Het Loze Vissertje in Wilhelminadorp

1428731944 79
1435202914 82
1519325524 55

1. Drs.Morsink

GroenteSalade krakend vers met pittige zeekraal op smaak
    Hoofdgerecht mediumgebakken lamsvlees met gestoofde groenten en gnocci. Uitstekende combi en perfect gebakken vlees.
    Bediening snel, efficient en zeer vriendelijk.
    Prijs/kwaliteitverhouding: je krijgt zowel kwaliteit als voldoende kwantiteit.
    Kortom: een echte aanrader!

2. Vandaag hier gegeten met vrienden. Waren maar 4 tafeltjes bezet en toch duurde het meer dan 10 minuten voor dat iemand ons kwam bedienen. Vervolgens kibbeling besteld, deze was smaakloos en veel te lang gebakken. Maar aangezien niemand kwam vragen of alles naar wens was, en onze tafel ook niet werd afgeruimd hebben we onze onvrede niet kenbaar kunnen maken. Ook was het erg duur voor wat je krijgt.
    Personeel is niet opgeleid maar wel vriendelijk. Ik denk dat de passie hier volledig weg is helaas

3. Lekker eten, doch zoveel kwaliteitsverlies tov 4 jaar geleden. Slechte bediening, geen opvolging in het restaurant, blijkbaar 1 vrouw die alles moest bedienen en de andere zag men niet. Geen water bij de maaltijd, de afrekening was een blaadje papier op,tafel gegooid terwijl het vroeger mooi verpakt met wilhelminamuntjes gegeven werd. Spijtig dat het met deze zaak achteruit gaat want zo mooi gelegen

4. Collega horeca houder

Tot 23:00 open? Nu is het 20:40 en ze weigeren ons omdat ze gaan sluiten.

5. Annelies braam

Zojuist hier een maaltijd genuttigd met wat vrienden.

Het ontvangst.
    Prima ontvangen door de gastvrouw in kwestie, wij hadden van tevoren gereserveerd dus er stond netjes een tafel voor ons klaar.

Het Servies.
    Heerlijk gegeten de slibtong met een heerlijke chardonnay op aanraden van het personeel. Zeker een goede keus. Mijn tafel genoten hadden een picanha en een de zeebaars deze vielen zeker ook in de smaak. Als dessert namen wij de koffie compleet een heerlijke koffie met wat kleine taartjes.

De service.
    Enthousiast personeel met veel motivatie en een positive houding. Zagen er ook erg ervaren uit.

Alles was naar wens en kom hier zeker nog eens terug.

6. 7 mei, knotssacherijnige jongedame die bediende.

7. Ank Buijs van Loon

Prima lunch, lekkere homemade kaaskroketten en garnalenkroketten. Goede kreeftensoep! Prijs-kwaliteitverhouding prima!! In de zomer heerlijke speelmogelijkheid voor de kinderen. Een aanrader!

8. We hebben bijna 2 uur op hoofdgerechten moeten wachten. En toen we het eindelijk kregen was de helft niet goed bereid. Reden: de chefkok was er niet, een eerstejaars kok met 2 hulpjes, was alles aan het bereiden, wat ik nog knap vond hoe ze het voor elkaar kregen. Eigenares was er niet?

En dat vind ik zo vervelend, we konden bij niemand terecht met onze klachten. Het personeel deed krampachtig hun best en die kun je moeilijk opzadelen met hoe de bedrijfsvoering is geregeld.

Wij vinden dat we de € 191,-- veel te veel maar ja eigenaar was niet aanwezig

9. Maurice

Op 24 juli 2016 hier gegeten.

We mochten een plaats uitzoeken maar tafel was en werd niet schoon gemaakt, placemats van vorige gasten bleven liggen waar we ons eten op geserveerd kregen.

Zo'n beetje alles leek op te zijn maar werd pas vermeld nadat je het al een poos besteld had. Het verliep allemaal erg rommelig en chaotisch. Personeel komt niet gemotiveerd over.

Eten was erg zout. Nagerecht maar overgeslagen daar personeel zelf aangaf dat het een "kolere zooi" was in de keuken.

Hoop dat jullie iets (kunnen) doen met de recensies, haal er je voordeel uit dan valt er zeker wat van te maken.
    Succes!

10. Na een tijdje te hebben gewacht bij de ingang op onze gereserveerde tafel konden we gaan zitten, de tafel was nog niet schoongemaakt van de vorige bezoekers, na een tijd werd de bestelling opgenomen door iemand die echt uitstraalde dat ze er veel zin in had (dus niet). De drankjes werden wel snel geserveerd.

De voorgerechten werden uitgeserveerd maar 1 bleek er niet te zijn, die was op (zoals zoveel gerechten), of er een andere keuze gemaakt kon worden terwijl de andere al op tafel stonden. Het hoofdgerecht is goed op smaak gebracht met (heel veel) zout!
    Wilde nog een toetje bestellen maar personeel zei al dat het een klere zooi was in de keuken dus hebben maar koffie na gedaan.

Je snapt dat wij er niet meer naar toe gaan, erg jammer dat het zo erg chaotisch verloopt, het is een zeer leuke locatie en kan zoveel veranderd worden tot een super restaurant.

11. Wij hebben hier gegeten op 7 november 2015. Visschotel bleek achteraf helaas niet mogelijk, omdat de kreeft op was voor de gasten die gereserveerd hadden. Hebben wat anders besteld en wij vonden het heerlijk. Grote porties die met zorg waren bereid. De frites (€2,50) en de salade moesten inderdaad apart besteld worden. De gerechten bleken (voor ons) achteraf groot genoeg, zodat we hiervan nog genoeg over hadden. Was trouwens een lekkere en originele salade. Niet de standaard sla, komkommer en tomaat. Bediening was ook super. Meisje moest alles in haar eentje doen, maar dat ging allemaal heel goed. De enige domper kwam echter bij het afrekenen. Ik vroeg of ik met €100,- mocht betalen en €10,- contant terug kon krijgen. Een beetje chagrijnige oude man achter de bar (waarschijnlijk de eigenaar) vond dit niet kunnen, omdat ze geen bank waren. Hierdoor een laag cijfer voor service.

12. In het verleden een paar keer heerlijk gegeten. Nu, met de nieuwe kaart (en nieuwe eigenaar?) was het ronduit slecht. Koude soep (die heet hoorde te zijn, dus geen gaspazo), vis die op de kaart stond als zeebaars maar waarschijnlijk tilapilafilet was, Cesarsalade die voornamelijk bestond uit smakeloze sla en verder vrijwel geen ingredienten bevatte... nooit meer heen!

1,1
  13. Bbq met 15 man, hoeveelheid vlees aan de magere kant voor 15 man, diversiteit ook niet al te groot, standaard zoals speklapjes, hamburgers en sate. Was allemaal wel vers! Aan drinken ontbreekt het je niet, ze komen constant vragen. Raar dat er een supplement op Frietjes zit en dan de hoeveelheid die je krijgt is duur betaald. Leuk om een keer te ervaren maar niet voor hethaling vatbaar.

14. De menu kaart is verwarrend, staan prijzen op bijvoorbeeld stoofvlees 9.95 maar alles is zonder friet en salade, komt er allemaal nog eens apart bij. Wie bestelt er stoofvlees zonder friet? En als je dat aangeeft, zijn ze zwaar beledigd.

15. rrrobb 2563 punten

Hier gegeten op 5 juli 2015. Een restaurant waar we jaren geleden ook al eens gegeten hebben en dat er volgens mij ook al vele jaren bijna ongewijzigd zit. Je hebt keuze uit diverse ruimtes waar je kunt zitten. De tuin onder de bomen, het meer restaurant gedeelte naast de bar, een serre-achtige ruimte of bij de speeltuin al of niet onder de overkapping. Er stonden veel auto's buiten, en aangezien we niet hadden gereserveerd vroegen we ons af of er wel plaats zou zijn. Maar die zorg was onterecht. Ze hebben zoveel stoelen en tafels dat we overal wel een plekje konden vinden. We kozen voor de serre, omdat het buiten die dag toch wel aardig afgekoeld was na de regenbui. Buiten maken ze reclame voor de nieuwe kaart. Die nieuwe kaart die op de tafels ligt is qua lay-out erg chaotisch en onoverzichtelijk. Daardoor ben je een tijd bezig voordat je überhaupt door hebt welke gerechten er allemaal en in welke categorie beschikbaar zijn. En wat de prijs daar dan wel niet van is. Er was kennelijk een organisatorische onduidelijkheid wie ons moest bedienen want nadat we waren gaan zitten kwam er niemand meer op ons af om zelfs maar te vragen of we wat wilden drinken. Iedereen liep gewoon langs. Maar nadat ik na een half uurtje maar iemand gewenkt had, zaten we in het systeem en was er verder niets meer aan te merken op de vriendelijke bediening. We waren met zijn drieën en kozen voor de zeebaars, de spareribs en de bavette. Alles was uitstekend klaar gemaakt en smaakte voortreffelijk. De sfeer van het restaurant sprak me ook wel aan. Heel gemoedelijk. Waarschijnlijk ook veel mensen die met de boot in de jachthaven liggen. En met al die ruimtes ook geschikt om op een regenachtige dag je dag te vullen als je geen zin hebt om op de boot te blijven. En dat geldt ook voor kinderen die heerlijk in de speeltuin kunnen spelen na een dag varen. Ook de prijs / kwaliteit is prima voor wat je ervoor krijgt. Een kopje koffie met een Goese specialiteit, een heerlijk gebakje, toe. En daarmee is het loze vissertje een restaurant waar ik graag wel vaker wil eten op een mooie zomerse dag.

16. Leuke tent. Heel smakeloze vis die zwom in een lading vet en olie. Sla even smakeloos en vies. Heel erg jammer. Geen aanrader.

17. joshe 180 punten

Eenmaal gedineerd met 2 personen en een bbq gehouden met familie. Allebei de keren was het eten voortreffelijk. De tournedos was zeer royaal te noemen en lekker gebakken en de zeebaars van mijn echtgenoot was ook om te smullen. Jammer dat er geen verse frietjes bij zaten. Het barbecue vlees en de salades waren ook prima in orde. Wat ook opviel was dat het geen zware /vette salades waren. Bediening was erg aardig.
    Misschien wel een tip om buiten bij het cafégedeelte een beetje op te ruimen en schoon te maken, dat viel ons een beetje tegen. Maar het lekkere eten maakte dat wel een beetje goed.

18. Joop en Toos

Gisteren hier met 9 Salsa vrienden uitgebreid gegeten. Prachtige locatie, vriendelijke bediening, prima eten en dat alles voor een heel schappelijke prijs. Wat ons betreft een aanrader.

19. mieke 160 punten

Hier met een aantal vrienden wezen lunchen. Wat een gezellig heid hangt er in deze gelegenheid! Een bandje was aan het spelen op de achtergrond, heel gezellig.
    Het eten dat we kregen was top en echt veel voor een kleine prijs. We hadden de Australian beefburger, voor grote eters is dit een aanrader!
    Kortom: het is hier goed en gezellig!

20. Met een groep 9 personen gegeten. Drank en wijn werd bij binnen komst gevraagd en aangeboden dat was oké. Wanneer je glas leeg was moest je toch wel vaak zelf vragen of je nog wat mocht drinken. Na 1 uur en 15 min kwam er eindelijk een stukje stokbrood en aansluitend het voorgerecht. Voorgerecht was een proeverij van vis dit was oké. Hoofdgerecht mosselen waren erg droog en door gekookt de friet die er bij hoorde was net ff te lang gebakken. Aantal mensen aan onze tafel waren ook niet al tevreden over hun hoofdgerechten. Na afloop liet 1 van de serveersters nog een kop thee van haar dienblad vallen zo op iemand z'n rug. Nee dit restaurant zal ik niet meer bezoeken, jammer.

21. Na een derde bezoek wil ik graag een review schrijven over dit restaurant.

Wanneer je binnen loopt valt je oog direct op de bar in het midden van het restaurant. Het interieur van het restaurant is zeer sfeervol en warm ingericht. Je wordt netjes en vriendelijk ontvangen. Gezellig aan tafel schuiven dus!

Het voorgerecht wordt ruim opgediend met vers stokbrood (iets het vermelden waard is tegenwoordig). De soepen zijn heerlijk vooral de tomatensoep is erg lekker en wordt geserveerd in een pannetje. Andere voorgerechten of soepen worden weer anders geserveerd, kortom zoals het hoort.

Het hoofdgerecht is echt lekker, de visgerechten (ruime keuze) zijn goed maar ook de spare-ribs zijn erg lekker! De hoeveelheid die je krijgt is niet magertjes dus bereid je voor :D. Een klein minpuntje is de patat/frites, die zijn niet echt lekker, na 3x er te zijn geweest valt dit ook wel een beetje zwaar. Op andere tafels blijven deze ook staan (net als bij de onze) dus wellicht een verbeterpunt.

Het nagerecht is in orde en wordt goed geserveerd.

De sfeer en ambiance van dit restaurant zijn top net als de locatie! Ook de bediening doet erg haar best om je het zo fijn mogelijk te maken. Je wordt echt op je wenken bediend, niet in de zin van dat wanneer je je laatste laatste slokje neemt van je drankje dat er dan alweer iemand bij je tafel staat, maar gewoon vrij, netjes en beleefd en aardig! Zo wilden wij even gaan verzitten in een romantischer hoekje, totaal geen probleem, werden prima geholpen! Bij deze ook een complimentje voor de bediening!

22. Een heerlijke plek om even na te tafelen na een dag wandelen langs het prachtige Oosterschelde meer. Een mooi menu met heerlijke gerechten. We komen er graag terug. Vriendelijke service ook trouwens!

23. Zeer lekker eten, prijs was redelijk. Goede service.

Kortom een aanrader! Vooral de sliptongen en de spareribs.

24. Eten was goed. Niet super, maar ook niet slecht.

Bediening was op zich aardig.
    Na 1 wijntje wilden we nog een 2e. Toen werd er gevraagd of we de 1e keer de duurdere of de goedkopere wijn hadden. Slordig dat daar niet de 1e keer naar gevraagd is.
    Het verschil was namelijk 1,10 per glas (!). En we vonden de goedkopere wijn (helaas dan wel weer geserveerd in een ander, minder lekker drinkend glas) lekkerder dan de duurdere.

Toen we een dessertkaart wilden werden er 6 kaarten gebracht (we waren met 10 personen). De kaarten waren op, zei de serveerster. Na even om ons heen kijken lagen op allerlei lege tafels menukaarten.......
    Personeel heeft dus niet zo'n zin gehad om die voor ons te pakken (!)

Als dessert flensjes met yoghurtijs en bramensaus besteld.
    Erenmatig klein dessert voor 6 euro, daarnaast versierd met watermeloen, geen lekkere combinatie.....

Ik zal er niet snel nog eens gaan eten.

25. Ria Verbeek

Voor moederdag uitgenodigd door de kinderen. Heerlijke sliptongen. Bediening was goed en vriendelijk. Leuke sfeer.

26. Bert Hoogendorp

Vorige week heerlijk gegeten, restaurant is veranderd en ziet er prima uit.

27. fam fluit

2x gegeten .jammer. het eten was niet zo goed van kwaliteit.