Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wijlre verdeeld zijn.

1. IJssalon Wijlre

IJscoupe met “kersen uit het heuvelland” besteld. Gevraagd om andere ijsssmaak dan roomijs, dit was niet mogelijk. Vreemd. Maar goed. Coupe komt, de slagroom reeds gesmolten en licht schiftend, de kersen bleken geconfijte amarenenkersen te zijn en het ijs was yoghurtijs en chocoladeijs. Coupe laten staan. Laatste keer Pauls voor ons.

2. IJssalon Wijlre

High Tea is niet echt fantasierijk, eigenlijk saai veel van hetzelfde en niet echt speciale of echt lekkere dingen naar mijn mening erg zuinig, presentatie kan ook beter. Is jammer want het is een super leuk terras! Wij zijn wel met honger naar huis gegaan. Wellicht is het beter om van de lunchkaart te kiezen.

3. IJssalon Wijlre

Patricia caenen

Vandaag bij jullie genotenvan de paasbrunch. Was weer alles super lekker en in overvloed super. Echt een aanrader. Alles perfect en vriendelijk en heerlijk ijs.

4. IJssalon Wijlre

Het ijs is lekker, maar de service meer dan beroerd. De vuile borden en glazen van onze voorgangers werden niet opgeruimd. Ook niet nadat onze bestelling al was opgenomen. Dus hebben we het aan de kant geschoven. De medewerkers maakten, ook na onze opmerkingen, geen enkele poging het mee te nemen. Gewoon slecht en onfatsoenlijk.

5. IJssalon Wijlre

Damesclubje

De hightea was geen hoogstandje, gezien de aanbeveling op de foto's viel het zwaar tegen.

6. Eetcafé Wijlre

Vandaag (9-10-2016) tijdens een heerlijke wandeling door het Geuldal, wezen lunchen in het oude Wielder eetcafe, nu gerund door een nieuwe eigenaar. Inrichting is modern, en het zat er gezellig vol.
    Als de temperatuur het toelaat kun je ook buiten zitten.

De kaart was erg uitgebreid, en de eigenaar kan prima toelichting geven.

Heerlijk gegeten onder het genot van een heerlijk biertje (keuze uit meer dan 20 soorten !!)

Ben je aan het trekken door het Geuldal, dan is dit zeker een aanrader.

7. IJssalon Wijlre

Vorige week wilden we hier even wat drinken en iets kleins eten. Stokbrood met sausjes besteld. Meer dan een half uur op de drankjes moeten wachten, terwijl er maar een paar tafeltjes bezet waren. Het stokbrood bleek breekbrood. Geen probleem, stokbrood was blijkbaar op. Wel een probleem was dat het brood flink beschimmeld was. Zowel serveerster als de persoon in de keuken die dit breekbrood in en uit de oven had gehaald, had blijkbaar niets gezien. Schandalig en zoiets heb ik nog nooit meegemaakt! Dan wil je niet weten hoe er met de rest van de producten en hygiene in de keuken wordt omgegaan. Door de schok direct teruggegeven en daardoor vergeten een foto als bewijs te maken. Mij zie je hier nooit meer terug.

1,7
  8. IJssalon Wijlre

Heerlijk geluncht. Leuk terras en geweldig vriendelijk personeel!

Top middag

9. IJssalon Wijlre

Heerlijk geluncht. Leuk terras en geweldig vriendelijk personeel!

Top middag

10. IJssalon Wijlre

anna

Wij zijn al een aantal x gaan lunchen bij pauls ijsboerderij. Het eten is er superlekker! Leuke inrichting en een splinternieuw terras. Maar afgelopen zondag was het een grote chaos! Het personeel, en dat waren er genoeg, liep werkelijk waar als een kip zonder kop rond, kwam 3 x onze bestelling opnemen en liep met borden rond en riepen bv "wie had er een zoete pannekoek besteld? " wat later onze scrambled eggs bleek te zijn.we vroegen of de tostie ook met ham kon ipv kip, nee dat was niet mogelijk. .. Ze waren duidelijk allemaal uit hun doen en niemand deed t correct. Maar goed, dit was een incident. Voorlopig ga ik toch elders lunchen als ik in de buurt ben. Jammer...maar wat structuur en organisatie zou niet verkeerd zijn.

11. Eetcafé Wijlre

Simon de Wit

Wegens omstandigheden gesloten... Website gaf dat niet aan, dus stond voor gesloten deur. Slechte service.

12. Eetcafé Wijlre

Het is meer cafe dan eetgelegenheid; daar is op zich niks mis mee natuurlijk. Maar de lucht van verschraald bier is wel wat nadrukkelijk aanwezig. Kindermenu bestaat enkel uit snacks...jammer. Was overigens de kleinste kroket die ik ooit heb gezien. Verder was er weinig op aan te merken; prima biefje met saus uit een pakje of potje, frisse salade en puntzakje friet.

13. Grieks Wijlre

Mooi, sfeervol restaurant. Goede, snelle en vriendelijke bediening. En het eten was echt heerlijk. Mooie grote porties, je hebt achteraf echt geen honger meer. Zeer uitgebreide menukaart.

Echt een aanrader.