Bezorgrestaurants in de buurt van Indrapoera

1191160569 17
1407319674 77
1508193923 77
1544220441 70

1. bina nieland

All you can eat bij indrapoera is geweldig we hebben heerlijk gegete.

2. Na een eerdere positieve ervaring in dit restaurant, werd ik tijdens mijn laatste bezoek van enkele weken geleden niet echt positief verrast. Waar er de eerste keer nog sprake was van mooie kleine gerechtjes die goed op smaak waren en die bereik waren met kwalitatief goed vlees, waren de porties nu (te) groot, de smaken middelmatig en de kwaliteit van het vlees een enorme stap achteruit. Daarnaast hadden veel van de frisdranken hadden maar weinig prik. Erg jammer dat het zo achteruit is gegaan.

3. Normaal zou ik niet zo snel naar een Chinees restaurant gaan, maar hier hebben ze echt een heel leuk concept. Het zijn de bekende tapas-rondes, maar dan met Chinese gerechten. Ook kun je gewoon biefstuk en garnalen etc. bestellen. Het is dus eigenlijk wokken, maar nu loopt niet iedereen van tafel, maar komt het eten dus gewoon naar je toe. Het eten is echt hartstikke goed en voor die prijs zeker! Het personeel is vriendelijk, maar als je er nog niet vaker bent geweest lijken ze een beetje nors, maar het is simpelweg een familiebedrijf waar gewoon hard gewerkt wordt. Echt de moeite waard om een avondje te gaan eten! Als je eenmaal bent geweest, ga je vaker!

4. Heerlijk gegeten, omdat je elke ronde wat nieuws kunt kiezen, krijg je overal wat van. Het moet alleen wel op. Aanrader, chinese bbq.

5. Vandaag menu afgehaald voor twee personen 20 euro, de bami rook erg apart… ik vond het eten niet lekker, ga hier niet meer naar toe.

6. Eten is prima. Maar erg klant onvriendelijk dat wanneer je een maagverkleining (waarvoor ik een pasje als bewijs) hebt gehad gewoon de volle pond betalen moet. Ik kan niet zoveel eten en het kan voor mij niet uit. Erg jammer want ik vind het wel gezellig om uit eten te gaan.

7. Gaan al jaren hier naartoe het eten is altijd heerlijk. De service super de bediening top altijd vriendelijk en in voor een grapje. Kortom zullen als het kan nog jaren komen eten.

8. Slecht. Kwam de afspraken niet na.
    Had soep besteld had deze vergeten.
    De prijs klopte niet maar kreeg geen geld teruig.

9. Ronald zwijnenburg

Erg lekker en veel goede kwaliteid.

10. Nu 2× de fusion all you can eat gegeten.
    Zooooo lekker!
    Ook de ambiance is mooi. Niet zo armoedig als bij veel Chinese restaurants.
    Wij gaan hier zeker vaker eten!

11. Super gegeten en goede bediening.

12. Te veel betalen voor wat je krijgt en niet lekker. Nasi Rames speciaal met taai rundvlees. Overgare kippepoot met saus werd op de nasi gekwakt in een bakje. Satesaus in een te klein bakje. En de groente die er bij kwam... brrr. We zijn een ander gewend, die heel wat beter is en niet duur.

13. Jan en ik komen er al jaren. Super restaurant met heerlijke biefstuk!!!

14. W. Eefting

Vrijdagavond 4 maart 2016 gegeten met 4 personen. Eten, drinken en service prima, niets op aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar. We stonden helaas een beetje op tijd i.v.m. theaterbezoek. We komen zeker weten weer terug.

15. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Er werd vaak gevraagd of alles naar wens was. Het eten was bereid met verse groentes. Het was heerlijk!

16. Komen al een paar jaar hier eten met 4 man. Waren gisteren helaas erg teleurgesteld. Bediening was heel langzaam en eten was slecht. Tot nu toe daar met veel plezier gegeten maar voor deze prijs en slechte bediening komen we niet meer terug.

17. Bijsmaak. goedkope ingrediënten. Vriendelijkheid weinig authentiek soms tefen het grove aan. Prijs te duur in vergelijking tot kwaliteit. In het nabij gelegen stadskanaal echt goed, smaakvol, vriendelijk en eigenlijk lage prijs. Zeker de moeite waard om een kleine omweg te maken.

18. Twee weken geleden gegeten bij Indrapoedra met mijn vriend, we kwamen om 19 uur aan omdat er tijdens het reserveren werd gevraagd of we wel voor 19 uur aanwezig konden zijn. Er zaten nog twee andere groepen die toen nog met het buffet bezig waren. Om 20.30 werd ons al gevraagd of we klaar waren met het buffet, waarop wij antwoorden dat we nog één keer gebruik wilden maken van de wok. Vervolgens vroegen ze nogmaals, terwijl wij van de wok weg liepen of we nu wel klaar waren met het warme buffet. Toen we met het koude buffet bezig waren werden de bakken om ons heen al opgeruimd. Wij voelden ons opgejaagd terwijl we eigenlijk recht hadden om twee-en-een-half uur eten en drinken. Dit was jammer. Eten en drinken was verder prima.

19. Super tent! Zeer goed eten, zeer vriendelijk bediening. En daar betaal ik dan ook graag een paar euro meer voor. Super relaxed om hier te tafelen! Een aanrader!

20. Super gezellig restaurant. Bediening is goed en ze komen vaak langs zonder opdringerig te zijn. Eten is goed en passen op de plaat. De pittigheid past men na smaak van de klant aan. Heerlijk en goed eten. Variatie van de wok en de plaat is niet groot maar wat ze bereiden is super.

21. Het eten was erg slecht. Veel te zout (en de sushi te zoet) en goedkope ingredienten. Het wokbuffet was zeer beperkt en niet geschikt voor vegetariërs, ook a la carte had slechts twee vegetarische gerechten. Hiernaast lange wachttijden.

Afrader!

2,1
  22. Dit was een top restaurant. Vele keuzes voor jong en oud en de gerechten smaken echt heerlijk. Veel sfeer en goede bediening en het is je geld zeker waard. Wij komen er bijna elke week en ook vaak met familiefeestjes is het erg leuk. Krijgen we speciaal aandacht ivm met verjaardag door de bediening, er komt een dessert met vuurwerk en er wordt een verjaardagsnummer afgespeeld. Super geregeld! Zeker een aanrader voor met z'n twee, met de kids of een personeelsfeestje!

23. Komen er al jaren en altijd heerlijk en gezellig. Veel verse groenten bij wokken. Aanrader!

24. Margriet weering

Geweldig goed eten en gastvrije sfeer en vriendelijke service. Aanrader!

25. fam post

26. Charry Kers

Wij zijn al jarenlang vaste klant bij Indrapoera, meestal bestellen we steeds weer hetzelfde. Maar de kwaliteit in nogal steeds wisselend. De laatste tijd valt het erg tegen. Wij gaan nog een keer bij Indrapoera bestellen, is het dan weer niet goed gaan we wisselen. Jammer.

27. Het eten en drinken is wel goed maar niet bijzonder. Halen hier altijd af door het makkelijke afhaalmenu. Zijn ook een keer wezen wokken maar dat was geen succes. Het eten duurd heel lang voor het klaar is waardoor je met 4 man komt en dan per 2 heenloopt, dat als volgende 2 terug komen zijn de eerste 2 al klaar met eten. Hierdoor zit je bijna steeds met 2 personen aan de tafel terwijl je met zijn 4en heen gaat. Verder een vervelende ervaring gehad met afhalen dat ik de vrouw die achter de balie stond moest roepen dat mijn eten koud aan het worden was, want zij had het te druk met telefoneren. Waarschijnlijk met een vriendin, want ze nam in ieder geval geen bestellingen op!

28. Hele leuke gezellige en goed restautant. De inrichting zou een opfrisser mogen het is hier en daar wat gedateerd maar het eten is er steengoed en betaalbaar.

De vriendelijkheid van het personeel is een dikke 10!! Wij komen er graag!

29. Dit restaurant is zeker je geld waard!
    Her eten is super lekker en van goede kwaliteit! Snelle bediening en heel erg klantvriendelijk. De sfeer is gezellig en kindvriendelijk. Zeker een aanrader voor partijen en een gezellig avondje uit met de families of romantisch voor twee!

Het buffet is erg uitgebreid voor jong en oud, ook voor zowel vleeseters of vegetariërs alle keus!

Een dikke 10! Ik ga er zeker vaker heen!

30. Wij hebben hier vanmiddag gegeten en het eten was echt heerlijk en de Nasi Rames mini-rijsttafel was echt Indonesisch, dus niet van die ver-Hollandste prut. Ik heb langere tijd in Indonesie gewoond en ken de Indonesische keuken redelijk goed en ik kan dan ook zeggen dat dit het eerste Chinees-Indische restaurant is waar ik goede smoor, rendang en een goed gevulde loempia heb gegeten voor een zeer betaalbare prijs! Nog geen 18,- p.p incl 3 drankjes p.p. Een echte aanrader is het! Ik kom zeker terug als ik weer eens in Winschoten kom.

31. Dit restaurant is zeker het geld wat je betaald niet waard. Ben hier gaan wokken. Nou het begrip wokken ligt hier anders dan alle andere wokrestaurants. Je kan niets zelf opscheppen van de produkten en het wordt voor je bereid met een overdosis ve-tsin. Niet goed voor je, zeker niet met de hoeveelheden die de kok er vrolijk op jou maaltijd aan toevoegd. Of het dan wel lekker gaat worden....nee dus.

Geen aanrader.

32. Ontevreden klant

Dit is dus niet wokken! Als ik de kok mijn gerecht volledig klaar wil laten maken door een kok in plaats van zelf mijn ingrediënten te pakken, dan bestel ik wel á la carte of een warm buffet. Maar dit is gewoon een warm buffet op bestelling. En als je vraagt wie de baas is, dan is het eerst de een en binnen 2 seconden ineens een ander.

Dit is niet wat in Nederland voor wokken doorgaat. En als je dat merkt en meteen na je soep afhaakt, mag je alsnog je zogenaamd gratis drankje ook nog betalen ("gratis" ivm het wachten). Tja, zij dachten dat wij er ging eten en boden ons daarom het drankje aan, maar wij dachten te gaan wokken en voelen ons bij de neus genomen (om het maar netjes te zeggen).

En dan zwijgen we over de smaak van de soep. En over de prijsverschillen op de poster in de winkel (18,95) en op de site (19,95).

10 euro weg, en de avond verpest. Volgende keer naar een echte wok.

33. Lekkere afhaalmaaltijden.

34. Het eten was goed, maar sommige gerechten smaakten wat muf. Het was jammer dat je bij het wokken niet zelf je groenten mocht uit kiezen. Er was echter volop keuze aan bijgerechten, alhoewel je maar uit 2 soorten soep kon kiezen.

De bediening was goed, alhoewel de borden zeer snel na het beëindigen van de maaltijd werden weggehaald door het personeel dat "op de uitkijk stond", wat niet altijd even prettig is.

Wat de hygiëne betreft was er één minpuntje: de vloer bij de kooktoestellen, waar je moest wachten als je gerecht werd bereid, plakte erg.

Eindconclusie: een aanrader, maar als ik de volgende keer weer voor een Wokrestaurant zou kiezen zou dat niet automatisch dit restaurant zijn.

35. Heerlijk gegeten. Goede bediening met een grap.

Een echte aanrader zijn de garnalen.

De ossenhaas is er ook verrukkelijk.

Is een keer wat anders dan een gemiddelde Chinees.

36. Mooi restaurant, super vriendelijke mensen, en super chinese tomatensoep. Helaas zijn de vleesgerechten wat minder.

37. Gaan er vaak heen, het wokken is super, ook als je er met kids heen gaat is het aan te bevelen, zeer vriendelijk personeel

38. Gaan ieder jaar met Kerst(en nog 7 à 8 keer per jaar) met de familie hier naar toe en het is altijd perfect.Super eten bediening en ambiance.

39. Voor chinees gaan we hierheen! Gewoon supermensen!

40. Prima eten, leuke, vlotte bediening, ambiance niets mis mee.Prijs/kwaliteit, is in orde. Wij zijn er nu 3 keer wezen eten en hopen er toch echt vaker te komen als we in de buurt zijn.

41. Het was een geweldige avond.
    Super service en de wok was perfect. De sauzen worden terplekke gemaakt ipv alleen mengen. en de ambiance was gezellig, knus.

42. mens onteerend bediend worden en er wordt met je eten geknoeid zeer slecht.

43. Harrie Garden

Absoluut geen aanrader, moest lang wachten op het eten terwijl het rustig was. De ambiance was kantine achtig, ook de kok van de wok zag er niet uit, zeer onverzorgd.
    Doe mij maar een echte chinees.

44. Ideale restaurant om eens lekker te eten. Mijn favoriete "chinees"om zo maar te zeggen. Eten heeft een constante kwaliteit en de mensen zijn vriendelijk en hartelijk. 1 x geweest en je bent verkocht. Ik wil in ieder geval niet weer anders, alhoewel ik vele restaurants voor de Chinese keuken heb geprobeerd

45. verukkelijk eten.
    en de wantansoep (geen wonton!!!) was heerlijk.
    altijd goede bediening

46. Wat deugd er wel? Bedining is laks en ongeinteresseerd. Het restaurant blijkt achteraf ook een cafegedeelte te hebben. Dienster komt met rijst ipv bestelde bami bij het eten, zalm was uitgedroogd en taai, kip vet, alle gerechten die besteld waren smaakten naar hetzelfde. Wonton in wontonsoep viel uiteen in breiige massa en als klapper: bij de bestelde jasmijnthee kregen we een potje met thee uit een zakje. NB: het hoogtepunt waren echter de verfrissingsdoekjes: die stonken muf! Om nooit weer naar toe te gaan.

1,7