Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wijk aan Zee verdeeld zijn.

1. geen tevreden klant

Wat een prut tent. Zit je lekker te genieten van hapje, drankje & zonnetje. Wordt er een kachel op het terras aangezet omdat een vrouw het koud heeft. Het is ongeveer 20 graden buiten. Na verschillende discussies met personeel en uiteindelijk eigenaar, werd ik met mijn gezelschap naar binnen gebonjourd. Nou daar hebben we fijn voor bedankt. Naar deze slechte tent gaan we dus nooit meer.

2. Ingrid ter Steege

3. Lieve Miranda en Dries,

Wij waren 09.05.2013 bij jullie met 15 Duitse vrienden.

We hebben verrukkelijk gegeten en de service van Miranda was helemaal top. Miranda had extra een Duitse kaart gemaakt en Dries heeft weer de sterren van de hemel gekookt!!

Voor 15 mensen a la carte koken is niet mis, maar alles liep op rolletjes!! Gebakken mosselen, vis, vlees en ook de zelfgemaakte ijs toetjes... in één woord geweldig!

Bedankt voor de gastvrijheid, we komen zeker weer eens langs. Familie van ons komt met pinksteren naar jullie op onze aanbeveling! Doe ze de groetjes van ons.

Dus... van ons een driedubbele pluim en ***** sterren.

Ingrid en Georg uit Keulen

4. richard

Gezellig sfeervol restaurant, hadden gisteren de saté en de zalm en was echt perfect... We komen zeker terug.

5. Het voorgerecht was perfect! Daarna ging het mis. Een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht. 2 pizza's.. Toen we ze eindelijk hadden na een keer vragen was het ei wat erop zat nog niet eens gaar. Het excuus was dat het zo druk was. Onze trek was al voorbij en hebben meer dan de helft laten staan. Toen we wouden afrekenen werden er eerst vaste mensen geholpen en daarna wij. Erg jammer! Leuk restaurant maar niet in het weekend! Voor ons nooit weer.

2,5
  6. Lang op het terras gezeten, iedere keer liep de serveerster ons snel voorbij om bij de midget golfende gasten de bestelling op te nemen. Omdat we niet de kans kregen maar opgestapt en ergens iets gaan drinken en eten.

7. Op het tafeltje waar wij aan gingen zitten lag een plasje water van de plant die erop stond. Serveerster gaf aan dit even te drogen echter de manier waarop dit gebeurde; het viltje werd erop gesm... van mijn bestelde biertje. Maakt niet uit, we hebben heerlijk gegeten en hoewel het lang duurde tussen de gangen, zijn we enthousiast.

8. Het buffet was echt heerlijk. Heerlijke salades, brood, vlees, sate, verse fruitsalade met als klapper een geweldig lekker ijsbuffet, met veel verschillende ijssmaken, verschillende mousses, brownie, roomsoesjes. Je proeft dat dit allemaal zelf is voorbereid. Je wordt er ook heel vriendelijk bediend! Echt een hele dikke pluim!

9. Rick & Reen

Afgelopen week hebben wij een bezoek gebracht aan "de Liefhebbers". De ontvangst was bijzonder gastvriendelijk, de wijn smaakte fantastisch en het eten, het eten was geweldig. Mijn vriendin had salade van zoete peer als voorgerecht en de truffel risotto als hoofdgerecht, ik de tonijn als vooraf en gegrilde zwaardvisfilet als hoofdgerecht beide een Absolute aanrader! Wij komen zeker terug!

10. Gistermiddag op moederdag heerlijk geluncht bij Gewoon. We hebben op het terras in de zon kunnen genieten van heerlijke broodjes. Ze hebben een leuke inrichting, daar word ik vrolijk van.

11. Scholten

Een gezellig en knus restaurantje met erg vriendelijk personeel. Je kunt merken dat er nieuwe eigenaren op het cafe zitten, maar ze doen heel erg hun best! Dit waardeerden wij zeer.

Onze spare-ribs waren niet helemaal goed warm. Toen we dit aangaven hebben ze hier gelijk werk van gemaakt, feedback gegeven aan de keuken en wij kregen een toetje van het huis. Top service.

Veel succes met dit restaurant!

12. Super goed gegeten. De oude Santé is weer helemaal terug!

13. Vanavond bij de opening met de nieuwe eigenaren voor de eerste keer gaan eten bij Santé. Erg lekker eten!!

14. Super lekker gegeten. De bediening is netjes en beleefd. Zeker een gezellige zaak om terug te komen. 29mei live muziek!! Uiteraard zijn we van de partij, gezellig...

15. Ricardo

Wauw, gewoon wauw. Het was wel even zoeken waar het zat, maar dat eten! Oh mijn god, zoveel en zo lekker! Een goede combinatie van fruit, groente en vlees + frietjes. Echt een absolute aanrader en eet ervaring!

16. Sjaak

18. T. Overbeek

Sfeervol restaurant met gevarieerde kaart. Kreeg pomodorisoep als voorgerecht terwijl carpaccio besteld was. Werd snel gecorrigeerd waardoor de carpaccio te koud was. Het hoofdgerecht kwam ruim 1 uur ná het voorgerecht nadat wij er om gevraagd hadden, waardoor het restaurant al bijna leeg was en er om ons heen druk werd opgeruimd. Jammer want het eten smaakte wel goed.

19. Geachte gasten,

Vanaf 8 mei openen wij in de oude Bistro Santé een nieuwe zaak met nieuwe eigenaren. De zaak gaat steakhouse Santé heten, maar omdat we alleen de naam kunnen veranderen blijven de recensies van bij de oude eigenaar staan, dus daar hebben wij met ons nieuwe steakhouse totaal niets mee van doen.

We hopen u snel als gast te kunnen verwelkomen in ons steakhouse, waar weer de oude gezeligheid gaat terug komen. U bent welkom voor een hapje of drankje.

Tot snel.

Frank en Gerda

20. Leonoor Juwett

Op 19 april vierden wij onze verjaardag en huwelijksjubileum bij Paasdal. Wat een fantastisch feest! Bij aankomst was het terras en restaurant versierd door Miranda, wat direct een gezellige en feestelijke sfeer gaf. We starten met koffie/thee en verukkelijk gebak. Daarna speelde jong en oud een rondje midgetgolf en aten we een heerlijke lunch van soep, broodjes en vers fruit. Alles smaakte heerlijk en was duidelijk vers en met veel liefde en aandacht bereid door Dries.
    De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in het speeltuintje, op de klimduin en bij de pingpongtafel. De dag sloten we af met een borrel in het zonnetje op het terras en Miranda verzorgde als verassing nog lekkere nootjes en kaasstengels. De dag had voor ons niet beter en feestelijker kunnen zijn. Dries en Miranda doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken en van het feest een onvergetelijke gebeurtenis te maken. Dat is ze dan ook absoluut gelukt! Wij zijn fan van Paasdal en komen dan ook zeker terug.

21. Montessorischool Beverwijk

Ter ere van het 75 bestaan van de Beverwijkse Montessorischool zijn ruim 300 leerlingen vrijdag 17 april een dag te gast geweest in Wijk aan Zee voor een knalfeest. Het kloppende hart van alle activiteiten die dag was Duinpark Paasdal. Wat een heerlijke dag voor alle kinderen en begeleiders is het geworden met dank aan chefkok Dries en gastvrouw Miranda. Lekker eten en drinken in een supergastvrije omgeving met een fantastische service, kortom: het kon niet beter. Mocht je een keer wat te vieren hebben, zelfs voor meer dan 300 leerlingen en begeleiders draaien ze hun hand niet om bij Duinpark Paasdal! Van harte aanbevolen.

22. We hebben hier twee keer gegeten: diner en lunch. Over beide keren zijn we zeer tevreden. De sfeer is gemoedelijk, vriendelijk en gezellig. Een bijkomend voordeel voor ons was dat ze ook glutenvrije en koemelkvrije gerechten serveerden. Kortom, echt een aanrader voor mensen met of zonder dieet.

23. H. Liebregs

We hebben 10-04 heerlijk genoten van de lente high-tea. Precies goed samengestelde gerechten, echt fantastisch! Zeker een aanrader!

24. Top, was gezellig en lekker!

25. Corrie van Es

Wij hebben de Paasproeverij gedaan. Het was geweldig, leuke sfeer, het eten was top. Dus wat ons betreft een dikke 10. Echt een aanrader.

26. Petra van der Velden

Wat een leuke locatie om een High Tea te doen! Sfeervol, gezellig, leuke bediening en heerlijke zoete en hartige hapjes. Wij komen zeker terug, een echte aanrader.