Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wijk aan Zee verdeeld zijn.

1. Nederlands Wijk aan Zee

Sandra en Yvonne

Afgelopen donderdag hebben wij genoten van weer een overheerlijke en verrassende proeverijplank. Na dat Yvonne haar telefoon per ongeluk in de wc had laten vallen stond de eigenaresse meteen klaar met een bak rijst om de telefoon te laten drogen. Zeer klantvriendelijk en gastvrij. " Gewoon" in wijk aan zee wordt gerundt door leuke gewone mensen maar het eten is echt heel bijzonder! De high thea onderscheidt zich van vele andere omdat alles zelfgemaakt is.
    Ook als je een allergie hebt of andere wensen en je dit tijdig kenbaar maakt doet de eigenaresse altijd haar best om aan de wensen te voldoen. Bij het zien van de eigen gemaakte cheesecake kregen wij nog een stukje om te proeven. En deze was magisch! Kortom wij zijn fan en komen hier zeker terug!

Een nieuwe eigenaar, een nieuwe kaart.
    Niet precies wat wij ervan verwachten.

De vorige eigenaar had het principe Je komt hier om vis te eten. Dat is bij deze nieuwe eigenaar toch wel iets anders.
    De kaart is behoorlijk aangepast. Om nu te zeggen dat de naam 't Visseershuys eer aangedaan wordt? Ik heb zo mijn twijfels. - Niets te merken op de opmaak van het bord, of de bediening.

De overige prijzen zijn in mijn optiek te hoog € 2.50 voor een glaasje cola Dat moet beter kunnen.
    € 18.50 voor 1 lekkerbek nou nou daar had ik in het verleden 2 grote schol filets voor!

- Niets te merken op de opmaak van het bord, of de bediening.
    Conclusie: Ons zien ze niet meer terug Helaas ! 't Vissershuys was een van onze favorieten.

Ik was mijn strandtas hier vergeten met belangrijke spullen erin.
    De dag erop moest ik naar het buitenland ivm een begravenis in de familie.
    Ik had opgebeld gevraagd of ze hem konden achter houden, dat kon gelukkig.
    Iets meer dan een weekje later kom ik helemaal uit Zoeterwoude om mijn tas op te halen. Kreeg ik te horen dat deze tas al was weggegooid.
    Ik vind deze tent onrespectvol.

4. Nederlands Wijk aan Zee

Criticus

5. Internationaal Wijk aan Zee
    Vertaal van de naar Nederlands

Sehr netter Inhaber. Super freundlich und schnell. Viele Einheimische.
    Essen war gut und deutlich günstiger als an den Strandbuden

Onwijs lekkere hamburgers, leuke locatie, maar erg duur. Tijdens mijn eerste bezoek was het personeel onprofessioneel aan het zeuren wanneer ze de klanten niet aan het bedienen waren. De andere keer was zeer aangenaam met vriendelijk personeel, maar soms lijkt het alsof de aandacht trekken voor het bestellen moeilijk gaat.

Kaas souffle was de buitenkant rauw, frituur vet lag ii bakje, zus had hamburger die. Groen was van binnen, nooit meer, bah!

Carla Buning

Lekker eten vlotte bediening en leuke sfeer.

10. Huiskamerrestaurant Wijk aan Zee

M. den Boer

Heerlijk gegeten! Veel aandacht voor dieetwensen!

11. Internationaal Wijk aan Zee

Cor & Annelies

12. Internationaal Wijk aan Zee

In 2018 nu een keer of 5 geweest. Lekker gegeten, ongedwongen, eigenaar en bediening weten (nog) wie je bent, jonge hond Fleur vindt het ook leuk, kortom doorgaan zo!

Betreft de bediening : Door de drukte tonen ze geen manieren meer, bestek wordt op tafel gegooid, bij binnekomst geen welkom en bij het verlaten van Het Strandhuis kregen wij ook geen fijne dag toegewenst. Geen goede beschrijving van de burger waardoor je voor onverwachte verrasingen komt te staan. Bediening heeft geen tijd voor je en als je dan hun tijd in beslag neemt wordt het er niet beter op. We vroegen of we konden bestellen waarop geantwoord werd : Ja maar wel snel.
    Dame uit de bediening peutert uit haar neus tijdens werktijd (letterlijk). Bij het vragen van de rekening krijg je alleen een bedrag te horen in plaats van dat je een rekening krijgt die controleerbaar is, en duidelijk, in dit geval kon de dame het bedrag niet duidelijk uitspreken. Toch nog 2 sterren voor het lekkere eten complimenten aan de keuken. Buiten het eten om is dit restaurant geen aanrader!

Kyle Tuig

15. Nederlands Wijk aan Zee

High tea gehad en erg teleurstellend, grotendeels zit je met een lege tafel, de hapjes die he krijgt komt in gedeeltes waar je ergggg lang op moet wachten, dan de hoeveelheid dat mag absoluut geen 19,95 kosten, voor mij nooit geen high tea meer daar, Dit ook laten blijken maar er werd niets mee gedaan jammer.

16. Huiskamerrestaurant Wijk aan Zee

Mirjam

Goede prijs voor de kwaliteit die je krijgt. Heerlijke visgerechten! De sfeer is knus en gezellig.

Mitzi de Vos

19. Nederlands Wijk aan Zee

De danstuin nathalie

Ontzettend gezellige plek om even lekker te lunchen met een heerlijke cappuccino. De bediening en de eigenaren zijn heel aardig. Kortom, een aanrader!

20. Huiskamerrestaurant Wijk aan Zee

Eerste keer in Wijn aan Zee en een super restaurant ontdekt! Be my guesthouse is een restaurant waar je een heerlijk drie gangen menu krijgt voor een eerlijke prijs. Hierdoor kun je in je vakantie eens wat vaker uit eten😋. De gastvrijheid en de opzet maken het geheel compleet. Loop ook het bijbehorende winkeltje eens in, allemaal bijzondere zelfgemaakte producten. Ik heb hier de lekkerste limoncello ooit meegenomen!

21. Nederlands Wijk aan Zee

Alles kan bij Gewoon! Al een paar keer een high tea gehad en was altijd heerlijk!! Bediening supervriendelijk! Ik kom nog vaak terug!

22. Nederlands Wijk aan Zee

Peter Tieken

Na niet meer te weten wat te koken maar weer heerlijk uit eten gegaan.
    Gezellig met zijn 4tjes bij "Gewoon" in wijk aan zee beland.
    Wat een gezellige "tent" is dat… ben in mijn leven al veel uit eten geweest maar mistte de bedrevenheid van personeel.

Als er ergens leuk en vriendelijk personeel is is het wel bij "Gewoon"… Eten is heerlijk en het is daar "Gewoon" echt gezellig. Ook qua prijs ben je hier nog voor leuke bedragen klaar.

Eerst volgende keer als we weer inspiratieloos zijn qua eten gaan we niet meer twijfelen maar gelijk weer naar "Gewoon". Top…

23. Nederlands Wijk aan Zee

Toptent! (on)Gewoon goed.

24. Nederlands Wijk aan Zee

Afschuwelijke ervaring. En dit had een leuk verjaardagsfeest moeten worden.
    Mijn vriendinnen en ik komen hier zeker nooit meer terug!
    De eigenaar mag zeker een cursus volgen hoe je met klanten om moet gaan.

25. Internationaal Wijk aan Zee

Lida en willem

Het is super goed bij onze vrienden.
    Het eten is super, heel gezellig en gemoedelijk.
    Heel gastvrij en zeker niet duur, je krijgt veel eten voor weinig geld.
    Jammer dat we er al een tijdje niet geweest zijn.
    Ik heb een operatie aan mijn rug gehad, maar in het nieuwe jaar komen we zeker weer.

26. Huiskamerrestaurant Wijk aan Zee

Warme sfeer. Er wordt naar je naam gevraagd door de bediening die zichzelf en collega's voorstelt. Vervolgens wordt je aangesproken met naam en niet met tafelnummer. Het eten is goed, eerlijk, voldoende, biologisch en alles is ook vegetarisch verkrijgbaar. Ook alleen ben je welkom en is er aandacht. Kom zeker terug.

27. Huiskamerrestaurant Wijk aan Zee

Marjon van Hal

Ella de Jong

29. Internationaal Wijk aan Zee

Ilona Westerhout

Gisteravond heerlijk gegeten!
    Goede informele sfeer in t restaurant, super lekker eten, lekkere wijn, aandacht van t personeel en prachtig geserveerde gerechten!
    Locatie is uniek, uitzicht op zee!

Vele malen heerlijk gegeten, zowel buiten als binnen, van het bekende pannetje erwtensoep voor 2 slechts 10 Euro een aanrader en vele andere smakelijke gerechten.