de kok(?) erbij. In plaats van enige vorm van begrip of klantvriendelijkheid aan de dag te leggen wordt een defensieve houding aangenomen. We moesten eigenlijk niet zeuren over de pizza, want er was een nieuwe aangeboden.... Dat het allemaal zo lang duurde kwam doordat het druk was.... Na mijn suggestie dat er dan misschien had kunnen worden opgeschaald kregen we als verklaring dat er iemand ziek was en zelfs met gebroken ledematen thuis zat....
    Heel vervelend voor desbetreffende medewerker, maar dat wisten we niet op het moment dat we de deur van het restaurant open deden. Vervolgens wordt ons verweten dat we geen begrip hebben voor de situatie... PARDON?!!! Een betalende klant die klaagt over de geboden waar moet begrip hebben voor de falende keuken? Naar mijn mening verschuilt een wanpresterende, zichzelf respecterende horecaondernemer zich niet achter zieke werknemers. En op het moment dat de zaken dan echt uit de hand lopen ga je niet als een kemphaan tegenover je klagende klant staan....
    Tijdens het afrekenen wordt ons nogmaals gemeld dat er met de pizza niets mis was. Ze hebben 'm daarom in een doos gedaan om mee te nemen. Bijzondere beslissing wat mij betreft; De pizza was niet eetbaar... Is 'ie dat nu in een doos wel?!

Bij het verlaten van het restaurant geef ik de (enige!) serveerster nog een compliment omdat ze het hele restaurant in haar eentje bedient en ze handen en voeten tekort komt.
    Vanuit de keuken wordt ons echter toegeroepen dat we maar even snel moeten doorlopen naar buiten.

Opgewonden standje in de keuken, defensieve tante achter de kassa en een serveerster die het allemaal niet kan bijhouden. Nee bedankt...
    Eerste keer in dit restaurant. Overbodig te zeggen dat het ook de enige keer is geweest.
    Volgende keer misschien een online-pizza bestellen. Dan WEET ik tenminste wat ik kan verwachten...

7. Pizzeria Winsum

Pizzeria die qua inrichting de afgelopen 30 jaar niet is veranderd! Wel gezellig maar niet echt heel sfeervol! Salade (4,75) was echt lachwekkend! Alleen wat hoekjes tomaat en 3 stukjes groen! Nimmer zo'n slechte salade gehad. Bediening door erg jong en een ietwat verlegen meisje! Kruidenboter stokbrood ook matig! Daarna een pizza! Gloeiend heet en heel erg lekker! Dus voor een heerlijke pizza meer dan de moeite waard! Overige kan zeer zeker wat beter! Zet alleen de kachel wat hoger!

8. Chinees-Indisch Winsum

Wij bestellen wel eens chinees. Wat mij nu erg veel opvalt is dat de pin vaak kapot is. Ons wordt verzocht contant te betalen of te pinnen bij de dichtstbijzijnde bank. Dat zinnetje kunnen wij wel dromen. Betreft affectie met klanten is ver te zoeken. Daarnaast is het eten koud en vet. Kinderen worden afgeblaft.
    Integriteit is ver te zoeken

9. Italiaans Winsum

Loes Bakker

Heerlijke pizza's ondanks de drukte op tijd bezorgd en wij hebben gesmuld. Bedankt!

10. Chinees-Indisch Winsum

Ik heb altijd lekker gegeten hier, maar de laatste keer was echter onder de maat.
    Bij het afhalen hebben we (3 pers) een uur moeten wachten en was het uiteindelijk aangebrand. Niet te eten.

11. Italiaans Winsum

Pizza's besteld. Kinderpizza's zouden een euro goedkoper zijn (dit is telefonisch verteld).
    Achteraf wordt dit niet verrekend als je via ideal betaald. Ook niet als je hier achteraan belt, want dan krijg je te horen dat het niet mogelijk is om kinderpizza's te bestellen via internet. De kinderpizza's waren ook niet kleiner als de gewone pizza's. Opmerking van de degene aan de telefoon is dan: "Ik vind het eigenlijk onzin dat er minder op moet of dat ze kleiner moeten. Wel werd er in plaats van 2 euro terug (2 kinderpizza's besteld), een bakje kruidenboter aangeboden. Dit heb ik afgewezen, omdat we geen brood hadden voor de kruidenboter, maar alleen pizza's besteld.
    Er miste een toevoeging aan een van de pizza's. Deze werd wel keurig bezorgd, maar rucola met bruine stukjes op de blaadjes vind ik echt niet prettig.
    Dit is voor ons de tweede keer dat we hier iets besteld hebben, maar ook echt de laatste keer. De beide keren was de bodem niet lekker (alsof de bodem niet goed klaar is, maar dit is een mening uiteraard). Voor ons dit niet weer.

12. Snackbar Winsum

Peter Brouwer

Heerlijk eten, met aandacht en vakmanschap bereidt!

13. Internationaal Winsum

Telefonisch bestellen is een ramp.. Zeer matig Nederlands; alles 3x herhalen. Betaal je voor een kapsalon doner €11,50 gaat helemaal nergens over; maar goed, je hebt honger.

Kom je thuis blijkt het helemaal geen döner kebab te zijn, maar grote kipstukken wat je helemaal niet hebt besteld. Broodje döner kebab precies hetzelfde, maar met een pita broodje. Erg jammer als je thuis komt.

Mooie schone zaak en super service, jongen kwam het bij de tafel brengen en later nog vragen of alles naar wens was. Eten was heerlijk, zelden zulke goede friet op. Super, en een dikke 9!

15. Chinees-Indisch Winsum

Laatst eten opgehaald, smaakt prima. Maar de gastvrouw.. je kunt er niet pinnen, ze geeft dan aan dat je ergens in het dorp geld moet gaan halen, wat een gedoe! Nee, geen service en gastvrijheid.

16. Internationaal Winsum

Het eten is altijd goed, bediening vriendelijk, wat wil je nog meer. Eigenaar is top. Wij komen hier al jaren.

17. Chinees-Indisch Winsum

Geregeld haal ik iets van golden house, maar nu ben ik er helemaal klaar mee!! In 9 van de 10 keer kun je er niet pinnen. Altijd hoor je de gastvrouw zeggen: Pin is stuk! Begrijp best dat er eens wat contant geld in de zwarte la van de kassa beland, maar laat me niet iedere keer naar de dichtstbijzijnde pinautomaat sturen. Contant betalen kan ik best, maar raar dat het pinnen bij golden house zelden lukt. Het eten is op 1 uitzondering prima, maar in het vervolg vraag ik eerst of de pin het doet, zo niet dan fiets ik even verder naar een andere aanbieder van de makkelijke hap.

18. Internationaal Winsum

Astrid van Dijk-harsema

Het eten was weer heerlijk, net als de vorige keer. Bediening is erg vriendelijk. De kachel mag wel wat hoger (net als de vorige keer).

19. Pizzeria Winsum

Helaas lijkt de eigenaar/kok zelfs bij minimale bezetting weinig overzicht te hebben. Lang wachten op voorgerecht, lauwe drankjes en het hoofdgerecht (lamskotelet) wel erg zout.

20. Internationaal Winsum

Zeer ontevreden

Eerst lauw bier. Daarna meer dan tien minuten wachten op aardappels, nooit gekregen. Naar vragen en als antwoord krijgen, er is nog meer horeca in Winsum. Nooit meer eten.

Eigen foetert personeel uit waar klanten bij zijn. Kan ook op een andere manier naar mijn mening!
    Ga er nooit meer heen!!

22. Snackbar Winsum

Ze hebben hier glutenvrije kroketten, frikandellen, friet, mayonaise. De snacks worden dan ook gebakken in het glutenvrije vet van de frites. Dus moet je een glutenvrij dieet volgen dan ben je hier op het goede adres. En waar vind je dat nou? Ik heb het nog nooit bij een andere cafetaria gezien. Personeel is vriendelijk, ze verpakken de glutenvrije maaltijd ook apart!

23. Internationaal Winsum

De zaak ziet er gezellig uit. Het ontvangst is erg vriendelijk en de bediening ook. We hebben heerlijk gegeten. Saladebuffet prima. We komen nog wel een keertje terug. Minpuntje: de kachel mag wel een paar graden hoger !!

24. Snackbar Winsum

Rick en Dion

Heerlijk voedsel met een gulle glimlach van serveerster Greta. Toptent!

25 december 2013. Geweldige sfeer in een warm restaurant, niet over de top kerst maar mooi ingetogen. Lekker gegeten, een zorgvuldig gekozen wijnarrangement en prettig gastheer/gastvrouwschap. Voor herhaling vatbaar, ik raad u aan het zelf eens te beleven, iedere maand een nieuwe verrassende menukaart.

jan

27. Italiaans Winsum

Ik heb nog nooit zulke heerlijke pizza's en kapsalon gehad en onze dochter is helemaal weg van de spareribs. De mensen zijn aardig en gastvrij. Heerlijk eten en niet duur en vriendelijk personeel. Het is zeker weten voor herhaling vatbaar.

28. Italiaans Winsum

Lies Dijkstra

29. Pizzeria Winsum

Na de eerste etappe van het Pieterpad hier heerlijk gegeten. De Ossenhaas Gorgonzola was werkelijk fantastisch, sfeer prima, uitstekende service. Zeer de moeite waard en erg betaalbaar.

30. Internationaal Winsum

Wij hadden voor het dagmenu gekozen . 2 soorten vlees net zoals op de menukaart . Leuk denk je . Maar dan komt de aap uit de mouw , het saladebuffet is alleen voor ala carte gerechten . Onze sla lag bijna zonder saus op ons bord . Verkeerde keuze dus van ons . Jammer en kleinzielig . Vraag heeft het u gesmaakt ! Van ons geen 100 punten .