Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Winschoten verdeeld zijn.

1. Italiaans Winschoten

E. Broekhuijzen

Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en zeer vriendelijke bediening. Kwaliteit pizza's kan veel beter.

119 Pizza varianten is echt te veel. Hierdoor is de kwaliteit gelijk of zelfs minder dan de fastfood pizza van de bekende merken.
    Beter een veel kleiner keuze aanbod en deze dan echt speciaal maken. Meer aandacht voor de bodem.

Vreemd dat het restaurant Gepetto heet en dan de afbeelding van Pinokkio op de menukaart te hebben. Zet dan Gepetto op de menukaart die Pinokkio aan het maken is of zo.

Eindoordeel: Gepetto is zeker een aanrader.

2. Chinees-Indisch Winschoten

Eten is prima. Maar erg klant onvriendelijk dat wanneer je een maagverkleining (waarvoor ik een pasje als bewijs) hebt gehad gewoon de volle pond betalen moet. Ik kan niet zoveel eten en het kan voor mij niet uit. Erg jammer want ik vind het wel gezellig om uit eten te gaan.

3. Chinees-Indisch Winschoten

Gaan al jaren hier naartoe het eten is altijd heerlijk. De service super de bediening top altijd vriendelijk en in voor een grapje. Kortom zullen als het kan nog jaren komen eten.

4. Italiaans Winschoten

Wederom heerlijk gegeten, gezellig en vriendelijk personeel.

5. Italiaans Winschoten

Esther koolhof

Fenna Everts

Gisteravond heerlijk gegeten met 6 personen. Bediening vriendelijk, het eten heel erg lekker. Een aanrader!!

Een heerlijke, gezellige avond gehad.
    Het eten was erg lekker en de bediening zeer vriendelijke.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

Vriendelijke en vlotte bediening zonder opdringerig te zijn.
    Eten was lekker en voldoende.
    We komen zeker weer.

Ik had laatst een wrap besteld via de zelfservice alleen had ik per ongeluk de saus verwijderd. Ik kreeg een nieuwe wrap, dat was goede service.
    Jammer dat je geen slagroom op een macflurry kan krijgen, terwijl ze wel slagroom hebben!

Erik de Groot

Erg lekker gegeten. En de prijs was ook prima. Lekkere gebakken aardappeltjes met spekjes bij het hoofdgerecht in plaats van de standaard patat. En altijd leuk als de kok nog even langskomt om te vragen of alles naar wens was…

Esther koolhof

We hebben wederom heerlijk gegeten. Gezellig met oud collega's, goeie bediening en aardig personeel. We komen zeker een keer terug…

maria schrik

Een schaal met tapas besteld voor 2 personen was lekker, alleen we kregen de schaal zonder bestek, of een servetje, hoe eet je plakjes zalm zonder een vorkje? Met de handen?
    Om bestek gevraagd de bediening reageerde niet sympathiek ,en pas na een tijdje bracht bestek zonder een klein excuusje!
    Geen prettige bediening
    Jammer niet echt zin om nog een keer terug te komen.

13. Italiaans Winschoten

Kees en Klasina

Het was uitstekend, een gezellige sfeer, zeker aan te raden.

Dit was de 2de keer dat we daar waren, gewoon om de sfeer en de goede bediening, het eten is geweldig, we hadden groninger mostersoep, geserveerd met brood en kruidenboter. Daarna het maandmenu, in 1 woord, GEWELDIG. We komen hier zeker weer.

We dachten even gezellig wat te gaan eten.
    Bij het neerzetten van het drinken aan onze tafel kreeg ik gelijk een flesje cola over me heen. Nu kan dat gebeuren maar het werd half bakken drooggedept en na een, sorry ik loop hier net een week, zaten wij aan een plakkende tafel en met bestek onder de cola (werd nog geen nieuw servet neergelegd.
    Na een lange tijd wachten werd dan de bestelling opgenomen.
    We wilden alle 3 graag het 4 gangen menu.
    Na weer een dik uur vroegen we hoe lang het nog ongeveer ging duren voordat het voorgerecht zou komen. huh voorgerecht?, dat had ze niet doorgegeven. De andere serveerster ging dat direct doen en heeft haar best wel gedaan. Meisje liep de benen uit haar kont en we snapten ook best wel dat ze niet in haar eentje alles af kon rennen (wat ze wel moest doen) Na 2 uur hebben we dan gegeten. We hadden nog wel een nagerecht gewild maar er kwam maar niemand bij ons en na een paar keer proberen te vragen hebben we het maar opgegeven en lieten we het nagerecht maar vallen.
    Bij het afrekenen waren we best veel meer kwijt dan verwacht... Bleek dat ze ons niet het 4 gangen menu hadden gerekend maar alle gerechten apart had aangeslagen waardoor we veel duurder uit waren.
    Toen een van ons daar wat van ging zeggen, werd er gezegd, maar u heeft het nagerecht niet genomen.... Een jaa... die wilde we wel.. maar er kwam niemand..

We hebben op 12 november j.l. een gezellige avond gehad. Culinair, sfeer en service waren perfect.

Gisteravond genoten van een goddelijk wildmenu.
    Vakmanschap ten top.

Karin

Een gezellig verjaardagsfeest voor mijn moeder haar 65e verjaardag! Bellissima heeft dit super goed verzorgd. Heerlijk eten voor ongeveer 40 personen en een gezellige sfeer en leuke meiden in de bediening.

pia oosterhuis

Ook nu was alles weer prima.
    We gaan met veel plezier naar de Tellerlikker om met vrienden lekker bij te kletsen onder het genot van een lekker hapje en drankje.

Tot een volgende keer!

Gerrit Stubbe

Goed eten en een prima service.
    Altijd netjes en vriendelijk.

fam. Edens

Wij hebben heerlijk gegeten. Onze speciale aanrader: de uiensoep, super!! En van de vegetarische gerechten was het flensje boven verwachting.

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Een aanrader.

24. Italiaans Winschoten

Jannie Wagenborg

Gepetto is een prima pizzeria met een vlotte, vriendelijke bediening. Voor een woensdagavond gezellig druk. Het eten is erg smaakvol, voldoende keuze op de kaart en de warme broodjes vooraf erg lekker met de kruidenboter en pesto.

Vandaag 02/11 hebben we de nieuwe burgers gehad die echt niet lekker waren en wat we niet gewend zijn, in totaal heeft het 24,15 gekost wat erg zonde is voor een plak deeg.

26. Italiaans Winschoten

Een gezellige sfeer. Sommige pizza's waren te vet. De shoarma pizza is erg lekker!

27. Italiaans Winschoten

Prima restaurant om te eten, vlotte en goede bediening, veel keuzemogelijkheden van gerechten.

28. Steakhouse Winschoten

Aanrader! Voor, hoofd en nagerechten waren allemaal heerlijk.

Vanavond gezellig gegeten bij bellissima.
    Onlangs hebben ze de keuken vernieuwd en een nieuwe menu kaart.
    Ik was erg verrast, er staan leuke nieuwe gerechten op de kaart. Het smaakte erg goed! Zeker een aanrader.
    De sfeer is net zo als anders erg gezellig.
    De bediening is erg vriendelijk en weet wat ze aan het doen zijn.
    De prijs is erg goed, wij hebben genoten van een 4 gangen menu voor minder dan 30 euro.

Wij blijven fan! Tot gauw bellissima

Bé en Marga Grave

Zaterdagavond 14 okt. Samen met nog 6 vrienden wezen eten in de tellerlikker. Wij kunnen dit iedereen aanraden. Bediening vlot/leuk/aardig. Leuke sfeer, lekker knussig. Eten fantastisch en ruim voldoende. Heel attent dat de kok zelf ook even langs kwam om te vragen of alles naar wens was. Prijs kwaliteit verhouding ruim voldoende. Kortom een echte aanrader. Wij komen tenminste zeker nog vaker een keer langs.