Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wildervank verdeeld zijn.

2. Snackbar Wildervank

Prima cafetaria, goede kwaliteit en prijs. De wachttijden zijn soms vrij lang door de drukte maar dit kan ook weer als een compliment worden gezien.

3. Chinees-Indisch Wildervank

We hebben een paar keer eten gehaald en de kwaliteit is prima. Een aanrader.

4. Snackbar Wildervank

miepbakker

Ik vind het eten echt verschrikkelijk slecht! Je krijgt er dikke friet die volgezogen zijn met vet, echt heel erg smerig. De mensen die er werken zijn ook niet vriendelijk en zien er erg ontevreden uit. Ik zal mijn eten er nooit meer komen. Duur en niet te eten!!

Net twee dönerbroodjes besteld, denk je dat je döner krijgt krijg je kip met veel stukken vet en 1 portie zat er iets ongepast in. Bel je erheen om het te melden krijg je boos te horen nieuwe eigenaar dit is mijn döner. Eerder kon je hier lekker echte döner eten paar week geleden nog. Jammer. Enige wat goed was is de bezorging en klantvriendelijkheid van mevrouw. Eten doen we daar ook niet meer.

1,7
  6. Chinees-Indisch Wildervank

geertje jager

Huisman

We hebben op uitnodiging van onze dochter verrassend kennis gemaakt met Brasserie Wildervanck. Een fantastisch vegetarisch 3 gangen diner met daarbij een heerlijke rode huiswijn. Een historische omgeving en bediening met liefde voor hun vak.

9. Chinees-Indisch Wildervank

Fam Bijsterbosch

Regelmatig een keer eten gehaald, altijd vriendelijke mensen.
    Het eten is prima en lekker, voor een redelijke prijs.

Sipé

Dat ze bezorgen is super goed en dat het vlees niet bij de patat zit is goed. Ik vind alles goed.

11. Snackbar Wildervank

tommy de clarck

Je moet lang wachten op je bestelling en wordt daarna ook nog eens afgebekt, nee de volgende maal toch maar naar een ander !!!

12. Chinees-Indisch Wildervank

Jaap en Tina

Heerlijke maaltijden, iedere maand ander maandmenu, nette prijs, aardige eigenaar. Zéér tevreden!!

Fam. Smallenbroek

We hebben hier op een geweldige manier het 60 jarig huwelijksfeest van onze ouders gevierd. Sfeervol, attente, vriendelijke bediening en erg lekker eten. Een aanrader.

14. Chinees-Indisch Wildervank

Rene willink

In het begin altijd prima! Nieuwe eigenaar erop. Vanavond afgehaald. Het was echt niet te eten. Voor mij nooit weer!

15. Chinees-Indisch Wildervank

Heerlijke goed verzorgde afhaalmaaltijden voor een schappelijke prijs.

Wat een heerlijke sfeer in dit voormalig sluishuis. Prettige bediening, sfeervol ingericht en prima eten en drinken. We hebben 'gewoon' de huiswijn genomen, en die paste voortreffelijk bij de gerechten. Het was een buitengewoon fijne ervaring. Complimenten aan Mabel en Alfred!

Maarten van Zanten

We wonen in Noord-Brabant, dicht bij de vakantieroutes naar het zonnige Zuiden, maar dit jaar kozen we voor een korter verblijf in de noordelijke provincie Groningen, in een bekoorlijk vakantieboerderijtje, en dineren buiten de deur.
    Dit was geen slechte keus, met fietsen langs knooppuntroutes onder verrassend mooie wolken, frisse lucht, een echte regenbui, wijdse uitzichten, interessante steden, borgen en musea, en goede restaurants.
    We hebben een zestal prima Groninger restaurants bezocht, maar het toppunt was toch wel een diner bij Brasserie Wildervanck in het historische Sluyshuis.
    Zonder in detail te treden werden we verrast door een fraaie locatie, aantrekkelijke inrichting, een mooi buitenterras, een uitstekende keuken en plezierige bediening met aandacht voor de gasten.
    Kortom: een aanrader!

Willemijn en Maarten van Zanten

19. Snackbar Wildervank

Heerlijke dikke frieten van Jolanda! Met lekkere kruiden! Voor wie er niet van houdt, is er ras-patat..

Kwaliteit is ook prima, alleen maar positief!

R. van der Lugt

Robinets

Heerlijk gegeten. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in de leuke speelhoek. Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
    Wij zijn erg blij met eindelijk een goed pannenkoekrestaurant in het noorden. Wij komen zeker terug!!!

Leuke pannenkoekboerderij met vriendelijke bediening.
    Kwaliteit van de pannenkoeken zijn goed, tegen gunstige prijzen.
    Kinderen kunnen zich hier prima vermaken. Een bezoek is zeker de moeite waard!

Erg leuk gezellig pannenkoekenhuis. Een aantal keren gegeten met hele familie. Zeer kindvriendelijk, leuke speelhoek. Veel verschillende soorten pannenkoeken. Prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. Een echte aanrader.

Het restaurant is landelijk gelegen in een mooie boerderij. Heerlijk ambachtelijke pannenkoeken gemaakt van regionale meel. Sfeer is erg huiselijk en persoonlijk.

Wat een voortreffelijk kerstdiner. 8 gangen genieten met daarbij een uitmuntend wijn arrangement. Dat alles voor een aantrekkelijke prijs. Wij zijn hier wel voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst geweest.
    Bedankt voor de fijne avond.

26. Chinees-Indisch Wildervank

Familie Bos

Top restaurant, gezellige sfeer, en fantastische bediening.
    Wij komen hier graag en het eten is zoals altijd heerlijk!!
    Wil je thuis genieten van een hapje chinees, dan is ook de afhaal een echte aanrader.
    Wil je catering, ook dan is dit klasse geregeld bi King Man.

Dit restaurant is een echte aanrader

Denis reisiger

Geen Michelin ster allures maar gewoon,eerlijk en goed eten voor een goede prijs. Aanrader. We komen zeker terug!

Super lekker Biefstukje met gebakken aardappels met appelmoes! Goede bediening en prettige sfeer.We komen weer!!!Groeten,Bert Burdy

29. Snackbar Wildervank

Alieda Rook

Smerige dikke/grote frieten, gewoon de normale friet verkopen ze er niet eens meer.

Krijgt maar heel klein beetje saus waar je net de helft van de friet mee kan dippen.

Nee, ik kom er nooit weer ookal woon ik er dichtbij, rij dan liever met de auto naar een ander, daar is goede kwaliteit.

Eigenaar begrijpt het woord passie. Hij maakt alles zelf! Echt heerlijk!