Jimmy's in Willemstad

1 positieve stem1 negatieve stem

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Kees de Ridder

Uitstekend eetcafe met een heerlijke varkenshaas saté. Echt een aanrader.

2. Toevallig reden wij in Willemstad langs Jimmy's eetcafe (lijkt op de buitenkant op een restaurant).....helemaal omdat er een groot plakaat op de voorpui prijkt met de tekst 'vanaf 11 november een Griekse kaart'.
    Afgelopen zaterdag naar binnen en af op die Griekse kaart....dat bleek slechts een A4-tje te zijn met 3 voor-, 3 hoofd- en 2 nagerechten......eerder een Grieks kaartje, maar dat mag de pret niet drukken.
    Eetcafe klopt beter, en cafe klopt helemaal. Keiharde disco muziek (leuke zeventiger jaren disco) en een grote groep half aangeschoten mensen met rondrennende kinderen......dat gaat allemaal net iets te ver, als je lekker eten wil tenminste (voor mij). Het eten in laten pakken en thuis alsnog rustig lekker gegeten. De vleesspies van mijn vrouw was bijzonder lekker, echter een schotel zonder enige vorm van groente. Zelf had ik Doner besteld, die smaakte lekker maar had wel ver van de kruidenpot gestaan (beetje flauw van smaak). Kortom en wat ons betreft, halen zullen we zeker nog eens doen, maar aan tafel aanschuiven slaan we over!