Het Wapen van Willemstad in Willemstad

1198586102 53
1205383495 53
1320939164 51
1368520910 65

1. Heerlijk geluncht, wat een heerlijk broodje Krabsalade en Tonijnsalade, goede koffie. we komen zeker nog een keer terug!

2. Mooi restaurant met een goede keuken. Eten goed verzorgd, echter dient de bediening in het algemeen wat klantvriendelijker te ogen. Ondanks de goede ontvangst liet het afrekenen wat te wensen over. En pincode snoepende dame, daar hadden we geen zin in... erg onbeleefd. Niet getipt i.v.m. bovenstaande.

De heer des huize is gastvriendelijk. Over het eten niets te klagen, maar ondanks de mooie toko zullen wij er niet meer komen. Atmosfeer is hospitality.

3. Erg jammer dat het personeel het niet nodig vindt om gasten te begroeten, een normale beleefdheidsvorm in de horeca, en je zonder een woord te zeggen weer laat vertrekken.

4. Onverwachts aangenaam verrast. Wat een mooie locatie om gezellig te dineren. Ipv gelijk aan tafel te gaan, werd er gevraagd of we iets wilde drinken in de lounge-bar. Blij dat we dat gedaan hebben. Sfeervol en heerlijk bij de openhaard gezeten. Carpaccio van kalfsvlees als voorgerecht en als hoofdgerecht gebakken schol voor 2 personen (op advies van de leuke gastvrouw) smaakvol en lekker gebakken met verse huisgemaakte friet, nou dat proef je ook, zalig. Dessert bastogne taartje, leuk bedacht en lekker. (H)eerlijk gegeten met leuke vlotte bediening, we komen zeker terug.

5. Vandaag voor de 2de keer hier gegeten. Deze keer was de ervaring serieus veel minder.

Voorgerecht kreeft, lekker, daar zijn ze goed in. Hoofdgerecht droge Nigeriaanse garnaal en trio van hert. Nou van vlees bereiden moeten ze nog veel leren. Smakeloze herten file die ik thuis lekkerder maak.

Weinig attentie van de bediening. Glazen staan leeg en niemand let op als je hun hierop wil attenderen. Jammer dat de attentie van de bediening zo weinig is. Je voelt je niet echt welkom.

6. Afgelopen zondag op het terras geluncht. Het zag er netjes en verzorgt uit. Bij de kroketten lekker vers wit stokbrood en de hamburger was behoorlijk van formaat maar had best met ander brood gemogen, was wel heel lekker verder.

Het personeel was heel attent en keek bij buitenkomst over het terras heen of er mensen waren die iets wilden, bestellen zodat je niet lang hoefde te wachten tot je geholpen werd.

7. Robert

8. Vanavond heerlijk gegeten. Vooraf halve koude kreeft en perfect bereid. Hoofdgerecht tournedos. Geweldig vlees. Keuze van de combinatie met spekjes en uien was niet de beste en zou ik niet nog eens nemen. Maar er is keuze genoeg om het om 'n andere manier te nemen. Buiten gezeten en perfecte ambiance. Bediening heel vriendelijk en de meeste restaurants mochten willen dat ze dit personeel hadden. Compliment voor de keukenbrigade. Kom zeker terug, helemaal voor de kreeft.

9. Hier een poosje geleden gegeten. Lekker op het terras gezeten. De sfeer en lokatie zijn prima! Het eten ook trouwens. Heerlijke verse vis. Bediening is misschien wat kil.

Prijs/kwaliteit verhouding is ook niet helemaal wat het moet zijn denk ik. Vond het relatief wat duur voor wat we kregen.. niet extreem maar nét wat teveel...

Verder prima naar ons zin gehad!

10. Ontzettend goed gegeten afgelopen zaterdag 28-12 bij het Wapen van Willemstad. Het restaurant heeft een complete transformatie gehad en daar is het zichtbaar goed op vooruit gegaan. Goede entourage met achterin ook nog een mooie lounge, wat een warme sfeer geeft en gezellig was om een aperitief te drinken voordat we aan tafel gingen. Verder waren het mooie en heerlijke gerechten die we kregen en de verse vis in de vitrine maakte het voor ons af. De bediening was daarnaast ook heel vriendelijk en we komen zeker nog een keer terug!

11. peter houweling

Vandaag 27-10 terras bezocht, 20 min gewacht voordat bestelling werd opgenomen. Tafel naast ons (waren later) kregen eerst hun gebak maar geen koffie. Serveerster...we hebben een feest en maar 1 man achter bar. Koffie kwam uiteindelijk en die was koud! Waardeloze zaak! Ga vooral zo door!

12. Heerlijk gegeten bij Het Wapen van Willemstad. De nieuwe eigenaren hebben er iets fantastisch van gemaakt! Veel verse vis uit een mooie vitrine. Prima bereid en met een juiste prijs-kwaliteitverhoudng.
    De bediening is actief en heeft voldoende aandacht voor de gasten. De entourage heeft de allure van een sterrenrestaurant. Ongelooflijk mooi en gezellig!

13. Vorige week hier gegeten. Sfeer is prima, de zaak is prachtig verbouwd! Jammer dat het erg luidruchtig is, we konden elkaar toen het drukker werd nauwelijks verstaan.We hebben prima gegeten, prijs wel aan de hoge kant. De bediening kwam het eten brengen maar daar was ook alles mee gezegd; aantal keer ronduit onbeleefd , werd geen gedag gezegd bij naar huis gaan en zelfs verontwaardigd gereageerd toen we vroegen de dagspecialiteiten nog ns te herhalen. We hebben wel vijf verschillende gezichten aan tafel gehad. De uitstraling is stijlvol , daar hoort naar mijn mening welopgevoed/ opgeleid personeel bij ! Leuk om een keer geweest te zijn, maar gaan niet nog ns.

14. Bediening was gewoonweg slecht, vragen niet wat te drinken, noemen onverstaanbaar de specialiteiten op, een zeer onvriendelijke ober, en bij weggaan wordt er niet eens gedag gezegd. Eten was redelijk, het restaurant mooi ingericht maar zeer gehorig. Niet voor herhaling vatbaar.

15. Super restaurant met grote keuze aan verse vis, zeetong, reuze gamba, tarbot en nog veel meer. Terras aan de haven en top bediening. Komen zeker terug.

16. Onze bruiloft hier gevierd, enorm gezellig en fantastische avond gehad. Lounge bar tot onze beschikking gehad en dit voelde heel knus waardoor iedereen op z'n gemak was. Heerlijk gegeten en zelfs met een grote groep alles tegelijk opgediend. Manager heeft alles fantastisch geregeld en wist precies de sfeer te creëren die wij wilden. Kortom; voor ons en onze gasten een avond om niet te vergeten.

17. Dicky Jobse

Fijne keuken, zeer uitgebreid assortiment vis, voortreffelijke wijnkaart, waar veel keuze uit verschillende druivensoorten, de bediening is zeer vriendelijk.

18. Dorette P.

Vandaag 6 augustus streken wij neer op het terras. Kortaf werd ons gevraagd wat we wilden drinken. Toen ik zei dat ik eerst de kaart wilde bekijken moest ik daarna uitleggen dat ik echt daarna pas wat te drinken wilde bestellen. Daar werd niet vrolijk op gereageerd. We bestelden 2 cappucino en een appelgebak.
    Ook dat werd kortaf opgenomen en de jongedame in kwestie keek ons nauwelijks aan. Vervolgens komt de bestelling en dan...... Blijkt de koffie van poederkwaliteit en de melk ook. Gemaakt uit de meest goedkope koffiemachine. Echt gadverdamme!
    De appelcarree (geen taart dus) komt uit de koeling, is dus koud... En waanzinnig zoet. Ik proef niets anders dan goedkope suiker en verder niets.
    We betalen direct, nuttigen deze rotzooi niet verder en rekenen euro 7,20 af.
    Nooit meer naar het Wapen van Willemstad dus!
    De vesting is prachtig, maar ga daar niet iets eten.

19. Hans 60 punten

Met 4 personen de lunch gebruikt. Heerlijke kreeftensoep, (mag iets minder zout) en meer dan voortreffelijke lunchgerechten, heerlijke huiswijnen. Personeel van de dag (woensdag 5-6) mag wel wat vriendelijker worden. Ondanks dat, heerlijk geluncht en het prachtige weer vergoelijkte alles.
    Een aanrader dus !!

20. Ziet er leuk uit na de nieuwe opening maar het eten is beneden pijl prijs/kwaliteit verhouding. Dit was voorheen beter.
    Karig hoofdgerecht en niet warm, geen gebakken aardappelen of frites erbij de salade apart bij te bestellen stelde niets voor.
    En bediening door leerling of weekendhulp niet te weten wat te doen.
    Jammer gemiste kans!

21. Wat een verandering heeft hier plaats gevonden. De hele zaak is omgegooid en opnieuw opgebouwd! De sfeer is heel erg verbeterd en de kaart ziet er super uit.
    Nu het eten. Heerlijk gegeten in dit vernieuwde restaurant. De vis die je kunt eten wordt heerlijk bereidt. Je kunt je eigen vis gerecht kiezen vanuit de bijzonder mooie vis koeling die in de zaak staat! Daar buiten staan er op de kaart ook verschillende vlees soorten en kun je zelfs kiezen voor enkele sushi gerechten!

Kortom, genoten tijdens een heerlijk dinner in "Het Wapen"

22. Rob 22 punten

Onlangs gegeten in het vernieuwde restaurant Het wapen van Willemstad. Van vergane glorie nog niet zo lang geleden naar haar tijd ver vooruit. Wat een verandering in alle opzichten. Een mooie kaart, goed eten, goede wijnen, goede bediening en dat alles in een waanzinnige entourage. Zeer de moeite waard voor iedereen die van kwaliteit houdt tegen een betaalbare prijs. Je waant je door de inrichting in een wereldstad, maar ervaart het gemoedelijke van een dorp !!

23. Na gehoord te hebben dat dit restaurant een herstart heeft mogen maken hebben we besloten hier te gaan eten.

Bij binnenkomst waren zowel mijn vriendin als ik al onder de indruk van de "facelift" dat dit bedrijf heeft gekregen; Wat is dit mooi geworden!
    Nadat we onze mond van verbazing weer konden sluiten werden we door een vriendelijke dame van de bediening geholpen en werd ons voorgesteld om een aperitief te doen in de lounge, gezien het feit dat "uit eten" voor ons nog echt een uitje is maakte wij daar dan ook graag gebruik van.

Ook in de lounge staat je een echte shock te wachten; Een strakke bar, confortabele leren banken en een knisperend haardvuur, heerlijk om hier op je gemak een keuze van de kaart te maken onder het genot van een glas prosecco (Mocht het overigens op de kaart niet lukken om een keuze ta maken dan lukt het met de specialiteiten zeker!).

Op ons gemak een keuze gemaakt en ter zijne tijd afscheid genomen van de lounge en aan tafel gegaan, hier mochten we gaan genieten van de kunsten van de chef; Een terine van foi, coquilles, tarbot en chocolade als dessert en dit alles onder het genot van goed gekozen begeleidende wijnen wij konden ons geluk niet op!

Alle gerechten goed geportioneerd en prachtig gepresenteerd, na de eigenaar gecomplimenteerd te hebben zijn wij dan ook als zeer tevreden gasten naar huis gegaan.

Ik vind het dan ook zeer jammer dat eet.nu het nieuwe regime laat leiden onder het oude.

24. Voor het eerst gegeten bij het wapen van Willemstad, was zeer nieuwsgierig maar onze complimenten voor zowel de aankleding als het eten. Voelde ons er gelijk thuis, zeer mooie aankleding enig minpuntje was dat de gangen wel snel achter elkaar geserveerd werden. Het eten was erg smaakvol dus tot de volgende keer.

25. A. Seegers

Ik en mijn man zijn laats bij het wapen wezen eten voordat de verandering was gebeurd. Toen was het niet naar wens. Zijn weer terug gegaan net na de verbouwing klaar was, en nu is het echt super! Waren zeer te vrede over de keuken, en vriendelijke bediening. Het zou echt een aanrader zijn voor de mensen die van goed eten houden! Ik zal zeker vaker terug komen.

26. Een nieuwe eigenaar sinds 2013. Van binnen mooi opgeknapt en veelbelovend. Helaas viel het ons erg tegen. De antipasti was gepresenteerd in glaasjes. In elk glaasje 1 plakje worst die zo uit de supermarkt kwam met 1 olijfje en een stukje sla. Wel geteld 3 stukjes geroosterde tomaat in het geheel. De worst kwam zo'n beetje neer op een plakje salamie, pepersalamie, mortadella, en chorizo. Drie stukjes brood met kruidencreme moest het geheel afmaken. Voor 8.50 een hele dure afknapper. De borrelgarnituur was een bord vol gefrituurd spul waar weinig mis aan was . Behalve dat oa bij de bitterballen en miniloempia als saus alleen mayonaise en tomatenketchup beschikbaar was. Bij een bitterbal verwacht ik minstens mosterd en bij de loempia iets van loempiasaus? Min punt. Verder was het portie wel groot. Toen wij als afsluiting nog wat gebak vroegen (er stond op het terras een bord met "koffie met div. soorten gebak" en wij hadden echt even een geweldige snoepbui) bleek er alleen appeltaart of een bossche bol te zijn. Ik liet het maar voorbij gaan. Wij gaan hier niet eten hebben we maar besloten. We vonden het een hoop geblaat maar weinig wol.

27. Sinds 2013 een nieuwe eigenaar het hele pand gestript en voorzien van een nieuwe inboedel Geweldig! De uitstraling van binnen en buiten is erg mooi met een top bediening met mooie nieuwe kleding. Wij waren enorm benieuwd en hebben lekker geborreld, we gaan zeker nog een keer terug om te eten en hebben gelijk gereserveerd.

28. Fam. Van tilborgh

Sfeer en ambiance na grondige verbouwing perfect. Hoofdgerechten, zalm en zeebaars, waren heerlijk. Wel mag bedrijfsleider en kok Jeroen ook de andere gasten best aandacht geven, en niet alleen het tafeltje achter ons. Daar is hij zeker 3 keer geweest en bij ons kon er nog geen goedenavond af. Vriendelijkheid kost geen geld, en alleen maar lof voor het personeel.

29. Het '"Wapen van Willemstad" is onlangs helemaal in een nieuw jasje gestoken en ik kan alleen
    maar zeggen in een woord geweldig.

En ik mag wel zeggen dat ik een zeer kritische gast kan zijn daar mijn man en ik ook erg graag naar sterren zaken gaan, omdat mijn man zelf kok is.

Maar eerlijk is eerlijk het is super.

Dus mensen van Nederland geef dit restaurant een nieuwe kans, en ik weet zeker dat het u zal bevallen.

M.v.g
    Mevr van Niekerk Gottmers

30. Zeer slecht!!

Zwaar onder de maat. Soep werd haast koud opgediend we zaten met 12 man te eten! De spareribs waren echt zwart, 2 man vergeten, de friet taai! Vroegen om versgeperste sinaasappelsap...gewoon uit een pak, niet verteld dat ze geen vers meer hadden, etc...dit alles had de verjaardag goed verknalt van mijn vader .
    Had hem al verteld dat het slecht was, maar kon het niet terug draaien, alles was geregeld.

Een aantal maanden ervoor op het terras een pannenkoek besteld, was werkelijk een bord snot, voormaat te klein voor zo'n gerenommeerd restaurant zoals ze beloven ''kwaliteit staat hoog in het vaandel'' vergeet het maar. De pannenkoek werd weg gehaald, gaf daar commentaar op en de ober beaamde het met een knikje.
    Kreeg opnieuw een pannenkoek..smerig. De ober vroeg later heeft het gesmaakt ,vertelde hem gewoon dat hij niet te eten was.

Vind dat ze de kok buiten moeten zetten, echt bar en boos, geen liefde meer voor het vak.. en dan voor zo'n prijs. Eens en nooit meer!

31. fam. heemes

-bediening nors.
    -slechte zitplaatsen in het midden.
    -voorgerecht stelde weinig voor
    -hoofdgerecht uit de jaren 70 met super vette aardappelschijfjes !en een wortel?? Zo passe!
    -nagerecht creme brulee sloeg nergens op, te platte bakjes,
    onderkant was niet koud en zacht en de bovenkant niet krokant en warm!
    -2 personen namen gamba s die geen smaak hadden
    -irisch koffie was ook niet te drinken
    -al met al veel te duur voor wat je krijgt.

Avond bedorven en het was nog wel voor een klein feestje, erg zeg! Geen aanrader en zal er ook nooit meer komen!!!!

32. Op verwarmd terras gekozen voor het verrassingsmenu. Nu dat is een verrassing geworden. Meloen met ham is toch niet waar een beetje kok in 2011 zijn gasten mee laat starten. Matige kreeftensoep met 2 rivierkreeftjes er in. Het toetje sloeg alles en bleef op het eerste ' toch maar even proeven hapje' na onaangeroerd. We hebben ons beklag gedaan. In plaats van dat de kok naar buiten komt en de discussie ter lering ende vermaak aangaat kregen we de rekening. Conclusie oudbollig en slecht eten.

33. Coby Tuinstra

We hebben genoten van de overheerlijke 4-gangen Oosterschelde kreeftenmenu met een prima betaalbare chardonnaye wijn erbij. Het terras zal vol en iedereen zat zichtbaar te genieten van het eten en drinken. En dat alles in een romantische omgeving met zicht op de haven!

Een aanrader!

34. Lekker op het terras mosselen gegeten en een hollandse nieuwe. Lekker warm bij de terraskachels. Goede prijs en super vriendelijke bediening. Heerlijke avond gehad met uitzicht op de bootjes.

35. Zondag 22 mei gegeten met 6 personen wij waren met de boot op doorreis, wij hebben nog nooit zo slecht gegeten, aspergesoep een grote kom alleen water met een aspergesmaak geen asperge te vinden garnalen ze waren te tellen als voorgerecht, hoofdgerecht asperge met een aardappel die stinkt, en de rekening was zeer hoog. Wij wonen aan de kust in Zuid Holland daar krijg je wel wat anders voor die prijs. Hoe durven jullie het te vragen GroetenAafke.

36. Laat ik deze keer geen lang betoog houden, ik heb namelijk al eens eerder feedback gegeven.......mag jij twee keer raden?

Het is een oudbollige tent en de keuken is matig, een van mijn gasten is naderhand ziek geworden van de vis. Kortom, als je in het mooie Willemstad bent, niet naar het wapen van Willemstad gaan, tenzij je van je schoonmoeder af zou willen.

2,1
  37. Slechte ervaring. Met 4pers gaan dineren op zaterdag 23/04/2011. Hoofdgerecht gemiddeld 23€/pp. Vlees was correct gebakken maar voor alle verschillende gerechten dezelfde afgekookte groenten (wortelen, boontjes en 1 stronkje witloof) en 1 kommetje aardappelwedges voor allemaal tesamen. Dus veel te veel geld betaald voor zulke povere prestatie (men zou denken met al die TV-kookprogramma's dat de chef wat inspiratie zou opdoen...). Bediening was vriendelijk, echter dit restaurant is zeker niet voor herhaling vatbaar (misschien mikken ze op 1-dags toeristen en investeert men daarom niet in een goede chef-kok)

38. Waardeloos en zeer slecht zitten lunchen. Had gasten aan boord en wilden een goede lunch, helaas moet je dan niet hier zijn. Als ik naar de inrichting kijk dan geloof best dat het rond 1970 een hedendaags restaurant was, maar alles is in die tijd blijven hangen, zelfs de opmaak van de borden.

39. Super leuk restaurant!

Ben een avondje uiteten geweest met mijn vrouw en heb lekker gegeten, goede kwaliteit prijs verhouding.
    Gezellige bediening, enige minpunt wat ik me kan bedenken is misschien de opmaak van de borden.
    Verder vond mijn vrouw het opmerkelijk dat er zelfs verse bloemen op het toilet stonden.

40. Goed restaurant, goede kwaliteit, aardige bediening, vriendelijke mensen. Je krijgt genoeg te eten voor een redelijke prijs, aan te raden dus voor feesten en bruiloften en partijen. Wat beloofd wordt doen ze ook.

41. Gisteren hier de lunch gebruikt en het was gezellig druk op het terras dus de verwachtingen waren hoog.

Helaas té hoog. Mijn man bestelde een trio van de chef. Kosten 9,50 euro en dit zeker niet waard. 3 kleine bruine bolletjes zonder boter of ander smeersel met daarop een klein stukje gerookte zalm, een schepje garnalen en een beetje surimisalade. Omdat de smaak van de bolletjes veel te sterk was, was de vis niet meer te proeven. Bolletjes waren ook erg droog. Een kleine salade ter decoratie was redelijk maar weinig dressing. Er was ook nog een klein vissoepje bij wat op zich wel smaakte maar prijs kwaliteit was niet in evenwicht. Zelf had ik gekozen voor de sandwich gerookte zalm voor 8,50 euro. Ook hier weer ; te duur voor het gebodene. De sandwich bleek te bestaan uit 2 op elkaar geklemde licht geroosterde casinoboterhammen met een beetje zalm ertussen. Daarnaast een klein schaaltje gesneden uitjes. De boterhammen moesten van elkaar om de uitjes op de zalm te leggen en dat was jammer want de zalm bevatte veel donkere stukken; geen aangenaam zicht. Verder geen kappertjes of zoiets dergelijks. Ondanks dat er ook nog een salade met een beetje dressing op het bord lag had ik lang niet voldoende gegeten en 8,50 was echt te veel betaald voor dit hapje. Jammer dat er ook geen peper/zout op tafel gezet werd. Bediening was wel erg vriendelijk en uitzicht was goed maar dat kon de rekening van ruim 20 euro (inclusief 2 kopjes thee) niet dekken.

42. Altijd weer een feest om bij Loes haar "vriendje" uit eten te gaan.

Prijs kwaliteit uitstekend.

Aandacht van het personeel is uitstekend.

Heerlijk relaxte sfeer.

Scampies in knoflook olie terug op de volgende "kaart"!

Als we in Willemstad uit eten gaan "onze place to be".

43. Matige kwaliteit voor een te hoge prijs. De wildpaté die we als voorgerecht aten smaakte te weinig naar wild, de gerookte eendenfilet was OK maar niets speciaals. De gebakken schol kwam niet warm genoeg op tafel, was weinig verfijnd van smaak en werd met een fantasieloze garnituur opgediend. Bediening weinig attent en weinig stijl. De klanten kunnen de discussies tussen het personeel volgen. Wijnen in het algemeen duur; de witte huiswijn die we dronken was van een heel matige kwaliteit.

44. Pauline de Jong

Pas geleden hier uitstekend gegeten!

Mijn man en ik hadden heerlijk genoten van het kreeftenmenu, al mocht de kreeftensoep wat meer zijn. We kregen namelijk een heel klein espressokopje kreeftensoep!

Maar voor de rest hebben we genoten, ook de bediening was super.

We werden die avond in de watten gelegd door een jonge attente ober die bij Inter Scaldes ging werken.

Hij adviseerde ons een Beaujolais Blanc bij het menu, de wijn-spijs combinatie was fantastisch!

Hier is alles in orde, al kon de presentatie van de borden wel wat beter!

45. Tjalling en Riet Jelsma

Op 27 juli 2009 vierden wij ons beider verjaardagen, 75 en 80 jaar.
    We hebben de uren op het terras (het was prachtig weer) als heel feestelijk ervaren.
    De bediening was vriendelijk en accuraat. Koffie en wijn waren uitstekend en de maaltijd overtrof onze verwachtingen.

Het was ons reisje vanuit Rotterdam beslist waard.

46. Mijn 50ste verjaardag laatst gevierd. Dank aan de leuke bediening.

47. Cees en Will te Schoten (B)

Het leek mij leuk om ter gelegenheid van mijn 50ste verjaardag een feestje te geven.
    Onze keus viel op het Wapen van Willemstad in de bar
    het Schippershuys.
    Onder het genot van een drankje en een koud/warm buffet hetgeen werd opgeleukt door de zangtalent van John
    werd het voor ons een avond om niet te
    vergeten.
    Mede gezien de reakties van de mensen om ons heen kunnen we zeggen dat alles aan onze wensen voldeed.
    Dus namens Cees en Will uit Schoten (B)
    willen we de heer Post met zijn personeel bedanken voor de geslaagde avond.

48. Heb net een recensie gezet en de bediening en prijs/kwaliteit niet ingevuld omdat ik het te slecht vind voor woorden. Maar omdat er nu een hoog cijfer uitkomt wil ik graag mijn vorige bericht aanpassen. Geen goed woord voor over!!

49. Wij hebben pas een bruiloft gehad hier. De bediening viel erg tegen. Allemaal inleenpersoneel, we kregen amper te drinken en het bier was lauw. Als we om een drankje vroegen kregen we een snauw. Verder zagen we dat de bruid en bruidegom van streek waren omdat het toetjesbuffet totaal anders was dan ze hadden besproken en hiervoor al VET hadden betaald. Helaas is hun dag tot op zekere hoogte tegengevallen met name door de slechte organisatie van de gastvrouw. Wij zullen hier nooit meer komen en zo denken de meeste gasten van dit feest erover!

50. Miranda en Arjan

Opzich een goed restaurant. Maar wij hebben onze bruiloft hier geviert en zijn absoluut niet tevreden met de manier waarop we achteraf zijn behandeld. Ze hebben een hoop dingen anders uitgevoerd dan vooraf besproken en na afloop waren ze niet eens bereid op een nagesprek. We hebben teveel geld moeten betalen voor hetgeen we hebben gekregen!! Geen aanbeveling dus.

51. riet 45 punten

het eten is uitstekend,maar dat is ook alles,je moet er echt geen bruiloft o.i d houden,er word van alles beloofd,maar komen niets na.weinig voor veel geld.