Bezorgrestaurants in de buurt van Frascati

Online eten bestellen

1467571922 87
1520329707 81
1551984378 83
1594190605 82

1. Weer een fantastische avond gehad bij Frascati!
    Het was weer smullen van de heerlijke kleine gerechtjes. Lekkere wijn en een ruime keuze uit de diverse cocktails, echt een aanrader 👌👌.
    De bediening was gastvrij en vriendelijk, het was de hele avond genieten!

2. Carla Ripping

Heerlijk gegeten met onze vrienden uit Canada.
    Nieuwe kaart was Super. Smaakvolle en verrassende nieuwe luxe gerechtjes. Mooie avond met goede wijntjes. Leuke bediening in een gezellige ambiance.
    Vrienden vroegen kunnen jullie dit ook in Canada komen doen. Dus een echte aanrader.

3. We schrokken een beetje van de onpersoonlijke en nog net niet chagrijnige benadering van de gastvrouw (?) en het meisje wat onze gerechten kwam brengen, daardoor hing er een ongemakkelijke sfeer. De ongeïnteresseerdheid ten top!
    Er waren lekkere gerechtjes bij zoals de carpaccio en de tonijn en de geitenkaaslolly dat was echt heerlijk, maar zodra er in de keuken een pan of oven gebruikt moest worden klopte het absoluut niet! De runderhaas spiesjes waren grijze ongebakken “ballen” en de kalfsentrecote had eigenlijk mijn inziens de pan niet geraakt, de Babette-tagliata was grijs zompig.
    De Moink ball was een regelrechte aanfluiting.

Sorry maar hier rijden we nooit meer voor naar Frascati in Willemstad!
    Ik hoop dat jullie iets hebben aan deze recensie en vooral dat er iets mee gedaan wordt!

4. Een beetje een mix: sommige gerechtjes waren erg lekker, andere waren een teleurstelling (zoals een droog stukje vis, of biefstukpuntjes die zo droog waren dat je het echt met je drankje weg moet spoelen en een stukje onherkenbaar vlees met veel paneermeel en een dot kaas.). De desserts waren eigenlijk nog het lekkerste, al hebben we er maar een paar genomen.
    De "hazelnootkoffie" was echt een tegenvaller: veel slagroom met wat stukjes hazelnoot, en een klein beetje koffie. Eigenlijk dus gewoon hele dure slagroom :(
    Het restaurant is gezellig, de bediening er vriendelijk en meestal best snel met het ophalen van de kaartjes (hier nog ouderwets pen & papier om te bestellen) maar soms bleef ons kaartje ook maar staan, terwijl de bediening vaak genoeg langs kwam.
    Vergeleken met de kwaliteit van hun andere restaurant viel het ons toch wel tegen - we hadden er wat meer van verwacht maar hebben wel een gezellige avond gehad.

5. Dianne Moonen

Het concept klopt niet helemaal bij de bediening. We moesten vrij lang wachten tussen de gerechtjes door. Omdat we maar tot 21:00 uur de hoofdgerechtjes konden bestellen zoals op de kaart stond beschreven en pas na elk half uur een gang kwam. De serveerster had het netjes opgelost waardoor de service een 8 krijgt.

6. Gisteren hier fantastisch gegeten. Goed concept met kleine heerlijke gerechtjes en desserts te bestellen voor vaste prijs. Bediening snel en prettig. Wij zaten buiten, maar binnen ook bijna helemaal vol. Uitstekende keuze om met vrienden nogmaals heen te gaan. De moeite waard en zeker aan te raden. Value for money!

7. Je komt binnen in een gezellig vol restaurant, is het goed of volgen wij de verkeerde kudde? Het concept en de beschrijving van de gerechten op de kaart wekken hoop. Steak tartaar met ei, proberen! Er volgt een bordje met een vast gewalst schijfje worst met een eidooiertje erop, niet te eten. De borden zijn kennelijk met koud water gewassen, vol vlekken en goor. Een kaaskroketje met rucola-puree, een kommetje met instant puree en een kroketje erin gestoken, de puree vult en de kroket smaakt naar niets. De bediening is druk, vraagt niet hoe het smaakte, dat weten ze al en ontwijken de waarheid. Als laatste gang, het kaastorentje dan maar... verdrietig, drie stukjes niet definieerbare kaas van 8 bij 8 millimeter op een schoteltje met een een slingertje pannenkoeken-honing eronder. Enfin, werkelijk een schamele uitkleedtent, waar gewiekst de kudde te eten krijgt. Wij zijn geen volger, wegblijven?

8. M

9. Al 2 x heerlijk gegeten bij Frascati! Eten was echt heel goed, vriendelijk personeel en een leuke sfeer! We gaan er snel weer heen!

10. Cees Deijlers

Ik ben er al diverse keren geweest en heb er op 25 april (met een grote groep mensen) ook mijn verjaardag gevierd. Het was elke keer weer ontzettend gezellig en buitengewoon goed, zowel de kwaliteit van de gerechtjes als de sfeer en zeker niet te vergeten de professionele maar toch vriendelijke bediening.
    Ik wil iedereen aanraden een bezoek te brengen aan dit restaurant.

11. N. de Bruijn

Inmiddels alweer 5x gegeten in het 'vernieuwde' Frascati. Andere eigenaren (sinds april 2015 als ik het goed heb) en ook een vernieuwd concept. Tasty bites and drinks is nu het concept. Kleine voorgerechtjes, kleine hoofdgerechtjes en kleine nagerechtjes, elke ronde per 2 per persoon te bestellen (zoveel je wilt). Hele leuke en lekkere wereldgerechtjes! Zit voor iedereen genoeg lekkers bij. Keer op keer hebben wij een top avondje bij Frascati!

13. Heerlijk gegeten!!! Dit restaurant is echt een aanrader! Eten is super, veel mooie wijnen ook per glas te bestellen. De bediening is attent en niet stijfjes.

14. Debruyne

15. Zeer goed restaurant. Wij komen er met veel plezier. Een gezellige sfeer, ruime zit gelegenheid en een goede keuken. Zowel voor de fijn proever als doe maar normaal, aan te bevelen.
    Wij hebben ons huwelijksfeest hier gevierd, top dag, top eten en dat allemaal voor een redelijke prijs.
    Tot snel

16. Judy de Winter

Zeer gastvrij, gezellige sfeer, geweldige presentatie en heerlijk eten. Kon niet beter!!!

17. Ellen van Broekhoven

Gisteren voor het eerst bij Frascati gaan eten. Dat hadden wij veel eerder moeten doen. Wat een feest. Top bediening en geweldig eten. Wat een smaken! Alles fantastisch op elkaar afgestemd. Erg sfeervol restaurant wat zeker op ons lijstje staat.

18. Wij zijn voor de eerste keer bij Frascati gaan eten. Goede bediening, lekker eten, gezellige sfeer, zoals het hoort .
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Wij wensen jullie verder veel succes met jullie mooie zaak .
    En komen zeker terug, spijtig dat het niet in de namiddag open is.

19. Sjaak Melissant

Zo relatief dichtbij maar toch altijd 35 minuten rijden. We hebben het er graag voor over. Top vriendelijk, heerlijk eten, prima sfeer en je krijgt een welkom gevoel. Aanrader en onze favoriet hier in de buurt. We gaan snel weer..

20. Heerlijk menu van de chef gegeten, goede stoelen, ruime tafels. Fijne bediening. Verse produkten orgineel gepresenteerd. Zeker voor herhaling vatbaar,,

21. Vriendelijke en goede bediening en een leuke sfeer. Het eten smaakt goed hoewel het hoofdgerecht warmer had gemogen. De gerechten worden veel te snel achter elkaar opgediend, dat is jammer.

22. Gisteren heerlijk gegeten bij Frascati in Willemstad. We hebben gekozen voor het menu van de Chef en dat was super lekker! Vooraf een heerlijke amuse. De gerechten zijn puur van smaak met verrassende combinaties en worden zeer mooi opgediend. Goede, aardige bediening en gezellige sfeer. Kortom: zeker een aanrader!

23. Gisteravond hebben wij hier buiten op het terras heerlijk gegeten. De kwaliteit is echt heel goed, hoeveelheid is prima en de tijdsduur was perfect. Pure smaken, bijzondere gerechten. Wij kozen het 3-gangen menu. Een aanrader! Hier komen we zeker terug.

24. A willemse

Hadden een keuze menu van de chef besteld .
    Eten was lekker en goed samengesteld .
    Helaas werd dit 4 gangen diner in een razend tempo opgediend .
    Een amuse , 4 gangen en koffiena, dit alles binnen 5 kwartier opdienen niet mijn idee van lekker avondje tafelen !

5,7
  25. M Loomans

Zeer smakelijk mosselen gegeten. Met een pittige ondertoon. Bediening zeer attent en niet opdringerig. Aanrader voor levensgenieters.

26. Petra Ketting

27. lis 114 punten

Heerlijk gegeten, maar sfeer niet geweldig. Beetje jammer dat we weggekeken werden en we regelmatig om drinken moesten vragen. Waren een aantal gasten die belangrijker gevonden werden.. jammer heerlijk eten maar door het gevoel van onwelkom geen aanrader.

28. Heiltje Veth

Ik eet regelmatig bij Frascati. Tot nu toe altijd tot volle tevredenheid. De obers zijn aandachtig en service gericht en hebben ook gevoel voor humor. Het meest fantastische gerecht vind ik de geroosterde kreeft met spaghetti.
    Een heerlijk pittige smaak met een vleugje knoflook.
    Genieten!
    Binnenkort opnieuw.

29. Joeri Mulder

Het eten is goed, maar veel te duur...
    Prijs staat niet in verhouding met wat je krijgt. Voor 150 euro voor 2 personen mag je beter verwachten.

3,5
  30. Twee weken terug hier gegeten en wat een aangename verrassing! Goede prijs/kwaliteitverhouding, het eten was uiterst smaakvol en de aankleding van het restaurant gezellig en luxe.
    Komende zaterdag gaan we uit eten, en zonder aarzeling weer bij Fruscati geboekt.

31. Omdat Willemstad op de route lag naar onze bestemming aldaar gezocht via deze site naar een eetgelegenheid.
    De recensies zijn soms lovend en soms vindt men het ni super.
    Dit feit is al een uitdaging om juist te reserveren
    Wel ons huiswerk thuis gedaan en gekeken naar de menukaart. Zeer creatief en niet al te uitgebreid. Zodat de producten erg vers moeten zijn. Bij binnenkomst zeer gastvrij ontvangen en een plaatsje gekregen.
    Direct een tongstrelende amuse van het huis. De kaart en de vraag om iets te drinken. Tja daar zit je dan , leuke kaart met vele mogelijkheden, allemaal even lekker.
    Toch gekozen voor een 3 gangen verrassingsmenu. En absoluut geen spijt.
    De enige opmerking die ik zou kunnen maken is dat de hertenbiefstuk iets meer gekruid had mogen worden. Maar dat is persoonlijk.
    Al met al een heerlijke dis gehad en helaas om hier dageliks te dineren is het vanaf mijn woonplaats iets te ver.
    Maar alle lof voor de keuken en wens jullie alle succes toe, dit moet een groot succes gaan worden.

32. Eerder had ik Frascati als een van mijn favoriete restaurants benoemd. Afgelopen week heb ik daar wederom gegeten, nu met een aantal zakelijke relaties en ook die waren het er unaniem over eens dat het perfect was. Prikkelend voor het oog en bijzonder smaakvol. Niet goedkoop, dat moet ik er ook eerlijk bij vermelden. Wat mij betreft behouden ze de status als zijnde mijn favoriete restaurant.

33. Zaterdag 19 december getracht lekker te eten bij Frascati.
    Helaas moeten constateren dat behalve het voorgerecht de overige gerechten verre van aan onze verwachtingen voldeden.
    Behalve dat smaak en kwaliteit te wensen overliet was het ook uitermate weinig hoogstaands wat er geserveerd werd.
    Zowel de vis als de vlees hoofdgerechten waren voor een a la carte keuze zeer discutabel.
    Prijs/kwaliteit scoort een dikke onvoldoende.

34. BeaElseten

Gisteravond fantastisch gegeten, heel leuk om te zien dat de kok met passie kookt en trots is wat hij op tafel zet met de keukenbrigade. Ook de bediening is een feestje, we voelden ons echt gast !!!

35. Voor de zoveelste x weer heerlijk gegeten. Ruime keus en een amuse van het huis! Geen fratsen, geen tafel vol schaaltjes maar precies goed.
    Personeel is vriendelijk en laat je heerlijk met rust maar niet op zo'n manier dat je moet gaan zwaaien om de aandacht te trekken.
    Carpaccio mag van mij minder, vond het erg veel voor een voorgerecht..
    Het was ook een tikkie donker, ik zie graag wat er op m'n bord ligt :)
    Maar niks te klagen, zal zeker terug komen!

36. Vrijdagavond hier gegeten.

Zelden zo n fijne verrassing.

Was aangeraden en is ook duidelijk aan te raden.

Vriendelijkheid lekker eten en sfeer kunnen fantastisch samengaan.

37. Erg erg goed. Mooie kaart, en dus lastig kiezen.

Aanrader is voorgerecht met mix van amuses.

Verse pasta als hoofdgerecht genomen.

Het was allemaal wat machtig maar in ieder geval waar voor je geld.

Bediening is wat 'interessant' maar we werden goed geholpen.

Met mooi weer een super buitenlocatie op de voorstraat.

Ik ga terug.

38. We hebben heerlijk gegeten. De ambiance is perfect en de bediening is zeer vriendelijk.

39. Afgelopen zaterdag avond gegeten bij Frascati, was erg druk maar super gegeten! Aardige bediening, leuke kaart en mooie gerechten en ook de wijnen waren erg lekker.

Vonden het alleen wel warm in de zaak (maar het zat ook vol).

Gaan er zeker nog eens eten!

40. Afgelopen zaterdag op aanraden van vrienden wezen eten.

Wij kenden het restaurant niet maar het is een mooie sfeervolle zaak waar je ook nog in de keuken kan spieken.

De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.

Na een lekkere amuse (van het huis!) kregen wij de kaart waar veel keus op is. Het eten was erg mooi gepresenteerd en smaakte nog beter. Wij hadden de geitenkaas creme brulee en de zwezerik vooraf en daarna een heerlijk hertfilet en kabeljauw met een soort spek er omheen (erg lekkere combi).

Als dessert had ik de limoen creme brulee (super!) en mijn man koffie met een lekker likeurtje.

Aan alles kon je merken dat men hier veel aandacht besteed aan hun gasten!

Hier ga je echt een heerlijk avondje uit!

41. Heerlijk gegeten. We hadden het weekmenu genomen waarin je diverse keuzes hebt. De bediening is helaas wat minder. Bij het voorgerecht was mijn drinken op en er werd de rest van de avond niet meer gevraagd of ik nog wat wilde. In totaal 23 euro p.p kwijt. Goed eten voor een lage prijs. (weekmenu dan)

42. Bediening doet erg zijn best en de ambiance is prima. De presentatie vh eten ziet er geweldig uit maar de kwaliteit vh eten was erg slecht. Smaakte het maar zoals het eruit zag.

4,7
  43. We hebben prima gegeten bij Frascati. Bediening was prima, we zaten buiten. Het werd later op de avond wat frisser, er werd ons spontaan een kleedje aangeboden zodat we heerlijk van ons diner konden genieten.
    Zeker een aanrader en we komen zeker nog een keer terug!

44. guus nijssen

We hebben heerlijk gegeten, gezellige sfeer en prettige bediening. Een van de tafelgenoten heeft zijn bril laten liggen. Laten we hopen dat hij weer snel aan boord is. Bellen naar 06 29525001 kan op elk uur van de dag (alleen voor de bril!)

45. In één woord: perfect!

We komen zeer zeker terug!

46. els melieste

Overheerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening.

Voor iedere gast aandacht en interesse.

Daar kunnen veel resturants niet aan tippen.

Pieter wij komen zeker terug.

Gr els.

47. Een super restaurant in Willemstad. Keuken is top! Bediening zeer vriendelijk en attent met oog voor de gasten, waar kom je het nog tegen? Interieur is stijlvol en warm. Wat ons betreft de beste zaak in Willemstad.

48. Very nice and atmospheric place. Perfect food and very good service. I'v been there a few times and always I was satisfied. Italien food with many international tastes, very good wine and perfect coffee... Next time when I will be in Willemstad - for sure I will visit this place again..

49. Het verrassingsmenu was voortreffelijk! Wij hebben genoten van een fantastische avond. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Complimenten.

50. Geweldig genoten van deze avond in Frascati! Super vriendelijk personeel en overheerlijke gerechten. Mooie kaart met ruime keus en een schitterende ambiance. Zeker een aanrader als je in Willemstad bent.

51. fam geerts

Erg slecht, de keuken heeft totaal geen verstand om met liefde gerechten te bereiden. Bediening, onopgeleid lopen ze er rond. De meiden staan tijdens werktijd met de kelner te flirten is echt zeer on aangenaam als er dan geen aandacht aan de gast word geschonken. Vergeleken bij de restaurants aan de haven is de prijskwaliteit verhouding en de service daar ook nog veel beter! Jammer frascati, want er is wel netjes verbouwd, maar beter geworden, nee, helaas eerder verslechterd!

52. Wij hebben hier nu een aantal keer gegeten. Elke keer was het voortreffelijk, vriendelijk personeel en super lekkere gerechten voor een goede prijs. Lekker ruime stoelen en erg mooi servies.

53. F.van Duijvenbode

21-02-2008
    In een volledig verbouwd restaurant met een nieuwe inrichting is het een feestje wat de koks Jeroen en Martijn bereiden.Voor het Italiaanse zijn de zeevruchten in de plaats gekomen en hoe, geweldig!

54. Boukje Haverkamp

Erg lekker, goede ambiance, zeker de moeite waard een keer te proberen.