Makedonia in Winschoten

1402820685 92
1502076737 83

1. Marijke

2. Fenna Everts

Gisteravond heerlijk gegeten met 6 personen. Bediening vriendelijk, het eten heel erg lekker. Een aanrader!!

3. Fantastische bediening. Hier weet men wat gastvrijheid is. Heerlijk eten.

4. Ybèr Dijkstra

Super lekker! Fantastische sausjes, en na complimenten over alles en met nadruk de 2 sausjes kregen we ook nog van elk sausje 2 doosjes mee naar huis, dat is pas service!

5. We hebben weer heerlijk gegeten. De service is uitstekend en het personeel is altijd vriendelijk.

6. Henk Borchers

Met 4 personen uitstekend gegeten en de bediening was voortreffelijk!
    We zijn heel tevreden over dit restaurant en bevelen het van harte aan.

7. Afgelopen dinsdag weer heerlijk gegeten in dit familie restaurant.
    Ondanks de drukte op een dinsdag avond kregen we snel ons eten opgediend.
    Onze complimenten voor de bediening en de keuken natuurlijk, tijd geleden dat ik zo'n mals stukje vlees heb gehad.

Ons zie je zeker terug!

8. Wat een gezellig etentje had het moeten worden, werden echt een aanfluiting qua bediening.
    Een fout kan nog wel maar 4 fouten op een avond is wat
    wat er gebeurde.
    Verkeerde drankjes gebracht,
    bij een stoofpot vergeten een bord te brengen,
    na bestelling vergeten een drankje te brengen,
    op verzoek van een van de tafelgenoten om een voorgerecht later te brengen toch te vroeg gebracht,
    zeer lang moeten wachten op het hoofdgerecht (bijna een 3/4 uur) na het voorgerecht.

Kortom een boerenschuur die de naam restaurant niet verdiend qua bediening.
    Er kon amper een sorry af van de eigenaar

9. Egbert van der Veen

Super maaltijd en formule all in altijd doen super personeel een aanrader overigens ook makedonia Stadskanaal dezelfde formule top!

10. Regelmatig eet ik samen met mijn familie bij dit restaurant.
    Zo hebben wij afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten.
    Wat je ook besteld, het eten is van constante kwaliteit.
    Daarnaast ben je niet duur uit met het all in menu of viergangen menu.

Ik heb niks meer dan love over dit gezellige familie restaurant.

Wij komen snel weer een hapje eten!!

11. Ze moeten daar eerst leren om vlees te bereiden. Bij het bestellen wordt niet gevraagd hoe je je vlees bereid wilt hebben. Alles is gewoon doorbakken en dus echt niet lekker en soms heel taai (je betaalt nogal wat voor vlees). Zogenaamde eigengemaakte soep is echt niet zelfgemaakt, wellicht zelf gekocht. Bovendien worden hier prijzen gevraagd die absoluut niet in verhouding tot de kwaliteit staan. Ze zijn gewoon veel te duur en geen goede bereiding.

12. Met het gezin uit eten geweest ivm verjaardag van mijn dochter; Heerlijk gegeten en genoten van de avond

13. Met familie uit Rotterdam hier uit gaan eten.
    De bediening is zonder meer zeer vriendelijk.
    Het eten was heerlijk en is de prijs zeker waard.
    Wij hebben in een goede ambiance een heerlijke avond gehad.

14. Jan Glazenwasser

Het eten was super! Vlotte en vriendelijke bediening en een heel sfeervol restaurant.

15. fam.Bonthuis

Leuke entree, vriendelijk ontvangen, vlotte bediening en aardig. Plaats met zicht op de fel verlichtte bar (blauw), niet leuk om steeds tegenaan te kijken. Past niet bij overige knusse inrichting. Tip: maak het licht erachter zacht geel. Heerlijk gegeten! Top dat er op aanvraag yoghurt met noten en honing werd geserveerd!!
    We komen zéker een keer weer, maar dan graag aan een andere tafel/ plaats.

16. Douwe en Anke

Het gehakt was zwart gebakken, de rest van het eten was niet echt heet maar warm. De smaak was prima, de bediening uitstekend.

17. Fantastische avond gehad zondag 14 augustus door kwaliteit gerechten in combinatie met de vriendelijke bediening. Ga zo door!

18. Misleidende site weergave. Er staat prominent vermeld "All in dineren" voor 38,50 incl.drankjes". Wij waren met 8 pers. Een van ons koos hiervoor, tot onze verbazing deelde de serveerster mede dat dit alleen gold per tafel. Dit stond wel op de menukaart, maar niet op de site. Het is ook ridicuul, dan zou je immers voor een apart tafeltje moeten kiezen...

Dus Makedonia pas je site aan of zorg voor beter geïnstrueerde serveersters. Je wilt toch niet dat wij de volgende keer elders gaan...

Wij voelden ons nu op zijn Gronings gezegd... vern...

19. Bernadette, Peter, Peter, Hennie & Per

Absoluut heerlijk eten, prima personeel en geweldige sfeer!!!

20. H Muller-Gerds

Onverwachts uit eten met mijn man; echt heerlijk gegeten bij Makedonia in Winschoten! Prettige, snelle en nette bediening, goed eten en fijne sfeer in en om het restaurant. Wie van lekker eten houdt en vriendelijkheid belangrijk vindt; echt een aanrader!
    Wij komen zeker terug.

21. Gisteren heerlijk gegeten bij mijn collega. Super stuk vlees. Prima bediening. Alle lof.

22. Erg lekker gegeten en zeer gastvrij , een aanrader!

23. Super gegeten! Echt een aanrader.

24. Heerlijk gegeten en een geweldige sfeer.

Macedonia.. Toch wel een beetje jeugdsentiment, maar dan in Windschoten!

We komen zeker nog een keer terug.

Henk en Suzana.

25. Jan & Lenneke van Gestel

Zondag 20 oktober hebben we hier heerlijk gegeten. Een vlotte bediening door vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Na ons etentje gingen we met de bus naar Westerlee, waar we in een hotel overnachtten. Tot onze grote schrik ontdekten we dat we een rugzak in het restaurant hadden laten staan. Snel een telefoontje gepleegd en tot onze opluchting was de rugzak snel gevonden. We spraken af dat we hem de volgende dag zouden komen ophalen. Maar tot onze verbazing ging even later de mobiele telefoon en bleek het een medewerker van het restaurant te zijn, die voorstelde dat hij de rugzak wel even bij het hotel af wilde geven. Omdat wij zelf in Heiligerlee uit moesten stappen om zo de laatste paar kilometer wandelend af te leggen, vroeg ik of ze niet even wilden stoppen bij het standbeeld in Heiligerlee.
    Geen probleem! Even later werden we door de vriendelijke medewerker opgepikt en keurig netjes mét rugzak bij ons hotel afgezet. We wilden de medewerker hier iets voor geven, maar dat werd zeer resoluut geweigerd. Wát een bijzondere service!

26. Met ons gezin eten we regelmatig in het restaurant.

Prijs kwaliteit is prima. Kwaliteit van de gerechten altijd constant en bedienend personeel altijd vriendelijk.

Met andere woorden , een feestje om er te eten.

27. Arnold de Nijs

We gaan eigenlijk al jaren naar dit restuarant.

Het eten is echt heerlijk. We nemen daarom ook vaak vrienden en familie mee. De kwaliteit is al jaren constant en super hoog. We kunnen daarom ook iedereen aanraden om hier een keer te gaan eten. Zelf vind ik de ossenhaas met cognac saus erg lekker, maar ze hebben nog veel meer.

De mensen van de bediening zijn altijd erg behulpzaam en vriendelijk.

Ik wil iedereen van de Makedonia bedanken voor die jaren dat we hier met veel plezier heerlijk gegeten hebben en we zullen dit nog lang doen.

Groetjes Arnold en Oktawia

28. pieter

Wij komen uit den haag en waren hier voor een weekendje bij familie. we vroegen hun waar we eens lekker konden eten.Als antwoord kregen we dus Makedonia.

Wij komen regelmatig in restaurants, maar dit was veruit de beste.
    Heerlijk eten voor ook nog een betaalbare prijs. Super!

Onze complimenten aan de bediening die vlot en vriendelijk waren, en natuurlijk aan de keuken!

Wij kijken er naar uit om weer een keertje in winschoten te komen.

Groetjes Pieter

29. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Diverse keren gegeten. Smaakt heerlijk. Leuke actie met viergangen menu. Dit is een eigenaar die het snapt hoe je klanten terug laat komen, ook in moeilijkere tijden.

30. Heerlijk gegeten in dit restaurant, 4 gangenmenu ad € 22,95 met vrije keuze uit de menukaart. Maaltijden worden met zorg gemaakt.. Professionale aanpak, zeer attente en correcte bediening. De uitbater heeft goed begrepen wat de Oost-Groningers willen. Veel en goed eten voor weinig geld.Aandacht voor de klant. Prima rode huiswijn!!

31. T.J. Engelkens

Op 14 november j.l. hebben wij beiden ons 45 jarig huwelijk bezegeld met een etentje bij u.

Heerlijk gegeten in een gezellige ruimte Proficiat.

Tip: Wellicht is het verstandig in uw menukaart een seniorenkeuze op te nemen.

32. Heerlijk eten, leuke sfeer en staat garrant voor een leuke avond uit!

33. Heerlijk gegeten op de verjaardag van mijn zoon. De stoofpotjes waren erg lekker, de bediening top (geen lege glazen gezien) en een prettige omgeving om heerlijk te genieten. Petje af!

34. Hier heb ik gegeten met het hele gezin waaronder 2 kleintjes.

Bij binnenkomst wordt je vriendelijk welkom geheten en vlot naar je tafel gebracht.

Het eten was prima op smaak, goed van kwaliteit en voldoende aanwezig.

Op de vraag van 1 van de kinderen of het kindermenu ook met spare-ribs mocht kregen wij als antwoord dat dit geen probleem was.

Er werd goed opgelet door de bediening, maar niet in de irritante vorm. net op het juiste moment was er iemand aanwezig.

Heel klein puntje..... als er 2 kinderen aan tafel zitten en ze krijgen een kinderijsje, geef ze dan een gelijke, dit kan gekibbel aan tafel voorkomen.

Maar mijn eindoordeel is heel positief, jaren niet geweest maar dit was een goeie reden om weer wat vaker langs te komen.

35. Zondag 7 nov met 7 personen uitstekend gegeten. Deze maand is het goedkoper eten (25 jarig bestaan) en dus aardig druk. Desondanks buitengewoon goed gegeten. Zeer goede varkenshaas die bijna smelt op je tong. Ook de kampioenswijn geproefd. Inderdaad een topwijn. Bediening is (zoals altijd) vriendelijk, attent en vlot.
    Door de aanbieding is de kwaliteit niet afgenomen en de prijs dus meer dan waard.
    Super.

36. Ik en mijn gezin (5 personen) kwamen binnen en gelijk stond er iemand voor ons klaar, het personeel wat ons steeds passeerde groette ons ook vriendelijk, een warm welkom dus.

We hadden gereserveerd, want dat was echt nodig, hellemaal vol. We hadden allemaal heerlijk genoten van vlees en vis gerechten en de avond afgesloten met een baklava en een peer likeur en een kop koffie van het huis.

Gewoon genieten hier.

37. De kinderen bieden hun vader altijd een etentje aan voor z'n verjaardag, en dat was 04-07-2010 héél gezellig en héél lekker gegeten bij jullie!

Groetjes Wim en Louanne.

38. van der laan

Wij zijn op een zaterdag bij Makedonia geweest, en reserveren was dan ook echt nodig, bomvol.

Wij waren met 8 personen en hebben genoten van het 4 gangen menu die op de kaart staat voor € 28,95. Vrije keuze van de hele kaart. Kortom geweldig goed. Nu begrijpen we ook die drukte in dit familie restaurant.

39. Vriendelijke bediening maar kwaliteit van het eten was erg slecht. Vooral als je ziet wat je er voor moet betalen. Veel diepgevroren producten en veel gerechten smaken hetzelfde.

40. Eten en drinken altijd perfect. En dit geldt eveneens voor de service, de sfeer, de bediening en de rest.

Het eten is altijd goed en voor een bedrag waar je je niet druk over moet maken.

Deze beoordeling is niet zomaar gemaakt, maar na meer dan 20 keer eten in dit restaurant.

41. Vleesgerechten zijn gewoon goddelijk, de rest is ook erg goed. Aardig personeel, en mooie inrichting.

42. Te gekke inrichting en heerlijk eten, alleen behoorlijk prijzig (vooral als je een paar drankjes besteld)...

43. Perfect restaurant , alles is dynamisch, heb nog nooit een restaurant gezien waar het zo druk was en het personeel zo kalm bleef.

Het eten is er ook perfect super kwaliteit en de prijs is redelijk in verhouding met het eten.

Ook hangt er een gezellige sfeer en je voelt je er welkom

44. Goed eten en met een maand menu ben je niet duur uit.Gezellige sfeer en bediening was vriendelijk en netjes.heb slechter gezien.

45. Prijzig voor extreem eenvoudig eten. Veel bla. bla. Weinig inhoud b

46. Jurrie Nieboer

Vond ik altijd het allerbeste adres in Winschoten, is de laatste tijd niet optima forma, met name bediening en lange wachttijd. Eten is pico bello!!