Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wijk bij Duurstede verdeeld zijn.

Alles was lekker behalve de lassanga die was helaas minder daar werd lauw op gereageerd.

Het eten was heerlijk. Wij zijn 1 keer eerder geweest en daarom teruggekomen voor het heerlijke eten en het was wederom goed. Zowel voor-, hoofd- en nagerecht waren heerlijk.

Minpuntje: De menu's waren allemaal verschillend, sommige pagina's zijn er in het ene menu wel, maar in het andere menu niet. Kleine moeite om even nieuwe nette menukaarten te printen.

Het eten was goed.
    De bestelde softdrinks werden geserveerd in zeer kleine glaasjes. De prijs hiervoor te duur. De bekende literflessen achter de bar.

Willem Prins

Heerlijk gegeten, leuke sfeer, goede bediening. Eén min puntje de lasanga was heerlijk maar veels te weinig. Calzone was perfect.

Leo van Zoelen

Zeer jonge, maar gedreven bediening.
    Jammer van de bezorger die steeds door de deur kwam en niet het besef heeft deze goed te sluiten.

Eefje van Wijk

Begrijp die negatieve recensies niet. Ik heb hier alleen maar goede ervaringen. Ze hebben vaak nieuwe gerechten en is super gezellig altijd.

Heerlijk gegeten afgelopen weekend! Goede sfeer en lekker eten. 👍

Slecht. Alles smaakte hetzelfde en de chefkok vond het prima. Gyros en mixer grill alles smaakte hetzelfde. Bestellen daar nooit meer. Jammer. Gastvrouw overigens heel aardig maar kan niets aan smaak veranderen. Chefkok cursus? Wel op tijd geleverd.

1,7

We hebben een hele gezellige avond gehad bij La Siciliana, lekker eten en vriendelijk personeel voor een betaalbare prijs.

Jenneke Westland

Heerlijk gegeten! Leuk driegangenmenu. De tiramisu was echt verrukkelijk!
    Goede service, vriendelijk personeel.

mirjam

mirjam

Heerlijke pizza en lekkere ossenhaas. Bediening is vriendelijk en het restaurant ziet er leuk uit.
    Een aanrader.

M. Landesbergen

Veel verwacht maar het viel ons een beetje tegen. Eten was aardig maar had voor ons geen echte Italiaanse uitstraling. Bediening was redelijk. Het was koud in het restaurant en dan is een plek tegenover de deur niet aan te bevelen,

Het is jammer dat de aardige personeelsleden die er werken niet zelf mogen denken en praten. Ze zijn voorgeprogrammeerd door de werkgeefster. Ze praten allen dezelfde taal en hebben dezelfde maniertjes.
    Voorbeelden: Dame/heer zeg het maar, de toon waarop!!
    Smakelijk!! Kan ik krijgen??
    Jammer dat de werkgeefster zo nadrukkelijk aanwezig is.
    Laat iedereen zichzelf zijn. Gewoon netjes en beleefd is ook goed.

J Schinkel

Op tweede kerstdag gegeten. Het was een grote sof. Het bier stonk het glas uit, later tonic genomen, was lauw en zonder prik, kwam uit grote fles. Het eten was lauw en van een uiterst bedenkelijk niveau, zo zat bijvoorbeeld in de carpaccio het ijs nog in, kwam dus uit vriezer. Het hoofdmenu was lauw en ook de spaghetti was volkomen doorgekopt. Jammer en zonde van het geld

Marcos Besshay

Restaurant is met ingang van 29 oktober gesloten.

Een klein, sfeervol restaurantje op een leuke locatie in Wijk. De spotjes stonden naar mijn idee wat teveel op de tl lichtstand dus iets zachter licht had nog wat meer sfeer gegeven. De ober was vriendelijk maar miste wel enthousiasme. Een lach was soms ver te zoeken. Het eten miste echter passie. De kalfsoester smaakte op zich goed maar lag in een soep van champignonsaus met wat veldsla en schaafsels parmezaan on the side. Weinig creativiteit. Mijn partner had bij de ossehaasjes iets meer kleur op zijn bord. De wijn was prima van smaak. De tiramisu kwam overduidelijk uit de vriezer. De onderkant sopte wat in water. Bij een Italiaans restaurant verwacht ik een versgemaakte tiramisu!
    Het is een prima plek om er een fijne sfeer te creëren met heerlijke Italiaanse gerechten. Misschien wat minder keuze op de kaart en meer passie in de gerechten met obers die trots uitstralen.

Ed Speyer

Wat een leuk gezellig restaurant. De beste Pizza’s van Nederland.
    De moeite waard om naar het mooie Wijk bij Duurstede te komen.

Als altijd ook gisteren heerlijk gegeten hier in het mooie Wijk bij Duurstede. Rustig genieten van al het lekkere eten en drinken. Altijd keuze genoeg, ook naast de kaart heerlijke gerechten. Echt een aanrader als je van heerlijk, kwalitatief goed eten houdt. Service uitstekend. Hier komen we zeker, zo vaak mogelijk, terug

Als lunch een twaalfuurtje, prijs kwaliteit verhouding is echt zoek hierbij. Soepje was koud. Broodjes klein en salade was een beetje sla en dat voor 12 euro dat staat echt niet in verhouding. Appeltaart van tafelgenoot was wel lekker.

Peter Vermeer

Wij hebben heerlijk gegeten. De witte wijn was in eerste instantie niet koud genoeg, maar daar werd werk van gemaakt. De kwaliteit van het eten was prima. Wij kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.

Roselijn

Op zich lekker gegeten. De eigenaar stond de betreffende avond alleen in de zaak. Daardoor moesten we vrij lang wachten op de 1e gang en kregen we minder aandacht dan gewenst.

Er hangt een warme sfeer, de bediening was gezellig en het eten was heerlijk en de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Een top avond gehad!

Heerlijk gegeten op een zonnige dag. Er werd een prachtig plaatsje vrij gemaakt in de zon om lekker te kunnen gaan eten met mijn vrienden en familie. Leuke werknemers die gezellig een praatje kwamen maken. Het eten was heerlijk en voor een betaalbare prijs.

Patricia

Ben voor het eerst pas geweest en wilde buiten zitten ivm roken. Omdat de stoelen nog vast aan elkaar waren gebonden hebben we netjes aan eigenaar gevraagd als hij die los kunt maken maar met tegenzin . Hij kwam er niet vriendelijk over.
    Pizzas marinara besteld, moet heel lang wachten ivm een grote bestelling voor ons zonder excuses aan te bieden.
    Pizzas zaten met minimaal vis erop, geen anchovies wel veel surimi (geen vis) en aan de dure kant in vergelijk met andere bekende pizzerias.
    Bedienster was heel vriendelijk en hulpzaam, die heeft de tijd gevonden om een praatje gemaakt.

team Mazi Mas

Het lijkt alsof 1 bordje gamba's genoeg moet zijn want je moet echt zelf vragen om nog een portie en evt. nog 1, terwijl het onbeperkt is! Dat is heel jammer!

Lia van Bemmel

Door het mooie weer hebben we buiten op het terras gegeten. Er stond een stevige wind, daardoor bleven de waxinelichtjes in de rechaud niet aan. Daardoor hadden we op een gegeven moment koud vlees. Erg jammer.