Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wijk en Aalburg verdeeld zijn.

Ontzettend lekker eten! De beste snackbar uit de buurt.. Kan haast niet beter

Lekker gegeten! Ruime hoeveelheid, goede kwaliteit. Maken al jaren gebruik van de afhaal, zelfde kwaliteit. Heerlijk!

Wij bestellen hier al jaren maar nu is het echt klaar. Sinds de laatste eigenaar wissel is de kwaliteit echt diep naar beneden gegaan en de prijs evenredig omhoog. Helemaal klaar mee.

Malissa

Geweldige mensen, altijd super vriendelijk en het eten is altijd heerlijk! Super snelle service, je hoeft nooit lang te wachten.

Heerlijk eten, ruime keuze, schoon restarant, vriendelijke ontvangst. Prijzen heel netjes. Warm aanbevolen. Gaan snel opnieuw hier dineren!

Gezellig restaurant / snackbar, kan er rustig zitten met een leuke sfeer. Eten en drinken is van goede kwaliteit en heel veel keus in gerechten. Voor een kleine prijs heb je al een groot maaltijd. Bij de afhaal wordt je ook snel bediend en altijd vriendelijk. Zou het zeker aanraden om er keer te gaan eten.

Lekker eten, snelle service, altijd gezellig!

Wandeling gedaan in Wijk en Aalburg, hadden daarna zin in een snack. Prima vriendelijke bediening en eten was goed, lekker knapperige patat in een grote bak. Wel weinig zitruimte maar dit werd vergoed door het prima eten. Goede parkeergelegenheid. Als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker bij aan.

Cees

Supertent, alles is schoon en fris en het eten is er geweldig. Met name de gestoofde paling is in een woord geweldig.

Nette bediening en een ruime keus van gerechten van goede kwaliteit.

Ik kwam hier regelmatig afhalen, het eten hier is prima, alleen de eigenaar kan niet tegen kritiek. Een keer stond hij de hele tijd met 'n klant te praten terwijl mijn eten al klaar stond. Het duurde en duurde maar, toen ik er op 'n normale manier iets van zei werd hij meteen kwaad. Toen heb ik 'm verteld dat dit de laatste keer was dat ik hier kom.

Erg lekker gegeten van het kerstbuffet! De prijs is iets duurder dan de normale buffet in de weekenden, maar dan krijg je wel iets meer. Het was top!

Fam Verkerke

Gezellige, sfeervolle huiskamer met vlot personeel, waar we op een drukke zaterdag avond (onverwacht) nog prima met 12 personen terecht konden!! Heerlijk gegeten en voor ieder wat wils en voor een prima prijs. Zeker voor herhaling vatbaar. Super! Bedankt voor de goede & snelle service!

Voor het eerst hier binnen geweest, ook direct de laatste keer! Eten van het buffet was koud. Hierop één van de medewerksters aangesproken die daarop de baas heeft geroepen. Volgens hem was er niets aan de hand en was er ook niets aan te doen en moesten we niet zeuren. Hij werd zelfs kwaad en onredelijk.

Al jaren kom ik hier met vrienden of familie eten. Ze hebben heerlijk lopend buffet met veel keus. Alles is lekker, met name de Jin Tu Kai, kip in zoetzure saus; Hoi Sin Kai, kip in hoisin saus; garnalen; eend; tongfilet; gebakken bananen; en natuurlijk voor de liefhebbers de standaard gerechten zoals babi pangang, foe yong hai, loempiaatjes. Het belangrijkste is dat de smaak en kwaliteit van de gerechten altijd hetzelfde blijven. Volgende week weer!

Ik vind de friet heerlijk alleen het personeel is niet alemaal even vriendelijk. Beetje bot soms. Verder prima!

We hebben hier vorige week donderdag met een hele groep gegeten.
    We werden erg vriendelijke bediend en we hebben allemaal heerlijk gegeten.

De beste patat van Nederland! Verder een uitgebreid aanbod op de menukaart... Superlieve en gezellige mensen achter de balie en je hoeft nooit lang te wachten.

Een meer dan prima cafetaria die ook nog wat meer te bieden heeft, waaronder goede afhaalmaaltijden zoals biefstuk ed.
    Kwaliteit is altijd super. Vriendelijke mensen ook die veel voor hun klanten willen doen. Aanrader!

Vanavond geprobeerd om een bestelling te laten bezorgen. Er wordt niet eens gevraagd wat je wilt bestellen, je krijgt meteen het deksel op de neus wanneer ze om je woonplaats vragen. Beweren via advertenties te bezorgen in onze woonplaats maar volgens de medewerker "isse beetje te ver". Onbetrouwbaar bedrijf dus.

Bijna geen Nederlandssprekend personeel.
    Verder is het eten goed, met name de dürum Dóner en de pizza's.

H J van Gelder

Super gegeten, beslist een aanrader.

Altijd goed!

Marcel

Leuk restaurantje en goed gegeten. Voor even snel en niet te hoge verwachting een prima keuze. Eten was prima, mijn cola helaas lauw maar netjes een nieuwe gekregen. Ober komt op uitnodiging aan tafel zitten en geeft uitleg over Chinese gebruiken. Ook nog een moederdag kadootje voor de dames.

Goed gegeten en keurig bediend. Voor de prijs hoef je het niet te laten, prima.

Goed eten, soms erg vet. Vooral de schnitzel kan je soms als een spons uitwringen. Maar over het algemeen erg lekker.

ook een vaste gast

Lekker eten, als het druk is dan duurt het wachten nog niet zo lang.
    Alleen die Vietnameese mevrouw versta ik niet, maar voor de rest is het waar voor je geld.

Super friet en aardige bediening.

Cathy

Hele lieve mensen, de beste patat die ik ooit op heb!