Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Willemstad nb verdeeld zijn.

Fantastisch lekker gegeten - hebben verrassingsgerecht genomen en werden inderdaad verrast met heerlijke gerechten (Surinaams en Indonesisch). Mooie producten zijn gebruikt en we voelden ons als gast echt koning. Echte aanrader!

Wat een heerlijke avond. Miguel is erg gastvrij. Leuk zoals de gerechten met zorg worden geserveerd. Uitleg bij ieder bord.

Marjon Dam

Heerlijk gegeten en gezellige sfeer, echt een aanrader.

Rian&Gregory

Heerlijk gegeten! Lekkere Surinaamse gerechten. Zeer goed geadviseerd door de gastheer. Door dat je ook kleine porties kunt nemen konden we van alles proeven. Een heerlijke wijn maakte het compleet! Top avondje uit!

5. Internationaal Willemstad nb

jac en jac

Heerlijk gegeten, een leuke en vlotte bediening klasse hoor ga zo door.

Frits van der Holst

Wij hebben heerlijk Indonesisch gegeten. De gerechten smaakten heel authentiek. Kortom een aanrader.

N. Buuron

Leuke mensen, super gegeten, voelen ons op ons gemak en welkom!

Een zeer vriendelijke uitbater kon ons te woord staan en vertellen dat voor iemand die absoluut 100% glutenvrij moet eten (dus géén gevoeligheid), het moeilijk is om dit te garanderen. Het risico op kruisbesmetting is te groot.
    Jammer dat er dan geen intiatief komt om door de rustige bezetting (er zat nl niemand binnen) om toch iets geschikt te maken. Een mokerslag voor de GV persoon, die dit als een stempel beschouwd.
    Wel appreciatie dat men dit meldt, niet melden en een doodzieke persoon hebben is zeker niet in orde.

Marcel Wijmans

Prima gegeten. Mooie locatie. Concept van halve gerechten om te delen en dan meerdere rondes van bestellen is ook heel leuk bedacht. Service kan wat alerter.

Monique

Wij waren hier voor de eerste keer en het eten was voor treffelijk. Er wordt ook aandacht gegeven aan de kinderen. De sfeer was goed, evenals de bediening.

Jan Ruben

Locatie is top, lekker buiten gezeten.
    Service en bediening was vriendelijk en goed op elkaar afgestemd.
    Voorgerechten waren super, lekkere garnalen met een top saus, ook de carpaccio was prima.
    Hoofdgerechten: Frans Haantje, was geen frans maar een woestijn haantje, erg droog, ook de bijbehorende appelmoes was niet best met de combi van vanille. garnituur was matig, friet was top! Kortom geen best hoofdgerecht.
    Varkens saté was goed te doen, alleen varkensvlees was ook droog.
    Volgende keer beter!

van Doornik

Wij bezochten elMiguel voor de eerste keer en hebben genoten van het diner.

Priscilla

Heerlijk gegeten! Service kwam soms wat knullig over, maar ze deden onwijs hun best en waren heel vriendelijk. Eten was perfect 👌

Afgelopen zaterdagavond hier gezellig met z'n tweetjes gegeten. Eten fantastisch en de bediening 10+. Wat 'n aandacht voor hun gasten! Helemaal geweldig. Daar kan menig restaurant nog wat van leren. Kreeft is top. Rekening vriendelijk. Wij blijven terug komen.

Vanavond weer heerlijk gegeten bij De Rosmolen. Fijne bediening met aandacht voor de persoon en het eten. Snelle service, complimenten aan de keukenbrigade en de bediening. Ga zo door!

MenI

Op uitnodiging van vrienden zijn wij in dit gezellige stadje en in dit sfeervolle restaurant in een prachtig oud pand terecht gekomen. Een vriendelijke ontvangst. Een tafeltje bij het raam met uitzicht op de Voorstraat.
    Wij kiezen het jubileum menu. 3 gangen voor €25 met bij het voorgerecht en hoofdgerecht keuze uit vis of vlees. Dat klonk aantrekkelijk. De dames kiezen de rosé en witte huiswijn en zijn daar tevreden over. De mannen gaan voor een fles stoere Santa Digna Carmenère Reserva van Miguel Torres. Prima keuze zo blijkt.
    En zoals te verwachten bij 4 personen, komen alle gerechten uit het menu op tafel. Dat geeft een goede indruk van de manier waarop de keuken omgaat met smaak, opmaak.
    Mijn favoriet was de Kalfsfilet. Super zacht vlees. Mooi garnituur. Maar ook de andere gerechten kregen alle lof van mijn tafelgenoten.
    Alle ingrediënten waren van goede kwaliteit. Er was aandacht besteed aan presentatie.
    De bediening was vriendelijk en informeel en zeker ook met gevoel voor humor. De sfeer aan tafel werd goed aangevoeld. Na de koffie volgde een vriendelijke rekening.
    Kortom: een adres om te onthouden. Wij gaan zeker terug.

Fantastisch! Heerlijk gegeten, verrassende gerechtjes met een ongedwongen sfeer. Voor ons was dit een tweede bezoek en zeker niet de laatste. Echt een aanrader.

Super gegeten, goede bediening!!

Nanda Aarts (Jamin etten leur)

Afgelopen donderdag 4 schalen besteld voor een openingsreceptie van de winkel. De heren kwamen precies op tijd met mooi opgemaakte schalen. Alles zag er verzorgd uit en er was veel diversiteit. De hapjes smaakte voortreffelijk en mijn gasten hebben echt genoten! De volgende dag werd alles netjes weer opgehaald. Ik zal zeker vaker gebruik maken van jullie service!

Familie Hoeve

Naar aanleiding van ons 24 jarig huwelijk met onze 3 tieners en 1 aanhang wezen eten bij El Miguel. Genoten van het eten, drinken, de sfeer, de entourage en elkaar!

Wij hebben heerlijk genoten van een 3-gangen menu. Het eten was erg goed en de bediening ook. Leuke gerechten en erg leuk idee met halve porties. We komen zeker nog eens terug!

Zeer gastvrij ontvangen. Flexibel personeel. Eten was prima en eigenaar was zeer service gericht. Alles is mogelijk, eten delen, kleinere porties of juist grotere alles was mogelijk. Aanrader!!

Wij hadden een cursus in Willemstad en hebben de lunch en de borrelhappen bij van Eekelen besteld. Alle deelnemers waren lovend over de lunch en de borrel. De lunch kwam precies op het afgesproken moment. Mooie opgemaakte borden, met heel veel mooi opgemaakte broodjes. Het waren grote broodjes met het gekozen beleg en sla en rauwkost. De prijs kwaliteit verhouding was erg goed. De service was erg vriendelijk. Als wij weer in Willemstad zijn, dan weten wij waar we onze maaltijden bestellen!

In januari wezen eten, vriendelijke bediening. Grote groep, vlot geholpen. Voor een 'eetcafe' eigenlijk iets te chique maar dat zie je weer terug in de prijs. Hoofdgerecht was goed, idee van de toetjes is leuk, maar in verhouding gewoon erg duur. Drie toetjes staan gelijk aan een 'gewoon' toetje. Die zijn elders nergens negen euro. En als je al geld rekent voor extra patat (eigenlijk gewoon echt not done jongens...) zorg er dan wel voor dat de eerste portie ruim voldoende is. Maar liever gewoon geen geld voor vragen, die kostprijs ligt echt niet zo hoog dat je die kosten moet doorberekenen.
    Al met al redelijk leuk en goed gegeten, maar terugkomen zit er imo vanwege de toch wel hoge prijzen niet zo snel in.

Heerlijk geluncht, wat een heerlijk broodje Krabsalade en Tonijnsalade, goede koffie. we komen zeker nog een keer terug!

26. Internationaal Willemstad nb

Leuk bruinachtig cafe/restaurant.
    Vriendelijke service ":D

Mooi restaurant met een goede keuken. Eten goed verzorgd, echter dient de bediening in het algemeen wat klantvriendelijker te ogen. Ondanks de goede ontvangst liet het afrekenen wat te wensen over. En pincode snoepende dame, daar hadden we geen zin in... erg onbeleefd. Niet getipt i.v.m. bovenstaande.

De heer des huize is gastvriendelijk. Over het eten niets te klagen, maar ondanks de mooie toko zullen wij er niet meer komen. Atmosfeer is hospitality.

28. Internationaal Willemstad nb

Ik kom hier meer dan 20 jaar... Toen nog een andere opzet... Wij blijven komen... altijd goed!!

Heerlijk gegeten. Goede sfeer, modern, gezellig ingericht. Leuke eigenaar, gevoel voor humor.
    Leuk detail: je kunt halve porties bestellen en zo meerdere gerechten combineren.

Emmy vd Burg

Heel goed, alleen voor de kleinere mens zijn de hoge stoelen niet zo prettig, wat vermoeiend voor de benen.