Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wijk aan Zee verdeeld zijn.

1. Internationaal Wijk aan Zee

Ilona Westerhout

Gisteravond heerlijk gegeten!
    Goede informele sfeer in t restaurant, super lekker eten, lekkere wijn, aandacht van t personeel en prachtig geserveerde gerechten!
    Locatie is uniek, uitzicht op zee!

Vele malen heerlijk gegeten, zowel buiten als binnen, van het bekende pannetje erwtensoep voor 2 slechts 10 Euro een aanrader en vele andere smakelijke gerechten.

Monique Meijer-Rendering

Wij hadden hier gereserveerd voor een teambuildingsavond. Het plan was om te gaan midgetgolven en daarna met de gehele groep 25 man te blijven eten. De weersgoden waren helaas niet met ons en in plaats van midgetgolven werd het borrelen. Door de bediening is hier heel goed op in gehaakt en werd er tijdens het borrelen ook wat te knabbelen op tafel gezet. Bij de reservering hebben we de kok de vrijheid gegeven met het eten. Aangegeven dat het iets met vlees, vis en gevogelte mocht zijn. Wat we kregen was heerlijk en ik denk dat het meeste schoon op is gegaan. Kortom voor herhaling vatbaar en dit is ook zeker ons plan en hopelijk is het dan beter weer.

Altijd goede en vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.

Afgelopen avond daar gegeten heel weinig vis voor veel geld en 1 Klein zakje patat voor 3 personen

6. Internationaal Wijk aan Zee

Service was er niet. Prijs is veels te hoog voor zo weinig eten!

Maandagavond 19 juni hier gegeten. Kwaliteit was matig, slappe friet, droge sate, lauwe satesaus, nauwelijks garnering, vieze peper en zout potjes, kortom een tegenvaller.

c meijland

heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening
    zeer zeker aan te raden

Maris2212

Ik wilde reserveren via de Dekamarkt actie waar de heer Lokhoff duidelijk geen zin in had. Er kwamen steeds meer restricties bij (die niet vooraf waren vermeld) omdat hij het "druk zat had" waarop ik meldde dat hij beter niet meer mee kan doen met deze vorm van acties. Ik moest mij niet bemoeien met zijn beleid... en de telefoon opnemen met "hallo" is ook al niet zo klantvriendelijk (net als de toon van deze nieuwe eigenaar).
    Heel jammer! Vroeger altijd goed gegeten en ontvangen.

10. Nederlands Wijk aan Zee

De lunch was voortreffelijk goede smaak. Bediening is top. Alle gerechten waren met zorg bereidt. Ga zo door, we hebben genoten.

11. Nederlands Wijk aan Zee

P warmerdam

Wat een gezellige sfeer en leuk personeel. En de high tea was heerlijk!!Ga dit zeker aanbevelen aan vrienden.Top!!!

Heb er al meerdere malen gegeten of een drankje gedaan! Heerlijk op het terras of gezellig binnen! Echte aanrader.

L Wiersma

Heerlijk gegeten. Vlotte, zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!!

Prima gegeten heerlijk kom zeker weer eens langs. Snap de haat reacties niet gewoon een top restaurant!

Eerst op het strand gewandeld, daarna bij Santé gegeten. Eerst hadden we de garnalen cocktail, was zeer goed van smaak. Daarna had ik spareribs en mijn vriend de schnitzel hij was mooi van binnen en de garnituur was volop rijk gevuld. Daarna hebben de duindoorn ijs gegeten. De bediening was super beleefd en vroeg hoe het smaakte, nou alles was top. Ook de sfeer was heel fijn en lekker rustig, was mijn geld echt waard.

16. Internationaal Wijk aan Zee

Na de verhuizing naar het strand:
    Prachtige zaak geworden met een heel gastvrije, smaakvolle sfeer- een prima kwaliteit en een uitzonderlijk mooie ligging aan het strand.

Wijk aan Zee mag je niet verlaten, zonder dit 'meegemaakt' te hebben!

Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
    Helemaal top!

Eten was niet wat we ervan verwacht hadden, de hamburger tijdens de amerikaanse week viel tegen en was niet echt lekker en zeker niet Amerikaans. En dat voor een prijs van €7,25. Er was veel personeel maar dat had meer aandacht voor elkaar dan voor de gasten. Alleen de lokatie en het uitzicht was top!

Léon van Velzen

Wij hebben heerlijk gegeten met de hele familie, super malse saté en wat een fijne duidelijke kaart. De kinderen hebben zich ook super vermaakt, de kleurtjes etcetera stonden dan al op tafel bij aankomst. De grote vijver met vissen was dan ook erg in trek bij ze. Na een gesprek met de eigenaresse hebben wij zelfs even kijkje in de keuken mogen nemen en daar werd ons uitgelegd dat ze nu ook gebruik maken van een oven die op houtskool gestookt wordt. Nou dat proef je, echt top authentiek vlees en een keer niet zuinig opgediend. Wij komen zeker terug.

Justin Dekker

Koud eten wat na klagen opnieuw opgewarmd werd. Werd als "nieuw" opnieuw geserveerd. Door vermist satéstokje betrapt op magnetronactie. 3e zou nieuw zijn. Zonde van de wat droge varkenshaas. Waar is de groente bij dit gerecht. Één eetlepel aardappelsalade dan? Weinig gerecht voor veel geld.

simone stokman

Wat een schande!!! Dan boek je bij Santé, waar we al 8 jaar vaste klant waren, totdat mijn zoon overleed, waardoor wij 4 jaar de deur niet uit zijn geweest. Dan ga je voor de eerste keer weer uiteten met Kerst, en reserveer je op veilig (Denk je). We komen binnen en horen dat er sinds anderhalf jaar een andere eigenaar is. Nou ja, er wordt hier geadverteerd met dat de zaak al jaren hoogstaande kwaliteit garandeert, dus denk je dat zij de kwaliteit doorgevoerd hebben van de oude eigenaar.

Bij binnenkomst ging het dus al direct mis. We hadden gereserveerd voor 7 personen, door omstandigheden kon er op het laatste moment 1 persoon niet mee. Bij melding daarvan werd er uiterst geïrriteerd gereageerd door de (denk ik) eigenaresse. "O! Nou! Dan halen we wel een stoel weg!".

We bestellen ons eten en we verbazen ons ondertussen hoe stil het is en hoe weinig er aan de tafelversiering is gedaan i.v.m. kerst. Maar goed, wat maakt het uit als het eten goed is...toch!! Wat een tegenvaller!!! Hoe durven jullie te adverteren met de wereldberoemde saté, terwijl het in de verste verte niet lijkt op de saté van de oude eigenaar. De stokken waren verbrand tot kool, zodra je hem vast wilde pakken om het vlees eraf te kunnen schuiven viel het verbrande stokje in kruimels op de satésaus... Reactie eigenaresse? "Ja we zijn de oven nog aan het uitproberen, maar dat kan geen kwaad hoor, die houtskool in de saté"!!! Het vlees was sompig en de saus was heel zuinig opgeschept. Mijn man bestelt een schnitzel en er komt een schnitzeltje op het bord van krap 15 cm lengte en krap 8 cm breed...voor 16,50 euro! Ik vraag of er patat bij geserveerd wordt of dat we dat er apart bij moeten bestellen. "Neeeeee, dat zit er allemaal ruim voldoende bij hoor!" We krijgen 2 kleine kommetjes patat met 1 bakje mayonaise, wat de helft is van wat je normaal bij een patatje met bij de snackbar krijgt, en 6 stoofpeertjes als groente.

We zijn uiteraard zo klaar met eten, 4 personen besluiten een nagerecht te bestellen. De dameblanche van 6,25 euro is een aanfluiting, wordt geserveerd met een minitoefje slagroom, en de chocola moet je goed zoeken onderin! Ik besluit dan nog maar een latte macchiato te bestellen. Die wordt geserveerd in een normaal klein kopje waar ook de koffie in geserveerd wordt. Ik spreek de eigenaresse erop aan dat ik gewend ben als ik een latte bestel, dat deze geserveerd wordt in een hoog glas waar de dubbele hoeveelheid in zit. Reactie eigenaresse? "Ow jaaa, normaal doen we dat wel hoor, maar nu even niet want het is te druk"!!!

Nadat de rekening op tafel wordt gelegd en er gevraagd wordt of alles naar wens was, besluit ik toch even te melden dat het niet volgens verwachting was. Wordt er wederom pinnig gereageerd wat er dan niet goed was. Ik geef aan dat hetgeen er geserveerd is, niet aan de verwachtingen die we normaal van Santé hadden, voldaan is. Reactie eigenaresse? "Dus u vindt dat ik niet goed serveer???" Vervolgens probeer ik aan te geven wat er volgens ons niet helemaal aan de verwachting heeft voldaan. Ik krijg er geen speld tussen bij de eigenaresse, en alles wat ik aandraag wordt afgedaan als onzin. Om het geheel compleet te maken mogen we zelf in de armoedige garderobe onze jassen gaan zoeken, want er wordt niet meer naar ons omgekeken.

We spreken buiten een man, die dezelfde ervaring deelt. Maar volgens de eigenaresse ben ik de eerste persoon in die anderhalf jaar die klaagt. En dat allemaal voor de lieve som van 170 euro!!!! Nooit meer.

ZomaarIemand

We hebben een fantastische avond gehad en het eten was verrukkelijk. De entourage geweldig en het personeel was uitzonderlijk.

M.Snijders

Gisteren hier met 8 man gegeten, maar helaas geen succes. Wij gaan hier niet meer terug...

24. Nederlands Wijk aan Zee

Een gezellige en huiselijke sfeer. High tea was heerlijk en alles zelf gemaakt. Er zat voldoende tijd tussen de hapjes. We komen zeker vaker terug.

25. Nederlands Wijk aan Zee

Wat een leuke zaak en betaalbaar eten. Eindelijk eens een keer een zaak waar je merkt dat er aandacht aan alles is besteed. Wij hadden een perfecte high tea. Gelukkig niet alles tegelijk geserveerd maar elke keer een beetje. Top.

26. Nederlands Wijk aan Zee

Wat een aangename kennismaking! Na een duinwandeling opwarmen bij Gewoon. Niks 'gewoon'. Binnen smaakvol, knus en huiselijk ingericht met nostalgische objecten, serviezen, foto's uit de oude doos. Ik krijg een klein soepje, zelfgemaakt, zoals alles hier, van het huis bij mijn heerlijke tosti geitenkaas, appel, spek. Ook de koffie met zelfgemaakte brownie is uitstekend. High wine en tea met allemaal zelfgemaakt lekkers. Goeie borrelplank. Ik ga hier vaak terugkomen!

27. Nederlands Wijk aan Zee

we hebben gister een high tea gehad, maar wat duurde dat lang voor je een eerste hapje kreeg,.. we waren 11:50 binnen dit omdat we om 12:00 gereserveerd hadden.

we hebben 40 minute moeten wachten op een kopje soep.
    voor er een broodje kwam waren we een uur verder .

een high tea is voor mij borden vol lekkere hapjes en zelf kunnen kiezen tussen zoet en hartig.

Daarbij was het er steenkoud, ..we vonden het echt te lang duren en hebben het restje mee genomen.

in verhouding wat je kreeg vonden wij het aan de dure kant,..wel waren de hapjes die je kreeg lekker.

we hadden beter de plank met lekkers kunnen nemen dat kwam wel in 1 keer op tafel.

Ik hoop dat jullie iets met deze info doen.

28. Internationaal Wijk aan Zee

Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurantje. Erg leuke en vriendelijke bediening. Na een dag over het strand te hebben gelopen is dit restaurant zeker een aanrader. Ga vooral zo door.

29. Internationaal Wijk aan Zee

Lekker met de familie uit eten denk je. Dat je het Zomerhuis binnenkomt en gelijk rioollucht ruikt is dan al een begin waarvan je denkt....hmmmm!!
    Maar goed, kan gebeuren denk je dan. Vervolgens aan tafel en bestellen.
    Voorgerechten waarvan 1 niet meer leverbaar blijkt na 10 minuten wachten. Oke, ander voorgerecht. Klacht gegeven over 7 fruitvliegen om tafel. Antwoord bediening: Helaas kunnen we niets aan doen. Hoofdgerecht besteld. Weer een gekozen menu niet aanwezig. Erg jammer, ander gerecht. Vervolgens de biefstuk te doorgebakken en droog. De varkenshaas spies niet gaar. Geen groenten geserveerd. Weer een klacht gegeven maar helaas weer nul op het bord. Uiteindelijk toetje in de Irisch Coffee!! Onbestemde koffie en lauw. Kortom niet echt lekker van kunnen genieten. Als dan na een 30 minuten de chef zich nog niet heeft laten zien en je hem gaat opzoeken aan de bar/kassa en gewoon de rekening gepresenteerd krijgt. Tja, dan als besluit ook nog nog eens te horen krijgt dat je genoeg korting hebt gekregen omdat je aan de AH actie, waarvoor het restaurant echt geld krijgt voor hetgeen aangeboden denk ik: Nu is de maat vol. Dit verdient geen schoonheidsprijs!!!

Heerlijk gegeten in een bijzondere ambiance. Borden waren mooi opgemaakt met veel vers fruit erbij.
    Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Goede keus ook voor etentje met kinderen!