't Stadshuys in Winschoten

1455901950 86
1484200326 87
1521931494 86

1. Stadshuys

2. Lekker geluncht, een 12 uurtje besteld wat erg snel werd geserveerd door de leuke bediening! Al jaren vaste klant en komen elke keer met plezier hier een hapje eten!

3. Hanneke Starke

We hebben lekker gegeten. De bediening is keurig en attent. Goede sfeer. Kortom een prim plek om lekker en niet te ingewikkeld te eten.

4. Richard

5. Gezellig brasserie. Leuke gezellige bediening goed eten en drankjes.

6. zinsmeyer

Fijne bediening en super cappuccino. Jammer dat het s, morgens nogal luidruchtig is. Dan gaan we ergens anders naar toe.

7. Heerlijke groenteomulet en kipsate. Echte aanrader.

8. Bijzonder gastvrij onthaal werd gevolgd door een uitstekende black angus peppersteak en een verrukkelijke kalfsoester met een zeer verrassend smakelijke aardbei"dressing".
    Hierbij werden ook smakelijke bijgerechten geserveerd in ruime hoeveelheden.
    Het dessert van dame blanche en een sorbet was ook zeer lekker!!
    Hier komen wij graag terug!! En wij geven het advies: ga hier vooral uit eten!!

9. Heerlijk gegeten, leuke vriendelijke bediening een aanrader voor iedereen.😀👍

10. Anne-Maartje

Super gegeten, gezellige sfeer en leuk personeel. Snelle service en royale porties. Tot de volgende keer 👍

11. We zijn hier reeds meerdere keren geweest en het is iedere keer top.

12. Met 17 vrouwen hier gegeten en unaniem: HET WAS HEERLIJK , vriendelijke bediening en iedereen tevreden naar huis. Volgend jaar weer.

13. Harm Pansier

Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening.

14. Goed en lekker gegeten en gezellig. Bediening uitstekend.

15. Van ontbijt tot en met diner wordt alles heerlijk verzorgd, geen brasserie/restaurant is te vergelijken met 't stadshuys het heeft een zeer goede ambiance, het eten is smakkelijk & wordt met zorg/passie bereid, vriendelijk personeel en een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, echt een aanrader! Of je nou een ontbijtje wil & daarna wil genieten van een lekker kopje koffie, een lichte lunch of een stevige er is keuze zat, het diner is zeer uitgebreid vaak krijg ik het eten niet op, dat is bij sommige restaurants wel eens anders geweest..
    Al met al kom ik hier graag ontbijten, lunchen of dineren, ben hier daarom ook wekelijks te vinden. Top Brasserie/Restaurant! 🍴

16. Met de familie hier geluncht, alles schoon, toiletten super schoon, voor mijzelf goed toegankelijk (last van de benen). Eten zeer verzorgd, mooi julienne gesneden, je kan zien dat er met plezier gekookt wordt, en smaakvol. Op een gegeven moment druk in de zaak, maar alles onder controle in de keuken, rust en snelheid!

Als ik in de buurt ben kom ik zeker terug!! Bedankt dat wij bij jullie mochten lunchen!
    Chapeau!!

17. We hebben heerlijk gegeten op 13 september bij deze locatie met de albert hein actie we hadden genoeg keuze van de kaart het smaakte echt heel lekker we hadden zeker voldoende ook de groenten en patat en aardappels warenheel lekker wij komen als we weer in debuut zijn zeker terug ook zeer vriendelijk personeel

18. Herman van den Belt

Keurig restaurant met fantastisch personeel: ik werd heel fijn geholpen door Anoek. Een heerlijke schnitzel met ruime garnituur.

19. 5 april naar 't Stadshuys. Lekker stokbrood met kruidenboter vooraf. Als voorgerecht voor de garnalen gekozen. Waar je vaak moet zoeken waar ze zijn, hier kregen we twee behoorlijke spiesjes. Daarna de sate, was heerlijk mals met lekkere saus en meer dan voldoende frites op een voorverwarmd bord. Als apart garnituur nog groente en salade. Kortom: we konden het niet op.
    Prima bediening, voelden ons welkom: Aanrader.

20. Prima restaurant en heerlijk gegeten. Wij komen hier zeker een keer terug.

21. Heerlijk gegeten met twee volwassenen en een kind van 11 die zijn schnitzel niet op kreeg. Goede bediening, geen harde muziek. Prijs/kwaliteit staat goed in verhouding.

22. Benjamins

3 dagen geleden heerlijk gegeten. Het eten was smakelijk werd keurig en heet geserveerd, op verwarmde borden. Er ging iets mis met de bestelling maar dit werd netjes opgelost.

Een eenvoudig maar gezellig restaurant waar we zeker nog eens naar toe gaan.

23. Alles was top, eigenlijk krijgt alles een 9. Bediening/eten 👍👍👍 Kregen zelfs nog een stokbroodje met kruidenboter vooraf.

24. Jaap Eika Buscher

Heerlijk gegeten, super bediening. Lekkere gerechten, uitgebreide keus. Zeer goed eten voor weinig euros. Een aanrader in Winschoten en zeker tot ziens!

25. Geweldig, lekker gegeten, bediening prima, steeds gevraagd heeft het gesmaakt. In één woord super. Gezellig druk. Wij komen er zeker nog een keer weer, ook bij vrienden aan te bevelen.

26. Evelien Groot

Gisteren gegeten met mijn vriend bij deze brasserie. Erg lekker broodje beenham gehad. Vroeger hadden ze een ijstheekaart, deze hebben ze helaas niet meer.
    Een nadeel: De personeelleden waren niet vriendelijk tegen iedereen. Er kwam een bigband binnen die duidelijk toe waren aan iets koels. Een oudere vrouw in de bediening deed ronduit onbeschoft tegen deze muzikanten. Erg jammer dit. Klant is koning toch? Wilde dit toch even kwijt. Volgende keer gaan we weer ergens anders heen. 😁😁

27. Gerard 131 punten

Gerard weet wat hij doet in de keuken! Heerlijk gegeten! Tot de volgende keer.

28. Theo en Mathilde

Een aangename verassing!! Een absoluut heerlijk 4-gangen all in diner genoten. De paprikasoep is een echte aanrader! De borden worden keurig opgemaakt en er wordt voor de verandering voldoende aan groenten en aardappelen, patat bij geserveerd, bijbestellen is echt niet nodig. Zeer vriendelijke bediening, die bereid is naar oplossingen te zoeken voor de klant. Bijvoorbeeld een gerecht van de lunchkaart serveren bij het diner. Gewoon een toprestaurant en meer dan een bezoekje waard.

30. Margriet Sjoers

Via de internetsite van Dinner-cadeau hier terecht gekomen en zaterdagavond het 4-gangen menu gegeten. Het was echt top! Gezellig gezeten, prettige en keurige bediening en het eten was voortreffelijk. Wat ons betreft ook zeker een aanrader en wij komen uiteraard nog eens terug!

31. Sandra Reijnders

32. Sandra Reijnders

Na ons heerlijke 4 gangen menu vanavond is er 1 woord van toepassing: PERFECT! Goede atmosfeer, goede en gemoedelijke bediening, service en vooral kwaliteit echt helemaal goed en zeer zeker een aanrader. Ons zien ze vaker terug!

33. 14 januari 2015 hebben wij hier heerlijk gegeten!! Aardige eigenaresse en aardige kok die heerlijk voor ons had gekookt. Goede porties. Lekkere smaak. Heerlijke warme groenten en sla er apart bij. Dat is tegenwoordig ook uniek, vaak krijg je 3 sperziebonen op je bord en toef aardappel, maar in dit restaurant dus niet.
    Jammer dat we in de provincie Utrecht wonen, anders zouden we hier vaker naar toe gaan. Ga zo door!

34. Esther van Heek

Wij hebben vanavond een heerlijke maaltijd genoten in 't Stadshuys. Het vlees (kip, biefstuk en varkenshaas) was mals en lekker gekruid. De groente, pastinaak met honing was licht in honingsmaak en niet overheersend. De salade met finesse gedresseerd. Fris van gemengde slasoorten en een vleugje dressing.

Complimenten aan de keukenbrigade en de bediening, het was een heerlijk avondje uit. Wij komen hier bijna wekelijks en voelen ons iedere keer zeer welkom geheten en thuis. De latte macchiato is zeker aan te bevelen bij uw volgend bezoek.

't Stadshuys brigade bedankt :)

35. Eergisteren een eenvoudige lunch gegeten. Paprikasoep met een vers hard broodje met kruidenboter. De soep was lekker heet en het broodje nog warm. Heel lekker. Vriendelijke bediening. We gaan zeker nog eens terug.

36. Heb gisteren hier geluncht met een vriendin. We kozen voor de maaltijd salades. Deze waren zeer goed! Sla vers en knapperig. Heerlijke gerookte zalm in grote hoeveelheden, niet teveel dressing, grote porties en prachtige presentatie. Zeker voor herhaling vatbaar!

37. Vanavond wezen eten met mijn vriendin. Mooi rustig-ogend restaurant wat toch vol zat. Heel relaxed allemaal, lekker lang zitten. Zeer vriendelijke bediening. Genoten van het 4 gangen menu voor maar 27,50 met vrije keuze van de kaart. De gerechten waren duidelijk van verse producten bereid, waren zeer smaakvol en werden mooi opgediend. Echt een aanrader!

38. Omdat het de vorige keer niet echt helemaal goed was bevallen besloten we hen nog 1 kans te geven. Bij binnenkomst was het gewoon echt koud en dat zit al niet lekker. De Jägerschnitzels kwamen op tafel zonder saus maar met droge champignons en uien, de groente zou wortel en erwten mix zijn maar er kwam rode kool en we bestelden een grote kom appelmoes die niet kwam....2e keer vragen en er kwam een mini kommetje appelmoes van 5 cm doorsnee en de gemengde salade was zonder dressing. Luisteren kunnen ze daar in elk geval niet! Ik had ook het idee dat personeel en kok er geen zin in hadden. Het personeel eet zelf ook in het restaurant gedeelte en ik vind dat niet gepast. Maar goed, 5 man aan klanten minder want wij komen er niet meer!

1,9
  39. Geen goede ervaring! Een middagje Winschoten, geshopt en trek gekregen. Restaurant 't Stadshuys, dachten we een goed restaurant te hebben gevonden. Een 'jagersnitsel' bestelt met gebakken aardappelen. De jagersnitsel was een gewone snitsel zonder jagersaus, gebakken aardappels waren hier en daar aangebrand, waren zwart. Vonden dit niet het ergste. De smaak van het geheel was totaal niets. Gingen onvoldaan huiswaarts. Wellicht was het vet waarin een en ander was gebakken niet meer goed. Dus nooit meer naar 't Stadshuys in Winschoten. Overigens op het bedienend personeel geen enkele opmerking, ze waren wel vriendelijk.

40. Natasja

Gebruik gemaakt van het uitgebreide 4-gangen menu voor 25 euro. Wat een aangename verrassing was dit! Eten was ontzettend goed en aan het eten en de bediening was duidelijk te merken dat er met veel liefde en passie voor het vak gewerkt wordt. Gangen waren ruim voldoende en er wordt gebruik gemaakt van goede en verse producten. Iedere gang was het weer een verrassing om te zien hoe creatief en met aandacht de borden opgemaakt worden. Absoluut een aanrader!

41. Na de verbouwing in mei 2012 en een nieuwe menu kaart is het er alleen maar beter en lekkerder op geworden. Vooral hun nieuwe a la carte restuarant is voortreffelijk.

42. tevreden

Zeer gezellig, vriendelijk personeel, goede sfeer en bovenal lekker eten.

De Wiener schnitzel is een aanrader met patat, rauwkost, warme daggroenten en stoofpeertjes of appelmoes.

Leuk om er te zitten tijdens het winkelen...

Kortom een aanrader!

43. een tevreden gast

10 jaar lang komen wij al bijna wekelijks bij ze langs. Prima eten, goede prijs kwaliteitsverhouding,

44. Hebben middelmatig eten, niet veel bijzonders te noemen.

Personeel kan beter.

Sfeer gaat wel.

45. Ik heb er al vaak een keer gegeten, van tosti tot lunch.

Heerlijk gegeten.

46. Op oudejaarsdag 2009 wilden wij daar de befaamde chocomel komen drinken (keuze uit vele soorten heerlijke chocomel).

Van te voren (13.30) uur even gebeld om te vragen of ze open zijn. En ja, ze waren open tot 17.00 uur (keuken zou om 16.00 uur sluiten). Dus wij vanuit de stad Groningen richting Winschoten vertrokken. Toen wij daar om 15.55 uur aankwamen werden wij weer wegggestuurd omdat ze 5 minuten later zouden sluiten. Ik zei nog dat we gebeld hadden en dat ze om 17.00 uur zouden sluiten. In verband met het slechte weer (niet geweldig, maar wel te doen) sloten ze een uur eerder. Dat wisten ze om 13.30 toch ook wel? Het was die hele dag al zo! Zonder ook maar een slok chocomel of thee of koffie, daar heb je echt de keuken niet voor nodig, stonden wij dus weer op straat. Niet eens de excuses van het personeel!

Echt heel slecht en zeer klantonvriendelijk!

47. Zelden zo slecht gegeten. Dit is gewoon een veredelde friettent.

Maar zelfs de gemiddelde friettent zorgt dat je smaakvoller eet dan hier. Bediening is zeer slecht te noemen en zijn onfatsoenlijk.

Zou hier zeker niet gaan eten, of iets drinken.

2,9
  48. erwin/katrien

Goed eten/snel en niet duur :)

Zeker de moeite waard.

49. Het is een prima zaak om wat te eten of te drinken.

De bediening is ook zeer vriendelijk en behulpzaam.

50. ze hebben mij maal aan gebrand spul geven