Windraak31 in Windraak

Wij beschikken over een ruime parkeergelegenheid

Nieuw restaurant op de Windraak in Sittard. Hier kun je heerlijk ontbijten, lunchen, dineren, borrelen en natuurlijk ook een speeltuin voor de kids

1438911923 65
1480581913 72
1484205391 69

1. Wij hebben een gezellige, met heerlijke gerechten en vriendelijke bedieningen, gehad.

2. Alles was perfect: alle gerechten waren heerlijk, zeer klantvriendelijke bediening, hier komen we zeer zeker terug.

3. Cremers

Vandaag wezen lunchen op aanraden van vrienden en kennissen. Het eten was erg lekker! Over de verse muntthee ben ik niet tevreden. Erg jammer.

4. Wilma gerards

Het voorgerecht was super maar hoofdgerecht viel tegen mijn man half koud eten
    Was niet onze avond jammer
    Bier met een grote kraag

5. Rosetta

Het restaurant is kwalitatief erg omlaag gegaan. 2 jaar geleden super gegeten maar gisteren. Risotto niet gaar, vlees heel taai. Jammer maar niet meer voor herhaling vatbaar.

6. Omdat ik vegan eet en zij dat niet op de kaart hebben, was het wel spannend Hoe ze dat zouden oplossen. Maar geitenkaas salade besteld, zonder de geitenkaas en daarvoor in de plaats gegrilde groenten. Echt super lekker. Wat verse frietjes erbij, klaar. Kan zo als vegan-salade op de kaart. Klein minpuntje, de noten zaten er niet in.
    Een aanrader, ook als je niet alles kunt eten.

7. Christina

Lekker, de kleine hapjes kiezen en in een rustig tempo eten: leuk alternatief voor een menu.
    Hou er rekening mee dat je dan een 2,5 uur aan tafel zit.
    Voldoende ruimte op het terras; niet-rokers mogen wat meer plek toebedeeld krijgen.
    Tot slot: vriendelijk personeel. Zowel koks als bediening: complimenten!

8. José Jongen

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving op het buitenterras, prima smaak en kwaliteit en vriendelijke bediening. We gaan zeker nog eens terug.

9. Gisteren met kersvers bruidspaar en hun gasten gegeten. Het viel erg tegen dat bruidspaar door niemand van personeel werd gefeliciteerd. Ook had het netjes gestaan als het bruidspaar als eerste hun bestelling had mogen doorgeven.

10. Naar aanleiding van vele positieve reacties uit de kennissenkring hier met de familie de Paas brunch gedaan. En daar zijn we helaas niet enthousiast over, de prijs kwaliteit verhouding is echt heel erg slecht. Minimale hoeveelheden (de asperge salade zat in een formaat theekopje), de zalm was aan de randen donker gekleurd en verre van vers, de brie smaakloos. De bediening daarentegen was uiterst vriendelijk en korrekt.

Dit was een gevalletje een keer maar nooit meer voor ons helaas.

11. Veel goeds over gehoord. De sfeer en het personeel zijn zeer goed. Het eten was helaas erg matig. Kwaliteit prijs niet in verhouding. Pannenkoek was aangebrand en klein. Pasta windraak31 met groente (13€) veel te dikke plakken courgette, ui en aubergine die net iets te lang op de grill hadden gelegen. Weinig pasta. Had niet veel smaak. Leuke locatie maar niet voor een diner.

12. G v Hout

Prima gegeten, ondanks de drukte bleef het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk ,zeker voor herhaling vatbaar

13. De positieve reviews kunnen wij helaas niet terugherkennen in ons bezoek aan Windraak31.
    Positief: vriendelijke bediening, leuke sfeer, levendig, eten wordt snel uitgeserveerd.
    Negatief: prijs-kwaliteit uit balans; 18€ voor 2 satespiesjes met schaaltje (zeer matige) rauwkost erbij is m.i. Te duur. Rauwkost en met name de dressing had weinig smaak. De bijgeserveerde Atjar oogde niet vers (opgedroogd). Verder hadden we een salade met crunchy chicken besteld. De stukjes kip hadden veel te lang in het frituurvet gelegen. De panade was daardoor zeer donkerbruin, de kleine stukjes kip gort-droog. De salade was ook vrij liefdeloos op het bord gelegd. Mango-chutney bleek stukjes mango die zoet-zuur licht pikant gemarineerd waren. Dit had weinig met chutney te maken... al met al geen beste ervaring,

14. Ben hier al een aantal keren gaan eten. Het eten en de sfeer is super. Porties mogen misschien bij sommige gerechten iets minder. Voorbeeld: bruchetta, 1 stuk brood ipv 2. Je komt immers om (zo veel mogelijk) te proeven. Personeel is ook heel vriendelijk en gastvrij.
    Ik heb maar 1 minpuntje. Het parkeren. Erg weinig parkeergelegenheid. Eigen parkeerplaats erg klein en in de directe omgeving zijn de plaatsen ook erg beperkt. Hier mag best voor een oplossing gekeken worden.

15. Een woord geweldige high tea, super.

16. Heerlijk gegeten in een sfeervol concept! Leuke optie om kleine gerechten te serveren. Van ons mogen deze porties zelfs nog kleiner, zodat we nog meer kunnen kiezen :-)

17. Sue Staaks

Ik ben gaan lunchen met mijn 4-jarige dochter. Het enige wat positief was, was de speeltuin. Het eten is smakeloos. Droog broodje bij de hamburger, geen lekker vlees, dubbel gebakken frites. Mijn dochter had een pannenkoek. Ze had nog honger erna, zo weinig was het. En daar betaal je dan bijna 6 euro voor. De prijs is ook echt niet in verhouding met de kwaliteit.

18. Sfeervol voor herhaling vatbaar.

19. Het was een geweldige ervaring. De bediening was uiterst correct en zeer vriendelijk. Men kwam zelfs vragen of we na de eerste bestelling nog even wilden wachten met het volgende eten. De porties waren prima en alles was heel vers en goed gevarieerd. Kortom een prima restaurant.

20. Leonie Grooten

Gisteren alweer heerlijk gegeten bij Windraak 31! De porties leken iets groter dan de vorige keer en de prijs was iets omhoog, maar je krijgt absoluut waar voor je geld. De medewerkers zijn heel vriendelijk en komen vaak genoeg langs om de bestelling op te nemen. Wij komen zeker weer terug!

21. Mara Ciechorski

22. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

23. Wat een concept! Onbeperkt genieten, soort all you can eat maar dan veel verfijnder. 3 gerechtjes als starter waaronder de carpaccio. Daarna per gerechtje bestellen, dat is wel fijn, zo blijft het echt genieten. Leuke sfeervolle zaak, top bediening.

24. Moniek

25. Ik kom er al vanaf de eerst dag van de opening en ik heb alleen maar zeer goede ervaringen gehad.
    Of het nu een lunch, high tea of diner is, alles is altijd tot in de puntjes verzorgd.
    Het personeel is ook echt super!!
    Kortom echt een topzaak.

26. Whitney Haberland

Eerste indruk gezellig interieur, warm ontvangst. Onbeperkt genieten is écht een aanrader, iedere gerechtje heeft zijn eigen smaak beleving en is duidelijk met passie bereid. Bediening is zowel oplettend als beleefd. Kortom een top zaak waar ik zeker vaak terug zal komen!

27. Hmm, niet echt ons ding. Je zou ongeveer 4 keer per uur een rondje eten krijgen, na anderhalf uur zaten we op 3, en het was nog niet eens druk eten smakeloos, dik en de groenten waren rauw. Personeel op aangesproken, kijken je glazig aan en lopen dan weg. Communicatie is ver te zoeken.
    Veel te duur voor hetgeen geboden wordt en daarbij hebben we vannacht slecht geslapen omdat we allebei een opgeblazen gevoel hadden en veel dorst van het zoute eten.

28. Eerste kerstdag, 2016, 's avonds, zeer slechte bediening.
    Hoofdgerecht, op tafel, daarna wachten op frietjes, hoofdgerecht op, half uur later de frietjes, eten koud, om de beurt een persoon vergeten, een compleet hoofdgerecht vergeten. Zouden het goed maken met een drankje, alleen vergeten welk jaar ze dan het drankje zouden komen brengen.
    Al met al is dan zo'n avond al kapot, en dan denk je waar ligt het aan, ik weet het.

Heren en dames leiding, nog meer tablets, nog meer met de huidige techniek bezig, je vergeet zo snel iets.
    Gewoon houd het simpel laat personeel communiceren met de gasten, geen tablet van 300 euro, maar gewoon een stuk papier en een pen.
    En nogmaals communiceren??
    Ik kom er nooit meer, het is gewoonweg een prutzaak, die wel wil maar niet kan.

Ron.

29. Marleen Fiegen

Heerlijke lunch gehad, super leuke bediening. Alleen vond ik het erg rumoerig. Een gesprek voeren wordt dan wel moeilijk.

30. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Ik koos voor de salade crunchy chicken.
    Aangezien deze maaltijdsalade 12.95 kost viel het heel erg tegen. Naast de sla en een paar stukjes gefrituurde kip en mangochutney zat er verder niets in. De koffie en cappuccino waren lauw, wel een nieuwe ontvangen maar deze was nog steeds niet warm. Wederom aangegeven maar is verder niets meer mee gedaan. Aardig personeel en leuke zaak maar wel prijzig.

31. Goede service en een leuke sfeer. Vriendelijke bediening.

32. Peter Goijen

Vandaag met zeven personen een high tea (voor de dames) en een high beer (voor de mannen) gehad. Gekozen om binnen te zitten tijdens deze schitterende zonnige dag. Ongedwongen sfeer en heel gezellig. Eten en drank in overvloed. Was goed verzorgd. Het was gezellig druk. Een aanrader.

33. Afgelopen week gaan lunchen met een vriendin. We kozen allebei een andere lunchcombi. Het soepje was pittig gekruid, maar niet te. De bruine boterhammen zagen er heel mooi uit qua opmaak en ze smaakten ook heerlijk. Echt een verwennerij! Voor ons was het een zeer geslaagde lunch en we komen graag nog een keer terug.

34. Anne en Dave

Goede service, Goede sfeer, Matig eten.

Na zo veel goede reviews ben ik hier eens gaan eten. We hebben gekozen voor het all you can eat arrengement. Het eten viel me een beetje tegen het waren simpele gerechten die matig tot slecht smaakten. Een half opgewarmd kippenboutje, een thai beef is gewoon spaghetti met biefstukjes en veel zoute soya saus, etc. Als je het vergelijkt met je doorsnee all-you-can-eat sushi tent is het een flinke stap terug voor een hogere prijs.

Ik zou voor het diner hier niet snel terug komen.

35. Op onze trouwdag gaan eten bij Windraak 31 maar wij komen helaas geen tweede keer meer. Keuken zou om 17 uur open gaan en om 17:15 was er nog niemand om de bestelling op te nemen, ben dus zelf naar binnen moeten lopen om mijn bestelling te doen.

Toen we eenmaal het voorgerecht op hadden (dit was wel lekker) na een half uur nog geen hoofdgerecht te zien. Na gevraagd te hebben wanneer ons hoofdgerecht kwam werd ons gezegd (we zijn er net mee bezig) waarbij de kelner snel naar achteren liep, ik denk dat ze ons gewoon vergeten waren.

Ik had saté met frieten besteld, de saté was lekker maar de frieten bestonden uit allemaal friet restanten die zo hard waren dat je ze met geen mogelijkheid op je vork geprikt kreeg. Ik vermoed dat het restanten waren omdat mijn moeder als friet liefhebster de frieten heerlijk vond. Al met al vonden we het erg tegenvallen.

We zijn hier op aanraden van mijn moeder en verschillende kennissen heen gegaan, misschien dat het gerecht (onbeperkt eten) wel heel goed is (volgens mijn kennissen)
    Toch durven we het toch niet meer aan.
    Jammer.

Groeten familie Lenssen.

36. Beppie Houben

Ik ben de afgelopen 3 weken 3 keer bij jullie wezen lunchen, dat zegt eigenlijk al genoeg. De prijs kwaliteit is gewoon goed. Het is steeds gezellig en het eten lekker, vriendelijk personeel.

Alleen in het nieuwe gedeelte vind ik het erg rumoerig t.o.v. het cafe gedeelte. De deur stond open omdat het er erg warm was maar daardoor zat ik wel in de tocht en ben tot 2 keer toe de deur gaan sluiten. Prima dat jullie met e mails werken, maar voor de laatste keer dat ik ben komen eten heb ik ondertussen al 4 x een mail ontvangen dat hoeft voor mij niet echt. Ik snap dat jullie er alles aan doen om het iedereen naar zijn zin te maken en fijn vind om wat feedback te krijgen.

Nu dat was dan mijn recensie.

Gr B Houben

37. Math Daemen

38. Bas Diphoorn

39. Echt heerlijk gegeten bij Windraak 31. Super vriendelijke medewerkers, enorm sfeervol en het eten is echt hemels. Zeker de witte chocolade cheese cake en de spareribs. Echt zeker een aanrader!!!

40. As en Beau

Heerlijk gegeten op zondagmiddag.. Zelden zo'n lekkere salade gehad (met scampi's en beef) een echte aanrader!!

41. Roan 53 punten

Heerlijk gegeten hier alweer. Al vaker ontbijt/lunch/diner. Alles is hier goed verzorgd, vers. Personeel is vriendelijk. Ook niet duur, voor wat je krijgt! Enige nadeel is, dat je weken van te voren moet reserveren. Zo druk is het hier. Verder TOP.

42. anke

43. Met 4 personen geweest en allemaal heerlijk gegeten. Borden waren smakelijk opgemaakt. Bediening vriendelijk.
    Kom zeker nog eens terug!

44. Aantal keren gaan lunchen, wat prima smaakt. Voor mij wel iedere keer wennen aan de zoute smaak van de eigengemaakte tonijnsalade op brood, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf vrij zoutarm kook. Het serveren op een houten plank vind ik echter niet zo hygiënisch.
    Voor mijn dochter een pannenkoek besteld. Was rauw van binnen. Dit gemeld en andere aangeboden gekregen. Hier niet op in gegaan want een pannenkoek bij een 2.5 jarig kind wegpakken is vragen om herrie. Dus maar de randjes laten eten.
    Koffie besteld, kreeg cappuccino. Ik kreeg uiteindelijk wel alsnog de koffie maar bleek op de rekening niet te zijn gecorrigeerd. Ik had geen zin om hier ook weer iets over te moeten zeggen en we zijn maar gegaan.
    Kwaliteit is verder prima, eten wel wat prijzig.

45. Goed restaurant met lekker eten en aardig personeel.

46. Natalie en Berry

Afgelopen weekend heerlijk gegeten, ontzettend leuke gezellige zaak met zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader maar reserveer op tijd om teleurstelling te voorkomen!

47. Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Wel prijzig!

48. De tweede keer na een half jaar hier weer eens komen eten. En wederom erg genoten van de kleine gerechten. De gerechten zijn van hoge kwaliteit en smaken erg goed. Bediening zeer attent en vriendelijk. Prijs is ietwat stevig.
    Kortom (weer) een zeer positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

49. Omdat we van plan waren hier met een gezelschap te gaan uit eten, eerst maar eens de boel van binnen bekijken en een kop koffie gaan drinken. Bij binnenkomst viel de aankleding al tegen. Kleiner dan we hadden gedacht maar oké. Kale aankleding, het deed erg ongezellig aan en het interieur was hoofdzakelijk een bij elkaar geraapt van alles wat en dan geverfd in de saaie kleur wat ook op de muur zat. We namen plaats aan een tafeltje voor 2, en moesten uitkijken dat we niet bij de buren op schoot gingen zitten, zo dicht staat alles op elkaar. De temperatuur kwam de gezelligheid ook niet ten goede want het was er vrij kil. Eenmaal aan tafel moesten we zeker 10 minuten wachten voordat er iemand een bestelling kwam opnemen, en dat nadat ik erom vroeg. Als excuus zei ze dat ze ons over het hoofd hadden gezien (notabene 3 keer langs gelopen). Ik bestelde een thee en mijn man een latte, op het dagmenu aan de muur hing taart van de dag, dit was cheesecake met rode vruchten, dus die wilde ik erbij en een stuk appeltaart. De latte en thee waren oké. De appeltaart qua smaak ook wel maar steenkoud uit de koelkast. En dan de cheesecake... een miniem stukje, zo te zien niet meer erg vers, geen rode vrucht te bekennen, alleen een nogal enigszins uitgedroogd laagje rode gelei. We hebben onze thee en koffie opgedronken, betaald (bijna 14 euro!!), en snel vertrokken. Het uit eten met ons gezelschap zal hier niet plaats vinden in deze sfeerloze omgebouwde huiskamer. Voor ons geen tweede keer meer.

50. Heerlijk avondje onbeperkt genieten genoten! Smakelijke gerechtjes, zeer attent en vriendelijk personeel. Alles klopt gewoon. Een echte aanrader.

51. Afgelopen week 2 keer gaan eten bij Windraak 31☺️ Zondag gaan lunchen met de kids en afgelopen vrijdag gaan lunchen met de familie.

We werden vriendelijk ontvangen en behandeld. Het eten was echt heerlijk, ook de kids hadden het enorm naar hun zin.

Zeker een aanrader voor wie heerlijk wil ontbijten, lunchen of dineren in gezellige huiselijke sfeer.

Wij komen zeker vaker terug

52. Zaterdag 6 februari geluncht, voor het eerst bij Windraak 31. Vriendelijke ontvangst, echter men werd meteen aangesproken met "je" en "jij" Dat hoort in mijn ogen niet als je elkaar niet kent.

Uitsmijter was karig en werd geserveerd op een plank die dusdanig gespleten was dat het ei er zo doorheen op tafel kon lopen. Onpraktisch en onhygiënisch.
    De hamburger die geserveerd werd was rauw van binnen. Dit hebben we gemeld bij de serveerster die weliswaar een nieuwe hamburger aanbood maar de trek en het vertrouwen waren reeds verdwenen. Later kwam ze nog vermelden dat betreffende kok flink was toegesproken.
    Dit was voor ons niet echt van belang. Van de rekening werd overigens niets gewijzigd.

Voor ons was het een tegenvaller en komt er geen volgend bezoek.

1,1
  53. Heerlijk genoten de hele avond, want het begon al goed. We kregen voor het feestvarken een aperatiefje. Super lekker, prima gegeten en genoten van een avondje tafelen. Aan het einde van de avond ontvingen we de rekening en waarrempel stonden daar de aperatiefjes op gerekend (lees: €9 voor twee drankjes waarvan we dachten begrepen te hebben dat deze van het huis waren...) Wat een domper.... Volgende keer beter opletten en niet meer laten misleiden, verder alles in orde.

54. Nicole Stevens

Onbeperkt genieten helemaal top! Lekker genoten, zeker voor herhaling vatbaar! Enige minpuntje vonden we de parkeergelegenheid

55. Samen met vriendin high tea genomen. Een middag heerlijk genieten van zoete en hartige hapjes begeleid met een assortiment luxe theesoorten, pure verwennerij. In een leuk restaurant met gezellig personeel. Gaan dit zeker vaker doen.

56. In een woord; top! We hadden niet gereserveerd en net nog geluk dat er een tafeltje vrij was gekomen. Gekozen voor het onbeperkt genieten menu. We hebben hier heerlijk gegeten en erg leuke bediening. Komen zeker nog eens terug en dan zullen we van te voren niet vergeten te reserveren. Tot snel.

57. Heerlijk gegeten.. gekozen voor a la carte omdat we niet veel tijd hadden... heerlijk! Spontane bediening! Ga zo door!

58. Wij komen hier regelmatig eten. Altijd even vriendelijk personeel en altijd even lekker eten in een super gezellige sfeer! Altijd met een voldaan gevoel naar huis. Onbeperkt genieten betekent hier ook echt onbeperkt genieten!!! Een echte aanrader voor iemand die graag gaat uit eten. Ga zo door W31!!! Tot snel.

59. Ik doe normaal nooit aan recensies, maar bij deze vind ik het wel waard.

Afgelopen dinsdag ben ik met mijn vriend gaan eten bij Windraak 31 voor ons drie jarig samen zijn. We hebben genoten van het 'onbeperkt-genieten' menu! Het eten is vers bereid, we hebben heerlijk gegeten en dus een top avond gehad..

Het personeel is ook hartstikke vriendelijk en werkt hard.

Verder ben ik al eens eerder hier gaan High-tea'en, wat ook erg lekker was.

Kortom, wij komen terug!

60. Heerlijk gegeten! Gekozen voor het menu met de kleine hapjes, zo veel keuze dat we nu wel terug moeten om de rest te proeven.

Bediening was erg attent en goed op de hoogte. Wij komen zeker terug!

61. Vorige week hier een hapje gaan eten en alles was heerlijk. Hebben onbeperkt genieten gehad, echt een aanrader voor heerlijk de hele avond eten. Zeer behulpzaam en gezellige sfeer.

Top.

62. Vandaag gaan eten met onze kinderen. We waren totaal met vijf personen en niemand had lekker gegeten.
    De kinderen hadden friet met varkenshaassaté, het vlees was van buiten hartstikke droog en geen smaak, de satésaus kwam rechtstreeks vanuit een pak, ook daar zat geen smaak aan.

Mijn vrouw en ik hadden Thai Beef, het vlees was niet gesauteerd maar gestoofd, er dreven noten in een bouillon van sojasaus met friet. Toen ik de presentatie zag had ik al een stil vermoeden, mijn eerste hap kwam er al sneller uit als erin. De frieten waren droger dan karton. Het bedienend personeel doet moeite om drankjes te verkopen maar ziet niet als er vijf personen slecht eten van hetgeen dat men presenteerd. Een bakje mayonaise waar een eetlepel mayonaise in zit voor vijf personen spreekt voor zich.

Al met al een woonkamer met veel rumoer waar gezelligheid ver te zoeken is en waar je graag met gillende banden van huiswaarts keert.

Tot nooit meer ziens,
    Groet J.

1,1
  63. Afgelopen zondag weer gegeten in het jarige restaurant. Evenals eerdere bezoeken genoten van het onbeperkt-eten. Veel lekkere kleine gerechten sieren deze kaart, dus zul je vaker terug moeten om alles te proeven. Prettige ontvangst door vriendelijk personeel en een prima bediening. Regelmatig wordt de vraag gesteld of alles naar wens is. Leuke gezellige sfeer en, zeer belangrijk, een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Een aanrader waar we zeker vaker van zullen gaan genieten.

64. Een leuk restaurant met prima eten. De negatieve recensies kan ik zeker niet beamen en we zijn heel wat soorten restaurants gewend. Bediening doet erg zijn best. Het eten is lekker. De kleine gerechtjes zijn een leuk concept. De porties zijn nog behoorlijk groot voor kleine gerechtjes, dus prima. Het tempo van serveren lag aardig hoog ondanks de drukte.
    Ik zou het niveau van dit restaurant betitelen als brasserie. Leuk voor een gezellige avond met prima eten. Ik zou zeggen probeer het zelf en laat je niet afschrikken door de slechte recensies.

65. Ik en mijn vrouw hebben vandaag bij dit restaurant iets gegeten. Wij als food resedenten vonden het benedensmaats. Onvriendelijk personeel die ons niet inlichten dat er ook een menukaart is, maar ons toen we binnen kwamen ons meteen de lunchkaart onder de neus duwde en nog niet eens vertelde dat er pas om 17.00 uur een warme keuken was. We zijn hier echt voor het laatst geweest.

66. Karin Nieskens

We zijn er op een drukke zaterdagavond met zeven personen gaan eten. Knus, intiem restaurant. Erg gezellig om een avond door te brengen.

Al snel merkten we dat het wat traag verliep. Personeel pikte dit snel op en kwam zich verontschuldigen. We mochten de eerste keer drie gerechten kiezen, die arriveerden ongeveer drie kwartier later.

Omdat het wat traag verliep mochten we in de volgende rondes twee gerechten kiezen in plaats van één. De keuken was eigenlijk al dicht, maar we konden gewoon bestellen.
    Personeel liet zich niet gek maken.

Heerlijk gegeten, goed concept, de kleine gerechten.

67. Vandaag met wat familie in winteraak 31 gaan eten. Was erg druk en zaten naast een deur die steeds open bleef staan. Dus warm was anders. Moesten lang op de door ons bestelde drank wachten. Vond het personeel ook niet vriendelijk. En wat nog erger was; meer dan een uur moeten wachten.. Dus hier ga ik geen tweede keer meer naar toe, was de eerste en de laatse keer.

68. Tussen vier en vijf kun je niet eten en tafels zijn erg vies. Ligt aan drukke weg.

69. Met een aantal vriendinnen hier gaan eten en het menu met de kleinere gerechten gekozen. Het is een leuk concept, maar viel op diverse fronten toch wel tegen. Ten eerste was de smaak van de gerechten erg onder de maat; de gegrilde aubergine lag bedolven onder een enorme laag kaas, dus weinig auberginesmaak te ontdekken. Het lamsstoofpotje smaakte in de verste verte niet naar lam, de appeltjes bij de bloedworst waren niet gaar. Overal krijg je een bergje zoete frites of saus bij, zodat je al snel vol zit. Bijgerechtjes zoals frites, sla en mayonaise hebben een supplement..
    Daarnaast zat de zaak helemaal vol, daardoor was het bloedheet (er mocht geen raam open van de baas) en we konden elkaar soms echt nauwelijks verstaan door het lawaai. De bediening krijgt een pluim: goed, snel en attent.
    Voor een dikke 40 euro die we p.p. moesten afrekenen eet en drink ik echter liever en beter bij een gewoon a la carte restaurant. Voor mij helaas toch geen tweede keer..

70. Afgelopen donderdag voor de eerste keer hier gegeten. We hebben gekozen voor de kleine gerechtjes. Het is een leuke locatie die hier en daar nog wat onderhoud nodig heeft. De kwaliteit van de gerechten was zeer goed en de bediening correct en gezellig. Hoeveelheid van porties is goed behalve de (heerlijke) Fish and Chips, deze was wat groot. Overigens hebben ze een lekkere bierkartel. De rekening vonden we wat aan de hoge kant voor 2 personen.
    Samenvattend; we komen hier zeker nog terug om van de andere gerechtjes te genieten.

71. Afgelopen week heerlijk genoten van alle kleine gerechtjes. Elk gerechtje was zeer smaakvol en mooi gepresenteerd. Iedereen van onze tafelgenoten was erg enthousiast over dit restaurant.

De bediening was er vriendelijk en behulpzaam.

Dit restaurant zullen we zeker nog vaker bezoeken.

72. Vandaag op aanraden van kennissen gaan eten bij Windraak 31.
    De bestelde gerechten waren benedenmaats. Kip tandoori veel te droog, de groente weinig smaak, droog en mijns inziens niet vers. Leek zo uit warmhoudbakken te komen.
    Onze opbouwend bedoelde opmerkingen hierover werden in eerste instantie niet goed opgepakt. Spijtig maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

73. Rien van Wiggen

Zaterdag 8/8 jl. hebben wij met 8 volwassenen bij jullie gegeten.

De "romige tomatensoep" viel behoorlijk tegen, hij was waterig wat we ook hebben doorgegeven, echter geen enkele reactie terug.

2 personen hadden fish and chips, leuke presentatie, echter de vis was lauw. De zonder saus bestelde lamsbiefstukjes en biefstuk werden gewoon met saus gepresenteerd. Dus retour keuken en na enige tijd weer terug op tafel waardoor de gezelligheid om samen te eten ver weg was. Jammer.

Of we extra frietjes wilden? Ja hoor; staat doodleuk op de nota, supplement frites is toch zeker gratis? In het algemeen vielen de gerechten tegen, mijn maaltijdsalade met kip zag er boers gepresenteerd uit, de smaak ging wel al heb ik betere gegeten.

De nagerechten, vooral de dame blanche, verdienen een voldoende echter kwamen niet uit de keuken maar werden door de bediening vanuit een vitrine bereid en geserveerd.

De bediening was prima, attent en vriendelijk, geen aanmerkingen. Echter in de keuken mag/moet wat meer gelet worden op wat zaken. Ik vraag me af of er voldoende professioneel personeel in de keuken aanwezig is?

Ik wacht met spanning uw reactie af.

74. In maart lekker gegeten met een grote groep. Prima kwaliteit. Nu echter een echte tegenvaller... Heel onrustig, tafelgenoten niet te verstaan. Kwaliteit eten was niet te vergelijken, droog vlees, pakjes saus, couscous met harde erwten... Alleen de bief was oké. Meiden die er werken doen het prima! Ons laatste bezoek... Jammer.

75. Met de eet club aan gekomen op Windraak 31. Ons doel is al jaren gezellig uit eten met 4 koppels, een koppel bepaald einddoel als verrassing. We kunnen dus spreken dat er heel veel restaurants op onze kaart voor komen. Maar zoals gewoonlijk komen er goede en slechte dingen op ons pad voorbij. Windraak 31 Zal in onze cluppie nog lang in ons geheugen blijven negatief!!!
    Verrassingsmenu besteld. En het was een verrassing, ongelofelijk dat er die dag zoveel mensen waren die wat aan de smaak pupillen hebben. Als ik de recensies lees kan ik dit gewoon niet voorstellen dat wij de enige zijn? De salade ging nog goed en de spareribs, maar de rest. Nacho's een bonk aan elkaar, frites niet gaar, een vettige troep, de vis tja, met een jus, was helemaal het einde. Meer als de helft ging retour, dat moet het personeel toch ook zien. De bediening is goed en vriendelijk, sfeer en inrichting is redelijk tot goed. Gooi de kok eens op stage bij een goed restaurant dan kan die zien hoe het moet. Een hobby kok doet hem wat voor.

76. Jos Habets

Gisteravond met z'n viertjes gaan eten bij Windraak31. Vanwege het tijdstip hebben we gekozen voor alleen een hoofdgerecht. We hadden de Diamanthaas, Biefstuk en Zonnevis. Het eten was heerlijk. Vooral de diamanthaas :-). En een heerlijk wijntje erbij. Erg vriendelijke bediening. We hebben op het gezellige terras gezeten. Al met al een heerlijke avond en komen zeker terug om een keer onbeperkt te genieten. Want de gerechtjes die voorbij kwamen zagen er ook lekker uit. Mooie aanwinst in de buurt!!

77. Marlies Yzermans

14-6-2014 gegeten met 7 personen. 7 voor- en nagerechten. Hoofdgerechten porties klein. Groenten verbrand: worteltjes waarschijnlijk onder de gril gelegd of in de magnetron met als gevolg slap en sponzig. Boontjes verschrompeld en aangebrand. Frietjes: vet. De aspergesoep smaakte volgens een tafelgenoot niet naar asperges. We namen allemaal een consumptie toen we aankwamen. Ik vroeg naast mijn wijn ook nog om water. Dit mocht geen kraanwater zijn. We hebben daarna nog minimaal 15 consumpties genuttigd waaronder 4 halve liters bier. Ik weet niet wat er afgerekend is, maar als ik snel tel minimaal € 250,- (ik heb het niet zelf betaald). Helaas dit krijgt geen vervolg en ook geen aanrader naar anderen.

1,3
  78. Wij zijn hier met vier personen gaan dineren. Helaas duurde het vrij lang en hebben wij zeker 1 hoofdgerecht pp niet gekregen. Wij waren kwart voor 7 hier en half 10 moesten we nog de hoofdgerechten krijgen maar tegelijkertijd werd ons verteld dat na half 10 niet meer besteld kon worden. Op het moment dat het rustiger werd in de zaak kregen we opeens alles tegelijk. Erg jammer. Verder was het personeel wel vriendelijk en de inrichting wel leuk.

79. Gisteren hier gaan eten en hadden het menu onbeperkt eten gekozen met verschillende kleine gerechten. Smaakte allemaal erg lekker. Bediening was vriendelijk en de inrichting knus en gezellig. We zullen hier nog zeker eens terug komen.

80. Zijn er al 2 keer geweest en we zullen vaker gaan, wat een gezellige huiskamer met een topkaart.

81. Kwaliteit eten goed, vooral de visgerechten. Behalve de inktvis ringen. Minpunten; lange wachttijden tussen gerechten en geen privacy bij een tafeltje voor 2.

82. Beste mensen,

we zijn met Pasen bij jullie geweest. We hebben met ons gezin lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Het zat tjokvol. Complimenten!! De kinderen hebben niet lang hoeven wachten, zeer gevarieerd aanbod. Leuke formule. prijs-kwaliteit klopt!

We komen zeker nog terug!!

83. Gisteren hier gegeten voor de verjaardag van ons vriendinnetje. Toen we het concept eenmaal door hadden, hebben we verschillende gerechtjes in dubbele porties besteld. Hierdoor was er meer dan genoeg te proeven voor iedereen. Alles was ontzettend lekker! Goede smaak en vooral ook goed bereid. Vooral de kaaskroketjes met vijgenchutney vind ik zelf een aanrader!

Ook was het personeel ontzettend aardig en we werden snel bediend. Wij komen zeker nog eens terug.

84. Heerlijk gegeten met vriendinnen. Erg leuke sfeer en aankleding van de zaak. Leuk concept waarbij je voor een vaste prijs alles van de kaart kunt bestellen in kleinere porties. Heerlijk gegeten en super bediening. Wij komen zeker terug!

85. Wij hebben een tomatensoep gehad, deze was heel goed, vers bereid met heel lekkere soepballetjes. Verder hadden wij nog cappuccino deze was heel lekker.

De bediening was vriendelijk.

86. Een zeer gezellig restaurant! We hadden de carpacio, de kogelbief en tot slot de creme brullee. Alles was super en de service was perfect. Een echte aanrader.

87. Inrichting is niet af. Eten is prima, net zoals de service. Erg leuk concept. Als de zaak iets beter aangekleed wordt is alles toppie.

88. Bij binnenkomst werden we erg prettig gegroet! Leuke dames en snelle bediening. We gingen voor het 2 gangen menu. De voorgerechten waren redelijk behalve de pompoensoep. Geen pompoen te herkennen in de soep. De hoofdgerechten waren ronduit slecht. We hoorden constant de magnetron piepen als iets klaar was. Eten was daardoor erg smaakloos en droog. Wij begrijpen ook dat je voor 25 euro niet het onderste uit de pan kan verwachten. Helaas voor ons geen vervolg meer ondanks de erg leuke bediening en gezellige ruimte.

89. bart schepers