Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wijk bij Duurstede verdeeld zijn.

Marcos Besshay

Restaurant is met ingang van 29 oktober gesloten.

Een klein, sfeervol restaurantje op een leuke locatie in Wijk. De spotjes stonden naar mijn idee wat teveel op de tl lichtstand dus iets zachter licht had nog wat meer sfeer gegeven. De ober was vriendelijk maar miste wel enthousiasme. Een lach was soms ver te zoeken. Het eten miste echter passie. De kalfsoester smaakte op zich goed maar lag in een soep van champignonsaus met wat veldsla en schaafsels parmezaan on the side. Weinig creativiteit. Mijn partner had bij de ossehaasjes iets meer kleur op zijn bord. De wijn was prima van smaak. De tiramisu kwam overduidelijk uit de vriezer. De onderkant sopte wat in water. Bij een Italiaans restaurant verwacht ik een versgemaakte tiramisu!
    Het is een prima plek om er een fijne sfeer te creëren met heerlijke Italiaanse gerechten. Misschien wat minder keuze op de kaart en meer passie in de gerechten met obers die trots uitstralen.

Ed Speyer

Wat een leuk gezellig restaurant. De beste Pizza’s van Nederland.
    De moeite waard om naar het mooie Wijk bij Duurstede te komen.

Als altijd ook gisteren heerlijk gegeten hier in het mooie Wijk bij Duurstede. Rustig genieten van al het lekkere eten en drinken. Altijd keuze genoeg, ook naast de kaart heerlijke gerechten. Echt een aanrader als je van heerlijk, kwalitatief goed eten houdt. Service uitstekend. Hier komen we zeker, zo vaak mogelijk, terug

Als lunch een twaalfuurtje, prijs kwaliteit verhouding is echt zoek hierbij. Soepje was koud. Broodjes klein en salade was een beetje sla en dat voor 12 euro dat staat echt niet in verhouding. Appeltaart van tafelgenoot was wel lekker.

Peter Vermeer

Wij hebben heerlijk gegeten. De witte wijn was in eerste instantie niet koud genoeg, maar daar werd werk van gemaakt. De kwaliteit van het eten was prima. Wij kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.

Roselijn

Op zich lekker gegeten. De eigenaar stond de betreffende avond alleen in de zaak. Daardoor moesten we vrij lang wachten op de 1e gang en kregen we minder aandacht dan gewenst.

Er hangt een warme sfeer, de bediening was gezellig en het eten was heerlijk en de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Een top avond gehad!

Heerlijk gegeten op een zonnige dag. Er werd een prachtig plaatsje vrij gemaakt in de zon om lekker te kunnen gaan eten met mijn vrienden en familie. Leuke werknemers die gezellig een praatje kwamen maken. Het eten was heerlijk en voor een betaalbare prijs.

Patricia

Ben voor het eerst pas geweest en wilde buiten zitten ivm roken. Omdat de stoelen nog vast aan elkaar waren gebonden hebben we netjes aan eigenaar gevraagd als hij die los kunt maken maar met tegenzin . Hij kwam er niet vriendelijk over.
    Pizzas marinara besteld, moet heel lang wachten ivm een grote bestelling voor ons zonder excuses aan te bieden.
    Pizzas zaten met minimaal vis erop, geen anchovies wel veel surimi (geen vis) en aan de dure kant in vergelijk met andere bekende pizzerias.
    Bedienster was heel vriendelijk en hulpzaam, die heeft de tijd gevonden om een praatje gemaakt.

team Mazi Mas

Het lijkt alsof 1 bordje gamba's genoeg moet zijn want je moet echt zelf vragen om nog een portie en evt. nog 1, terwijl het onbeperkt is! Dat is heel jammer!

Lia van Bemmel

Door het mooie weer hebben we buiten op het terras gegeten. Er stond een stevige wind, daardoor bleven de waxinelichtjes in de rechaud niet aan. Daardoor hadden we op een gegeven moment koud vlees. Erg jammer.

Vooraf reservering gedaan met verzoek om rekening te houden met bijzondere wensen (allergie). Bij twijfel van de kok had ik om terugkoppeling gevraagd per mail.

Bij binnenkomst waren wij de enige gasten, muv enkele gasten op het terras. De kaart biedt ruim voldoende variatie en kwaliteit. De wens om rekening te houden met de allergie bleek niet goed doorgekomen en vroeg extra aandacht. Gelukkig werd er alert gehandeld, maar je twijfelt dan toch of het wel goed gaat / begrepen is.

De inrichting van de zaak is netjes maar naar ons idee niet echt sfeervol. Het sanitair mag echt veel beter worden schoongemaakt!

De ontvangst / bediening hebben wij als gereserveerd ervaren. De kwaliteit van het eten was redelijk tot goed, de prijzen redelijk.
    Hoewel er na ons nog wat gasten binnenkwamen was er voor ons geen aanleiding om lang na te tafelen.

Ineke Oppenoorth

We hebben lekker gegeten.

P. Visser

Smaakvol ingericht restaurant. Keuken speelt snel in op wensen van de klant.
    Heel goed gegeten, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Holtmaat

We waren hier voor het eerst en zeker niet voor het laatst. We hebben heerlijk gegeten. De pizza's en de pasta's die we gegeten hebben waren erg goed. We komen zeker terug.

eten was prima. vlotte, vriendelijke bediening. doen we nog een keer.

Heerlijk gegeten.

Agnes DeWeese

Eten was prima en de bediening erg vriendelijk! We gaan vast nog een keer!

Fantastisch gegeten. Nu al asperges. Heerlijke zalm erbij. Een echte aanrader

Maarschalkerweerd

Voor een goed avondje uit qua eten en gezelligheid

Wat een aanfluiting. Een beetje sla, een beetje rauwe rode kool, een paar gekarameliseerde walnoten en stuk warme geitenkaas. De peer die er in had moeten zitten ben ik niet tegen gekomen en brood of frites leek er niet bij te horen. Heb hier 10,50 euro voor moeten betalen. Hier ruim een half uur op hebben moeten wachten, terwijl de gerechten van de andere gasten wel vlot uit de keuken leken te komen.

1,1

Sinds verbouwing zeer slecht eten, geen garnering meer bij menu's, alles apart verpakt wat heel goedkoop aandoet, maar wel nog steeds de hoofdprijs vragen. Jammer, was een goede en voornamelijk lekkere frietzaak.

Nu ik in Utrecht studeer, maak ik nog wel eens het verwijt dat Lucky House me verpest heeft. Het smaakt daar nergens zo goed.