Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Winkel verdeeld zijn.

1. Veel foute bestellingen, slappe waterige saté saus, hamburgers zijn ook niet aan te raden.

2. Helaas is de service en de kwaliteit niet meer wat het vroeger was. Zo jammer. Ik betaal liever iets meer voor zeer goede kwaliteit dan voor deze idd melige patat en ook de hamburgers zijn niet meer zo goed als vroeger. Heel jammer, we kwamen er graag!

3. We komen helaas niet meer, want de patat is gewoon nooit lekker. Erg melig en niet goed doorbakken lijkt het. Andere snacks zijn redelijk. Soms fout geleverd, maar wel snelle bediening.

4. Voor de zoveelste keer teleurgesteld! Je krijgt nooit wat je besteld! Als je patat met saté saus besteld en een goulash kroket krijg je patat met mayo en een gewone kroket. Niet 1x gebeurd, nee al zeker 3 keer! Geklaagd, echt vriendelijk sorry en krijg je bij die bestelling kroket gratis. Ja verrassend: foute kroket! Vanavond weer besteld. Een loempia speciaal plate zonder garnituur met 2 zakjes loempia saus en saté saus. Patat niet doorgebakken graag! Nou geen saté saus maar mayonaise gekregen en patat kon zo vuilnisbak in die was dubbel gebakken kneiterhard! Ben er klaar mee. Ik rij wel ergens anders heen! Woon om de hoek bij Loek en snack niet zoveel maar wil wel graag hebben wat ik bestel!

3,2
  5. Goed eten en ruime porties.

6. j.b.struijkenkamp

Goede snackbar, overheerlijke spareribs.

7. fam. ketting

8. Een super snackbar, altijd lekkere patat en snacks en wat wij vooral erg fijn vinden is dat de saus altijd apart bij de snacks zit waardoor het geen sompige bedoening wordt.

9. Lekkere pindasaus en joppie saus maar er mag wel meer saus en patat bij.

10. Jeanineeee en Jasper

Heeel erg lekker, erg verslavende patat!

En die hamburgers met uien en die saus echt heeeeeeeeerlijk. De lekkerste en beste snackbar ooit.

11. Heerlijk eten! Vooral de hamburger met de heerlijke rode warme saus is aan te raden!