Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Winschoten verdeeld zijn.

1. Italiaans Winschoten

Beatrix van mil

We zijn heel gastvrij ontvangen!!
    Heerlijk gegeten, goede uitgebreide kaart. Er is zelfs een gerecht buiten de kaart om gemaakt! Top. Adviseer een ieder die van Italiaans eten houdt bij pizzeria Gepetto te gaan eten!!

2. Italiaans Winschoten

RJ Hollander

Alles was goed voor elkaar. We komen zeker nog Eem keer terug. Top.

Vrijdag 13 april voor het eerst Bij Sjef gegeten. Wat een bijzondere ervaring en voortreffelijk gegeten. Absoluut voor herhaling vatbaar. Het is alleen wat duurder, voor een 3 gangen betaal je 32,4 gangen 36 en 5 gangen 40. Maar het is werkelijk bijzonder goed en bijzonder verrukkelijk.

4. Chinees-Indisch Winschoten

Voor 1× hebben we afgehaald. Tot die tijd aten we altijd bij het buffet, wat altijd goed was. We hebben nog nooit zo'n afhaal meegemaakt. Bij elke Chinees krijg je 1 bak met je 'gekozen' gerecht en 1 bak met nasi/bami/rijst. Deze keer was het 1 bak en deze zat met nasi tot bijna boven aan de bak, met daar boven op ongeveer 1 cm van het gekozen gerecht. Ik heb een mail gestuurd, maar geen reactie. Normaal gesproken kun je van een afhaal gerecht 2 dagen eten, nu had ik voor 1 persoon gewoon niet genoeg aan dit ene gerecht. Nooit weer afhaal bij Ying Ping.

Vriendelijke sfeer en ontvangst - heel lekker gegeten.

Gisteravond heerlijk gegeten in ' t Bakhuijs in Winschoten. Voor een goede, betaalbare maaltijd zit de sfeer, inzet van het personeel en een fantatische maaltijd er allemaal bij in. Mochten we er in de buurt zijn, zeker voor herhaling vatbaar.

Trijnie Ziengs Smid

Wij hebben hier diverse keer producten afgehaald, en ik moet zeggen dat wij zeer tevreden zijn! Snelle en goede service, zeer goede producten! Gewoon top!

Jan van Rosmalen

In alle rust een voorstreffelijke maaltijd soldaat gemaakt samen met mij twee talel genoten.
    Waar naar zijn geld, tot de volgende keer.

9. Italiaans Winschoten

Was super lekker, voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijk personeel!

Anoniem

Super goed eten en goede bediening.

Gerrit van Leeuwen

Prima eten. En vooral veel voor een zeer schappelijke prijs! Extra friet of groenten bijvragen was niet nodig.

12. Italiaans Winschoten

Luit Draaisma

Prima eten en goede, vriendelijke bediening. Een fooi waard. Zonder te bestellen werd een mandje met brood, pesto en kruidenboter op tafel gezet. We waren met z'n vieren en voor ieder twee lekkere warme broodjes. Toen ik thuis was keek ik de rekening na en was ik wel verbaasd dat er voor een karaf water 1,50 was berekend. We hadden een karaf wijn besteld en geen water er bij gevraagd. Het water werd er bij gezet en daar maakte ik nog complimenten voor omdat je er soms naar moest vragen. Heel attent dus. Maar achteraf bleek er dus 1,50 op de rekening te staan. Zonder water te hebben besteld. Heel vreemd. Omdat het brood ook zo maar werd neergezet besloot ik er maar niet moeilijk over te doen. Maar toen werd via mail aan mij gevraagd een recensie te schrijven. Dat nu dus maar wel even vermeld. Dus Gepetto, alles goed maar wel vreemd dat je iets moet betalen wat niet is besteld.

Richard

14. Italiaans Winschoten

Jolanda mulder

We hebben heerlijk gegeten, het was heel gezellig en de bediening was super, echt een top avond gehad.

Fam van Soelen

We hebben met 6 volwassenen genoten van een heerlijk diner.
    We werden zeer gastvrij ontvangen.
    Het eten was echt voortreffelijk!
    Heerlijk verse groenten erbij.
    Luxe én betaalbaar; echt een aanrader!

16. Italiaans Winschoten

Fam. Helderman

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

Lekker gegeten, vriendelijke bediening, maar qua entourage vond ik het wat minder, maar dat is persoonlijk.

j.niezing

Wederom heerlijk gegeten.

Prima bediening en prijs-kwaliteit is uitstekend.

Komen er graag bij de tellerlikker.

Vriendelijk, goed, genoeg qua eten. Enig verbeterpunt is meer keuze (goede) wijn/bier bij het al zeer goede en smaakvol eten.

Ik vind de prijzen wat te hoog.
    Ook was het patat te warm gebakken waar door het vettig is.

21. Italiaans Winschoten

Miss T Apel

Super gezellig heerlijk gegeten.

Het was helemaal Top onze vrienden uit Eelde vonden het helemaal heerlijk. De dames vis op de plaat en de mannen de luxe Mixed grill. SUPER en een geweldige bediening. Een echte aanrader. Reserveren on line is zo makkelijk👍👍👍

23. Italiaans Winschoten

Er hangt een leuke sfeer, het eten was van goede kwaliteit, verse ingredienten, lekker. De pizzabodem mag wel wat dunner.
    De espresso was daarentegen ronduit vies.

Eten met regelmaat hier en elke keer worden onze smaakpapillen verrast. Service heel goed en je krijgt goed en veel eten voor een goede prijs.

Gezellig brasserie. Leuke gezellige bediening goed eten en drankjes.

J. Huiting

Het eten is goed en voldoende. Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Wel moesten we een tafel wat verschuiven omdat we er anders niet tussen konden komen.

27. Italiaans Winschoten

Voorgerechten smaakten goed, lekkere pizza's gehad met diverse toppings en als afsluiter diverse toetjes gehad. Allen smaakte goed en prima service.

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, bediening is vriendelijk en alles wordt vlot achter elkaar geserveerd, prijs is goed naar de kwaliteit. Het was druk, dus reserveren is noodzakelijk maar de tafeltjes die weer vrijkwamen werden niet opnieuw bezet.

Laat ik voorop stellen dat normaal gesproken wanneer ik pizza’s bij O’ sole mio bestel is het goed en zijn de pizza’s lekker. Vanavond niet, ik bestelde om 20:12 uur:
    1x 1 Margherita
    Extra: Ananas (1,40), Mozzarella (1,60), Paprika (1,20), Uien (1,00)
    Prijs:€ 13,20

Als eerst viel het mij al op dat degene die aan het bezorgen was het niets kon schelen of mijn pizza koud zou worden, Ik kreeg de doos namelijk zo in mijn handen gedrukt met als reactie van de bezorger: “1 pizza Margarita met de doos een stukje open”. Waarvan ik later pas door had dat ik daar gelijk iets van had kunnen zeggen maar dat schoot mij later pas te binnen omdat ik met mijn mond vol tanden stond. Ik dacht ach het zal wel goed zijn, vervolgends open ik de doos om aan mijn “O zo lekkere pizza” te beginnen en tot mijn grote verbazing zit de onderkant van de doos vast geplakt aan mijn koude pizza en is de korst helemaal slap en nattig.

Ik heb er alle begrip voor als het druk is... maar dat is geen reden om verwaarloosde pizza’s af te leveren.

30. Italiaans Winschoten

R van wijk

Dit restaurant heeft exelente gerechten, de keuken is een dikke tien waard, de bediening en hiermee ook direct de samenwerking van alle medewerkers is helemaal top, buitengewoon goed. Blijft mij Gepetto een dik compliment te geven. Een kleine pizzeria die het totaalpakket begrijpt.