Gepetto in Winschoten

The best Italian in town!

Rondom ons restaurant is er veel gelegenheid tot gratis parkeren!

In een gezellige en warme omgeving genieten van de heerlijkste gerechten. Vers gebakken broodjes in combinatie met overheerlijke zelfgemaakte kruidenboter, aangeboden door het huis bij binnenkomst. De lekkerste voorgerechten zoals b.v. een verse carpaccio of een italiaanse salade.
Ruime keus in diverse soorten ambachtelijk bereide pizza's en heerlijke pasta's. Een filetto alla griglia (geroosterde ossenhaas) met keuze uit de meest uiteenlopende sauzen of misschien liever de gamberi errosto (grote garnalen). Met als afsluiter een heerlijke Italiaanse ijscreatie.
Daarna uitbuiken onder het genot van b.v. een sambuca, marsala of een glaasje cognac. Een kop koffie kan natuurlijk ook. Of kiest u liever voor een espresso of een cappuccio.

Gratis kopje koffie na de maaltijd!

Gratis vers gebakken broodjes met kruidenboter vooraf.

WIFI aanwezig! Vraag het bedienend personeel voor de code.

4. Betalen Visa Master Card pin

1332054733 60
1428620621 76
1532084073 87

1. Anneke Heeres

We hebben weer heerlijk gegeten bij Gepetto. Vlotte bediening, aardig personeel. Echt een aanrader

2. Anneliek

Personeel speelde er goed op in dat we buiten op het terras konden eten!
    Sfeer en kwaliteit zoals altijd goed!
    Goed dineren voor een goede prijs!

3. Super lekker gegeten. Alles was zoals Altyd prina.

4. Arnold loer

Heerlijk gegeten met vrienden.
    Super bediening en goede prijsverhouding.
    Echt een aanrader.

5. Het eten, de service en sfeer zijn altijd prima en de bediening altijd vriendelijk. Een echte aanrader!

6. Talitha Eising

Super gezellig en vriendelijk.

7. Beatrix van mil

We zijn heel gastvrij ontvangen!
    Heerlijk gegeten, goede uitgebreide kaart. Er is zelfs een gerecht buiten de kaart om gemaakt! Top. Adviseer een ieder die van Italiaans eten houdt bij pizzeria Gepetto te gaan eten!

8. RJ Hollander

Alles was goed voor elkaar. We komen zeker nog Eem keer terug. Top.

9. Was super lekker, voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijk personeel!

10. Luit Draaisma

Prima eten en goede, vriendelijke bediening. Een fooi waard. Zonder te bestellen werd een mandje met brood, pesto en kruidenboter op tafel gezet. We waren met z'n vieren en voor ieder twee lekkere warme broodjes. Toen ik thuis was keek ik de rekening na en was ik wel verbaasd dat er voor een karaf water 1,50 was berekend. We hadden een karaf wijn besteld en geen water er bij gevraagd. Het water werd er bij gezet en daar maakte ik nog complimenten voor omdat je er soms naar moest vragen. Heel attent dus. Maar achteraf bleek er dus 1,50 op de rekening te staan. Zonder water te hebben besteld. Heel vreemd. Omdat het brood ook zo maar werd neergezet besloot ik er maar niet moeilijk over te doen. Maar toen werd via mail aan mij gevraagd een recensie te schrijven. Dat nu dus maar wel even vermeld. Dus Gepetto, alles goed maar wel vreemd dat je iets moet betalen wat niet is besteld.

11. Jolanda mulder

We hebben heerlijk gegeten, het was heel gezellig en de bediening was super, echt een top avond gehad.

12. Fam. Helderman

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

13. Miss T Apel

Super gezellig heerlijk gegeten.

14. Er hangt een leuke sfeer, het eten was van goede kwaliteit, verse ingredienten, lekker. De pizzabodem mag wel wat dunner.
    De espresso was daarentegen ronduit vies.

15. Voorgerechten smaakten goed, lekkere pizza's gehad met diverse toppings en als afsluiter diverse toetjes gehad. Allen smaakte goed en prima service.

16. R van wijk

Dit restaurant heeft exelente gerechten, de keuken is een dikke tien waard, de bediening en hiermee ook direct de samenwerking van alle medewerkers is helemaal top, buitengewoon goed. Blijft mij Gepetto een dik compliment te geven. Een kleine pizzeria die het totaalpakket begrijpt.

17. Net als altijd, super. Gepetto is gewoon heel goed, lekker eten.

18. Onze favoriete pizzeria!
    Gezellig, goede bediening en heeft de lekkerste pizza's.

19. Gineke Gremmer

Was samen met mijn schoondochter, we hebben heerlijk gegeten.

20. Goed. We zijn tevreden.

21. Weer zeer lekker pizza gegeten, dit blijft onze favoriet qua pizzeria!

22. Heerlijke pizza gegeten! Wat een vondst : je krijgt als bestek naast een goed mes en vork een pizzasnijder! Superhandig!

23. M Rijnsdorp

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

24. Sandra Stähli

Erst schien es, dass mit der online Reservation etwas nicht geklappt hat, aber dann bekamen wir doch einen Tisch. Auch haben die Bedienungen rasch getauscht und wir wurden dann von einer netten Serviererin, die Deutsch sprach, bedient.
    Essen war sehr lecker und Pizzen sind riesig. Einziges minus: Salat kam mit der Pizza, ich persönlich hätte den gerne vorneweg gehabt.
    Alles in allem sehr zu empfehlen und wir werden wieder hingehen. Danke für TOP-Essen und freundliche Bedienung(en). 😊

Vrije vertaling door Eet.nu:
    In eerste instantie leek het erop dat er met de online reservering iets mis was gegaan, maar toen kregen we toch een tafel. Ook wisselden de obers snel en werden we bediend door een leuke serveerster die Duits sprak.
    Eten was heerlijk en pizza's zijn enorm. Het enige minpuntje: salade kwam tezamen met de pizza, persoonlijk had ik deze graag eerder gehad.
    Al met al ten zeerste aan te bevelen en we zullen weer teruggaan. Bedankt voor het geweldige eten en vriendelijke service(s). 😊

25. Heerlijk gegeten zoals gewoonlijk. Goede bediening. Een fijn restaurant om uit eten te gaan.

26. E. Broekhuijzen

Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en zeer vriendelijke bediening. Kwaliteit pizza's kan veel beter.

119 Pizza varianten is echt te veel. Hierdoor is de kwaliteit gelijk of zelfs minder dan de fastfood pizza van de bekende merken.
    Beter een veel kleiner keuze aanbod en deze dan echt speciaal maken. Meer aandacht voor de bodem.

Vreemd dat het restaurant Gepetto heet en dan de afbeelding van Pinokkio op de menukaart te hebben. Zet dan Gepetto op de menukaart die Pinokkio aan het maken is of zo.

Eindoordeel: Gepetto is zeker een aanrader.

27. Wederom heerlijk gegeten, gezellig en vriendelijk personeel.

28. Kees en Klasina

Het was uitstekend, een gezellige sfeer, zeker aan te raden.

29. Jannie Wagenborg

Gepetto is een prima pizzeria met een vlotte, vriendelijke bediening. Voor een woensdagavond gezellig druk. Het eten is erg smaakvol, voldoende keuze op de kaart en de warme broodjes vooraf erg lekker met de kruidenboter en pesto.

30. Een gezellige sfeer. Sommige pizza's waren te vet. De shoarma pizza is erg lekker!

31. Prima restaurant om te eten, vlotte en goede bediening, veel keuzemogelijkheden van gerechten.

32. Het was uitstekend. Lekker gegeten en de tafel stond klaar voor ons.

33. Super lekker als eerst… goede service en prima personeel… lactose intolerant eigen lac. Vrije kaas verwerkt in de pizza… kortom super goed.

34. Heerlijk eten, snelle service, een aanrader

35. Al jarenlang komen we eten bij Gepetto. Waar krijg je zulke lekkere warme broodjes van het huis met kruidenboter en pesto? Krijg je dus gewoon bij Gepetto. En de keuze in pizza's en pasta's is reuze! Vaak geen plekje meer over voor een toetje… The place to be… zeg maar! Personeel is ook altijd vriendelijk.

36. fam zuurman

Dat was een geweldige avond. Lekker gegeten! Kan iedereen Gepetto aanbevelen. Pizza's die over de rand van het bord komen in wel meer dan 100 soorten.

37. We hadden iets te vieren. En dat is goed gelukt. Heerlijk gegeten en gezellig gekletst. Geweldige sfeer.

38. Het was erg druk, nieuw meisje aan het werk. Op een gegeven moment kwam de vrouw des huizes, de brand blussen.
    Goed opgelost, de meeste mensen hebben er denk ik niets van vernomen.
    Zoals altijd, heerlijk gegeten!

39. We hebben echt heerlijk gegeten! Hebben niet lang hoeven wachten op het eten. Pizza was heerlijk! Goed veel keus ook. Qua frisdrank mag de kaart van mij wel iets uitgebreider. Ook het nagerecht viel in de smaak Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker nog een keer terug.

40. Wim Kluiter

Altijd heerlijke pizza en pasta's, ook voor kinderen een mooi uitje! Kunnen er pinokkio kleuren en ze mogen meestal zelf hun ijsje maken...

41. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en fijne bediening!

42. g zandstra

was echt heel lekker en goede prijs echt een aanrader vooral dat ijs heerlijk

43. Lekker gegeten voor een vriendelijke prijs. Geholpen door vriendelijk personeel.
    Wachttijden waren prima.

44. s. van der Laan

Prima piza's en goede bediening, ook leuk voor kinderen Met voor ons aan het eind een leuke verrassing

45. Wederom heerlijk gegeten...fantastische goedbelegde pizza's.
    Vlotte vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.

46. Zoals gewoonlijk erg goed! Bediening is erg gastvrij en netjes! Enige nadeel is nog steeds erg krappe ruimte met de tafels... waardoor je erg dicht op de andere gasten zit.

47. Heerlijk gegeten. Fijn personeel. Geen lange wachttijd.
    Kortom uitstekend en ook nog gezellig.

48. Marga Koning

Goed gegeten. Personeel vriendelijk.

49. G.P. Kort

Heerlijk gegeten en een hele goede service.

50. Henk Rijskamp

Wij komen er al bijna 30 jaar. Altijd vriendelijk personeel en altijd heerlijk eten!

51. Overheerlijk gegeten, krijgen alle tijd voor de gerechten dus dikke prima. Was onze eerste keer eten bij gepetto, maar zeer zeker voor herhaling vatbaar.

52. Martin Beekhuizen

Bij binnenkomst vriendelijk begroet en naar de tafel begeleid. Kregen vrijwel meteen het menu uitgereikt met de vraag wat we te drinken wilden. De pizza's waren van uitstekende kwaliteit en de smaak was voortreffelijk. Het dessert kwam vlot nadat we een kop koffie van het huis kregen aangeboden.

Tldr. (afkorting voor "too long, didn't read"; Eet.nu)
    Bediening was vriendelijk en vlot. Pizza's en dessert waren voortreffelijk. Prijs kwaliteit verhouding was ook uitstekend.

53. Annet koster

Geweldig gegeten, super leuke sfeer, mooi opgemaakte borden en erg leuk personeel, zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader !!

54. agnes robbes

Wij hebben heerlijk gegeten en personeel was heel vriendelijk. Geen opmerkingen.

55. Pizza die met zorg bereid zijn en goed gevuld. Erg veel keuze.....!
    Vlotte en efficiente bediening.
    Fijn dat het (heerlijke!) broodje met pest en boter van het huis was, maar om dat dan vervolgens ook nog expliciet op de bon te zetten is wel wat overdreven.

Aanrader voor een avondje Italien/pizza!

56. Een zeer fijne pizzeria/restaurant, waarbij je een ruime keuze hebt uit voorgerechten, heerlijke pizza's, pasta's, vlees & visgerechten, elk gerecht wordt met passie bereid & dat proef je! Zeer fijn om af te sluiten met een van de hemelse nagerechten (aanrader: chocolade cakeje of huisgemaakte Tiramisu) Of het nou rustig is of druk, mijn eten heeft altijd dezelfde hoge kwaliteit als dat ik gewend ben van deze pizzeria, als ik denk aan uiteten, dan denk ik aan Gepetto, dit omdat ik elke keer iets anders uit kan kiezen en ik weet dat het mij zal smaken. Ik hoef niet alleen maar te kiezen uit pizza's, maar neem vaak een entrecote (dunne lende) met een lekker sausje en dat allemaal voor een heeel zacht prijsje in vergelijking met de kwaliteit & kwantiteit!
    Al met al weet ik me hier altijd te vermaken, doordat het interieur van restaurant warm en Italiaans is ingericht heeft het een perfecte ambiance, het personeel & de eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk altijd fijn om een gesprekje mee te voeren & te horen met hoeveel passie & plezier Tonnie & Lisa deze zaak runnen & hun werkzaamheden verrichten. Zoals ik al zei: als ik denk aan uiteten, dan denk ik aan Gepetto!

57. Bij Gepetto kan je heerlijk eten, is een gezellige sfeer en is de bediening goed! Een aanrader!

58. Wilma van den berg

De reservering was niet goed overgekomen, maar toch nog een prachtig tafeltje gekregen. Het eten en de service was echt uitstekend. Hier gaan we zeker vaker heen

59. Jutta Boers

We hebben met z'n vieren byzonder gezellig en lekker gegeten.
    Zeker zullen we nog een keer terugkomen en reclame voor dit restaurant maken.

60. We hebben met ons gezin heerlijk gegeten bij restaurant Gepetto. De sfeer was top, hele fijne vriendelijke bediening. De pizza's waren van hele goede kwaliteit en voor onze magen te groot. Van harte aan te bevelen!

61. Tineke Stam

Heerlijk gegeten. Gezellig pizzeria met meer dan 100 pizza's op de kaart, maar ook ruime keus aan andere italiaanse gerechten.
    Ideale locatie als je naar het theater wilt

62. Theater koning

Goed eten, goede en vriendelijke bediening.

63. Lekker gegeten bij Gepetto. Vriendelijke bediening. De tomatensoep was heerlijk en de vegetarische prima, smaakte heerlijk naar verse groente.

64. Heerlijk gegeten bij Gepetto in Winschoten. Een gastvrij ontvangst, vriendelijke bediening en een prettige sfeer. Een heerlijke vegetarische pizza gegeten.

Tot de volgende keer Gepetto

66. Ruben 293 punten

Hier vind je pizza's met de beste prijs-/kwaliteitsverhouding.

Tip richting dit restaurant; let op zout. Mijn vrouw, kinderen en ik hebben regelmatig erg veel dorst nadat we bij jullie pizza gegeten hebben.

Afgezien van 't zout, een gezellig restaurant met lekker eten.

67. Jan 124 punten

Voor het eerst in Gepetto. Goede ontvangst! Gastvrouw klinkt een tikkeltje streng als er plots een gast extra komt. Maar ze heeft alles goed in de hand en in overleg is veel mogelijk. Ondanks een vrij drukke zaterdag ging alles vlot en vriendelijk met een prima sfeer. De pizza's hadden een heerlijk bodem met iets minder beleg maar toch precies goed. Lekker ijsje en de eigen gemaakte tiramisoe smaakte goed. Van de drie pizzeria's die we bezocht hebben de laatste twee jaar is Gepetto zeker nummer 1.

68. Pizza besteld en supersnel bezorgd. Was heerlijk!! Echt een aanrader voor Winschoten.

69. Lekker eten en een goede bediening. Echt voor herhaling vatbaar!

70. Prima eten, kom er al jaren. Ook afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten. Chapeau!

71. Overheerlijke pizza's. Een goede bodem, goed belegd, gewoon een pizza zoals een pizza behoort te zijn. Vooraf lekker stukjes brood met kruidenboter van de zaak, en als afsluiter ook nog een een kopje koffie van de zaak. Daar kunnen de echte Italianen nog wat van leren. Bediening altijd vriendelijk. Wij komen er al jaren en nog nooit een tegenvaller gehad. Het is er op vrijdag en zaterdag altijd vol, dus reserveren!

72. Mijn ervaring met Gepetto vind ik heel goed. Halen zeker wel 2 keer in de maand pizza`s op!! De ene keer is het pittiger dan de andere keer, tekst en uitleg gevraagd en het blijkt dat de pizza`s door meerdere personen worden klaargemaakt...dus ook verschil in het toevoegen van kruiden (pepers). Verder hebben we nooit klachten... en als er klachten zijn, kun je er altijd over praten.

73. pizza liefhebber

74. gerda ufkes

2 pizza´s gehaald, nog steeds de aanbieding van 9,95 (is nog te duur voor wat ze je meegeven) maar ze zijn niet te eten. Gedeelte zwart, salami verbrand en er zat geen smaak aan (zat weinig tot niets op), een harde dikke rand en de bodem was net karton. Betaal liever de normale prijs en een over heerlijke pizza, dan dit. Meer als de helft weggegooid... ik kan er ook niets aan doen dat ze de pizza's voor deze prijs aanbieden, je krijgt niet de pizza die je in het restaurant krijgt/besteld. We komen er niet weer.

75. We hebben in het weekend van 28 en 29 september de Tocht om de Noord gelopen en nadien super heerlijk gegeten bij pizzeria Gepetto. De bediening was zeer vriendelijk en belangstellend, de (gratis) broodjes met kruidenboter vooraf waren al heerlijk. De pizza's waren zeer rijkelijk voorzien van de heerlijkste ingrediënten en als afsluiting (gratis) een heerlijke koffie. We gaan zeer zeker snel weer eens eten bij Gepetto.

76. Het ziet er knus en gezellig uit. Maar dat is helaas ook het enige positieve. Maar het personeel, met name de blonde oudere mevrouw is zeer uit de hoogte (arrogant). De Diner jaarkaart zou hier geldig zijn behalve op aanbiedingen. Dit is misleidend want ze hebben al jaren aanbiedingen met pizza's voor 10 euro, dus de kaart geldt niet! En pizza is toch hetgeen wat meestal wordt gegeten in een pizzeria! Dus we kregen geen korting, en dit werd met een zeer arrogante toon kleinerend aan ons medegedeeld. De pizza's zijn erg vet en slap, hebben een hele dikke rand en het beleg is zeer, maar dan ook zeer matig. En ik had de "duurste" pizza van de kaart besteld. Maar wat wil je ook, voor een aanbieding van een tientje. Het was een éénmalig bezoekje, wij komen er nooit meer.

77. A 12 punten

Wij komen hier regelmatig. Eten is er heerlijk geen klachten over. Er loopt hier echter een jonge dame(zwart haar) rond in de bediening die ronduit brutaal en ongeïnteresseerd doet. Ze bekt, naar onze mening, de klanten behoorlijk af en doet net of ze de eigenaresse is.

78. Gezellig en zeer druk...

Bistecca alla paesana voor 18.50 Euri besteld.
    (Steak met een saus en salade en gebakken aardappelen)

Het vlees met saus was prima de salade ook maar de gefrituurde aardappelschijfjes was een tegenvaller en de portiesmogen ook wel iets groter...

Ik verwacht in een restaurant van dit caliber gewone gebakken aardappeltjes en geen frituurschijfjes want dan ga ik wel naar de snackbar.

Mag je ook wel verwachten voor die prijs.

79. Een tijd geleden heb ik bij Gepetto gegeten. We moesten anderhalf uur op onze pizza wachten! Toen we hem eindelijk kregen waren de korsten op sommige plekken zwart en de (huis)wijn was niet lekker! Jammer!

80. Lekker eten en drinken. Vriendelijke bediening. Een van de betere pizzeria's in de omgeving.

81. Pizza is heerlijk, personeel is zeer vriendelijk en de sfeer is top. Komen zeker vaker terug om hier een pizza te eten. ook met kinderen ben je hier zeker welkom.

82. Vieze vette pizza's, onder andere de tomatensaus was erg zuur. Personeel onvriendelijk en arrogant. De zaak ziet er wel leuk uit.

83. Anoniem

Hebben hier gegeten afgelopen week!

Heb echt beter gegeten de pizza's waren te vet! En de bediening kan ook wel beter!

Komen hier niet zo snel weer!

84. Het is een leuke zaak om te zien en het personeel is vriendelijk, op een paar jongere medewerkers na.

Na vele verhalen verwachtte ik een goeie kwaliteit van mijn pizza, maar helaas het was verschrikkelijk vet. Een diepvries pizza is lekkerder. Daarentegen moet ik wel zeggen dat de pasta overheerlijk was.

Wij komen hier nooit meer hoe gezellig het ook was.

2,1
  85. Gezellig restaurantje met vriendelijk personeel.

Broodjes en koffie van het huis!

En natuurlijk heerlijke pizza's!

86. Marjolein

Hier kan je prima naartoe gaan!

-Stokbrood van het huis.

-Koffie en thee van het huis.

-Super grote pizza's, gegarandeerd een volle maag!

-Aardig personeel.

87. Inderdaad de beste pizzeria in Town! Superlekkere pasta en de pizza calzone is niet te versmaden! Gezellige sfeer en schone zaak. Gepetto, Gewoon Genieten! Top!

88. martine

Zeer slecht, personeel gemaakt aardig/niet oprecht. Nagerechten kant & klaar uit vriezer gehaald. Vruchten met slagroom betaal je 5 euro terwijl je kunt zien dat de vruchtjes uit blik komen met een toefje slagroom uit spuit erop. Gaan hier nooit meer naar toe!

2,1
  89. Kom hier al zo lang ze bestaan over de vloer.

Gewoon gegarandeerde kwaliteit en de beste pizza´s "in Town"

Kom al 46 jaar ieder jaar in Italie en daar zijn ze zelden zo lekker als hier.

Verder gezellig en vriendelijk.

Een aanrader, wel reserveren! Vereist.

90. Lekkere pizza's en zoveel keuze. Ook de lasagne of pasta's zijn overheerlijk.

91. Beste Pizza's die ik ooit gegeten heb. Heb nog nooit zoveel keuze gezien bij een Pizzeria.

92. De keren dat ik er geweest ben heb ik goed kunnen eten.

De laatste keer heb ik het als erg storend ervaren dat rokende gasten direct voor de deur buiten staan te roken.
    Hierdoor werd de in/uitgang versperd. Heel vervelend.
    Is ook niet uitnodigend voor komende gasten.

93. Dit restaurant adverteert met; 'Best pizza in town', en dat is ook het geval!

De prijzen zijn iets aan de hoge kant, en de gemixte salade die je bij vleesgerechten wordt geserveerd valt iets tegen.

Qua sfeer en bediening alles dik in orde.

94. Coreije&Richard

Heerlijke stokbrood met kruidenboter en de pizza's zijn ook Prima!
    Personeel is ook zeer vriendelijk. Wij zijn dus zeer tevreden.

95. Met grote regelmaat haal ik hier mijn pizza. mmmmm...

96. heel onpersoonlijk en de pizza,s gewoon slecht, beslist geen best pizza in town

97. Wij halen hier regelmatig een pizza en deze is zeer goed. Lekkere smaak, goed bodem en goed gevuld.

98. Toen wij er waren, en super vlotte bediening, aardig voor onze kinderen, en super lekker eten. Alleen tafeltjes beetje dicht op elkaar

99. harry vos

zeer slecht. eigenaar praat gewoon gronings dialect,pizza`s lijken van de diepvries

100. veel praatjes, veel gedoe, weinig eten, weinig smaak, niet aardig, erg prijzig.
    Kortom: EEN RAMP.

1,3