ma vanaf 11:00

do vanaf 11:00
vr vanaf 11:00
za vanaf 10:00
zo vanaf 10:00

Het eindcijfer is 5. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1322097885 77
1454419100 69
1520579707 81
1537119859 64
1561930087 71
1570200163 72
1619820618 73

1. Bij jullie gegeten ontzettend ongezellige formica tafel. Alles ligt op een kale tafel, geen tafelkleed of placemats. Je bestek ligt zo op tafel bah bah. Het eten was redelijk, maar de sfeer en aankleding was uitermate slecht. De bediening was goed. Jammer, we hadden ons op een gezellige avond verheugd.

2. Slecht, voor- en hoofdgerecht niet lekker. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Ik had er meer van verwacht

1,3
  3. Baguette martino besteld:
    Smakeloze hap.
    Chardonnay is qua inhoud in het glas de helft van wat het moet zijn.
    Belachelijk dat ik mijn glas moet terug geven en aan moet geven hier geen genoegen mee te nemen.

2,2
  4. Annemieke de Vries

Sfeer: nul. Overvol, herrie, bediening die niet gericht is op de klanten, menukaart niet in orde want ze leveren niet wat erop staat, zeer onvriendelijke benadering, ober loopt weg omdat je het vreemd vindt dat een chardonnay en mosselen niet geleverd worden, duurt een eeuwigheid eer je een bestelling mag doen. Sfeer: alsof je in een slechte all inclusief accommodatie zit, brrrrr.

1,5
  5. Sober lunch menu en niets voor kinderen op de kaart. Prijzen behoorlijk hoog, bediening leek meer op een havenarbeidster die vaten olie op tafel kwakte ipv eten, bovendien niet of nauwelijks te verstaan. Hier hadden meer gasten erg veel last van.

6. J.van de kruisweg

De bediening was Prima, deze deed zeer zijn best om de rest, prijs (hoog), kwaliteit, (weinig en koud eten) nog wat glans te geven door direct actie te ondernemen (gerechtje terug te brengen en mij iets te drinken aan te bieden).

1,7
  7. Mooi gelegen, goede plaats bij het raam zoals gevraagd, attente bediening.
    Het eten kwam vlot en het was een fijne beleving: mooie gerechten, aardig wat groente. Het hoofdgerecht, kreeft, lady tournedos voor onze oudere dame aan tafelen kalfsentrecôte waren perfect bereid, bij de kreeft was de sinaasappelsaus met gember erg lekker! De desserts vielen ook goed in de smaak! Kortom, een fijne avond met verfijnde gerechten. Een aanrader!

8. Mimi van Vugt

Mijn verjaardag was op 23 januari, wij waren er met 5 personen, onze dochter, haar man en hun zoon. Het was erg stil in Uw restaurant, maar dat kwam misschien door de weersomstandigheden. Wij hebben meerdere keren bij U gegeten, dat was op een ander tijdstip,
    met de fiets, overgevaren van Numansdorp naar Willemstad. Wij, allemaal hebben heerlijk.
    Gegeten, de bediening was ook heel goed.

9. Vanmiddag heb ik hier geluncht.
    Voor de club sandwich gegaan.
    Die was echt heerlijk!
    De bediening is er vlot en vriendelijk.

10. Zondag avond gegeten.
    De porties zijn erg minimaal, je wordt ongeveer verplicht om 3 gangen te eten omdat je anders met honger naar huis gaat.
    Hoofdgerecht stond binnen 10 minuten op tafel dus even gezellig tafelen zat er ook niet in.
    Daar in tegen duurde het wel lang voordat het drinken op tafel stond.
    Tijdens het eten is er 0 keer gevraagd of alles naar wens was.
    De tafels staan zo dicht op elkaar dat het personeel borden aan moest geven aan de klant omdat die zelf niet tussen de stoelen door kon.
    De kwaliteit van het eten was op zich prima.

11. A. Olislagers

Drinks werden na 15 minuten pas opgenomen en 10 min later gebracht. Lunch besteld maar werd nooit gebracht.
    Na een uur maar opgestapt. Zelfs geen excuus van het personeel. Eerste en laatste keer. Wat slecht.

4,9
  12. Nieuwe eigenaren, lunch snel geserveerd, kwaliteit nou ja, broodsnede zalm met veels te veel rauwe ui en kappertjes, zalm ook niet echt bijzonder. De hamburger met spek en oude kaas veels te zout, friet niet lekker, hamburger volgens mij kant en klaar product. Kom zo snel niet meer terug. Achtergrond muziek staat te hard.

3,2
  13. jac en jac

Heerlijk gegeten, een leuke en vlotte bediening klasse hoor ga zo door.

14. Leuk bruinachtig cafe/restaurant.
    Vriendelijke service ":D

15. Ik kom hier meer dan 20 jaar... Toen nog een andere opzet... Wij blijven komen... altijd goed!!

16. Marlies de Waard

Vrijdag 4 maart hier gegeten, slechter dan ooit. Nieuwe eigenaar zo vroegen wij ons af? Vooraf bestelden wij stokbrood met tapenade. Er werden 3 schaaltjes geserveerd, waarvan slechts 1 met tapenade, de andere twee met een of ander sausje. Vreemd. Verder had ik spaghetti met kip besteld. Maar wat schetste mijn verbazing, nadat ik een paar happen had genomen, dacht ik waar is toch de kip? Geen kip te bekennen. Dit gemeld bij de serveerster die dit vervolgens in de keuken ging melden. Ik kreeg er toen een schaaltje kip bij. Al met al waren wij deze keer absoluut niet tevreden. Heb dit nog nooit meegemaakt hier. Als goedmakertje werd mij een kop koffie aangeboden. Bediening lette ook slecht op en kwam ook te weinig vragen of we nog iets wilden drinken. Volgende keer toch maar weer naar de concurrent op de andere hoek.

17. Marijke Hodde

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en goede service. Meteen de bruiloft van onze zoon besproken. Onze zoon kreeg alle info mee in folders en mocht de ruimten bekijken waar zijn feest straks is. Ondanks een vol restaurant nam men daar ook nog eens de tijd voor. Wordt geweldig straks. Wij komen daar altijd graag. Verheug me op het feest in september.

18. Tong besteld met kappertjes en botersaus, €35 ,00 voor een vis.
    Een kapper, oude peterselie, vis niet goed afgespoeld smaakte naar oud visslijm. Salade paste niet bij Hollandse schotel, oude knoflook crouton, het is de slechtste en duurste maaltijd in jaren geweest. Ik raad het iedereen af.

2,8
  19. M

20. Wij hebben al een aantal keer gezellig op het terras gezeten met een geweldige bediening. Bovendien serveert Bellevue voortreffelijke visgerechten en de club-sandwich is een ware topper!!

21. Angela van ijsselmuide

Wat een tegenvaller, als je denkt appeltaart met koffie te gaan drinken. De koffie kwam, maar de appeltaart bleef uit. Bij navraag wordt er gezegd; het komt er zo aan. En dat was ook zo, na een minuut of tien, bevroren en wel!! Na dit gereclameerd te hebben werd er een beetje laconiek op gereageerd, een kwestie van pech hebben. Sorry kon er niet af en na de koffie afgerekend te hebben zijn we vertrokken. Geen aanrader dus... Jammer.

22. Zondag 8 maart, 1e mooie lente zondag, daar een plekje op het terras weten te bemachtigen. Big Spender besteld (saté met friet) voor 2. We kregen prima saté, maar... de salade was in een piepklein schaaltje (1,5 lepel) per bord en de frietjes waren voor 2 personen samen, een handvol in een mandje. Nadat ik had gevraagd of dit voor 1 persoon was werd verteld dat dit echt voor 2 personen was. Het was een portie frietjes die je bij de snackbar krijgt in een bakje voor 1 persoon. Toch maar extra friet besteld voor 1 persoon en toen kregen we hetzelfde, wat de ober vertelde dat voor 2 personen was. Klopt van geen kant. Overigens waren de frietjes ontzettend vet en de kroketten die anderen hadden besteld waren kapot gefrituurd. Drinken kan je daar prima, maar eten....

4,1
  23. Afgelopen zaterdag koffie met appelgebak besteld. Kreeg lauwe cappuccino, in plaats van de gevraagde koffie, appelgebak van gisteren (of eergisteren) steenkoud uit de koeling en surrogaat slagroom uit een spuitbus. Bediening door jongelui met meer aandacht voor elkaar dan voor ons als klant. De tweede kop koffie (toch maar besteld) was overigens o.k.

24. Richard

25. Wij komen regelmatig bij Bellevue, en hadden gisteren een familielunch (20 pers). Het eten was zoals altijd voortreffelijk, de bediening impeccable. Hartelijk dank Gerbert en het ganse keukenteam!
    (H & S, Antwerpen)

26. willemstadters

We komen hier regelmatig. Kwaliteit van zowel lunch als diner is prima. Echter bediening is vaak slecht. Moet aandacht trekken om geholpen te worden. Bediening is jong en komt onervaren over. Het is niet duidelijk wie de leiding heeft. Hebben tijdens de lunch na een half uur onze bestelde koffie nog steeds niet gekregen. Inmiddels wel 4 keer om de koffie gevraagd. Omdat we de koffie na 40 minuten nog steeds niet kregen zijn we weggegaan. Bij het betalen van de rekening stond de 'niet gekregen' koffie wel op de rekening. Dit werd op ons verzoek wel in mindering gebracht met excuses voor het ongemak. Thuis maar een kopje koffie gezet.

27. Met 2 personen een heerlijke maaltijd genuttigd in 't Pumpke (naast BelleVue gelegen maar met dezelfde menukaart).
    De kreeft en gamba's uit de oven zijn wat mij betreft een echte aanrader. Mijn man heeft genoten van de lamskoteletjes & lamsnek, al had hij deze in eerste instantie teruggestuurd (lamskoteletjes waren voor hem nog iets te rood). De ober heeft dit heel vriendelijk afgehandeld, hierna heeft alles hem heerlijk gesmaakt. Ook de salade was lekker en fris.

De bediening en service waren uitstekend. Enige minpuntje is dat hier niet kan worden gepind en je naar een pinautomaat een straat verder wordt verwezen. Makkelijk om van een tegenvallende blind date af te komen !

Voor ons zeker een aanrader, en we komen binnenkort nog graag eens terug !

28. Leuk menu, lekker eten, vriendelijke bediening. Wel prijzig.

29. Kitty.schagen

Heerlijk gegeten maar toen we de rekening zagen was de prettige sfeer verdwenen. Voor een glaasje water moest 1 euro betaald worden. Heel bijzonder als je ook andere dranken er bij besteld had. Bovendien was dit ook niet van te voren verteld.

30. De bediening was heel druk met alle tafels om ons heen, maar wij werden niet geholpen. Na 10 minuten wachten zijn we opgestapt en naar de overkant gegaan waar we binnen 1 minuut geholpen werden. Bij dit restaurant zien ze mij niet meer.

31. A. Snel

Afgelopen jaar een paar keer geweest voor de lunch. Lekker gegeten, aardige bediening. Minpuntje: bij de wijn wat water besteld, na 2 keer opnieuw vragen een glaasje lauw leidingwater gekregen waar € 1,00 voor in rekening werd gebracht, een beetje sneu.

32. Wij zijn in nu al een paar keer bij dit restaurant wezen eten. Zeer goed gegeten en erg gezellig. De bediening is perfect en zeer netjes.
    Ik kan u dit restaurant zeker aanbevelen. De prijzen zijn ook netjes.
    Wij kunnen het iedereen aan bevelen. Super goed!

33. Piet & Hellen

Het eten en drinken is goed. Ondanks dat het er niet druk was is de bediening heel traag en veel te jong, er is geen begeleiding ! Ergenis : ze staan met z'n allen achter de bar met d'r mobieltjes te spelen! De klanten ( die er niet veel waren op dat moment ) werden niet door het personeel opgemerkt.
    Zelf vragen om de kaart, zelf weer vragen om te bestellen, koffie komt veel te laat wel een excuus maar dan hoeft 't niet meer !! Volgende keer niet meer naar Bellevue !! ( jammer we kwamen er altijd graag ).

34. Ed 389 punten

Goed eten, maar aan de prijs. Mooie, sfeervolle locatie. Bediening kan wat vlotter.

35. Heerlijk buiten kunnen eten, ook al was het druk, er werd gezocht naar een plaatsje voor ons. Personeel is goed op elkaar ingespeeld en is vlot. De gangen werden wel erg snel opgediend achter elkaar. Na 35 minuten waren we klaar met de 3e gang. Heerlijk gegeten, niet bijzonder, maar goede prijs kwaliteit verhouding en de kaart gaf voldoende keus.

36. Eline en Erik

37. Prima locatie en lekker gegeten. Bediening is pet. We moesten vragen om een drankje (na 10 minuten wachten) en om de kaart.
    Gelukkig was de kok een stuk sneller

38. Elke keer als ik hier ga eten heb ik een hele fijne ervaring.

Het eten is er lekker snel en goed het bedienend personeel is oplettend geven advies op wijn. Goede lokatie een prima restaurant.

39. R.Wallega

We werden gelokt door de locatie, prima gelegen niets op de inrichting aan te merken. Het meisje dat serveerde was onvriendelijk. Bij binnenkomst vroeg ik of we bij het raam konden zitten. U ziet toch dat het gereserveerd is, was het onvriendelijke commentaar. Verder moesten we lang op de lunch wachten.

Daarna was het moeizaam om de aandacht van het personeel te trekken om de rekening te vragen. Ze waren meer met elkaar bezig dan met de gasten. We zijn zelf maar op ze afgestapt.

6,5
  40. Afgelopen twee jaar ongeveer een keer of tien gegeten, het mooie aan dit restaurant is dat je er heerlijk buiten kunt etevn, zo aan het haventje van Willemstad......een echt vakantiegevoel op een normale werkdag. Paar keer met een aantal gasten (groep van ongeveer 8 mensen) gegeten, en ondanks dat we vooraf hadden gereserveerd moesten we telkens (ja, echt alle keren) lang wachten op het eten. Maar het eten was wel goed, niets op aan te merken. Ik zou zeggen een zeven.