Cafetaria Tillies in Winschoten

1420021794 69
1519924880 69
1578201681 84

1. Maartje

Al een paar keer voor een dichte deur gestaan. Openingstijden zijn tot 21.00 uur, maar om 20.20 uur niemand meer te bekennen. Ook geen briefje op de deur. Pas dan je openingstijden aan op je site.
    Op zondag patat en snacks gehaald. Weer nieuw personeel. De gastvrouw was zoals altijd super vriendelijk. Personeel bij de bakwand was duidelijk nieuw en nog niet ingewerkt. Een mevrouw bakte het patat. Kwaliteit liet heel erg te wensen over. Slappe patat. De snacks waren vet. Volgens mij wordt de olie niet meer altijd op tijd ververst en dat proef je. Het was altijd zo’n goede zaak. Het gaat sinds enkele maanden heel erg achteruit. Als je iets doet, moet je het goed doen. Zo krijg je alleen maar ontevreden klanten.

2. Vriendelijke gastvrouw. Weer nieuw personeel. Helaas niet goed op elkaar ingespeeld. Daardoor chaotisch. Ze komen wat gespannen over. Duidelijke leiding mist. Was er eerst wel. De patat en snacks waren goed. Het is ook niet duur. Met plezier je werk doen en dat uitstralen zou ik zeggen.

3. Van de week even patat en snacks halen.
    Het was druk, dus iets langer wachten is dan geen probleem.
    Er hangt sinds een tijdje geen leuke sfeer meer in deze cafetaria. Personeel lijkt gespannen. Er wordt chaotisch gewerkt.
    Personeel is aan het snauwen naar elkaar.
    Ben tevreden over de producten. Niets mis mee. Waar is de vriendelijkheid gebleven?

4. Geertje

Van de week geen zin in koken. Dus maar even naar de cafetaria. Kassiere was heel vriendelijk. Personeel bij de bakwand werkte niet goed samen. Er ging van alles mis bij de snacks. Mijn kapsalon werd niet gemaakt door de eigenaar. Jammer. Die mevrouw die er nu staat, maakt ze niet goed. Weinig vlees.
    Er was weer nieuw personeel. Verandering is niet altijd goed. Terug naar de goede oude tijd zou ik zeggen. Dan komt alles goed.
    We gaan nog in de herkansing.

5. Vanavond eten gehaald. Wat een chaotische boel. Was het niet druk en toch klopte mijn bestelling niet. Wie is de leider en neemt verantwoordelijkheid? De dames waren helemaal niet vriendelijk en stonden er een beetje bij als zoutzakken. Barslecht.

6. Jaap van Bommel

Eten was uitmuntend lekker en wat een goed en vriendelijk personeel hebben ze daar. Ondanks dat het hartstikke druk was nemen ze wel de tijd voor je als je toch iets vergeten bent te bestellen om dat alsnog voor elkaar te maken. Ze helpen je met een grote glimlach. Ik zeg helemaal top...

7. I. De Boer

Service was vanavond bar slecht. Vind het niet erg om even te wachten, ben best geduldig. Maar dan moet het uiteindelijk wel goed zijn. Patat zouden patat kruiden op maar zat helemaal niets op, ook geen zout. Twee broodjes kroket besteld, 1 met en 1zonder mosterd. Was op beide mosterd gedaan. Patat was zeer kleine portie. Bij afhalen wou mijn zoon betalen maar moest om een paar mensen heen lopen om bij de pin te komen. Toen werd er meteen gezegd: heyy je moet nog wel betalen hè!
    Jammer, erg slecht…

8. De lekkerste kapsalon van Winschoten… super vriendelijke personeel… bezorgen doen ze ook erg snel. Geen klachten… ga zo door!

9. Heerlijk eten aardig mensen zeker een aanrader.

10. Erg lekker gegeten hier.
    Vriendelijk en gezellig personeel.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

11. Goede kwaliteit, nette service.
    Als je klachten ergens over hebt word er altijd naar een passende oplossing gekeken.
    Hard werkend personeel die hun uiterste best proberen te doen zelfs als ze het druk hebben!

12. Eten overheerlijk, de kapsalons zijn echt fantastisch. Vriendelijk personeel.

13. Bezorgen soarma schotel ruimvoldoende vlees prima op smaak.

Eén vorige recensie
  14. Shoarma schotel besteld 2 x. Beide koude patat broodje koud salade zag er niet uit en. Erg weinig smaakte naar niets. Vlees vies gebakken we hebben beide ons shormaschotel weggegooid. Als je patat kapsolon besteld krijg je shoarma van grilspit af die daar staat te draaien erg lekker. Waarom dan bij shorma schotel niet van grilspit. Krijg vies bakje uit de winkel. Heel andere vlees.

15. Eten was super en helemaal niet duur. Personeel is vriendelijk.

16. Diverse keren iet's laten bezorgen.
    Was prima!

17. Zeer lekkere kapsalons, zeker voor herhaling vatbaar
    Zeer vriendelijk personeel.👍

18. Sinds er een nieuwe eigenaar op is gekomen is deze zaak echt top. Heerlijk eten vooral de kapsalons en de tillies. Personeel erg vriendelijk. Van mij een dikke 10...

19. Waardeloos, niet lekker en totaal niet vriendelijk.

20. Prijs kwaliteit is goed! Service is goed! Dus ook de vriendelijkheid! En wat echt super is daar, is hun kapsalon! Top zaak 🤘🤘

21. Slechte zaak. Die mensen kunnen niet luisteren. Vraag je om een broodje hamburger met mayonaise. En dan uiteindelijk krijg je een speciaal mee. Voor de zoveelste keer. Gaat altijd wel iets fout daar. Of je krijgt dus iets verkeerds mee (niet handig voor mensen met allergieën) of je krijgt juist iets niet mee wat je besteld.

Kom hier nooit weer!

22. martin

Op een drukke zondagavond kunnen ze de drukte blijkbaar niet aan. Koude patat, berehap zonder saus (wel besteld), overige producten lauw en slappe patat bij de kapsalon. Dus volgende keer maar een andere frietkot.

23. Heerlijke eten. Altijd snel bereid. Mensen die daar werken zijn altijd vriendelijk.

24. Stagiaire OZG

Loop nu 9 week stage en ben in de tussentijd ongeveer 7 keer bij deze tent geweest voor de warme hap. We gaan altijd met een groepje van 5 stagiaires. Bij mij is het ongeveer 4 keer gebeurd, dat er een patatje miste of saus op broodje vergeten. Nu vandaag weer heengegaan en van de totale bestelling werden 2 kroketten en porties patat vergeten. Ik benoemde mijn bestelling bij betalen en bleek dat m'n broodje hamburger speciaal er niet bij zat. Er miste dus erg veel, waar wel voor betaald werd. Thuis aangekomen kwamen we hier dus achter en mijn lamachun was (te) zwart / aangebrand. Al met al, dus een belabberd slechte cafetaria. Begon er vandaag echt een beetje op te letten en zag dat het personeel bijvoorbeeld ringen/siraden draagt tijdens het bereiden. Het is en blijft een cafetaria, ongezond en een snelle/makkelijke hap.. Kan hier nog wel een langer verhaal over maken, maargoed, al die vervelende extra keer heenlopen voor vergeten eten is al vermoeiend genoeg. Eigelijk moet je je bestelling checken voordat je weggaat, dan voorkom je dit soort bedoelingen. Maargoed gewoon een kwestie van vertrouwen en service waar je op rekent en wat je bij deze tent niet automatisch krijgt!

25. Hard achteruit gegaan. Helft van de tijd hebben ze dingen niet op voorraad. Als het druk is wordt het afgeraffeld. Net gehaald maar gaan nu echt opzoek naar een andere snackbar. Zijn hier helemaal klaar mee.

26. Patat was koud en zat nog een aardappelsmaak aan (rauw dus), raspatat gortdroog en de patat kapsalon...! Man man, niet te eten! Zoals ik een kapsalon ken is deze opgebouwd met aardappelschijfjes of patat, shoarma, sla en gesmolten kaas met een saus naar keuze er bij. Wat kreeg ik? Een vieze soep! De shoarma saus waar blijkbaar de dop van de fles was afgevlogen, was door de kapsalon heen gemixt waardoor werkelijk alles doorweekt was met saus. Elke hap was knoflooksoep. Niks smaakte meer want alles was knoflook.

Wat een teleurstelling. €5,75 in de vuilnisbak gegooid, want na 3 happen had ik het gehad. Je behoort je klanten te vragen of ze saus erbij willen en welke saus.

27. Ontzettend tevreden altijd. Smaakt altijd goed en de service is uitstekend.

28. Lekkerste kapsalon in de wijde omtrek! Absolute aanrader.
    Prima service, prima mensen.

29. Een topper van een cafetaria, goed eten snel klaar, vriendelijke medewerkers! Perfect!

30. Erg goede cafetaria! Beste van Winschoten. Vooral de kapsalon is erg lekker, en binnen 5 minuten is alles klaar als je telefonisch besteld!

31. Goede cafetaria
    Super service sinds het is overgenomen een gezellige en ontspannen sfeer!
    Goede producten!
    Zeer tevreden!

32. Koude patat, kapsalon ook zo goed als koud, vervolgens gebeld en volgende week krijgen we deze 2 producten gratis.. dus service lijkt vooralsnog oké.

33. We komen wel vaker bij Tillies,
    Ze hebben erg lekkere kapsalon.
    Het personeel daar mag wel wat vrolijker.
    Verder zijn ze wel vrij snel.. en goed te eten.
    Prijs/kwaliteit zitten ze er wel een beetje naast.

34. Is een goede cafetaria. Alleen sinds het zo goed gaat raffelen ze dingen af, zoals de joppieburger. Ze pleuren zo de lading sla er tussen. Niet eens netjes. Broodje helemaal doorweekt. Jammer, maar vind hem nog altijd lekker.

Werken leuke mensen.

Prijs kwaliteit is te doen.

Ga zo door en denk om de joppieburgers.

35. Super snelle service.

En heerlijke aardappelschijfjes met heerlijke kruiden.

En de prijs is vergeleken met andere caferaria's laag :)

Aanrader dus!

36. Voor het eerst een bestelling gedaan bij Tillies. Toen we thuis kwamen misten we een gedeelte van de bestelling. Tja, kan een keer gebeuren. Is wel voor het eerst dat we dat meemaken.

Patat was smakeloos en droog. Na een paar stukjes te hebben gegeten, hebben we het weggegooid. Kaassoufflé was ook erg droog en de kaas moest je zoeken.

Deze cafetaria kan ik absoluut niet aanraden!

37. Dit was altijd mijn favoriete cafetaria maar sinds het te goed gaat met deze zaak wordt het nu minder...

38. Eten is lekker.

Soms is de raspatat te hard en wat aangebrand.

Zeer schoon.

Maar, een erge chagrijnige meneer, en kortaf, die mag wel eens vrolijker worden.

39. Dit is de beste cafetaria die er bestaat!!! Zelfs als het druk is is het eten lekker. Altijd netjes schoon en niet te duur.

40. tilies is de beste snackbar van groningen!

41. tillies is de beste van cafetaria van winschoten.

42. redelijk goede zaak!

heerlijke patat.
    en goede snacks!
    een goed arsortiment.
    en mooi schoon en netjes.

nadeel: de porties zijn niet groot, en de prijs is redelijk hoog!

maar wel een aanrader!

43. Leuk super lekkerrr