Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Windraak verdeeld zijn.

Het was te koud voor ijs, dus kozen we wafels met warme kersen en slagroom. Hoewel ons werd verteld dat de wafels huisgemaakt waren, deden wafels, kersen en (spuit-)slagroom ons erg aan een bekende supermarkt denken. Voor € 2,85 per wafel mag je o.i. iets beters verwachten. Beetje teleurstellend.

2. Nederlands Windraak

Wij hebben een gezellige, met heerlijke gerechten en vriendelijke bedieningen, gehad.

3. Nederlands Windraak

Alles was perfect: alle gerechten waren heerlijk, zeer klantvriendelijke bediening, hier komen we zeer zeker terug.

4. Nederlands Windraak

Cremers

Vandaag wezen lunchen op aanraden van vrienden en kennissen. Het eten was erg lekker! Over de verse muntthee ben ik niet tevreden. Erg jammer.

5. Nederlands Windraak

Wilma gerards

Het voorgerecht was super maar hoofdgerecht viel tegen mijn man half koud eten
    Was niet onze avond jammer
    Bier met een grote kraag

6. Nederlands Windraak

Rosetta

Het restaurant is kwalitatief erg omlaag gegaan. 2 jaar geleden super gegeten maar gisteren. Risotto niet gaar, vlees heel taai. Jammer maar niet meer voor herhaling vatbaar.

7. Nederlands Windraak

Omdat ik vegan eet en zij dat niet op de kaart hebben, was het wel spannend Hoe ze dat zouden oplossen. Maar geitenkaas salade besteld, zonder de geitenkaas en daarvoor in de plaats gegrilde groenten. Echt super lekker. Wat verse frietjes erbij, klaar. Kan zo als vegan-salade op de kaart. Klein minpuntje, de noten zaten er niet in.
    Een aanrader, ook als je niet alles kunt eten.

8. Nederlands Windraak

Christina

Lekker, de kleine hapjes kiezen en in een rustig tempo eten: leuk alternatief voor een menu.
    Hou er rekening mee dat je dan een 2,5 uur aan tafel zit.
    Voldoende ruimte op het terras; niet-rokers mogen wat meer plek toebedeeld krijgen.
    Tot slot: vriendelijk personeel. Zowel koks als bediening: complimenten!

9. Nederlands Windraak

José Jongen

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving op het buitenterras, prima smaak en kwaliteit en vriendelijke bediening. We gaan zeker nog eens terug.

10. Nederlands Windraak

Gisteren met kersvers bruidspaar en hun gasten gegeten. Het viel erg tegen dat bruidspaar door niemand van personeel werd gefeliciteerd. Ook had het netjes gestaan als het bruidspaar als eerste hun bestelling had mogen doorgeven.

11. Nederlands Windraak

Naar aanleiding van vele positieve reacties uit de kennissenkring hier met de familie de Paas brunch gedaan. En daar zijn we helaas niet enthousiast over, de prijs kwaliteit verhouding is echt heel erg slecht. Minimale hoeveelheden (de asperge salade zat in een formaat theekopje), de zalm was aan de randen donker gekleurd en verre van vers, de brie smaakloos. De bediening daarentegen was uiterst vriendelijk en korrekt.

Dit was een gevalletje een keer maar nooit meer voor ons helaas.

12. Nederlands Windraak

Veel goeds over gehoord. De sfeer en het personeel zijn zeer goed. Het eten was helaas erg matig. Kwaliteit prijs niet in verhouding. Pannenkoek was aangebrand en klein. Pasta windraak31 met groente (13€) veel te dikke plakken courgette, ui en aubergine die net iets te lang op de grill hadden gelegen. Weinig pasta. Had niet veel smaak. Leuke locatie maar niet voor een diner.

13. Nederlands Windraak

G v Hout

Prima gegeten, ondanks de drukte bleef het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk ,zeker voor herhaling vatbaar

14. Nederlands Windraak

De positieve reviews kunnen wij helaas niet terugherkennen in ons bezoek aan Windraak31.
    Positief: vriendelijke bediening, leuke sfeer, levendig, eten wordt snel uitgeserveerd.
    Negatief: prijs-kwaliteit uit balans; 18€ voor 2 satespiesjes met schaaltje (zeer matige) rauwkost erbij is m.i. Te duur. Rauwkost en met name de dressing had weinig smaak. De bijgeserveerde Atjar oogde niet vers (opgedroogd). Verder hadden we een salade met crunchy chicken besteld. De stukjes kip hadden veel te lang in het frituurvet gelegen. De panade was daardoor zeer donkerbruin, de kleine stukjes kip gort-droog. De salade was ook vrij liefdeloos op het bord gelegd. Mango-chutney bleek stukjes mango die zoet-zuur licht pikant gemarineerd waren. Dit had weinig met chutney te maken... al met al geen beste ervaring,

15. Nederlands Windraak

Ben hier al een aantal keren gaan eten. Het eten en de sfeer is super. Porties mogen misschien bij sommige gerechten iets minder. Voorbeeld: bruchetta, 1 stuk brood ipv 2. Je komt immers om (zo veel mogelijk) te proeven. Personeel is ook heel vriendelijk en gastvrij.
    Ik heb maar 1 minpuntje. Het parkeren. Erg weinig parkeergelegenheid. Eigen parkeerplaats erg klein en in de directe omgeving zijn de plaatsen ook erg beperkt. Hier mag best voor een oplossing gekeken worden.

16. Nederlands Windraak

Een woord geweldige high tea, super.

17. Nederlands Windraak

Heerlijk gegeten in een sfeervol concept! Leuke optie om kleine gerechten te serveren. Van ons mogen deze porties zelfs nog kleiner, zodat we nog meer kunnen kiezen :-)

18. Nederlands Windraak

Sue Staaks

Ik ben gaan lunchen met mijn 4-jarige dochter. Het enige wat positief was, was de speeltuin. Het eten is smakeloos. Droog broodje bij de hamburger, geen lekker vlees, dubbel gebakken frites. Mijn dochter had een pannenkoek. Ze had nog honger erna, zo weinig was het. En daar betaal je dan bijna 6 euro voor. De prijs is ook echt niet in verhouding met de kwaliteit.

19. Nederlands Windraak

Sfeervol voor herhaling vatbaar.

20. Nederlands Windraak

Het was een geweldige ervaring. De bediening was uiterst correct en zeer vriendelijk. Men kwam zelfs vragen of we na de eerste bestelling nog even wilden wachten met het volgende eten. De porties waren prima en alles was heel vers en goed gevarieerd. Kortom een prima restaurant.

21. Nederlands Windraak

Leonie Grooten

Gisteren alweer heerlijk gegeten bij Windraak 31! De porties leken iets groter dan de vorige keer en de prijs was iets omhoog, maar je krijgt absoluut waar voor je geld. De medewerkers zijn heel vriendelijk en komen vaak genoeg langs om de bestelling op te nemen. Wij komen zeker weer terug!

22. Nederlands Windraak

Mara Ciechorski

23. Nederlands Windraak

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

24. Nederlands Windraak

Wat een concept! Onbeperkt genieten, soort all you can eat maar dan veel verfijnder. 3 gerechtjes als starter waaronder de carpaccio. Daarna per gerechtje bestellen, dat is wel fijn, zo blijft het echt genieten. Leuke sfeervolle zaak, top bediening.

25. Nederlands Windraak

Moniek

26. Nederlands Windraak

Ik kom er al vanaf de eerst dag van de opening en ik heb alleen maar zeer goede ervaringen gehad.
    Of het nu een lunch, high tea of diner is, alles is altijd tot in de puntjes verzorgd.
    Het personeel is ook echt super!!
    Kortom echt een topzaak.

27. Nederlands Windraak

Whitney Haberland

Eerste indruk gezellig interieur, warm ontvangst. Onbeperkt genieten is écht een aanrader, iedere gerechtje heeft zijn eigen smaak beleving en is duidelijk met passie bereid. Bediening is zowel oplettend als beleefd. Kortom een top zaak waar ik zeker vaak terug zal komen!

28. Nederlands Windraak

Hmm, niet echt ons ding. Je zou ongeveer 4 keer per uur een rondje eten krijgen, na anderhalf uur zaten we op 3, en het was nog niet eens druk eten smakeloos, dik en de groenten waren rauw. Personeel op aangesproken, kijken je glazig aan en lopen dan weg. Communicatie is ver te zoeken.
    Veel te duur voor hetgeen geboden wordt en daarbij hebben we vannacht slecht geslapen omdat we allebei een opgeblazen gevoel hadden en veel dorst van het zoute eten.

29. Nederlands Windraak

Eerste kerstdag, 2016, 's avonds, zeer slechte bediening.
    Hoofdgerecht, op tafel, daarna wachten op frietjes, hoofdgerecht op, half uur later de frietjes, eten koud, om de beurt een persoon vergeten, een compleet hoofdgerecht vergeten. Zouden het goed maken met een drankje, alleen vergeten welk jaar ze dan het drankje zouden komen brengen.
    Al met al is dan zo'n avond al kapot, en dan denk je waar ligt het aan, ik weet het.

Heren en dames leiding, nog meer tablets, nog meer met de huidige techniek bezig, je vergeet zo snel iets.
    Gewoon houd het simpel laat personeel communiceren met de gasten, geen tablet van 300 euro, maar gewoon een stuk papier en een pen.
    En nogmaals communiceren??
    Ik kom er nooit meer, het is gewoonweg een prutzaak, die wel wil maar niet kan.

Ron.

30. Nederlands Windraak

Marleen Fiegen

Heerlijke lunch gehad, super leuke bediening. Alleen vond ik het erg rumoerig. Een gesprek voeren wordt dan wel moeilijk.