Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wijk aan Zee verdeeld zijn.

1. Vandaag wederom eens een bezoekje aan Paasdal gebracht, en het was weer tiptop in orde! De sfeer, bediening, het eten, het klopt er allemaal, en dat voor prijzen waar je vrolijk van wordt! Of je nu met of zonder kinderen hier komt, je voelt je welkom. Wijk aan Zee heeft er een topper bij.

2. van Hertogen.

Duinpark Paasdal, leuk om te zien op het eerste gezicht. Na midgetgolfen met de kids hebben we binnen wat gegeten. Inrichting is onwijs gezellig en het eten is werkelijk perfect, echte complimenten voor de kok! Waar ik me zorgen om maak is echter de bediening en met name de gastvrouw. Onwijs gezellige dame die altijd wel een babbeltje met je maakt, alleen heeft ze de stress iets te hoog in haar bol waardoor de andere bediening het overneemt. De open keuken is super, onwijs geweldig hoe de kok ( In zijn eentje! ) aan de slag gaat, maar zodra de gastvrouw in kwestie weer in de keuken is merk je dat het stressniveau gelijk weer omhoog gaat en dat valt te merken aan het eten. Verder is het werkelijk een toptent en zeker weten een aanrader! Nog nooit zo'n lekkere biefstuk gegeten!

3. Auf der Suche nach einem guten Restaurant sind wir im Horse Club gelandet. Überzeugt hat uns in erster Linie, dass die Menükarte übersichtlich und nicht zu vollgestopft war - es war aber von allem was dabei! Seltsamerweise waren wir die einzigen Gäste im ganzen Laden, obwohl in den anderen Restaurants viel los war. Ich hatte als Vorspeise Garnelen mit Knoblauch-Marinade und als Hauptspeise Tournados (Rind) mit Pfeffersauce. Mein Begleiter hatte Vitello Tonnato und Spare Ribs. Alle Gerichte haben hervorragend geschmeckt und waren mit Liebe angerichtet! Auch das Personal hat uns charmant und bemüht durch den Abend begleitet. Das Restaurant ist auf jeden Fall einen Besuch wert!

4. Ondanks eerdere minder goede ervaring toch maar weer eens geprobeerd. Ga niet beoordelen op een maal minder goede ervaring. Dus op 7 juli 2011 met grote groep gegeten. Diverse gerechten waren ver beneden de maat. O.a coquilles waren rauw. Salade van kabeljauw smakeloos en rauw. Saté saus leek wel water. Saté was slecht bereid en diverse stukken niet gaar. Tournedos moet de kok nog leren bakken, dus niet aan een kant en de andere kant meer gekookt.
    Bediening: Slecht, wel vriendelijk echter werd met een klacht verder niets gedaan.
    Jammer, voor mij staat vast na twee maal een slechte ervaring dit als geen aanrader te bestempelen. Misschien zouden ze de keuken brigade eens ernstig onder handen moeten nemen. Dit kan echt niet.

2,9
  5. beverwijkse

Een gezellige plek om ongedwongen te genieten van een borrel, hapje of dineetje. Voor families de plek om ook kinderen mee uiteten te nemen. Binnen heeft de inrichting een hoog pipi langkous gehalte, van alles wat. Ligt uit de wind dus je kunt ook lang buiten zitten. Gewoon een keer doen. Al eet je een. Pannekoek, op deze plek waan je je even op vakantie.

6. Afgelopen zondag hier gegeten, en wil kwijt dat het een hele mooie tent is.

We gingen zitten met 11 personen en het duurde niet lang voordat we drinken konden bestellen. Na zo'n 3 kwartier kwamen zo ons bestelling opnemen. Duurde daarna 45 minuten voordat we ons simpele soepje kregen. Een uur later kregen 2 mensen hun hoofdgerecht en en kwartier later de rest, wat heel ongezellig was.

Het eten smaakte daarintegen wel oke, alleen de wachtijden waren dramatisch.

1 keer en nooit meer niet dit restaurant.

4,7
  7. Joop&Rosa

Vorige week zaterdag een heerlijk familiefeestje gevierd.

We werden zo hartelijk welkom geheten dat de sfeer er al meteen goed in zat! Wat een spontane, zorgzame gastvrouw.

Door de ligging was het ondanks een pittige wind prima buiten vertoeven en een mooi midgetgolfterrein. Binnen is het warm kleurrijk aangekleed. De kinderen hebben zich ook uitstekend vermaakt.

Het eten is superlekker, goede kwaliteit/prijsverhouding. Wat kan die kok goochelen in de keuken, ondanks veel gasten kwam alles (à la carte) keurig tegelijkertijd op tafel. Een echte aanrader voor feestelijke gelegenheden maar ook om na een stranddagje lekker te gaan eten! Wij komen zeker eens terug.

8. Geweldige combi van lokatie (1 minuut lopen van strand), goedkoop&goed overnachten, lekker eten, vriendelijk personeel & prima sfeer. Ook prima met kinderen, beslist een aanrader!

9. Pientje

In eerste instantie kregen we een goede indruk, het terras was gezellig, de bediening vlot, maar toen het restaurant eenmaal vol zat konden ze de druk niet meer aan. We hebben ruim een uur zitten wachten op ons hoofdgerecht en we merkten dat andere mensen ook lang moesten wachten. De bediening raakte merkbaar gestresd. De varkenshaas met brie smaakte goed, hoewel hij was verzopen in de mosterdsaus. Mijn vriend had het Zuricher stoofpotje met varkensvlees besteld, maar het vlees was erg taai en er zat geen varkens- maar rundvlees in! Het geheel smaakte naar champignonsoep. Kortom geen prettige ervaring en we zullen er niet meer eten.

4,9
  10. Hemelvaartsdag 2 juni 2011, met 4 volwassen op het terras gezeten. Zeer slechte bediening, na een kwartier wachten, maar eens gevraagd of we geholpen konden worden. Hoe de jongen ons aansprak was al onvriendelijk. Wij vroegen om een broodje gezond en we kregen totaal iets anders, dit hebben wij ook niet opgegeten. Toen maar appeltaart besteld, die was nog bevroren! Dit kan toch niet. Ik zou zeggen, leidt het personeel eerst helemaal op voordat je ze de bediening in stuurt, op een drukke hemelvaartsdag iemand neerzetten, die niet eens weet wat er op de menukaart staat en een medewerker die niet weet aan welke tafel hij moet serveren is geen goede zet. Zonde van zo een tent, die je juist heel goed kan laten lopen. Doe er wat mee, zou ik zeggen.

3,4
  11. ellis & mike

Na een heerlijke middag uitwaaien op het strand van wijk aan zee, gingen we op zoek naar een plekje om lekker te eten. In heel wijk aan zee zijn nogal chique tenten, waar je geen zin in hebt als je helemaal onder het zand zit en wandel kleren aan hebt. Bij toeval kwamen we paasdal tegen. Wat een gezellige sfeer! Prachtig lief aangekleed, heerlijk eten, gezellige gastvrouw die echt tijd voor je maakt. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Geweldig!

12. Afgelopen vrijdagavond gegeten, en eerder al eens koffie gedronken en de lokatie sprak ons aan. Het eten was goed maar moesten lang wachten op bestellingen, bediening en keuken konden het niet aan, waarschijnelijk door de besloten bijeenkomsten die ook plaatsvonden. Deel van de tafel had als dessert als koffie, nadat deze al 20 minuten op was maar gevraagd waar voor de rest van de tafel het ijs bleef. Bediening dacht deze al gebracht te hebben! Om 21.00 uur bleek een bruiloft te beginnen in dezelfde ruimte, en door het luide geluid van de band was praten aan tafel niet meer mogelijk, kregen hiervoor ook geen excuus en bij de reservering afgelopen woensdag is dit ook niet gemeld. Van nazitten kwam dus niets en zijn toen maar weggegaan.

13. Leonie Sijtsma

Afgelopen zaterdag bij toeval bij paasdal beland. Drie dames uit twente bij ons hotel waren geen fietsen meer te huur. Bij paasdal wel. Nadat we de dag ervoor zeer slecht hadden gegeten bij ons hotel zeeduin was het bij paasdal hemels fantastisch goed gegeten en super leuk bediend door gastvrouw miranda. Echt een aanrader. Nogmaals onze hartelijke dank.

Leonie, Wilma, Bianca.

14. annemarie (bertrand russell college)

Afgelopen vrijdag (de 13e mei) een hele geslaagde middag en avond met 70 personeelsleden bij het Paasdal!

Alles was zeer verzorgd, de versiering van de locatie, de activiteiten, de bediening, het verrukkelijke eten, bbq, salades en het overheerlijke ijsbuffet! En....natuurlijk de fantastische gastvrouw: Miranda! Wij hebben genoten! Dit is zeer zeker aan te raden voor (personeels)feesten!

15. John en Michelle

Heerlijke middag en avond gehad met de hele familie (24 personen van klein tot groot ;))

Lekker in het zonnetje midget golfen en zelfs met zo'n grote groep heerlijk à la carte kunnen eten.

Gezellige ongedwongen sfeer met een prima service!

Echt een aanrader dus!

16. Mária van Veen

Donderdag 5 mei met een vriendin vanuit Amsterdam naar de Paasdal getogen. We kwamen er iets na 17.00 uur aan en het was toen heerlijk rustig. In de namiddagzon hebben we - in een aangename omgeving - genoten van een kakelvers en smakelijk diner: aspergesoep als voorgerecht en lamshaasjes als hoofdgerecht. De bediening is goed en persoonlijk; het eten eerlijk en heel betaalbaar! Wat wil een mens nog meer.....? Wij komen graag terug.

17. Eelco

We gingen er heen voor een rondje midgetgolf met de kinderen maar het bleek heel wat meer te bieden te hebben. Als je van een rustige, huiselijke en aansprekende omgeving met lekker eten houdt, met een mooi aangelegde midgetgolfbaan, is dit een leuke plek om je van 's middags tot 's avonds te vermaken. De kinderen werden goed opgevangen en vermaakten zich meer dan prima. Het eten was een zéér positieve verrassing en een echte aanrader.

18. De beste snackbar in Wijk aan Zee.

Altijd extra veel patat, hele vriendelijke bediening.

19. Super, we komen steeds terug. Heerlijk vers, aardige bediening.

20. tony en jaklien pintens-snelders

2 prachtige avonden gehad. Heel lekker gegeten, maar vooral de sfeer en de gezelligheid was troef. De service was buitengewoon en het napraatje was heel leuk. Gewoon een aanrader voor elk die in de streek verblijft.

Tony en Jaklien van uit Belgie.

21. Cees en Ellen

Het Paasdal is meer dan een pannenkoekenhuis en midgetgolfbaan. Aan de voet van de duinen troffen wij een uitspanning met op het eerste gezicht weinig pretenties. Bij nadere beschouwing werden wij aangenaam getroffen door de ongedwongen sfeer, de enthousiaste eigenaresse en een maaltijd met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Tot onze verrassing was er bovendien een ruime keuze aan vegetarische gerechten. Wij kozen de vegetarische saté, die werd geserveerd met een lekker bord frites en een verrukkelijke salade van tropisch fruit. Smullen na een pittige fietstocht!

22. irene nabben

Gezellige en leuke brasserie.

Heerlijk gegeten. Er was erg veel keus.

Maar gingen toch voor de schnitzel en spareribs.

Hadden gelezen op internet dat deze erg lekker waren.

Dat was echt super!

Geen woord gelogen.

Gaan zeker weer eens terug.

Wij waren er op 10 april.

Hebben de kok en bediening nog bedankt voor het uitstekende eten.

23. Afgelopen zondag gegeten bij het Strandhuis. Hebben werkelijk genoten van het uitzicht! Mooie tafel bij het raam en heerlijk eten. Twee van mijn tafelgenoten hadden het maandmenu. Die was 27,50 volgens mij voor drie gangen. Verder van de kaart gegeten, smakelijke gerechten en ook nog wat voor mijn vrouw die vegetarier is. Top, ondanks de drukte door het mooie weer erg aangenaam geholpen!

24. Eenvoudig maar lekker eten in een zeer aangename sfeer met prachtig uitzicht! Kom hier zeker terug!

25. Job Bleeker

Zojuist terug van een zeer teleurstellende ervaring in het Strandhuis.

De reservering die voor 11 personen twee weken geleden was gedaan, bleek niet in de computer te zijn ingeboekt. Het personeel wist overigens niet om te gaan met de reservering, want er waren uiteindelijk vijf (!) mensen nodig om überhaupt te begrijpen dat wij slechts deel uitmaakten van een groter gezelschap, waarvan nog niet iedereen gearriveerd was. Verwarring alom, terwijl er tot tweemaal toe contact geweest was om het te bevestigen. Om kwart voor zes aan tafel (vroeg gereserveerd omwille van kleine kinderen), het voorgerecht werd om kwart voor zeven uitgeserveerd! Ondertussen is er slechts eenmaal aan de groep een drankje geserveerd, dus de sfeer zat er al lekker in.

Het eten was niet slecht, maar aanzienlijk aan de prijs voor hetgeen geserveerd werd. Teleurstellend ook dat de groep een "groepsmenu" voorgeschoteld kreeg (mogelijk ter bevordering van de "snelheid"?), terwijl er een leuk maandmenu aanwezig was.

De bediening was absoluut vriendelijk, maar niet capabel en ongeorganiseerd.

Heineken extra cold stond wel op de kaart, maar was niet beschikbaar. Begrijpelijk bij weinig vraag, maar zet het dan niet op de kaart. Het is nota bene hetzelfde bier als de gewone variant...

Nee, het Strandhuis is wellicht een mooie tent met een goede uitstraling op een geweldige locatie. Het is een absolute anticlimax en zeker niet aan te raden om te eten.

4,9
  26. Joost & Myr

Vanavond gegeten bij Klein Zwitserland. Heb begon al met de geweldige bediening, die leidt je door het sfeervolle restaurant naar je plek. De kaart was goed en goed gevarieerd. Het eten was zeer goed en veel. Anders dan hier ook vermeld staat, staat er wel op de kaart dat je voor andere saus moet betalen, dit staat helemaal onderaan. Maar over de prijs had ik niets te klagen, dit was echt niet duur voor zo'n goed restaurant dat op alle vlakken echt goed was. Aanrader!

27. Robert webberink

Afgelopen weekend heb ik na lange tijd weer eens bij Bistro Santé gegeten met mijn vrouw en twee vrienden. We komen er al een aantal jaren, vanwege de goede service, sfeer en het lekkere eten. Dat was ook dit keer weer zo, ik kreeg heerlijke spare ribs geserveerd, mijn vrouw koos voor de tong, die zij ook erg lekker vond. Onze vrienden namen een saté en een tournedos, zij waren daarover ook erg te spreken. Toen ik naar het toilet wou lopen werd ik doorverwezen naar de nieuwe toiletten in het restaurant.. Ik trof zeer luxe toiletten aan!

De eigenaar waar wij altijd goed contact mee hadden, heeft sinds 2 jaar een tweede restaurant geopend in Purmerend. Daar gaan wij binnenkort ook eens naar toe! Bedankt en tot snel!

Gr. Robert.

28. Arend de Zwart

Weekendje weg in Wijk en tot twee keer toe heerlijk gegeten bij Klein Zwitserland. Echt opvallend is de super bediening, bijzonder attent, snel en accuraat. Ongelooflijk dat zelfs bij topdrukte de bediening zo vriendelijk en behulpzaam bleef.

De spareribs: heerlijk gekruid (aanrader!); geweldige schnitzel (specialiteit) en heerlijke varkenshaas!

Echt een aanrader dit persoonlijke eettentje!

Vriendelijke groet,

Jansje & Arend.

29. Pim nijman

Heb hier eergister gegeten en het was heerlijk!

Het eten was vers en zag er mooi uit.

De bediening was aardig en het eten was buitengewoon heerlijk.

Een echte aanrader!

30. Weer boven verwachting! Het restaurant is knus en gezellig.

Wij kregen van de chef het surprisemenu, het zag er heel mooi uit en het eten was verrukkelijk, echt een aanrader! Als je eenmaal bent geweest…