Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Windraak verdeeld zijn.

1. Mara Ciechorski

2. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

3. Wat een concept! Onbeperkt genieten, soort all you can eat maar dan veel verfijnder. 3 gerechtjes als starter waaronder de carpaccio. Daarna per gerechtje bestellen, dat is wel fijn, zo blijft het echt genieten. Leuke sfeervolle zaak, top bediening.

4. Moniek

5. Ik kom er al vanaf de eerst dag van de opening en ik heb alleen maar zeer goede ervaringen gehad.
    Of het nu een lunch, high tea of diner is, alles is altijd tot in de puntjes verzorgd.
    Het personeel is ook echt super!!
    Kortom echt een topzaak.

6. Whitney Haberland

Eerste indruk gezellig interieur, warm ontvangst. Onbeperkt genieten is écht een aanrader, iedere gerechtje heeft zijn eigen smaak beleving en is duidelijk met passie bereid. Bediening is zowel oplettend als beleefd. Kortom een top zaak waar ik zeker vaak terug zal komen!

7. Hmm, niet echt ons ding. Je zou ongeveer 4 keer per uur een rondje eten krijgen, na anderhalf uur zaten we op 3, en het was nog niet eens druk eten smakeloos, dik en de groenten waren rauw. Personeel op aangesproken, kijken je glazig aan en lopen dan weg. Communicatie is ver te zoeken.
    Veel te duur voor hetgeen geboden wordt en daarbij hebben we vannacht slecht geslapen omdat we allebei een opgeblazen gevoel hadden en veel dorst van het zoute eten.

1,6
  8. Eerste kerstdag, 2016, 's avonds, zeer slechte bediening.
    Hoofdgerecht, op tafel, daarna wachten op frietjes, hoofdgerecht op, half uur later de frietjes, eten koud, om de beurt een persoon vergeten, een compleet hoofdgerecht vergeten. Zouden het goed maken met een drankje, alleen vergeten welk jaar ze dan het drankje zouden komen brengen.
    Al met al is dan zo'n avond al kapot, en dan denk je waar ligt het aan, ik weet het.

Heren en dames leiding, nog meer tablets, nog meer met de huidige techniek bezig, je vergeet zo snel iets.
    Gewoon houd het simpel laat personeel communiceren met de gasten, geen tablet van 300 euro, maar gewoon een stuk papier en een pen.
    En nogmaals communiceren??
    Ik kom er nooit meer, het is gewoonweg een prutzaak, die wel wil maar niet kan.

Ron.

9. Marleen Fiegen

Heerlijke lunch gehad, super leuke bediening. Alleen vond ik het erg rumoerig. Een gesprek voeren wordt dan wel moeilijk.

10. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Ik koos voor de salade crunchy chicken.
    Aangezien deze maaltijdsalade 12.95 kost viel het heel erg tegen. Naast de sla en een paar stukjes gefrituurde kip en mangochutney zat er verder niets in. De koffie en cappuccino waren lauw, wel een nieuwe ontvangen maar deze was nog steeds niet warm. Wederom aangegeven maar is verder niets meer mee gedaan. Aardig personeel en leuke zaak maar wel prijzig.

11. Goede service en een leuke sfeer. Vriendelijke bediening.

12. Peter Goijen

Vandaag met zeven personen een high tea (voor de dames) en een high beer (voor de mannen) gehad. Gekozen om binnen te zitten tijdens deze schitterende zonnige dag. Ongedwongen sfeer en heel gezellig. Eten en drank in overvloed. Was goed verzorgd. Het was gezellig druk. Een aanrader.

13. Afgelopen week gaan lunchen met een vriendin. We kozen allebei een andere lunchcombi. Het soepje was pittig gekruid, maar niet te. De bruine boterhammen zagen er heel mooi uit qua opmaak en ze smaakten ook heerlijk. Echt een verwennerij! Voor ons was het een zeer geslaagde lunch en we komen graag nog een keer terug.

14. Goede prijs/kwaliteit verhouding. We komen hier al jaren veelvuldig en hebben nog nooit onvriendelijke bediening gehad. Het is wel druk met goed weer, maar dat is op al dit soort terrassen dan het geval.

15. Anne en Dave

Goede service, Goede sfeer, Matig eten.

Na zo veel goede reviews ben ik hier eens gaan eten. We hebben gekozen voor het all you can eat arrengement. Het eten viel me een beetje tegen het waren simpele gerechten die matig tot slecht smaakten. Een half opgewarmd kippenboutje, een thai beef is gewoon spaghetti met biefstukjes en veel zoute soya saus, etc. Als je het vergelijkt met je doorsnee all-you-can-eat sushi tent is het een flinke stap terug voor een hogere prijs.

Ik zou voor het diner hier niet snel terug komen.

16. Op onze trouwdag gaan eten bij Windraak 31 maar wij komen helaas geen tweede keer meer. Keuken zou om 17 uur open gaan en om 17:15 was er nog niemand om de bestelling op te nemen, ben dus zelf naar binnen moeten lopen om mijn bestelling te doen.

Toen we eenmaal het voorgerecht op hadden (dit was wel lekker) na een half uur nog geen hoofdgerecht te zien. Na gevraagd te hebben wanneer ons hoofdgerecht kwam werd ons gezegd (we zijn er net mee bezig) waarbij de kelner snel naar achteren liep, ik denk dat ze ons gewoon vergeten waren.

Ik had saté met frieten besteld, de saté was lekker maar de frieten bestonden uit allemaal friet restanten die zo hard waren dat je ze met geen mogelijkheid op je vork geprikt kreeg. Ik vermoed dat het restanten waren omdat mijn moeder als friet liefhebster de frieten heerlijk vond. Al met al vonden we het erg tegenvallen.

We zijn hier op aanraden van mijn moeder en verschillende kennissen heen gegaan, misschien dat het gerecht (onbeperkt eten) wel heel goed is (volgens mijn kennissen)
    Toch durven we het toch niet meer aan.
    Jammer.

Groeten familie Lenssen.

2,8
  17. De IJsboerderij ligt op een mooie locatie met een mooi uitzicht, genoeg parkeergelegenheid, is goed onderhouden en heeft een fijne speeltuin waar de kinderen zich goed kunnen vermaken. Het ijs is lekker en niet al te duur, net als de prijzen van het drinken. Het personeel krijgt het alleen niet goed bijgehouden als het heel erg druk is. Wij hebben heel lang moeten wachten voordat iemand kwam vragen voor de bestelling (ook na meerdere malen een vinger opgestoken te hebben, terwijl ze je al 10x hebben aangekeken), lege ijscoupes worden slecht opgeruimd en bepaald personeel is ook onvriendelijk.

18. Beppie Houben

Ik ben de afgelopen 3 weken 3 keer bij jullie wezen lunchen, dat zegt eigenlijk al genoeg. De prijs kwaliteit is gewoon goed. Het is steeds gezellig en het eten lekker, vriendelijk personeel.

Alleen in het nieuwe gedeelte vind ik het erg rumoerig t.o.v. het cafe gedeelte. De deur stond open omdat het er erg warm was maar daardoor zat ik wel in de tocht en ben tot 2 keer toe de deur gaan sluiten. Prima dat jullie met e mails werken, maar voor de laatste keer dat ik ben komen eten heb ik ondertussen al 4 x een mail ontvangen dat hoeft voor mij niet echt. Ik snap dat jullie er alles aan doen om het iedereen naar zijn zin te maken en fijn vind om wat feedback te krijgen.

Nu dat was dan mijn recensie.

Gr B Houben

19. Math Daemen

20. Bas Diphoorn

21. Echt heerlijk gegeten bij Windraak 31. Super vriendelijke medewerkers, enorm sfeervol en het eten is echt hemels. Zeker de witte chocolade cheese cake en de spareribs. Echt zeker een aanrader!!!

22. As en Beau

Heerlijk gegeten op zondagmiddag.. Zelden zo'n lekkere salade gehad (met scampi's en beef) een echte aanrader!!

23. Roan

Heerlijk gegeten hier alweer. Al vaker ontbijt/lunch/diner. Alles is hier goed verzorgd, vers. Personeel is vriendelijk. Ook niet duur, voor wat je krijgt! Enige nadeel is, dat je weken van te voren moet reserveren. Zo druk is het hier. Verder TOP.

24. anke

25. Met 4 personen geweest en allemaal heerlijk gegeten. Borden waren smakelijk opgemaakt. Bediening vriendelijk.
    Kom zeker nog eens terug!

26. Aantal keren gaan lunchen, wat prima smaakt. Voor mij wel iedere keer wennen aan de zoute smaak van de eigengemaakte tonijnsalade op brood, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf vrij zoutarm kook. Het serveren op een houten plank vind ik echter niet zo hygiënisch.
    Voor mijn dochter een pannenkoek besteld. Was rauw van binnen. Dit gemeld en andere aangeboden gekregen. Hier niet op in gegaan want een pannenkoek bij een 2.5 jarig kind wegpakken is vragen om herrie. Dus maar de randjes laten eten.
    Koffie besteld, kreeg cappuccino. Ik kreeg uiteindelijk wel alsnog de koffie maar bleek op de rekening niet te zijn gecorrigeerd. Ik had geen zin om hier ook weer iets over te moeten zeggen en we zijn maar gegaan.
    Kwaliteit is verder prima, eten wel wat prijzig.

27. Goed restaurant met lekker eten en aardig personeel.

28. Natalie en Berry

Afgelopen weekend heerlijk gegeten, ontzettend leuke gezellige zaak met zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader maar reserveer op tijd om teleurstelling te voorkomen!

29. Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Wel prijzig!

30. Dave

De tweede keer na een half jaar hier weer eens komen eten. En wederom erg genoten van de kleine gerechten. De gerechten zijn van hoge kwaliteit en smaken erg goed. Bediening zeer attent en vriendelijk. Prijs is ietwat stevig.
    Kortom (weer) een zeer positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.