Bellissima in Winschoten

Welkom bij Bellissima!

Bezorgrestaurants in de buurt van Bellissima

di lunch 16:00 - 21:00

• 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Vanzelfsprekend verwelkomen wij u graag in onze Pizzeria&Italiaans Restaurant Bellissima in Winschoten.

U kunt bij ons genieten van een avond overheerlijk dineren in een sfeervolle omgeving.

De broers Angelo en Domenico zullen hun uiterste best doen om u op culinair hoogstaande wijze te verrassen..

“In oktober 2005 hebben wij met hulp van de topkok Herman den Blijker het roer in onze zaak volledig omgegooid. Wij serveren nu nog uitsluitend originele Italiaanse gerechten, bereid volgens de beste Italiaanse tradities en voorzien van de mooiste en verse ingrediënten. Zo vindt u bij ons echte traditionele Italiaanse pizza’s en overheerlijke verse pasta’s."

Vanzelfsprekend zijn ook onze vlees- en visgerechten dagvers en serveren wij onze desserts bijvoorbeeld in de zomer met vers fruit.

Romantisch tafelen met z’n tweeën of heerlijk uw verjaardag vieren kan gezellig bij Bellissima!

Indien gewenst kunt u van te voren uw tafel reserveren.
Wij bieden een diner voor ieders portefeuille. Parkeren kan voor de deur.
Overheerlijke afhaalgerechten staan op onze speciale afhaal-website!

• Veganistisch

1402320781 64
1459961908 70
1491984756 73
1511198465 65

1. We dachten even gezellig wat te gaan eten.
    Bij het neerzetten van het drinken aan onze tafel kreeg ik gelijk een flesje cola over me heen. Nu kan dat gebeuren maar het werd half bakken drooggedept en na een, sorry ik loop hier net een week, zaten wij aan een plakkende tafel en met bestek onder de cola (werd nog geen nieuw servet neergelegd.
    Na een lange tijd wachten werd dan de bestelling opgenomen.
    We wilden alle 3 graag het 4 gangen menu.
    Na weer een dik uur vroegen we hoe lang het nog ongeveer ging duren voordat het voorgerecht zou komen. huh voorgerecht?, dat had ze niet doorgegeven. De andere serveerster ging dat direct doen en heeft haar best wel gedaan. Meisje liep de benen uit haar kont en we snapten ook best wel dat ze niet in haar eentje alles af kon rennen (wat ze wel moest doen) Na 2 uur hebben we dan gegeten. We hadden nog wel een nagerecht gewild maar er kwam maar niemand bij ons en na een paar keer proberen te vragen hebben we het maar opgegeven en lieten we het nagerecht maar vallen.
    Bij het afrekenen waren we best veel meer kwijt dan verwacht... Bleek dat ze ons niet het 4 gangen menu hadden gerekend maar alle gerechten apart had aangeslagen waardoor we veel duurder uit waren.
    Toen een van ons daar wat van ging zeggen, werd er gezegd, maar u heeft het nagerecht niet genomen.... Een jaa... die wilde we wel.. maar er kwam niemand..

2. Karin

1 punt
  3. Een gezellig verjaardagsfeest voor mijn moeder haar 65e verjaardag! Bellissima heeft dit super goed verzorgd. Heerlijk eten voor ongeveer 40 personen en een gezellige sfeer en leuke meiden in de bediening.

4. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Een aanrader.

5. Vanavond gezellig gegeten bij bellissima.
    Onlangs hebben ze de keuken vernieuwd en een nieuwe menu kaart.
    Ik was erg verrast, er staan leuke nieuwe gerechten op de kaart. Het smaakte erg goed! Zeker een aanrader.
    De sfeer is net zo als anders erg gezellig.
    De bediening is erg vriendelijk en weet wat ze aan het doen zijn.
    De prijs is erg goed, wij hebben genoten van een 4 gangen menu voor minder dan 30 euro.

Wij blijven fan! Tot gauw bellissima

6. Vanavond voor het eerst bij Bellissima gegeten, was erg lekker, hebben net een nieuwe kaart was echt lekker en zeer leuke bediening. We komen zeker terug, ga zo door!

7. Oostvogel

Goede Italiaanse pizza met dunne bodem en weinig tomatensaus. Lekkere ingrediënten.
    Attente bediening.

8. Wat een tegenvaller!
    We dachten een goed restaurant te hebben gekozen om even een lekkere pizza te eten.
    Bediening was heel aardig, prima.
    Keuze uit echte Italiaanse pizza's en pizza's voor de Nederlandse smaak: geweldig, dat zie je nooit. Ook een verhaaltje erbij over hoe graag ze de gasten iets goeds voor willen zetten.
    Wij kozen natuurlijk echte Italiaanse pizza's..
    Ondertussen vroeg ik om een glas wijn, en dan niet de huiswijn. Heel leuk, want naast de huiswijn hadden ze nog twee soorten open die per glas zijn te bestellen. De serveerster vroeg netjes of ik eerst wilde proeven. Ik rook direct al dat het mis was. Ik proefde nog even voor de vorm, het was smerig. Dus ik vroeg of de fles misschien al lang open stond? Een week, antwoordde ze. Rode wijn die een week open staat en die je dan gewoon weer verkoopt? Nou ja, onervarenheid van het meisje, dacht ik.
    De pizza's kwamen en ik begon te snijden. Bodem? Het was een natte derrie. Toch maar eerst geprobeerd, maar na twee puntjes heb ik de serveerster gemeld dat het deeg niet gaar was. Ze verontschuldigde zich netjes en nam de pizza weer mee. Even later kreeg ik hem terug: Niet beter dan voorheen.
    Kortom: oude wijn willen verkopen en vervolgens slappe natte pizza's serveren terwijl je pretendeert kwaliteit te verkopen. Wij gaan nooit meer terug. Er tegenover zat een pretentieloze pizzeria die er minder gezellig uitzag, maar met waarschijnlijk betere pizza's..
    Normaal maak ik me niet zo druk om een pizza. Gewoon even een lekkere hap. Maar dit had niets lekkers. Ik ben met een onbevredigd gevoel naar huis gegaan en moest ook nog ruim 50 euro afrekenen.

9. Het is een beledidiging om het een pizza te noemen wat ik kreeg voor geschoteld.

10. De pizza was heerlijk met goede bodem hmmm. Een minpunt, er werd duidelijk gerookt in de keuken en wij zaten daar dichtbij. Ik had er last van. Niet fijn...

11. Eten is best prima maar voor de prijs in hoeveel je te eten krijgt zeer weinig veel te duur!

12. Zondagavond in het restaurant zitten eten, zag er allemaal zeer gezellig uit en de bediening was zeer vriendelijk.
    Ook de pizza's waren geweldig en rijkelijk belegd.
    Restaurant Bellissima is wat mij betreft een aanrader!

13. Hinri lageman

Nacht van winschoten op terras gegeten (en gedronken🍻) waren zeer aangenaam tevreden en de bediening was perfect. Ook wil ik complimenten aan de koks geven voor het zeer lekkere eten. GA ZO DOOR, wij komen zeker weer terug.

14. Benny lageman

Heerlijk gegeten met een grote groep! Was geen probleem en hoefden niet lang te wachten op ons eten. Gevarieerd en lekker Italiaans. Ook was er voldoende parkeerplek!

15. Een fijn restaurant met een mooie uitstraling. Bediening altijd netjes en vrolijk te spreken, kan je altijd even een praatje mee maken. Eten en drinken prima bereid en geserveerd. Prima tevreden over 👍. Aanrader, de spareribs! Over de prijs is niks te klagen, je krijgt waar voor je geld. Dit restaurant is een aanrader voor alle lekkere eters en voor de gezellige eters. Proberen waard!

16. Ik ben er nu al een paar keer wezen eten en het is en blijft een goed restaurant. Het eten is heerlijk en de bediening is klantvriendelijk. Klasse, ga zo door.

17. Splash Carwash

Regelmatig gaan we hier uit eten met het bedrijf. Het eten is super en de bediening is heel vriendelijk. Jullie zien ons zeker terug..!

18. Koogers

Mooie zaak, goed eten en lekkere wijnen. Mensen met verstand van de echte Italiaanse keuken zullen hier zeker aan hun trekken komen. Laatst de afhaal geprobeerd, ook prima. Maar wel een heel ander kaliber dan het restaurant. Daar haal je de typisch vernederlandste pizza, niets mis mee als dat is wat je lekker vind. Zonder twijfel de beste Italiaan in Winschoten!

19. Anoniem

Gister avond met mijn vriendin wezen eten bij Bellissima. Werd zeer vriendelijk ontvangen door de bediening. Zag er allemaal heel strak uit van binnen! We zijn gegaan voor het 4 gangen menu. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. We hebben heerlijk gegeten.

20. Anoniem

Bij de afhaal (die nodig een opknapbeurt kan gebruiken) 11,50 betaald voor een opgewarmde lasagne, die binnenin nog lauw was! De saus was ook niet lekker. Daar betaal ik toch niet voor?

21. 1 keer gegeten maar nooit weer. Eigenaar doet niks anders dan het personeel te commanderen. Bah, heb me goed aan hem geërgerd!! Eten was al helemaal niks, nee hier zie je mij nooit weer!

22. Emvn 21 punten

Wij hebben toch al heel vaak hier gegeten, de afgelopen 4 jaar toch zeker 50 keer met z'n 2en maar ook met vrienden en elke keer als we binnenkomen kijken de koks/eigenaars nog steeds alsof zij ons voor het eerst zien. Nog nooit een praatje gemaakt of z'n hand opgestoken (het is een open keuken) of iets waardoor je je welkom voelt. Dat vinden wij heel erg jammer want koken kunnen ze prima.

Vanavond wilden we een pizza halen maar de afhaal was al gesloten. In het restaurant een pizza besteld. De overigens altijd wel aardige bediening wees ons een tafel om even te wachten, daar werden we door de kok/eigenaar weggestuurd want de tafel was bezet. We zijn naar een andere tafel gegaan en vervolgens bleef de tafel waar we weggestuurd waren leeg. Voor ons is het nu wel een beetje klaar helaas, een restaurant hebben betekent ook gastvrij zijn en je vaste klanten kennen! Dat zit er blijkbaar niet in dus wij gaan op zoek naar een ander adres.

23. anoniem

Vanavond heerlijk gegeten bij Bellissima.
    Heerlijk Italiaanse pizza del capo gegeten, komen hier vanaf nu zeker vaker!
    Leuke bediening en de sfeer is er super!

24. Zeer slechte pizza en de bediening is verschrikkelijk, kom hier niet weer.

25. Komen hier vaker eten! Altijd goed! Heerlijke voorgerechten, hebben dit keer een vis stoofpotje gehad, nergens anders zo lekker! Dit is een echt Italiaans restaurant met super kwaliteit van eten en super bediening.

26. Martijn de Haas

Wij waren afgelopen zaterdag te gast met 14 personen.

Wij hebben een hele gezellige en heerlijke avond gehad. We hebben heerlijk gegeten. De lasagna, verschillende pizza's, verschillende pasta's, super! Daarnaast was de bediening ook perfect en ondanks de groepsgrootte was al het eten tegelijk klaar. Zelfs de betaling gebeurde alsnog apart!

Echt een heel groot compliment voor het hele team. Als ik in de buurt ben, kom ik zeker weer eens langs om een hapje te eten.

27. Het was de eerste en gelijk ook de laatste keer dat we daar hebben gegeten. Pizza's zijn ronduit smerig! Pasta uit de oven was zout en niet bijzonder. Het visgerecht was goed maar duur. En dan die prijs voor het "mandje" brood met kruidenboter! Echt bizar dat de rekening zo'n 25 euro duurder uitvalt dan bij andere pizzeria. We stoorden ons ook vreselijk aan de opdringerigheid van de serveerster om een voorgerecht te kiezen van de trolley. Zonde van het geld!

28. Heerlijk echt italiaans eten voor een prima prijs! Een echte aanrader.

29. We gingen voor de terras actie, 2 keer Pizza Salami voor 5 euro p.p. De Pizza was veel te vet. Bodem mocht wel wat dikker.

Een jaar terug al eens Pizza gehaald, vonden de Paprika en Champignons niet echt fris. Hopelijk is dat verbeterd.

Service buiten op terras was voldoende. Kenmerken: dan kwam er een serveerster voor het bestek, toen weer een voor de Pizza en weer een andere later voor het afrekenen (zaterdag in de vooravond).

30. Bestellen in het weekend vaak afhaalpizza's, ieder weekend helft van de prijs. Gemakkelijk en lekker

31. Alweer heerlijk gegeten hier! Huiswijn erg lekker, vriendelijke bediening!

32. Voorgerecht carpaccio waren erg dikke plakken en was pittig wat ik nog nooit heb meegemaakt.
    Brood was wel erg lekker.
    Pizza was de bodem flinterdun en alles werd erg papperig en smaakte ook nergens naar.
    De lasgne was een grote drap met zo goed als geen bladerdeeg en was hier en daarna een stukje gehakt te vinden, de rest was alleen kaas en waterig, kreeg er dus niet voor niets een lepel bij.
    Service was wel goed en vriendelijk.

33. Robert Minder

Super restaurant! Beste Itailaans restaurant in de provincie Groningen. Niet de looks van Restaurant Roberto's in Amsterdam Oud-Zuid, maar wel dezelfde kwaliteit tegen een zeer betaalbare prijs!!!

34. Prima restaurant en hier weten ze tenminste wat echt Italiaans is :)

35. Is wat er staat een pizzeria... op zich zelf niet mis mee.

Eten niet bijzonder, wel wat min puntjes.

* olijven met pit in salades?.

* Gamba's verbrand op de grill.

* vlees heel zout.

* slechte onervaren bediening!

* en prijs niet in verhouding tot de rest... gewoon te duur.

36. Anoniem

Afgelopen zaterdag daar gegeten voor het eerst, vond het super!

Eten was geweldig en de bediening was super!

37. Anoniem

Eet hier vaak! Super tent!

38. Eenmaal aangekomen in het restaurant werden we vriendelijk naar onze tafel geleid. Maar toen wij daar eenmaal zaten begon de hel van zeer slechte bediening. Ten eerst moesten we een half uur wachten voor dat we een kaart kregen. Toen maar een biertje besteld deze smaakte zo bitter dat ik hem maar heb laten staan.

Daarna moesten we nog zeer lang wachten toen we maar hebben besloten weg te gaan. Zeer zeer slechte bediening. Sinds dien komen wij niet meer hier.

39. Zeer goed.

We zijn vaste klant.

Echt een Italiaans restaurant.

Vooral het voorafje van de trolley, heerlijk!

Sfeervol, heerlijk eten, prijs/kwaliteit prima, vriendelijk personeel en altijd gezellig.

40. In maart 2010 zijn wij (gezin, 2 jonge kinderen) ongepland bij Bellissima terechtgekomen en heerlijk gegeten! Prima prijs - kwaliteit verhouding. Vriendelijke en oplettende bediening, snelle service, hoeft niet lang te wachten, beetje gedateerde inrichting, nette prijzen, dichtbij parkeren, prima sfeer. Kortom, wij vinden het een goede keuze.

41. In mijn ogen het beste restaurant van Winschoten. Heerlijk eten, goede sfeer, leuke bediening. Het enige wat ik jammer vind is dat er nog steeds veel gerechten van Den Blijker op de kaart staan. Misschien tijd voor wat verandering?

42. Van Echtenvoorde

Fantastisch eten met een geweldige ambiance! Zelden zo heerlijk gegeten buiten Italie. De dames van de bediening hebben, ondanks hun leeftijd, een zeer goede wijnkennis. De kok is een echte kunstenaar. Vooral zijn "Carne Stranieri" is fantastisch. En ach als je minstens zo goed bent als de besten in Amsterdam dan mag het toch wat kosten? Alhoewel de prijzen mijn inziens enorm meevallen.

43. marcel van dijk

Ik heb een pizza gegeten.
    Ik was zeer tevreden, was erg lekker. Kom zeker terug in het vervolg. Was erg leuk en gezellig.

Mvg marcel.

44. Hebben laatst bij Bellissima gegeten en het was super!

Hebben een carpaccio gehad. Die was super, was tenminste vers gesneden!
    Daarna een ossehaas van de grill met verse aardappels en een salade!
    Daarna vers aardbeien met zoete balsamico!
    Het was gewoon superrrrrrr!

45. Wij hebben er 1 x wat te eten gehad en is niet voor herhaling vatbaar.

De uitstraling was tippie toppie, maar het eten het tegenovergestelde.

46. De service in dit restaurant is zeer betreurenswaardig.

Daarnaast hebben wij vier verschillende pizza’s besteld, die gek genoeg hetzelfde roken en smaakten (terwijl het niet een smaak was om over naar huis te schrijven).

47. Felix Röben

Wij eten er regelmatig en het is altijd prima!

De troly als voorgerecht is fantastisch en echt een aanrader.

De kok maakt voor mij altijd een verrassing en het is altijd helemaal perfekt.

48. Lisa Ottens

Ben nog nooit zo slecht bediend! Het bedienend personeel is ronduit onervaren en bot! Ik vroeg om melk en kreeg als antwoord: Melk?! (ik was zwanger maar dat doet niet ter zake).

Toen we onze pizza's besteld hadden en ze geserveerd werden, wist het personeel niet wat welke pizza was en voor wie, maar het aller ergste was dat de pizza's steenkoud waren, niet alleen het beleg maar zelfs de bodem etc. Toen daar iets van gezegd werd, was het antwoord dat het beleg er later op werd gedaan en dus koud hoorde, maar de bodem dan?

Verder kregen we de vraag of alles naar wens was, nee dus! Na herhaaldelijk stuntelig en bot bediend te zijn kregen we als "compensatie" een koud kopje koffie! Ondertussen kwam de bediening ook nog met een stalen gezicht vragen of alles naar wens was. Nog nooit zo belachelijk slecht bediend en gegeten. Ze moesten zich daar echt kapot schamen, Herman den Blijker zou de tent moeten sluiten! Niet gaan eten dus, zonde van de tijd en je geld!

2,1
  49. Eten en bediening zoals het hoort... gewoon goed.

50. Geweldig !!!

51. Heerlijk eten....echt een aanrader

52. vond het altijd goed tot dat herie in de keuken heeft geweest heeft niet veel goed gedaan