Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Willemstad nb verdeeld zijn.

1. Hugo Pieter

Wij werden welkom geheten door uitermate vriendelijk personeel, sfeer is zeer ongedwongen en ook het eten was heerlijk.

2. Fam de putter

Gezellige sfeer, vriendelijk personeel, en het eten was zeer hoogwaardig. Met zeer hoogwaardig bedoel ik dat het eten vers, goede kwaliteit, leuk gepresenteerd, warm genoeg was. Zeker komen we terug. Goed gedaan

3. Zeer vriendelijk ontvangst en leuke sfeer, zeer lekkere cocktails en eten. Heel vriendelijke en vlotte bediening. Én vuurwerk bij dessert voor mijn verjaardag (had dit vermeld bij de reservatie). Echte aanrader!

4. Echt weer eens lekker gegeten. De halve gerechten is een goed idee als je geen keuze kan maken. Top zaak.

5. Internationaal Willemstad nb

Bij jullie gegeten ontzettend ongezellige formica tafel. Alles ligt op een kale tafel, geen tafelkleed of placemats. Je bestek ligt zo op tafel bah bah. Het eten was redelijk, maar de sfeer en aankleding was uitermate slecht. De bediening was goed. Jammer, we hadden ons op een gezellige avond verheugd.

6. Hartelijke en vlotte bediening. Eten was goed. Alles vers en warm. Goede wijnen op de kaart, niet veel keus, maar dat hoeft ook niet wat mij betreft. Als we weer eens in de buurt zijn komen we hier zeker terug.

7. Als hoofdgerecht hadden we de smeltkroes (nieuw op de kaart). Een echte aanrader! We waren positief verrast door de medewerkers. Enthousiast, attent, vriendelijk, spontaan, kundig. Ze stonden echt ‘aan’. Na ons vertrek uit het restaurant kwam een medewerker ons achterop gelopen met de achtergebleven telefoon van één van onze tafelgenoten. Tja, dan snap je het.

8. We hadden gekozen voor een 4 gangen diner. We begonnen met een broodplank met 2 loempia's en 2 soorten brood. Daarna kregen we soep, hier zat totaal geen smaak aan en het was lauw. Daarna het hoofdgerecht, dat was een plank met allerlei gerechtjes. Was wel aardig, maar ook niet heel erg super. De vierde gang was het toetje. Er werden twee bakjes op tafel gezet, 1 met tiramisu en 1 met mousse, we moesten zelf maar kijken wie wat wilde. Conclusie 1x en nooit meer. Heel veel geld voor wat je krijgt.

9. Carlo de Leeuw

Culinaire parel in vestingstad Willemstad. Alles klopt, interieur, bediening, eten, prijs/kwaliteit… chapeau.

10. Heerlijk gegeten, leuk vriendelijk personeel, goede uitleg en aandacht voor de bezoekers, echt een restaurant om naar terug te gaan voor een volgend bezoek.

11. Ria Kuiper

Een verrassende plek met heerlijk eten. Een aanrader.

12. Tweed kerstdag nog op het laatste mommend kunnen reserveren na dat we bericht hebben gekregen dat ons Kerstdiner in Woudrichem niet kon door gaan vanwege het hoge water daar.
    Nou we hebben daar geen spijt van gekeken het was ronduit een topavond, heerlijk gegeten, perfecte bediening echt een restaurant dat het helemaal in de hand heeft.
    Daarom onze complimenten aan alle medewerkers van Mauritz Grand Café, Hotel en Salon.

Vriendelijke groeten Willem en Astrid.

13. Anja Jaber

Dit was een avond met een gouden randje. Ken je dat: binnen komen zonder speciale verwachtingen, uitkijkend naar lekker eten met vriendinnen en dan onthaald worden of je Maxima heet en de hele avond in de watten gelegd worden? Zo voelde het. Heerlijk eten, geweldige service, zoveel lieve mensen om ons heen. We zijn heel tevreden naar huis gegaan en zetten el Miguel gewoon weer op ons to-go-to-lijstje!

14. Leny v.d. Sluis

Vriendelijk en attent, heerlijk sfeervol gegeten.

15. Internationaal Willemstad nb

Slecht, voor- en hoofdgerecht niet lekker. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Ik had er meer van verwacht

1,3
  16. Gezellige sfeer, goed eten en vriendelijke bediening.

17. Hele leuke ervaring, mooi ingericht restaurant en vriendelijke bediening.

18. Het was de eerste keer dat we hier hebben gegeten. Vriendelijke bediening. Eten werd mooi opgediend en was heel lekker. Ook de eigenaar was erg attent. Een aanrader.

19. Aanrader..
    We hebben er al een paar keer gegeten. De eigenaar en het personeel is vriendelijk en meedenkend. Het is er gezellig, de cocktails en de gerechten zijn heerlijk!

20. Léonard van Kempen

Wat een fantastisch restaurant. Heerlijke gerechten met een leuke en afwisselende kaart. Nergens zoveel gezelligheid en sfeer als hier. Grote klasse voor alle medewerkers om er écht een mooie en gezellige avond van te maken. Grote aanrader!

21. Internationaal Willemstad nb

Baguette martino besteld:
    Smakeloze hap.
    Chardonnay is qua inhoud in het glas de helft van wat het moet zijn.
    Belachelijk dat ik mijn glas moet terug geven en aan moet geven hier geen genoegen mee te nemen.

2,2
  22. Altijd gezellige bediening. Tijd voor de mensen. Heerlijk gegeten. Super gezellige sfeer.

23. Heel veel keuze uit heerlijke gerechten en nóg meer keuze doordat je halve porties kunt bestellen en je zo shared dining hebt. Smaakvol, mooie presentatie, alles op smaak en passende groentes erbij (heerlijke frietjes ook!). Ook fijne bediening. Alleen vonden we het wel een beetje koud in het restaurant. Een aanrader voor een gezellige avond!

24. Prijs kwaliteit absoluut uit verhouding! Cappuccino prima, 12 uurtje wat een dieptepunt, soep terug gestuurd, temperatuur extreem laag HACCP gezien moet het 70graden zijn, gewoon koud, tweede keer nog niet warm. Garnalen kroket eveneens koud. Boterham met zalm prima. De bestelde frisdrank pas uitgeserveerd bij het vertrek. Kortom geen goede recensie. Teleurgesteld!

25. Lekker en ontspannen gegeten.

26. Echt lekker eten en goede service een leuke avond bij El Miguel.

27. Prima eten, personeel doet hun best om het de mensen naar hun zit te maken.

28. Heerlijk gegeten! Bediening echt top, we kregen een bijzonder leuk verhaal over een 0.0 biertje. Deze man had er echt lol in en dat was te merken. Wij hadden allemaal 2 x een halve portie, en dat was best nog hard werken 😉. Iets minder en iets goedkoper per portie zou ook prima zijn. We gaan zeker nog een keer terug!

29. Heerlijk buiten op het terras gegeten. De locatie is perfect, er hangt een fijne gemoedelijke sfeer en de bediening is attent. Menukaart is uitgebreid en creatief. Zeker een aanrader om te bezoeken.

30. Meerdere concepten in een restaurant, lekker en gezellig, wat wil je nog meer?