Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Winschoten verdeeld zijn.

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken en raden ieder aan om eens in De Tellerlikker te gaan eten.

Vanavond daar geweest te eten en kwaliteit/prijs was top hadden de 3 gangen menu gedaan en kon tegen kleine vergoeding een ander gerecht uit kiezen. Verder waren de porties zeer voldoende. We kamen niks te kort. Complimenten aan de kok dat alles mooi op tijd aan kwam waardoor we zo goed als niet hoefden te wachten.

Groetjes,

Zeer tevreden klanten.

Voor het eerst daar gegeten. Echt verrukkelijk. Een waardige viering van ons 49 jarig huwelijk op Valentijnsdag. De stoelen zijn wel wat aan de harde kant.

Wij proberen 1 keer per maand naar de Tellelikker te gaan eten.
    Dan nemen wij altijd het maandmenu.
    Die is elke maand verschillend.
    Het eten is daar GEWELDIG.
    Mijn man is Europees kok, hij kan het dus weten.
    Nu hadden we Bourgondische Beenham.
    HEERLIJK, rosé van binnen, zoals het hoort en heerlijk mals.
    Als je reserveert kun je ook opmerkingen geven, of je dieet doorgeven.
    Dat doen wij altijd, mijn man kan om zijn maag niet alles eten.
    Daar word ECHT rekening mee gehouden.
    Doordat ik met krukken loop had ik een bepaalde tafel gereserveerd, nou, dat was prima in orde hoor.
    Als je aangeeft wat je wensen zijn houden ze er zoveel mogelijk rekening mee.
    De Tellelikker is een uitmuntend restaurant waar het goed vertoeven is.

5. Italiaans Winschoten

Net als altijd, super. Gepetto is gewoon heel goed, lekker eten.

6. Italiaans Winschoten

Onze favoriete pizzeria!
    Gezellig, goede bediening en heeft de lekkerste pizza's.

luc koning

Wij hebben toch even geweldig lekker gegeten vanavond ik zeg dikke 10

Één van de beste restaurants van Winschoten en omgeving. Professionele bediening, fantastisch eten, grote porties en een prima service. Een kopje koffie van het huis lijkt vanzelfsprekend, maar dat is het vaak niet. Hier is dat dus een stukje service. Het zijn maar kleine dingetjes, maar dat maakt Makedonia wel een restaurant met klasse!

9. Chinees-Indisch Winschoten

Normaal zou ik niet zo snel naar een Chinees restaurant gaan, maar hier hebben ze echt een heel leuk concept. Het zijn de bekende tapas-rondes, maar dan met Chinese gerechten. Ook kun je gewoon biefstuk en garnalen etc. bestellen. Het is dus eigenlijk wokken, maar nu loopt niet iedereen van tafel, maar komt het eten dus gewoon naar je toe. Het eten is echt hartstikke goed en voor die prijs zeker! Het personeel is vriendelijk, maar als je er nog niet vaker bent geweest lijken ze een beetje nors, maar het is simpelweg een familiebedrijf waar gewoon hard gewerkt wordt. Echt de moeite waard om een avondje te gaan eten! Als je eenmaal bent geweest, ga je vaker!

10. Italiaans Winschoten

Gineke Gremmer

Was samen met mijn schoondochter, we hebben heerlijk gegeten.

Heerlijk genoten van het lekkere eten. Vlotte bediening met heldere uiteenzetting over het eten. Aankleding van het restaurant kan een update gebruiken.

Joël Vos

Gezellig met 6 personen gegeten bij El Molino, ze gaven zelf aan dat ze normaal met een vaste variatie van tapas werken vanaf 6 personen. Ondanks de drukte vonden ze het niet erg dat wij toch zelf wouden kiezen van de kaart. Super bediening verder, meisje wat er net werkte kwam wel iedere keer buiten adem van het enthousiasme bij onze tafel maar dat was zeker niet storend! Eten is ook goed, wel duur als je niet onbeperkt tapas eet. Let wel op dat pittig niet echt heet is maar meer pittig gekruid. Spareribs zijn aan te raden!

Fijn plaats om te eten kwaliteit was goed sfeer was uitstekend evenals de bediening, als we in Winschoten zijn gaan zeker weer naar de tellerlikker.

14. Italiaans Winschoten

Goed. We zijn tevreden.

15. Chinees-Indisch Winschoten

Heerlijk gegeten, omdat je elke ronde wat nieuws kunt kiezen, krijg je overal wat van. Het moet alleen wel op. Aanrader, chinese bbq.

Wij hebben vandaag daar gegeten…
    Helaas vond ik de slaatjes niet lekker en de kroketten helemaal niet lekker was meer een deegbal.
    Jammer!
    Personeel heeft duidelijk niet genoeg ervaring qua cafetaria runnen.

17. Italiaans Winschoten

Weer zeer lekker pizza gegeten, dit blijft onze favoriet qua pizzeria!

18. Italiaans Winschoten

Heerlijke pizza gegeten! Wat een vondst : je krijgt als bestek naast een goed mes en vork een pizzasnijder! Superhandig!

19. Chinees-Indisch Winschoten

Vandaag menu afgehaald voor twee personen 20 euro, de bami rook erg apart… ik vond het eten niet lekker, ga hier niet meer naar toe.

20. Italiaans Winschoten

M Rijnsdorp

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

Voor de eerste keer hier gegeten.
    Uitstekend bevallen.
    Zeer vriendelijk personeel, eten was heerlijk en heel erg betaalbaar.
    Zeker een aanrader.

Rico

Naast dat ons eten heerlijk was en de bediening top heeft de kok zelfs nog wat weten te maken voor ons dochtertje van bijna 1 jaar. En die heeft gesmuld!

24. Italiaans Winschoten

Sandra Stähli

Erst schien es, dass mit der online Reservation etwas nicht geklappt hat, aber dann bekamen wir doch einen Tisch. Auch haben die Bedienungen rasch getauscht und wir wurden dann von einer netten Serviererin, die Deutsch sprach, bedient.
    Essen war sehr lecker und Pizzen sind riesig. Einziges minus: Salat kam mit der Pizza, ich persönlich hätte den gerne vorneweg gehabt.
    Alles in allem sehr zu empfehlen und wir werden wieder hingehen. Danke für TOP-Essen und freundliche Bedienung(en). 😊

Vrije vertaling door Eet.nu:
    In eerste instantie leek het erop dat er met de online reservering iets mis was gegaan, maar toen kregen we toch een tafel. Ook wisselden de obers snel en werden we bediend door een leuke serveerster die Duits sprak.
    Eten was heerlijk en pizza's zijn enorm. Het enige minpuntje: salade kwam tezamen met de pizza, persoonlijk had ik deze graag eerder gehad.
    Al met al ten zeerste aan te bevelen en we zullen weer teruggaan. Bedankt voor het geweldige eten en vriendelijke service(s). 😊

Heerlijk gegeten… goede service. Alleen jammer dat online boeken de tijden niet juist waren… zo waren wij een half uur te vroeg… gelukkig goed opgepakt door de tellerlikker.

26. Chinees-Indisch Winschoten

Nooit bestellen met de Kerst. Uren moeten wachten op ons eten. Bij het afhalen stond het bomvol boze mensen. Als je om kwart over vijf besteld en je hebt om kwart over acht nog niks, niet best. Wij konden onze bestelling om kwart voor acht ophalen. Na enige discussie dan eindelijk om kwart voor negen mee. Dan is het eten ook nog eens lauw. De dame achter de balie bleef te rustig en lachte alle bezwaren weg. Maar luisteren deed ze niet. Nooit weer Ying Ping.

Heerlijk gegeten, mooi gepresenteerd en goede service...zeker een aanrader 😃👌👌

Marijke

J.P Emmelot

Na een prettige ontvangst hebben wij in een gezellige ruimte ruim twee uur genoten van een met zorg klaargemaakt driegangen menu. Perfecte servering, wijn op goede temperatuur, een heerlijke mix van vlees met garnituur met als afsluiting een bordje met allerlei lekkers zoals ijs , mousse e.d Kon niet beter. Kortom: een aanrader.

Heerlijk gegeten! Goede bediening! Vooral de Italiaanse pizza’s zijn erg goed! Een aanrader!