La Siciliana in Wijk bij Duurstede

Online bestellen bij La Siciliana

Afhalen Bezorgen Bekijk de menukaart en bestel makkelijk je maaltijd online.
Bestelmenu

Ja.

• OV

Auto-bus.

ma Gesloten
di 16:30 - 22:00

Omschrijving

La siciliana is al 30 jaar een stuk Italie in het hartje van de historishe stad wijk bij duurstede .

Ons restaurant is in december 2011 geheel vernieuwd. In een moderne en warme huiskamer sfeer met open keuken kunt u genieten van heerlijke authentieke gerechten uit onze verfijnde Italiaanse keuken. Wij werken met originele Italiaanse producten en verse ingredienten, gebonden aan de seizoenen.

Ook de wijnliefhebbers worden hier verwend. Onze wijnkaart telt meer dan 8 soorten wijn, per glas beschikbaar.

Bij warme dagen kunt u genieten op ons terrasje van een kopje koffie, een glas Procecco of een likeurtje met een heerlijke huisgemaakt Tiramissu of Pannacotta

Voor vragen of wensen kunt u altijd bij ons terecht;

Prijzen

1. Lekker gegeten, goede bediening, alleen een beetje koud in het restaurant

2. Linda

Lekker eten!

3. Yvette Driessen

Lekker gegeten en gezellige sfeer! De bediening deed goed haar best, was goed overzicht en echt de aandacht voor de gasten, geen moment het idee gehad dat we ergens lang op hoefden te wachten en er werd geregeld gecheckt of alles naar wens was. Drankjes werden tijdig bijgeschonken en men was zeer vriendelijk!

4. Angelica uit Wijk

Gisteravond met puber dochter & Opa en Oma aangeschoven aan een gezellig tafeltje. Lieve bediening die nog aan het leren zijn maar het super goed doen. De ossenhaas met gorgonzola is verrukkelijk. De pasta carbonara is best vet met én room én (te) veel kaas. Maar dat proeft zo omdat wij dat thuis minder vet eten. Geen plaats meer in onze buik voor grote ijs dessert maar een klein kinderijsje ervan maken was geen probleem voor de kok. Heel gezellig en lekker fris restaurant. Wij komen terug!

5. Vreemde zaak, helemaal leeg in het weekend, in no time stonden we al weer buiten. Het eten was niet restaurant waardig. Mijn tip, niet naar toe gaan.

2,8
  6. den Breejen

Pizza's gegeten. Die waren eigenlijk gewoon slecht. De bodem leek meer op een pitabroodje: overal even dik, en tamelijk bleek. En zo smaakte de pizza ook.
    De kok vertelde ons dat er nooit klachten zijn.

7. Klein restaurant in een oud straatje. Frisse aankleding. Lekker gegeten. Dit keer eens geen pizza, want er zijn zoveel andere gerechten te kiezen. Wij hadden ossenhaas met gorgonzolasaus en spaghetti. Heerlijk.

8. Goede pizza's en prima sfeer.

9. Slecht. Het voorgerecht was niet compleet, de salade miste een aantal ingrediënten. De pizza was sompig en de salami veel te rauw, dus te kort of op te laag vuur gebakken. De lasagne was veel te zout, ik kon bijna geen ingrediënten onderscheiden. Drinken duurde heel lang voordat het er was. Ik kreeg korting op de prijs maar eigenlijk wilde ik helemaal niet betalen… nog nooit zo iets meegemaakt. Helaas.

2,4
  10. Eten was erg lekker! Service was heel vriendelijk.
    Sfeer was prima.

11. Met alle goede bedoelingen van de 2 zeer jeugdigen van de bediening viel ons bezoek een beetje tegen. De kwaliteit van de pizza was slecht, taai en niet te snijden. De kwaliteit van de zamlasagna was redelijk maar te zout. Slechts 1 drankje kunnen doen; het werd waarschijnlijk onverwacht druk waardoor de regie van de 2 dames totaal niet onder controle was. Verschillende gasten keken elkaar aan met een blik van 'wat is dit?' Nagerecht hebben we verderop gezocht bij de lokale ijswinkel. Jammer hoor, zo'n klein restaurant met 1 kok die het te druk had en 2 onervaren meiden in de bediening die bij het vertrek ons gedag hebben gezegd met 'doeidoeoeoeoei'.

12. Anky Machielse

De bediening kon het duidelijk niet aan. Ik had ossenhaas besteld, maar dat klopte niet. Het eten was lekker, maar ossenhaas hoort ossenhaas te zijn. Zet anders gewoon biefstuk op de kaart. Het was druk, maar toch.

13. Michael Bakker

Wij hadden gereserveerd, zowel via de website, als telefonisch. Toen wij om 19.00 aankwamen bleek het restaurant overbooked en konden wij weer vertrekken. We hebben dus niet gegeten.

14. Vermeulen

Eten van een gemiddeld niveau, niet goed/niet slecht. De Valpolliciella Veneto was goed.
    Zonder het aanwezige meisje tekort te doen, maar de bediening mag wel wat worden opgepimpd.

15. Eten was heerlijk en goed heet en met veel smaak onze calzone gegeten.
    Ik was wel een beetje verrast door de rekening, deze was hoger dan verwacht, Bij alles was een euro extra berekend dan dat op het menu aangegeven staat en dus heb ik de fooi achterwege gelaten.

16. Paul Spanjer

Ik samen met mijn vrouw hebben heerlijk gegeten bij La Siciliana. Een gezellig ingericht restaurant. Mooi verzorgd. Een prima bediening. Maar vooral heerlijk gegeten. Mijn complimenten aan de kok. Wij komen zeker terug wanneer wij weer eens in wijk bij Duurstede zijn.

17. Hans Bierstekers

Heerlijk gegeten!

Wij hadden een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert en alles smaakte heerlijk!

18. Hanny Kuijper

Heerlijk gegeten, een fijne ongedwongen sfeer! Vriendelijke bediening!

19. Lekker gegeten, prima sfeer en bediening.

20. Erg lekker eten, goede pizza’s en ook de steak was geweldig en wat een super bediening!

21. L van Wijk

Heerlijk gegeten bjj La Siciliiana. Combinatie pizza en salade formaggio aan te raden. Aardige bediening. Prima restaurant. Aanrader!

22. Veldhoven

Een overheerlijke pizza calzone gegeten, flesje wijn was ook goed. Het was niet druk, gewone doordeweekse dag dat is het misschien geweest. De inrichting kan wel iets gezelliger. Dat viel nu extra op doordat het rustig was denk ik.

23. Er was geen kerstsfeer, het was erg saai, eten heel pittig en de ingrediënten die erin zouden moeten zitten zaten er niet in, er werd geprobeerd het goed te maken, maar dit was niet gelukt. Weinig smaakvol

1,7
  24. Vreselijke bediening, 2 jochies die zonder passie of liefde voor het horecavak het eten op tafel zetten.
    Het eten is met één woord te omschrijven als: SLECHT.
    Gelukkig vonden de kids de pizza wel lekker.
    Prijs, kwaliteit… je kan beter een paar deuren verder gaan. Voor ons nooit meer.

3,1
  25. Tjeerd van Gder

Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Funghi Trivolati superlekker en ook de Lasagne en pollo spinacio prima.

26. Lia van Rijn

We hebben lekker gegeten.
    De bediening was reuze vriendelijk.

27. Rob de Heus

Plezierige entourage, klantvriendelijke benadering. Het eten was niet geweldig; voorgerecht (salade) smaakte prima; de pizza was wat saai. De koffie na afloop met bonbons viel tegen.

6,3
  28. Met 3 pers gegeten, hele vriendelijke bediening. Eten was mwah, te duur voor hetgene wat je krijgt. Niet voor herhaling vatbaar voor ons helaas

5,5
  29. D. van den Beld

Voorgerecht en toetje heerlijk. Goede prijs/kwaliteit. Hoofdschotel, ossehaas met pepersaus was lekker, maar voor die prijs wel erg zuinig gegarneerd, alleen wat rucolla, dat viel ons wat tegen. Vriendelijke bediening.

30. Alida Den Boer

Eten was goed, wijn minder en bediening vriendelijk maar onervaren! Prijs was prima!

31. Helaas na ruim 2 uur en herhaaldelijk telefonisch contact geen levering. Uiteindelijk bestelling geannuleerd, nu maar wachten op terugbetaling. Jammer

32. Niet zo'n leuke ervaring helaas. Het duurde ruim een uur voordat we een pizza kregen terwijl de koeriers af en aan liepen en wel 20 pizza's hebben rondgebracht. Niet grappig als je honger hebt. En er werd ook niets aangeboden voor het lange wachten. De pizza was redelijk te eten maar ook niet top. En het was behoorlijk benauwd binnen dus het lange wachten was niet fijn. Voor ons geen volgende keer helaas.

33. Prima tentje om even een hapje te eten! Vriendelijke bediening, de pizza's waren lekker (maar niet heel bijzonder), prijs/kwaliteit in orde.

Tip 1: reserveer een tafeltje bij het raam, hier zit je het leukste. Tip 2: kies andere wijn dan de witte huiswijn ;-)

34. Houtman

Na online besteld en betaald te hebben kwam netjes een telefoontje met een bestelnummer maar ook direct de melding dat de bestelling geweigerd is en dat het geld teruggestort wordt. Direct gebeld naar het restaurant waar een bandje te horen was dat ze dicht zijn en dinsdag weer open zijn. Op de website is hierover niets terug te vinden. Vreemde manier van zaken doen. We gaan hier in de toekomst rekening mee houden.

35. We werden gebeld. Ze gingen niet open vanwege de hitte. Erg jammer, want we hadden ons er op verheugd. Nu moesten we last minute iets anders zoeken.

36. Anneke en Erik

Super heerlijk gegeten, ondanks dat er net voor ons een grote groep binnenkwam had de bediening alles onder controle.

37. Prima gegeten. Drie gangen menu.
    Aardige nette bediening.

38. Anoniem

Helaas viel het eten ons tegen.
    We moesten een uur wachten op de anti-pasta van een zeer matige kwaliteit (kant en klaar), tenminste voor ons als hobbykoks. Het wachten konden we niet plaatsen omdat er maar drie tafeltjes bezet waren.
    Het hoofdgerecht ossenhaas (pezig) met asperges en gorgonzolasaus werd gereserveerd met voor ons allebei een bordje lauwe spaghetti met tomatensaus die niet combineerde met de gorgonzolasaus.
    De prijs-kwaliteitsverhouding was niet in verhouding.

Jammer en we hopen dat het restaurant meer werk maakt van het eten.

39. Aad Kouwenberg

Voorgerecht was echt slecht met wat smaakloos ham, chorizo en een paar kleine stukjes kaas. Hoofdgerecht was lekker, maar alles bij elkaar geen voldoende. Jonge bediening die het wel heel goed deed.

40. Michelle

Helaas waren wij niet enthousiast, ik had mosselen vooraf met kreeftensaus, mosselen waren erg lekker, geen kreeftensaus gezien evenals een stokbroodje erbij. Mijn man had t menu, Carpaccio vooraf, weinig en matig, kleur vlees, zo licht.
    Daarna pizza, de randen waren zwart geblakerd. Ik had een tournedos, was lekker. Of alles naar wens was geweest, was de vraag! Antwoord…eigenlijk niet. Werd niets mee gedaan.
    Jammer, dit is de 2e keer dat het tegenvalt.

6,1
  41. Joop Tollenaar

We hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en correct. Niets te klagen dus.

42. Zeer gezellig restaurant, heerlijke kaart, fijne keuken.
    Gaan er graag weer heen.
    Alles in rustig tempo… heel ontspannen.

43. Bert en Marly

Heerlijk gegeten alles vers bereid.
    Eten was goed warm.

44. Jammer om te zeggen maar het bezoek aan la siciliana was een zeer slechte ervaring. Personeel kon het niet aan, maakte fout op fout met bestellingen en rekeningen. Het eten was matig, dat geldt tenminste voor de pasta die wij hadden genomen. Dit was eigenlijk niet meer dan een veredeld bord gekookte pasta waarop we ruim anderhalf uur hebben moeten wachten.

1,7
  45. De pizza’s waren prima, pastagerecht en toetje niet geweldig maar voor de prijs wel oke. Koffie echt niet lekker.

46. Corrie en Guus

Heerlijk plekje om lekker te eten zonder dat je portemonnee leegloopt, aanrader!

47. Marjan Dixon

Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten!

48. T. C. Van Timmeren-Muilman

Hartelijke ontvangst.
    Bediening goed en vriendelijk.
    Eten goede kwaliteit mbt prijs.

49. Lekker gegeten.

50. Lekker gegeten en voortreffelijke service.

51. Gezellig restaurant, sfeervol met kaarsje op tafel. Heerlijke wijn en 3-gangenmenu! We hebben genoten.

52. Gerite Tebbens

Gezellig restaurant met vriendelijke bediening en heerlijk eten❤️

53. Alles was prachtig, lekker gegeten. Het personeel is erg aardig. Schoon mooi rustig. 10/10

54. Er was niemand maar verder wel lekker gegeten.

55. Oosterman

We waren er al jaren niet meer geweest. Interieur was nu strak en modern.
    Eten gewoon goed. Bediening zeer vriendelijk en kundig, dat maak je niet overal meer mee. Wij hebben er van genoten.

56. La Siciliana

57. Ingrid kraay

We hebben prima gegeten, degene in de bediening was erg leuk. Gezellig mee gekletst.

58. Heerlijk gegeten.
    Prijs kwaliteit prima.
    Aardig personeel.

59. Heerlijk gegeten, voor een goede prijs.

60. 1 Uur te laat bezorgd.

61. Leuk restaurantje met lekker eten. Heel vriendelijke bediening.

62. Uitstekende pizza’s en erg vriendelijke bediening. Beste pizzeria in Wijk bij Duurstede.

63. We hebben heerlijke pizza's gegeten. De bediening was prima, geen gehaast. Konden er rustig van ons eten genieten, de wijn was ook heerlijk.
    Aanrader voor een goede prijs kwaliteit verhouding.

64. We hebben met 8 personen heel erg lekker gegeten!! Anti pasti, salade, pasta’s, pizza’s en toetjes, alles was heerlijk!
    De eigenaar is de kok en zijn kinderen doen de bediening. Een aanrader

65. Het restaurant zat bomvol maar toch wisten de enige kok en de twee nog jonge bedienden het allemaal goed bij te benen. Super vriendelijke bediening en echt relaxt eten door dat het allemaal iets langer duurde.
    En het eten was weer ouderwets lekker!

66. Prijzen nogal hoog. Eten prima. Ambiance binnen niet zo gezellig en dicht op elkaar. Buiten zitten is ook mogelijk.

67. Richard

Leuk restaurantje. Huiswijn was lekker en toen ik later een wat steviger wijntje vroeg kreeg ik echt een vol glas met heerlijke wijn. Nu het eten. Dat was echt top. Heerlijke carpaccio, erg goed gevulde en smakelijke pizza en een lekkere tiramisu toe. En het was niet duur. Een aanrader

68. Trude van Vliet

Helaas moest ik 2 x van keuze drankje veranderen omdat ze het allebei niet hadden. Het eten was heerlijk. We hebben lekker buiten gezeten. De bediening was top! Komen graag terug.

69. Hedwig van Alphen

Eten was heerlijk! Iedereen had alles op! Ik had de groene tagliatelle met zalm. Werkelijk heerlijk. Goed gekruid. En lekkere Lambrusco. En vriendelijke bediening. Sfeer gezellig.

70. R. de Graaf

Heerlijk gezeten én gegeten. Vriendelijke bediening. Relaxte sfeer.

71. Heerlijk buiten gegeten, jammer dat we om 8 uur weg moesten 🙁

72. Goede restaurant, aardige eigenaar. Eten is heerlijk.

73. William Hoek

We hebben heerlijk gegeten, zelfs een Italiaans biertje bij de pizza. Dames waren netjes en bediening super.
    Alleen hebben we geen formulier in hoeven vullen mbt corona.

74. Matthieu de Wit

Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten bij La Siciliana. We werden daar Heel gastvrij en vriendelijk ontvangen en hebben daar met z’n drieën allemaal verschillende pizza’s besteld. Deze waren uiteindelijk heel snel klaar, dus hebben er niet erg lang op moeten wachten. Daarnaast waren ze verrukkelijk. La Siciliana is zeker een aanrader! We komen graag eens terug!

75. Chantal van Kruijsdijk

Eten was lekker maar de service was erg slecht. Ze deden erg hun best maar misten de ervaring en het inzicht. Was jammer.

76. Lekkere pizza, vriendelijk personeel.

77. E. Janssen Daalen

Het werd, onverwacht, druk. Maar het meisje dat bediende bleef vriendelijk. Het eten was heerlijk. Prijs kwaliteit: top… een aanrader!

78. We zijn begonnen met een drankje, een glas huiswijn die goed was en een Alfa biertje die op een warme dag al snel leeg is.
    We hadden vooraf een foccacia besteld en die was erg lekker gemaakt en gebakken.
    Als hoofdgerecht hadden we allebei dezelfde pizza een soort frutti di mare, maar door de zeevruchten op de pizza "we zaten buiten" leek het wel of alle blauwe vliegen uit de hele straat op ons tafeltje af kwamen maar daar kon het restaurant natuurlijk niet veel aan doen, volgende keer binnen zitten met vis.
    De kok is een Griek die wel de pizza met dunne bodem en lekker krokant goed kon maken!
    Zeker voor herhaling vatbaar

79. Met een huiskamer gevoel, heerlijk gegeten. Italiaans eten was door zijn eenvoud smaakvol.

80. Heel lekker gegeten, mooi restaurantje

81. Eten en drinken beviel erg goed, zeker voor deze prijs! Kaart had ruime keuze. Allergieinformatie is alleen niet erg duidelijk, dus bij voedselallergiën is het handig om heel goed naar de ingrediënten te vragen.

82. Het eten was fantastisch ven de bediening professioneel. Wij komen ZEKER terug,

83. We boften want het zonnetje scheen dus we konden buiten zitten. Het meisje wat ons bediende was erg vriendelijk en attent. We dronken een drankje vooraf en kregen een mandje met wat verse broodjes en kruidenboter van de zaak. De pizza was heerlijk. Dunne bodem, goed krokant. Wij hebben genoten!! Een aanrader deze pizzeria!!

84. Riek Bosboom

Dit was de 2e keer dat we hier waren. Het eten was prima, vooral de anti pasta was uitgebreid en goed verzorgd. Wel moesten we een beetje lang wachten en vooral met kinderen is dat niet prettig. De bediening was prima. We komen hier zeker nog eens terug.

85. Prima ontvangen.
    Lekkere Pizza, prima bodem, goed van smaak, goed wijnadvies.

86. Henk Olaf van Leeuwen

Met 4 personen bij la Siciliana gegeten, 3 pizza's, 1 pizza Salmone, 1 pizza Calzone, 1 pizza primavera, bij 2 pizza's waren de spaanse pepertjes te overheersend, Kabeljouw met risotto was goed, Montepulciano wijn prima.
    Broodjes bij het eten geserveerd mogen warmer worden opgediend (binnen zijde was nog koud);
    we zaten bij het raam tafeltje voor 4, onder de vensterbank leek het wel of er kou binnen kwam en de kou kwam niet door het enkelglas wat de serveerster aangaf, jammer. Wij willen het italiaanse restaurantje een warm hart toe wensen.

87. Eten was erg lekker en het was een erg gezellig restaurant dus zeker komen wij weer terug.

88. We zijn vorige week geweest, het was erg lekker!

89. Lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Aardige bediening. Jammer dat het niet drukker was op zondag.

90. Wat is er gebeurd met La Siciliana? Nog niet zo lang geleden een prima Italiaanse keuken, nu een aanfluiting. Zelfs de wijnkaart is inferieur. De pasta was doordrenkt van veel te zware saus; geen enkel gerecht kende verfijning. Klap op de vuurpijl: toen het tijd werd voor het dessert, bleek het ijs op! Dit kan echt niet.

2,4
  91. Heerlijk gegeten, goede service en lief voor kinderen. We komen zeker weer een keer terug.

92. Wat een gezellig en lekker restaurant!
    Heerlijke pizza’s en pasta’s gegeten!
    Wij komen zeker snel weer terug!
    Ook gezellige bediening!

93. Wij zijn met het hele gezin geweest en dat was super gezellig! Er is een leuke sfeer. De bediening is heel erg gastvrij en zijn erg vriendelijk. Ook het eten is super lekker. Het wordt netjes geserveerd en het ziet er goed uit. Kortom voor herhaling vatbaar!

94. Slecht uur gewacht niet komen opdagen.

95. Kees van de Dood

Met 7 personen heerlijk gegeten en gedronken, niets op aan te merken.

96. Prijs kwaliteit prima in orde, heerlijk gegeten.

97. We hebben een hele gezellige avond gehad. Eten was super lekker en een super gezellige sfeer in het restaurant en ziet er mooi uit!

98. Ossenhaas was taai met zeen. Ook tochte het erg.

99. Heerlijk gegeten bij La Siciliana!
    Gezellige bediening en een hele fijne sfeer.
    Zeker een aanrader.

100. Cocky van der Linden

Lekker en gezellig gegeten met vrienden, diverse vleesgerechten, pasta, salade en nagerecht. Echter door afhalers en bezorgdienst, gaat de deur te vaak open en wordt het er te koud om gezellig na te tafelen.

6,5

Volgende pagina