1584111938 86
1599320015 87
1619597450 86

1. Wederom weer heerlijk gegeten… heerlijk(zeer positief bedoeld) gewoon personeel… niets uit de hoogte… niets van " kijk mij eens een goedlopend restaurant hebben " attitude…
    Zo fijn "down to eart" mensen…
    Ik/wij komen er zeker weten weer terug…
    En voor iedereen die zich niets verbeeld en met beide benen op de grond staat zeker een aanrader 👍👍👍👍👍👍👍

2. Echt slecht. Te duur droog vlees geen smaak of aroma in het gerecht. Cafetaria waardig.

3. Wubbe Koning

Erg leuk, ongecompliceerd restaurant met vlotte, aardige bediening en zeer gastvrije, gulle gastvrouw. Hoewel niet heel uitgebreid, een mooie, gevarieerde kaart die regelmatig wordt gewijzigd. Er wordt - GROTE blij! - veel gebruik gemaakt van verse producten. Uitstekende kwaliteit, zeker in relatie tot de prijs van de gerechten. Een aanrader!!

4. Heerlijk gegeten, de kwaliteit van het vlees was super en goed bereidt. Ontzettend leuke gastvrouw. Lekker Ossobuco op de kaart! De kinderen hebben ook heerlijk gegeten en hadden zelfs helaas geen plek meer voor een dessert.
    Allervriendelijkste prijzen voor goed en eerlijk eten. Attent bij het vertrek was ook het potje home made appelmoes van de pas geoogste appels. Leuk adres, dat onthouden we zeker!

5. Keer gegeten met een paar vrouwen. Maar eten was prima de tuin super gezellig. De bieding zeer slecht toen we binnen kwamen drankje kunnen bestellen daarna zijn ze nooit meer geweest te vragen na toen ze kwam afruimen nog niet… zelf maar naar de bar gelopen om een kop koffie na te bestellen. En thee. Super slecht ze had meer drankjes kunnen verkopen… en er waren maar 2 tafels bezet dus druk was het niet… toen we er ook nog bijna maar totaal niet subtiel eruit werden gekeken heb ik besloten nooit meer te gaan… sorry maar goed is het eten. Maar zeer onvriendelijk.

4,3
  6. Doeke Baar

Al meerdere keren hier gegeten. Altijd lekker en goed verzorgd. Op mijn 70e verjaardag hier samen met 21 familieleden en vrienden gegeten. Karin had een keuzemenu gemaakt met voor ieder wat wils. Iedereen was vol lof. De Dis is niet alleen leuk om aan een tafeltje met je partner te eten, maar ook aan een lange tafel met een groep aan te bevelen. Alle hoofdgerechten werden gelijktijdig en warm opgediend. Wij komen terug.

7. Hans en Tjergina Veldman

Voor het eerst bij De Dis gegeten, maar we komen zeker terug. Gezellig op het terras achter het restaurant, heerlijk gegeten, écht de moeite waard. Leuke, relaxte bediening en een prima sfeer.

8. José de Wal

Wij eten regelmatig bij De Dis en zijn altijd erg tevreden. De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend en er heerst een gezellige sfeer met fijne bediening. In de zomer kun je heerlijk buiten in de tuin eten; een unieke plek in Winschoten.

9. Op zaterdag 30 juni 2018 gegeten bij de Dis. Door het mooie weer konden wij zitten in de tuin die wel een stuk sfeervoller is als het restaurant. De bediening is vlot, toegankelijk en erg gastvrij. Het enige wat wij gemist hebben is het aanprijzen van een eventueel dagmenu. Het broodplankje zou iets meer smeersels mogen hebben. De hoofdgerechten waren los van de perfecte garing uitstekend op smaak. De desserts waren heerlijk en royaal. Wij komen zeker weer terug.

10. Anneke Ruiter

Weer heerlijk gegeten bij de Dis. Van hoofdgerecht tot toetje, was niks op aan te merken. Gezellige gastvrouw, vlotte bediening.
    We komen zeker terug!

11. Fam. Wijnen

Vandaag eens gegeten bij een voor ons nog onbekend restaurant en we zijn blij dat we dat gedaan hebben.
    Heerlijk gegeten :)
    De menukaart is misschien niet mega uitgebreid, maar er is voldoende keus voor vlees- en visliefhebbers en voor vegetariërs.
    De hoeveelheid eten is meer dan voldoende: alles vers, biologisch en beslist niet duur.
    De bediening was top: spontaan en vriendelijk.
    Doordat er in de omgeving allerlei activiteiten waren was het niet druk. Hierdoor hadden we ons eten aardig vlot op tafel. Dat was natuurlijk helemaal prima, toch verdient dit restaurant het om een volle bak te trekken.
    Absolute aanrader :)

12. John en Marion

Vandaag heerlijk gegeten in de gezellige stadstuin van De Dis. Vriendelijk ontvangen door de vrouw des huizes. Prijs/kwaliteit meer dan prima. We komen zeker nog een keer terug. Top!

13. Joop Schripsema

14. Heerlijk gegeten!! Verrassende gerechten en smaak is erg goed.

15. Leuke, vlotte bediening, maar het eten was niet top helaas. Vooral de prijs-kwaliteitsverhouding laat erg te wensen over. Met name de desserts zijn veel te duur voor wat je krijgt. Je betaalt hier net zoveel als in het plaatselijke balkanrestaurant en daar krijg je kwalitatief veel beter eten en ook veel meer.
    Bijzonder: volgens de kaart is er naast de a la carte gerechten een wekelijks wisselend menu voor 25 euro, 'vraag de bediening ernaar'. En als je dat dan doet, krijg je te horen dat het menu op is.... Een menu op, dat zou m.i. niet moeten kunnen. Zeker niet op vrijdagavond.

5,1
  16. Laatst hier voor het eerst gegeten. Het was oké maar niet heel bijzonder.

Sfeer valt tegen omdat het geheel wat leeg is, wat kille kleurstelling en wellicht te veel (LED) licht.

Het eten was aardig maar zeker niet top. Als ik dit restaurant in ieder geval één tip mag geven; gebruik een dressing op de sla. De sla die in de twee verschillende voorgerechten die mijn vrouw en ik kregen verwerkt was, lag gewoon 'droog' op het bord. Jammer! De 'tartaar van rode biet' was veel te pittig door de whiskey. Doe dan óf minder tartaar óf meer salade om de pittigheid op te vangen.

Buiten de kaart om bood men een eendenbout die 'zo mals is dat deze van het bot af valt'. Helaas moest het vlees toch echt wel met enige kracht van de bout getrokken worden. De eend was volgens mij met een mix van Ketjap en kruidkoek ingepeperd, leuk bedacht, maar ik vond het qua smaak geen goede combinatie. De huid (het vel) was ook erg hard en taai.
    Varkenshaas van mijn vrouw was goed, mooi rosé. Aardappels / groenten waren ook goed bereid.

De nagerechten waren op zich goed, alleen altijd weer die spuit(bus)slagroom... ook hier niet anders.

Bediening was prima. Een erg sociale mevrouw (vermoedelijk de eigenaresse) die lekker normaal is gebleven.

Dit restaurant kan punten scoren als men iets aan de sfeer weet te doen en toch nog wel een paar punten op de 'i' zet als het om het eten gaat.

5,7
  17. Voor het eerst hier met collega's gegeten, wat hebben we gesmuld❣️Kom zeker, ook zonder collega's weer! En eet ik wederom de Mamba Gamba!

18. Op basis van de recensies hier gegeten. Wij herkennen ons niet in de eerdere recensies. Sfeer viel tegen door de kleurstelling en de beperkte aanpassing van het voormalig Grieks restaurant. Inrichting en bestek eenvoudig. Vlees was op zich goed, maar de aardappeltjes en de groente was van bedroevende kwaliteit. Ook de gamba's waren niet goed. De avond eindigde voor ons in een teleurstelling.

4,3
  19. Op basis van de reacties hier, zijn wij bij De Dis gaan eten. Ik snap dat het niet leuk is om een slechte recensie te geven of te krijgen, maar eerlijkheid duurt het langs dus tot mijn spijt moet ik zeggen dat het voor ons een eenmalige actie is geweest om hier te eten. Het eten was bij de meeste gerechten niet goed bereid en het personeel had er die avond duidelijk geen zin in. Het motto good food, good mood ging die avond zeker niet op.

3,5
  20. Wat hebben we een fantastische avond gehad! En heerlijk gegeten! Super gastvrij, gezellig, bijzonder, uniek.

We komen heel snel weer gezellig bij jullie aanschuiven👌🌞😃

21. Marian Siemeling-Breitbach

Alleen maar alle lof op alles

22. Erlinde Stephanus

(H)Eerlijk eten bij Eterij De Dis.

Eterij De Dis is een fijn eigentijds restaurant met verrassend lekker (vers) eten. De kaart is relatief klein maar geeft genoeg keuze en voor ieder wat wils. Prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend te noemen.

Een absolute aanrader waar we zéker nog terugkomen...

23. Heerlijk gegeten, verrassende gerechten op de kaart. De ribs waren erg lekker mals en het dessert (crème brulée, maar dan anders...) viel bij ons erg in de smaak! We hebben in de binnentuin gegeten, er heerst een gezellige en gemoedelijke sfeer.

24. Ronald Hes

Bij aankomst een leuk ontvangst. Toen we gingen aanschuiven bij Eeterij de Dis kwamen de pannen op tafel en zit je bij kok Albert en Karin aan tafel. Leuke gezellige mensen. Het eten is super! Genoeg voor iedereen aan tafel.

Een heel ongedwongen sfeer.
    Kom er zeker weten weer.

25. Tim van der Meij

Ontzettend lekker eten en zeker genoeg voor een volwasse kerel! Leuke bedienen en een eigen, begroeide, ommuurde achtertuin waar je je waant op een buitenlands terras. Zeer aardige en toegankelijke gastvrouw.

26. Heerlijk gegeten, geweldige gerechten en leuke, gezellige bediening.
    Pure gerechten, dat proef je!!!

27. Henk Mellema

Het bestaat nog. Gezellig met de aanschuivers, de kok en het personeel mee-eten. Geen menukaart, maar direct aan de bak. Ik kan je verzekeren dat de kok zijn kunst beheerst.

28. Karin Berrelkamp

Super gegeten bij Eeterij De Dis. Het is niet een menu wat je ergens anders ziet. Leuke variatie tussen vlees/vis of vegetarisch. Voor iedereen genoeg keus. En leuk om eens iets anders dan anders te proberen. Bedankt voor een heerlijke avond en tot een volgende keer!!

29. Kees en Audrey

Wij hebben totaal geen op- of aanmerkingen, het was gewoon goed! Wij komen zeker weer! Complimenten voor Theo en Karin!

30. Ongedwongen en gezellige sfeer in dit restaurant. Dit restaurant is een prima aanvulling op het huidige horeca bestand in Winschoten e.o. De aanschuifdis was voor ons een hele nieuwe ervaring, zeker de moeite waard om nog eens te herhalen.

31. Voor ons de eerste keer bij Theo en Karin voor een etentje. De ontvangst was prima. We voelden ons er direct thuis. Op de aangeboden men kaart was er voor iedereen genoeg te kiezen. Belangrijk was dat het eten snel en goed op tafel kwam. Een heerlijke avond voor ons en zeer zeker voor een herhaling vatbaar.

Theo en Karin bedankt en succes voor de toekomst

32. Een absolute aanwinst! Relaxte sfeer door fraaie inrichting met dito tuin. Echt lekker eten en een flesje Hertog Jan voor maar 2,50!

33. Grietje

Inmiddels twee keer heerlijk gegeten. Pure volle smaken, verrassende gevarieerde kaart. Prettige bediening. Kortom een aanrader.

34. Heerlijk, goed, vers en betaalbaar eten. Fijne sfeer.
    Mogelijkheid om buiten te zitten.

35. Jweurding

Het eten is heel lekker en de bediening was ook heel goed. Voor herhaling vatbaar...

36. Gerard De Graaf