Op dit adres zit nu: Kuki Chicken

Voor de deur en in de omgeving van het steakhouse

• OV

Met het openbaar vervoer kunt U vanaf station Beverwijk bus 78 nemen naar Wijk aan Zee. Als U uitstapt op halte Julianaplein te Wijk aan Zee, gaat U rechtsaf de Julianaweg op. Loopt U deze uit, dan komt U vanzelf op de Zwaanstraat waar ons restaurant halverwege aan Uw rechterhand gesitueerd is. Vanaf de bushalte is het ongeveer 2 minuten lopen.

• Bezorgen

1520661345 67
1600672013 71
1620674679 71

1. Maris2212

Ik wilde reserveren via de Dekamarkt actie waar de heer Lokhoff duidelijk geen zin in had. Er kwamen steeds meer restricties bij (die niet vooraf waren vermeld) omdat hij het "druk zat had" waarop ik meldde dat hij beter niet meer mee kan doen met deze vorm van acties. Ik moest mij niet bemoeien met zijn beleid... en de telefoon opnemen met "hallo" is ook al niet zo klantvriendelijk (net als de toon van deze nieuwe eigenaar).
    Heel jammer! Vroeger altijd goed gegeten en ontvangen.

2. Prima gegeten heerlijk kom zeker weer eens langs. Snap de haat reacties niet gewoon een top restaurant!

3. Eerst op het strand gewandeld, daarna bij Santé gegeten. Eerst hadden we de garnalen cocktail, was zeer goed van smaak. Daarna had ik spareribs en mijn vriend de schnitzel hij was mooi van binnen en de garnituur was volop rijk gevuld. Daarna hebben de duindoorn ijs gegeten. De bediening was super beleefd en vroeg hoe het smaakte, nou alles was top. Ook de sfeer was heel fijn en lekker rustig, was mijn geld echt waard.

4. Léon van Velzen

Wij hebben heerlijk gegeten met de hele familie, super malse saté en wat een fijne duidelijke kaart. De kinderen hebben zich ook super vermaakt, de kleurtjes etcetera stonden dan al op tafel bij aankomst. De grote vijver met vissen was dan ook erg in trek bij ze. Na een gesprek met de eigenaresse hebben wij zelfs even kijkje in de keuken mogen nemen en daar werd ons uitgelegd dat ze nu ook gebruik maken van een oven die op houtskool gestookt wordt. Nou dat proef je, echt top authentiek vlees en een keer niet zuinig opgediend. Wij komen zeker terug.

5. simone stokman

Wat een schande!!! Dan boek je bij Santé, waar we al 8 jaar vaste klant waren, totdat mijn zoon overleed, waardoor wij 4 jaar de deur niet uit zijn geweest. Dan ga je voor de eerste keer weer uiteten met Kerst, en reserveer je op veilig (Denk je). We komen binnen en horen dat er sinds anderhalf jaar een andere eigenaar is. Nou ja, er wordt hier geadverteerd met dat de zaak al jaren hoogstaande kwaliteit garandeert, dus denk je dat zij de kwaliteit doorgevoerd hebben van de oude eigenaar.

Bij binnenkomst ging het dus al direct mis. We hadden gereserveerd voor 7 personen, door omstandigheden kon er op het laatste moment 1 persoon niet mee. Bij melding daarvan werd er uiterst geïrriteerd gereageerd door de (denk ik) eigenaresse. "O! Nou! Dan halen we wel een stoel weg!".

We bestellen ons eten en we verbazen ons ondertussen hoe stil het is en hoe weinig er aan de tafelversiering is gedaan i.v.m. kerst. Maar goed, wat maakt het uit als het eten goed is...toch!! Wat een tegenvaller!!! Hoe durven jullie te adverteren met de wereldberoemde saté, terwijl het in de verste verte niet lijkt op de saté van de oude eigenaar. De stokken waren verbrand tot kool, zodra je hem vast wilde pakken om het vlees eraf te kunnen schuiven viel het verbrande stokje in kruimels op de satésaus... Reactie eigenaresse? "Ja we zijn de oven nog aan het uitproberen, maar dat kan geen kwaad hoor, die houtskool in de saté"!!! Het vlees was sompig en de saus was heel zuinig opgeschept. Mijn man bestelt een schnitzel en er komt een schnitzeltje op het bord van krap 15 cm lengte en krap 8 cm breed...voor 16,50 euro! Ik vraag of er patat bij geserveerd wordt of dat we dat er apart bij moeten bestellen. "Neeeeee, dat zit er allemaal ruim voldoende bij hoor!" We krijgen 2 kleine kommetjes patat met 1 bakje mayonaise, wat de helft is van wat je normaal bij een patatje met bij de snackbar krijgt, en 6 stoofpeertjes als groente.

We zijn uiteraard zo klaar met eten, 4 personen besluiten een nagerecht te bestellen. De dameblanche van 6,25 euro is een aanfluiting, wordt geserveerd met een minitoefje slagroom, en de chocola moet je goed zoeken onderin! Ik besluit dan nog maar een latte macchiato te bestellen. Die wordt geserveerd in een normaal klein kopje waar ook de koffie in geserveerd wordt. Ik spreek de eigenaresse erop aan dat ik gewend ben als ik een latte bestel, dat deze geserveerd wordt in een hoog glas waar de dubbele hoeveelheid in zit. Reactie eigenaresse? "Ow jaaa, normaal doen we dat wel hoor, maar nu even niet want het is te druk"!!!

Nadat de rekening op tafel wordt gelegd en er gevraagd wordt of alles naar wens was, besluit ik toch even te melden dat het niet volgens verwachting was. Wordt er wederom pinnig gereageerd wat er dan niet goed was. Ik geef aan dat hetgeen er geserveerd is, niet aan de verwachtingen die we normaal van Santé hadden, voldaan is. Reactie eigenaresse? "Dus u vindt dat ik niet goed serveer???" Vervolgens probeer ik aan te geven wat er volgens ons niet helemaal aan de verwachting heeft voldaan. Ik krijg er geen speld tussen bij de eigenaresse, en alles wat ik aandraag wordt afgedaan als onzin. Om het geheel compleet te maken mogen we zelf in de armoedige garderobe onze jassen gaan zoeken, want er wordt niet meer naar ons omgekeken.

We spreken buiten een man, die dezelfde ervaring deelt. Maar volgens de eigenaresse ben ik de eerste persoon in die anderhalf jaar die klaagt. En dat allemaal voor de lieve som van 170 euro!!!! Nooit meer.

6. Vreselijk jammer dat u zo met uw klanten om gaat. Wij kwamen gezellig even eten, als je dat zoiets smerigs voorgeschoteld krijgt voor een hoop geld mag je daar op Z'n minst melding van maken lijkt mij. Uw defensieve houding zei al genoeg, het zou onze smaak wel niet zijn... Beste mijnheer... De spare ribs waren niet te eten, van mijn bord heb ik welgeteld 3 ribbetjes op.. Toen ik aan het andere stuk begon was dat gewoon zuur, net als u.
    Het klopt dat u de Spareribs gecrediteerd heeft, maar dat was niet meer dan billijk. Uw reactie zoals bijgevoegd zegt meer over u dan over ons. Kijkende naar eerdere recensies over uw Spareribs zijn wij niet de enige " wiens smaak het niet is" 😊 Santé! Neem een glas zoete limonade... Wellicht dat uw zuurgraad verbeterd.

Met vriendelijke groet,

Een terecht ontevreden klant

7. Vanavond met 3 personen gegeten om af te sluiten van een heerlijk dagje strand. Heel jammer dat het eten slecht was er werd 2x sparen ribs besteld erg slecht niet opgegeten de ribeye was ook niet om over naar huis te schrijven jammer jammer uiteindelijk zijn de spare ribs vd rek gehaald nog een kleine gratis tip. iets meer aandacht aan de salades van het garnituur bestede. dus komen we terug? Niet zo heel snel.

2,4
  8. Achter in het restaurant gegeten. Ziet er netjes uit. Enig minpuntje was een sterk ruikend putje buiten het pand..
    Het eten, spareribs en biefstuk waren goed. Goed warm, mals en goed bereidt.

9. P van de Velden

Was goed te eten.

10. 5 Maart 2016 terug geweest bij restaurant Santé na eerder 2 keer gegeten te hebben in begin december tijdens een weekendje weg in Wijk aan Zee. Dit was ons zo goed bevallen dat we toen we weer in de buurt waren daar ook meteen een hapje wilde gaan eten. Het is een echte aanrader!!

Goede kwaliteit voor een goede prijs, verder is het personeel en zijn de eigenaren heel open en vriendelijk :)

11. Patricia Guzman Canedo

Redelijk goed, vlees was niet warm genoeg.

12. Afgelopen weekend wezen eten met een date voor Valentijns diner bij Steakhouse Sante met live heerlijke love songs waar we van genoten!!

Vooraf vistrio en uiensoep was heerlijk en voldoende. Daarna spareribs en de kogelbiefstuk was allebei weer top en toe een warme cake met chocolade en slagroom heerlijk.

We hebben genoten van deze avond en de gastvrijheid van de eigenaren en Santé is echt terug op de kaart!!

13. Weer eens wezen eten bij Santé. Kan er nu niet echt over naar huis schrijven... helaas. Voorgerecht prima, echter wel een klein kopje soep voor die prijs. Carpaccio viel tegen, te veel groenvoer in verhouding. Dan het hoofdgerecht, de spare ribs... nee! Op de kaart staat gemarineerd, nou niet. Vlees was taai. Droog, veel stukken bot met een ieneminie stukje vlees, en de hoeveelheid? Dat voor € 19,50? Het spijt me... jammer!

14. Floris de wilde

Gisteren wezen eten met wat vrienden bij Steakhouse Sante in wijk aan Zee!! Was echt super heerlijk, vooraf hadden we de huisgemaakte uiensoep was echt heerlijk!! Daarna hadden we spare ribs en echt heerlijk mooi bord vol en allemaal voorgesneden en we hadden de saté, was super mals en een rib eye erbij, echt super wezen eten in een gezellige sfeer met heerlijk dance classics op de achtergrond!! Was een echte topavond, de eigenaar doet keuken en bediening dus er wordt echt hard gewerkt en het is echt een super tent geworden!!

15. Afgelopen week met 2 personen gegeten bij Santé. Wijk aan Zee in de winter is verre van gezellig, in het straatje met de restaurants (dat uitkijkt op een lelijk appartementenrijtje) leek Santa ons de beste keuze.

Binnen werden we welkom geheten door de aardige gastvrouw die net iets te goed haar best deed. De inrichting is een allegaartje met een soort zachte vloerbedekking op de muur. Tony Montana keek vanaf een schilderij op ons neer.

Als voorgerecht kozen we voor de vistrio en de geitenkaassalade. De vistrio was heerlijk, ruime portie garnalen, zalm en paling. Wel wat jammer dat er maar een paar kleine stukjes stokbrood bij zaten. De geitenkaas salade was ook prima.

Als hoofdgerecht hadden we de schnitzel en de spareribs. Op de menukaart werd de Oostenrijkse snitzel aangeprezen als een bordvol, nu kan het natuurlijk zijn dat dit restaurant nieuwe grotere borden gekregen heeft, maar de schnitzel vulde nog geen derde deel van het bord. Qua smaak ook niet speciaal, de champignonsaus was vooral vlakke kookroom. Dan de spareribs, van een steakhouse mag je verwachten dat je heerlijk mals vlees krijgt dat van het botje afglijdt... Helaas was dat niet het geval, dit waren met recht de slechtste spareribs die ik ooit gegeten heb. Klonten vet, weinig vlees, niet van het bot te krijgen en de stukken die niet vet waren waren erg droog, waar-de-loos! Dat Santé hier 19,50 euro voor durft te vragen is echt absurd.

We hebben geen nagerecht meer gehad, rekening voldaan (70,25 euro!) en snel richting hotel...

5,1
  16. René van voorn

Super goed. Hier wezen eten, top service. Een super tent om vaker heen te gaan.

17. Frank Sluiter

Heerlijk malse haas-sate, echt een aanrader!

18. Top Steakhouse. Gezellige eigenaren en goed vlees, beter dan de vorige eigenaren. Een aanrader dit Steakhouse.

19. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met gastvrij personeel. Ruime porties.

20. Jolanda theunissen

We zaten ondanks reservering in de serre, daar was het toch fris, er waren ook maar twee verwarmings lampen aan (eind november). Ik had carpacio besteld die was zo verschrikkelijk koud dat er helaas geen smaak aan zat en de kogelbiefstuk was echt te doorbakken. Jammer want de gastheer en dame waren wel erg vriendelijk.

21. annalisa van dijk

Heel erg netjes restaurant. Betaalbaar lekker eten. De eigenaar is heel aardig en vriendelijk.

22. Fam De vries

Super lekker wezen eten bij Steakhouse Sante op aanraden van vrienden van ons! Zeker super goed voorgelicht, eigenaren nadrukkelijk aanwezig en een ervan staat in de keuken. Super dat de sfeer en oude tijden weer terug komen in wijk aan zee.

23. Fam Lommert

Hartelijke ontvangst en heel goed advies gekregen over het eten en drinken. Het eten was echt heerlijk en verse ingrediënten werden gebruikt!

24. Eten was een beetje aan de zoute kant, maar vlees was mals en de groente waren goed gekookt.

25. Gezelligheid in de dop en de gastvrijheid van de medewerkers helemaal super.

26. Ioannis

Wij hebben vorige week woensdag bij Steakhouse Santé gegeten met vier personen. Wij hebben 2 x saté 400 gram en 200 gram gamba`s en lamskoteletten gegeten en dat was echt heerlijk en gezellig. Wij komen zeker terug.

27. marissa van der wel

Voorgerecht kwam pas na 3 kwartier, dit was een broodje. Hier zelf om moeten vragen. Daarna, terwijl wij nog aan 't voorgerecht zaten, kregen wij ons hoofdmenu al. Vlees was lauw. Toen ik hier wat over zei werd het bord onder mijn neus weggegrist. Er werd gezegd nog nooit een klacht te hebben over lauw eten en of wij dit met voorbedachte rade hadden gedaan. Dit terwijl we nog niets van het hoofdgerecht gegegeten hadden.
    Raad aan om om hier dus niet te gaan eten. En nooit een klacht? Ik zou even de recensies checken, daar staan meerdere klachten over lauw eten.

28. Prima sfeer na een dag hard werken in Amsterdam. Lekker even een biefstukje met pepersaus, heerlijk! Super lief allemaal.

29. priscilla

Vandaag heerlijk gegeten bij Santé. De biefstuk was heerlijk. Wij komen zeker een keer terug!

30. Peter Pijlman

Heerlijk gegeten samen met mijn moeder. Goed gevulde tomatensoep, gevolgd door een heerlijke mixed grill. Het zomermenu is een echte aanrader. En als toetje een ijscoupe met slagroom.

Met een volle buik de deur weer uit. Het eten is super hier.

31. Absoluut geen aanrader. Het vlees was lauw en wat erbij lag was ook niet lekker. Veel te lang wachten tot je geholpen werd en het eten op tafel stond, terwijl het heel rustig was. Wij dachten dat het weer net als vroeger zou zijn, maar dat was dus een afknapper. Erg jammer maar wij gaan niet meer terug.

1,3
  32. anna prins

Heerlijk gegeten, was super.

33. Heerlijk gegeten bij Santé. De saté was perfect bereid en meer dan genoeg. Het personeel erg vriendelijk! Wij komen hier zeker terug en wensen de nieuwe eigenaren veel succes de komende tijd.

34. Het eten vond ik niet bijzonder. Vlees was niet heel erg warm. De tafel wankelde heel erg, en na 2x vragen kwam er een viltje om onder de poot te leggen.
    De bediening deed erg haar best, maar op de kaart stond: speciale koffie. En toen ik vroeg wat ze hadden kon ze alleen irish koffie bedenken. Na navraag kwam er ook nog spanish koffie boven tafel en dat was het...

4,7
  35. Super lekker gegeten. De uiensoep was echt superlekker. Mijn man had de saté en had hem nog nooit zo lekker gehad. Ik zelf had een biefstuk die je niet hoefde te zoeken op je bord en heerlijk mals was. Erg vriendelijk personeel en een goede sfeer.

36. Lekkerbekjes

Wij vonden het ver beneden niveau absoluut geen aanrader om te gaan eten. Vlees van slechte kwaliteit en werd lauw geserveerd. Personeel vriendelijk maar onbekwaam.

1,2
  37. richard

Gezellig sfeervol restaurant, hadden gisteren de saté en de zalm en was echt perfect... We komen zeker terug.

38. Scholten

Een gezellig en knus restaurantje met erg vriendelijk personeel. Je kunt merken dat er nieuwe eigenaren op het cafe zitten, maar ze doen heel erg hun best! Dit waardeerden wij zeer.

Onze spare-ribs waren niet helemaal goed warm. Toen we dit aangaven hebben ze hier gelijk werk van gemaakt, feedback gegeven aan de keuken en wij kregen een toetje van het huis. Top service.

Veel succes met dit restaurant!

39. Super goed gegeten. De oude Santé is weer helemaal terug!

40. Vanavond bij de opening met de nieuwe eigenaren voor de eerste keer gaan eten bij Santé. Erg lekker eten!!

42. Geachte gasten,

Vanaf 8 mei openen wij in de oude Bistro Santé een nieuwe zaak met nieuwe eigenaren. De zaak gaat steakhouse Santé heten, maar omdat we alleen de naam kunnen veranderen blijven de recensies van bij de oude eigenaar staan, dus daar hebben wij met ons nieuwe steakhouse totaal niets mee van doen.

We hopen u snel als gast te kunnen verwelkomen in ons steakhouse, waar weer de oude gezeligheid gaat terug komen. U bent welkom voor een hapje of drankje.

Tot snel.

Frank en Gerda

43. Vanavond met mijn vriendin wezen eten bij Santé in Wijk aan Zee en we hebben voortreffelijk gegeten! Bediening was zeer gastvrij en uiterst professioneel. Van voorgerecht tot aan nagerecht heerlijk gesmaakt. Zo nam ik een carpaccio en me vriendin een geitenkaas salade en het was heerlijk! En het hoofdgerecht is door de chef met liefde bereid, zo nam ik de saté van Santé en mijn vriendin een stoofpotje, heerlijk op smaak ik at me er vingers bij op!

Santé, mijn complimenten, ik kom graag weer terug. Cesur

44. Sante, al jaren een begrip in Wijk aan Zee echter zij gaan het nu langzaam aan wel verliezen. Zaterdagavond slechts 1/3 bezet spreekt al boekdelen.
    En dan het eten, was te verwachten want dat gaf de bezetting al aan. Zeer slecht: Verbrande uiensoep, zeer kleine rumpsteak en Boeuf stroganoff was ook niet te pruimen. Voor 4 personen voorgerecht en hoofdgerecht dik 125 euro kwijt waarbij we van 1 van ons de spare ribs hebben gedeeld om nog enigszins te kunnen eten. Het dessert hebben we elders voortgezet.
    Alles gemeld aan de serveersters en geen bezoek gehad van de kok, was ook direct de laatste keer!

3,2
  45. Na een kleine roadtrip met mijn vrienden door Nederland, zijn we in Wijk Aan Zee aangekomen, wat nog pittig lastig te bereiken is op de fiets door alle wind die er waait.

Eenmaal uitgewaaid zijn we naar Santé gegaan. Nou ja, zoals verwacht hadden we alle 4 heel erge trek, dus de saté en de spareribs gingen er glijdend in. We hebben ons buikje heerlijk gevuld zoals het hoort, we hadden alleen wel een beetje haast aangezien we nog naar huis moesten rijden. Binnen 3 kwartier hebben wij een 3 gangen manu gekregen voor 4 man, nog nooit zo snel, maar zo lekker gegeten.

46. Prijs/kwaliteit verhouding ligt ver uit elkaar. Kalfsentrecote was taai. Voorgerecht garnalen cocktail is sla met (niet al te veel en smaakloze) garnalen met sausje, zeer somber allemaal, ook wat betreft de gerechten voor mijn disgenoten. Prijzen zijn hoog en voor patat, of een paar stukjes karig gesneden stokbrood vooraf moet apart bijbetaald worden ondanks de pittige prijzen. Misschien hebben we het net niet getroffen maar je verwacht voor deze prijzen net even wat meer professionaliteit.

3,3
  47. Frank Lokhoff

48. We dachten een keer lekker eten in wijk aan zee maar nee hoor! Ik had zelf een mix grill, maar het vlees was net op het randje van koud vlees. Mijn vriendin had de saté maar daarbij leek het alsof het net uit de verpakking kwam, zo'n vette homp vlees. En de salade bij het gerecht was alsof het zo uit de koelkast kwam, overschuiven op een ander bord en klaar. Dus al met al prut.

1,2
  49. amoniempje

Eerst op het strand gewandeld, daarna bij Santé gegeten. Eerst hadden we de garnalen cocktail, was zeer goed van smaak. Daarna had ik spareribs en mijn vriend de tournedo, hij was mooi van binnen en de garnituur was volop rijk gevuld. Daarna hebben de creme brulee gegeten. De bediening was super beleefd en vroeg hoe het smaakte, nou alles was top. Ook de sfeer was heel fijn en lekker rustig, was mijn geld echt waard.

50. Weer eens heerlijk gegeten bij Bistro Santé. Super kwaliteit vlees en leuke bediening. Blijf het een top restaurant vinden.

51. Nick Bevelander

Na een heerlijke dag op het strand gelopen hebben wij heerlijk gegeten bij bistro santé. Wij vonden de bediening erg goed en het vlees was heerlijk gekruid. Zeker een aanrader om daar te gaan eten.

52. De groenten die geserveerd werden: vrijwel zeker bedorven groenten (verkleurde bruine zilveruitjes, verkleurde zachte radijs, verkleurde rode kool, sla met bruine randen). Entrecote volgens mij doormidden gesneden. Dikte circa 8 mm. Nooit weer daar eten, zonde voor het geld. Was 1ste pinksterdag.

2,4
  53. Erwin & Annemieke

Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

54. Twee weken geleden op zondag heerlijk gegeten bij Santé in Wijk aan Zee! We hadden de spareribs, daar zijn we verzot op. Lekker genoten van het laatste dagje terrasweer, en dat het wat kouder werd hebben ze de terrasverwarming aangezet voor mijn zoontje, zodat we lekker warm buiten konden blijven zitten. Super aardige bediening en heerlijk eten. Ik zeg top!

55. De laaste keer dat ik daar gegeten heb heb ik sate genomen deze was heerlijk mals en goed gekruid. De sate saus was ook heel erg lekker en wat ik vooral het lekkerste vond dat was de stokbrood met kruiden boter. Ook de meloen bij de sate als garnering was lekker fris. De bedieding was ook heel vriendelijk en vrolijk, het is als vanouds, ik kom er zeker terug !

56. Gister ben ik wezen eten bij de sante. Het was overheerlijk! Heb de spareribs genomen wand ze hebben nu de actie onbeperkt spareribs eten. Ik heb nog nooit zulke lekkere spareribs gegeten, mn ouders hadden de saté ze vonden t heerlijk mals vlees hun complimenten! De serveerster was een super vriendelijke meid en heeft heel goed haar best gedaan! Wij komen hier zeker terug!
    We hebben zeer veel gegeten voor een redelijke prijs. En de sfeer in de 'grot' zoals de serveerster zei was perfect!

57. Pas hier wezen eten met mijn vrouw en kinderen. Waar zijn de oude tijden toch gebleven. De lekkere Saté waar Santé om bekend stond bestaat niet meer.
    Satésaus was waterig en smakeloos. Vlees was niet meer zo lekker gekruid als vroeger en zelf de knoflooksaus op onze pof-aardappel is niet meer wat het geweest is.
    De kok die vroeger in de keuken stond werkt er niet meer en dat is goed te merken. Jammer......erg jammer

58. Samen met m'n man hebben wij heerlijk gegeten.
    De bediening is zeer vriendelijk.
    Echt voor herhaling vatbaar.

59. Jetty Kelder

Helaas, het was een teleurstelling!
    Ik had een vriendin meegenomen die er nog nooit was geweest, ikzelf niet heel heel vaak maar toch meerdere keren geweest en het was altijd heerlijk en veel! Ik neem altijd sate, zo lekker als daar.. maar deze keer was het vlees echt te rood, terug gegeven maar het leek niet beter, alleen wat meer saus erop.. moest ook nog om het stokbrood vragen. En zo veel vlees als eerder was het ook niet, dan denk je nog.. ok, dat is de tijd, alles wordt minder.. maar als het maar goed klaargemaakt wordt.
    Heel heel jammer!!!

60. Heerlijk gegeten en gedronken, heel goede service!
    Aanrader!!

61. Het is een top restaurant ik was daar van het weekend gaan eten met mijn man en mijn kinderen. Ik heb het erg naar mijn zin gehad, want het eten was heerlijk, de sfeer was heel gezellig, de bediening was vlot en m'n dochtertje vond vooral die visjes die daar zwommen heel erg leuk.
    En wat ik ook prachtig vond om te zien was dat het restaurant dicht bij het strand staat, dus ik denk dat ik daar wel vaker langs ga!

62. Ik heb hier met mijn vriendin meerdere malen gegeten. We nemen altijd de saté, die is echt t lekkerst bij sante. Het is een echte bistro gezellig en knus. De bediening is altijd goed!! Wij komen hier elke maand sowieso

63. Zaterdag 29 oktober,

De sate was aangebrand, vis koud en niet gaar en de salade zo uit het bakje met de ijslepel gekwakt. Bediening zeer slecht. Bij de vraag of de vis wel gaar gegeten mag worden, krijg je letterlijk je eigen bord weer terug en wel met dezelfde vis (even opgewarmd). Ga hier nooit meer heen!!!!!

2,2
  64. Ik heb gisteravond met mijn man, en mijn ouders heerlijk gegeten bij Bistro Santé. Mijn man had een uiensoep als voorgerecht en een tournedos met roquefort saus als hoofdgerecht, mijn moeder had een garnalen cocktail als voorgerecht en 3 stokjes sate als hoofdgerecht, mijn vader had een carpaccio als voorgerecht en spareribs als hoofdgerecht, ik zelf had een tomatensoep als voorgerecht en heerlijke tong als hoofdgerecht. De sfeer was over het algemeen heel gezellig een echte bistro sfeer. De bediening was ook zeer vriendelijk, en de prijs was ook heel redelijk. Ik heb een zeer geslaagde avond gehad met mijn familie en we komen zeker terug!

65. Ik heb vorige week heerlijk met mijn familie bij Sante gegeten, de sate was voortreffelijk, vooraf hadden we een uiensoep, die ik nog nooit zo lekker heb gegeten. We hebben heerlijk op het verwarmde terras gezeten, met een zeer vriendelijke bediening.

Zeker een aanrader voor iedereen, wij komen zeker terug! Na het eten nog naar de ijssalon naast het restaurant geweest, deze bleek ook van Bistro Sante te zijn.

Tot gauw!

Amber.

66. Heerlijk gegeten bij de Bistro met mijn vriendinnen.

We hoorden dat de sate hier erg lekker is dus wij bestelden deze.

Wij hadden allemaal lekkere trek dus allemaal gingen we voor 3 stokjes. Heerlijk geserveerd met brood en die kruidenboter hemels! Wil het recept!

De sate was echt heel mals, heerlijk!

Wat ik ook erg belangrijk vind is de bediening, deze was heel vriendelijk en maakte het plaatje compleet.

Wij komen zeker terug!

67. Laatst wezen eten in wijk aan zee! Heerlijk gezeten op het terras met uitstekende verwarming! Eten was super! Geweldige uiensoep! Met een heerlijke mixedgrill en mijn wederhelft had een bord vol spareribs met een gepofte aardappel met heerlijke knoflooksaus! De zaak zag er super mooi uit en verzorgd we raden het ieder aan en we werden zeer vriendelijk bediend ga zo door!

68. Een hele slechte ervaring bij Sante in Wijk aan Zee. Er was bijna geen bediening nog nooit zo lang moeten wachten op het eten. Over al gemopper op het terras maar geen enkel excuus.

Het eten was matig. De gepofte aardappel was niet goed gaar. Over de tournedos een zeer twijfelachtig sausje wat ook nog eens koud was. Koffie met een laag drab er in.....Als je dan na 4 keer vragen en 20 minuten wachten (al weer wachten) nog je rekening niet hebt gehad dan heb je het ook echt gehad. Nooit meer dus.

3,4
  69. Ik heb afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Sante.

Mijn man en ik kregen heerlijke sate. Je krijgt bij deze bistro zeker waar voor je geld. De bediening is zeer vriendelijk (netjes gekleed). Vraagt of alles naar wens was. De muziek paste helemaal in het plaatje.

Als toetje hadden wij een Creme Brulee besteld die heerlijk was.

Hij was heerlijk van smaak en goed gecarameliseerd.

Jullie zullen ons snel terug zien.

Vriendelijke groet.

Aukje en johan.

70. Ik heb toch zelden of nooit in zo'n slecht restaurant gegeten.

Saté waar ze VROEGER om bekend stonden wil je nu echt niet meer op je bord vinden. Het dessert waar we nadrukkelijk vroegen of de crème brulee warm mocht kregen wij een steenkoude geserveerd, waarna de kok een discussie met ons aanging. Deze kok hoort nog niet eens in een snackbar thuis. Jammer en nog voor een hoop geld ook. Ik die zelf ook kok ben verwachte zeker geen weerwoord van de kok. Zal deze recencie ook verder verspreiden in collegiale kringen.

Groet D van dijk.

1,3
  71. Robert webberink

Afgelopen weekend heb ik na lange tijd weer eens bij Bistro Santé gegeten met mijn vrouw en twee vrienden. We komen er al een aantal jaren, vanwege de goede service, sfeer en het lekkere eten. Dat was ook dit keer weer zo, ik kreeg heerlijke spare ribs geserveerd, mijn vrouw koos voor de tong, die zij ook erg lekker vond. Onze vrienden namen een saté en een tournedos, zij waren daarover ook erg te spreken. Toen ik naar het toilet wou lopen werd ik doorverwezen naar de nieuwe toiletten in het restaurant.. Ik trof zeer luxe toiletten aan!

De eigenaar waar wij altijd goed contact mee hadden, heeft sinds 2 jaar een tweede restaurant geopend in Purmerend. Daar gaan wij binnenkort ook eens naar toe! Bedankt en tot snel!

Gr. Robert.

72. Vanavond op 14-11-2010 zijn wij bij het ouderwetse romantisch restaurant Sante wezen eten, gezellig in de grot bij de visjes.

Mijn vrouw en ik waren vanaf het begin al helemaal verrast bij een heel warm onthaal van het hele vriendelijke bedienend personeel.

We hadden een heerlijke keuze gemaakt met daaruit een heerlijke uiensoep en daarna had ik een hele mooie goed bereide tournedos.

Mijn vrouw had alleen een hele lekkere sate die goed op smaak was bereid, compliment aan de kok.

Wij denken er aan om met Kerst weer bij jullie te eten.

Vriendelijke groet,
    Niels.

73. Menig keer iets anders dan heerlijke saté bestellen. Dan kun je ook beter oordelen. Probeer het stoofpotje bv. eens.

Mijn beoordeling betreft een gemiddelde van meerdere diners, incl. drinken, service en sfeer etc. over meerdere jaren.

Eerst een strandwandeling, dan (reserveren!) neerstrijken en je maag en zinnen (g)astronomisch (laten) verwennen is een aanrader.

74. Het spijt mij, maar vanavond was het ronduit slecht. De ontvangst was hartelijk, maar het eten (de alom geroemde saté) was gewoon rauw. De helft laten liggen en verteld dat het niet gaar was. "ik zal het doorgeven aan de keuken' was de enige reactie die we kregen. Geen excuus, geen gratis drankje of koffie. Helemaal niets. Ronduit slechte behandeling gehad.

3,7
  75. Heerlijk gegeten en de bediening is super!

Volgende keer zeker weer eten bij Sante :)

76. Dit is geen santé meer.

Jammer, afgelopen keer zo vies gegeten.
    En de bediening was ook niet best.

77. Sante blijft Sante.
    Wij komen er speciaal voor uit Utrecht en soms wel 2x per week.
    Wij vinden dat we perfect bediend worden.
    Gewoon zoals het hoort te zijn. Het enige wat ik er over kan zeggen is blijf zo door gaan.
    En zoals jullie merken, trouwe gasten komen vanzelf lekker terug omdat we hier krijgen wat we nergens anders krijgen. Veel voor weinig en goede service. Sante tot snel.
    Het leuke stelletje uit Utrecht.

78. Samen met mijn vrouw heerlijk wezen eten in Sante. Gezellige sfeer, goede bediening en heerlijk eten. Vooraf gerookte paling en mijn vrouw de gamba's, geserveerd op een bordje.
    Met verschillende salade, mooie kleuren en smaken. Top. Hoofdgerecht T-bone steak en stoofpotje wederom geserveerd met veschillende salade en nu ook wat fruit. Ook het glutenvrij dieet van mijn vrouw was geen probleem, de kok kwam zelfs nog even overleggen wat er wel mocht en wat niet en daar werd op ingespeeld super. Kwaliteit en prijs was goed, zeker gezien de hoeveelheid.
    Ga zo door.

79. Vroeger na het stappen steevast een satétje halen bij Santé.

Helaas, wat is er veel veranderd daar! En niet ten goede wel te verstaan. Wat een akelige medewerkers, niet leuk onderling en ook niet tegen de klanten!

Het eten duurde heel erg lang, en eenmaal op tafel gekwakt..... bah wat een tegenvaller zeg!

Hier komen wij niet meer. Jammer een goeie herinnering in 1 klap weggevaagd.

80. Ongeveer een maand geleden ben ik met mijn vrouw en zoon gaan eten bij Santé.
    De bediening was uitermate teleurstellend.
    Het duurde zeker een uur voordat ons voorgerecht werd geserveerd. Met het hoofdgerecht ontbraken er bestanddelen die hierbij hoorden, zoals appelmoes voor mijn zoon en mayonaise (waarom brengen ze dat achteraf?).
    Toen ze voor excuses een drankje wilden aanbieden duurde dat zelfs al te lang voor het werd gebracht.

81. Enkele weken geleden zijn wij eindelijk in Wijk aan Zee geweest om bij Sante te gaan eten. Het was op donderdag avond 21 mei.

We waren met vier personen. We waren om 10 over zes in het restaurant. Na een uur wachten kregen we eindelijk onze voorgerechten. Bij het opnemen van de gerechten was ons al verteld dat de gepofte aardappelen op waren. Om kwart voor negen kreeg de tafel naast ons het hoofd gerecht (zij waren later binnen gekomen) hun werd verteld dat de frietjes op waren...dus voor ons geen gepofte aardappel en dus ook geen friet! Om tien voor negen hadden we nog niets. We zijn opgestaan en weggelopen....niemand zei iets terwijl we toch voor ongeveer 60 euro aan drankjes en voorgerechten hadden gehad! Ook andere gasten die al hadden besteld zijn weggelopen. Onvoorstelbaar! En dat terwijl wij nooit anders dan lof hebben gehoord over deze zaak. Het was niet erg druk en er liep voldoende personeel rond! Jammer wij komen daar niet meer.

82. L. van Meesteren

Ik was er afgelopen zondag weer met de kleinkinderen en het was weer voortreffelijk. De kindermenus die ze dan bestellen met die smileys frietjes die je erbij krijgt en die overheerlijke satés.

Over het personeel heb ik verder geen op/aanmerkingen over Ze zijn erg spontaan en enthousiast. Als het een x druk is dan doen ze toch hun best om de gasten tevreden te stellen.

83. J. de Vries

Dat het één keer mis gaat kan gebeuren als het erg druk is. Wij komen regelmatig bij Santé en het is altijd top. Goede bediening die altijd hun best doen om het naar je zin te maken. Het eten is heerlijk, tot nu toe nooit ergens over hoeven klagen. En je krijgt ook genoeg op je bord. Laat je door 1 negatieve recensie niet beinvloeden, wij eten hier al jaren even lekker!

84. Gisteren saté gehaald. Tijdens het wachten goed rond gekeken.

Zeer chaotisch, ongemotiveerd personeel. Drankjes stonden klaar om geserveerd te worden, maar niemand keek er naar.

Iedereen liep langs elkaar heen, niemand wist voor welke tafel de bestelling was. In de keuken viel vlees op de grond, voor de (kok) geen probleem, even onder de kraan en hup op grill.

Schotels die terug kwamen werden even met de blote handen veranderd. De saté die wij mee naar huis kregen zat een zure smaak aan (houdbaarheidsdatum overschreden?)

Santé was een top tent, maar is nu een flop tent.

Kom dus nooit meer (en wij niet alleen) terug.

85. Heerlijk, wel erg veel, als je niet weet dat de stokken zo groot zijn. maaar beter te veel dan te weinig. echt waar voor je geld!

86. martin & yvonne

De beste en grootste portie sate ooit.
    Echt een aanrader.

Jammer dat mijn vrouw dat weekend haar pols brak anders was ik er weer gaan eten.

87. gewoon ECHT lekker eten