Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wilnis verdeeld zijn.

1. Pizzeria Wilnis

Super lekker, gezellig en kwaliteit en vriendelijkheid!

2. Chinees-Indisch Wilnis

Hofstaetter

Heb net eten gehaald miljoen Singapore enloempia en garnalen sate3120 en het was niet te eten kom er nooit meer

3. Snackbar Wilnis

Wat een teleurstelling. Boeren burger in de aanbieding. Staat slecht aangeboden de actie voor vijf euro. Verwacht je dat daar friet bij zit bij deze actie. Krijg je dat niet moest erbij gekocht worden. Kom je thuis is de burger droog niet te eten. Zo weggegooid. In Uithoorn heb ik betere ervaring. Wilnis een dikke 2

ries pieterse

Prima gerechten met een eigen draai, bijzonder en zeer smaakvol.

5. Snackbar Wilnis

Wat een waardeloze snackbar, het wordt steeds erger. Personeel loopt in korte broek en is ongeïnteresseerd naar de klant. Harde muziek en bleren tegen elkaar, overal vliegen en hele vieze vitrines. Kortom ik kom hier niet meer.

Erg lekker gegeten in een sfeervolle zaak, prettige bediening, leuke afwisselende menukaart met ruime keuze, €29,50 voor een drie gangen menu welke we zelf konden samenstellen uit de menukaart is nog eens een leuk prijsje. Wij komen zeker terug. Ga zo door brasserie de waard.

7. Pizzeria Wilnis

Vereniging v\n Reuma Patiënten Amsterdam e.o.

Medio november 2015 hebben we met een twaalftal gasten uitgebreid gedineerd in Delicious. We hebben genoten van een diversiteit aan maaltijden, die stuk voor stuk van hoge kwaliteit waren en met zorg werden geserveerd. De bediening was flexibel en erg vriendelijk. Kortom, Delicious is een aanrader, zeker als je de verhouding prijs en kwaliteit in ogenschouw neemt.

Heerlijk gegeten, kindvriendelijk restaurant, voor ons erg belangrijk! Het eten is gewoon goed en de sfeer gezellig! Wij komen hier zeker terug!

Ik heb hier gegeten, met mijn vriendin, het is een super gezellige sfeer in deze brasserie, het eten was uitstekend, de bediening was ook niets aan op te merken. De eigenaar kwam nog naar onze tafel toe om te vragen of alles naar wens was, ondanks dat het zo druk was. Wij gaan hier vaker komen, ben erg blij en voldaan als we hier gegeten hebben.
    C.van den Berk Vleuten

10. Snackbar Wilnis

Word altijd erg vriendelijk geholpen door alle medewerkers, het eten is er ook erg lekker. Vooral wanneer Wung de patat doet erg top!! Dit is soms nog een dingetje voor anderen. Verder dik tevreden!! Mijn favoriete cafetaria zeker weten.
    Xx

11. Snackbar Wilnis

Zeer slechte snackbar, patat bakken kunnen ze niet!!! Frikandel was koud door de hoeveelheid saus die erop was gedaan?! De saté saus is veel te dun, lijkt wel pinda soep?! Een deel van de bestelling was vergeten! Het personeel is mijn inziens te jong en onervaren, het zou verstandig zijn een ouder ervaren werknemer erbij aan te nemen. Ik ben genezen van deze snackbar!!

12. Snackbar Wilnis

Colinda

Steeds minder eten voor meer geld. Halve kip menu nu zonder salade, rauwkost, mayo en minder patat dan voorheen en broodje warm vlees zonder satésaus (niet te eten). Er is iedere keer wel iets wat niet klopt dus voortaan maar ergens anders heen.

Wezen eten bij de Brasserie, wat een aanfluiting, alles komt uit een pakje, bijna niets is zelf gemaakt. Personeel niet gastvrij, zeker de eigenaar niet. En de kok komt net zelf uit de kleuterschool. Het verhaal in de nieuwe meerbode klopt niet met de werkelijkheid.

14. Chinees-Indisch Wilnis

Vroeger kreeg je altijd een (klein) glaasje drinken als je zat te wachten op je afhaalmaaltijd, dat is helaas al een tijd niet meer het geval. Jammer, want deze service was wel hun onderscheidend vermogen met alle andere afhaalchinezen. Het eten is altijd zoals wij Chinees eten kunnen verwachten en niets mis mee.

Bediening supervriendelijk. Toiletten mogen wel een keertje gerenoveerd maar zien er schoon uit. Of de keuken schoon is weet geen mens, want die is hermetisch afgesloten voor publiek.

Eén keer hadden ze per ongeluk een beetje een verkeerd gerecht voor me gemaakt, met kip i.p.v. met varkensvlees o.i.d. Dat vertelden ze me meteen met heel veel excuses en ook al vond ik het geen probleem (want zo probeer je tenminste eens wat anders) gaven ze me er wel direct gratis saté en kroepoek bij. En dat is nu weer een hele goede service!

15. Snackbar Wilnis

Vreselijke snackbar, de service is waardeloos. Ze vergeten de bestelling terwijl het niet eens druk is. Echt zo dom. De zoveelste fout. Nu ga ik echt nooit meer!

Lekker gegeten en gedronken in een sfeervolle zaak met fijne bediening, hier heeft men nog aandacht voor de gasten en dat in combinatie met goede gerechten voor een leuke prijs. Komen hier zeker terug, ga zo door!!!

Bas en Máry de Lange

Wij eten regelmatig bij de Waard in 'Wilnis het is er altijd gezellig, het personeel heeft alle tijd voor je.
    Het eten is er erg goed, goed klaar gemaakt.

Wij vinden het een top restaurant!

18. Snackbar Wilnis

Geweldig! Super lekker eten/drinken,
    de service is ook goed.

19. Snackbar Wilnis

Waardeloze snackbar. Je staat soms meer dan een half uur te wachten op je patatje. Personeel weet niet waar het mee bezig is. Ze vergeten dingen. Helemaal irritant is dat ze al een uur voor sluiting starten met schoonmaken.

20. Chinees-Indisch Wilnis

Goed, altijd vriendelijk en vrolijk. En het eten is lekker en goed heet als je het thuis uitpakt, wat ik heel belangrijk vind.

21. Pizzeria Wilnis

Wat een top service en het eten was heerlijk. Mijn favo afhaalrestaurant vanaf nu.

22. Pizzeria Wilnis
  23. Snackbar Wilnis

Waardeloze toko! Nu meerdere keren gegeten en iedere keer weer een slechte ervaring rijker.

- Slecht gebakken patat
    - Slechte service
    - Er worden dingen vergeten
    - Chagerijnige mensen die er werken
    - De jonge mensen zijn meer met andere dingen bezig dan met hun werk.

Al met al dus een waardeloze toko!

24. Chinees-Indisch Wilnis

djartistic

Had het volgende besteld: Babi panjang ketjap met nasi, Nasi Rames.

De babi panjang ketjap was echt heel erg zout, de nasi rames zag er uit als hasjee en was erg mild en niet lekker. Chinees eten weggegooid.

De Chinees was hier eerst erg goed, maar deze kwaliteit kunnen ze zeker niet meer waarborgen. Tip is om elders Chinees eten te halen.

25. Pizzeria Wilnis

Goede pizza, goed deegwaar en ruim belegd. Had calzone shoarma speciaal, was lekker!

Leuke vernieuwde zaak, inrichting meer van deze tijd.
    Lekker gegeten van betaalbare kaart en voldoende keus.
    Vlotte attente bediening. Top.
    Zeker een aanrader.

27. Pizzeria Wilnis

Irisuchan

Jan Ouwehand

28. Pizzeria Wilnis

Een echte aanrader om daar te gaan eten! De inrichting is mooi, goed verzorgd en er hangt een goede sfeer. Gastvrouw verstaat haar vak en is vriendelijk/beleefd. De kok bakt de lekkerste calzonepizza's in de omtrek! Een leuk betaalbaar avondje uit!

29. Pizzeria Wilnis

Na een super slechte ervaring elders, hier een pizza besteld. Binnen 20 minuten kreeg ik een verse, rijk belegde en warme pizza! Dat was dus zeker voor herhaling vatbaar. Die keren erna waren de pizza's nog altijd super snel bezorgd, heerlijk belegd en lekker warm. Het personeel is vriendelijk, de bezorging uitstekend en de pizza's zijn fantastisch. Ga zo door, de lekkerste pizza komt uit Wilnis!

Groetjes uit Vinkeveen.