Op deze locatie zit nu ''t Vissershuys'

RAB De Visgarage in Wijk aan Zee

1. Zaterdagavond eind juli spontaan bij dit restaurant terecht gekomen. Helft van de zaak was leeg, maar er moest toch eerst langdurig een boek geraadpleegd worden om te zien of er wel plek voor ons was (toen we weggingen, waren er zelfs nog maar 3 tafels bezet). Het viel niet mee de aandacht van het jonge personeel te trekken om nog een glas wijn of Spa te bestellen; ze keken niet op of om en kwamen ook niet uit eigen beweging even langs en de zaak is toch bepaald niet groot. We hadden allebei de scholfilets met aardappeltjes en friet. De aardappels waren erg zout en tot onze grote teleurstelling waren de vissen niet in roomboter gebakken, zoals je zou verwachten voor bijna 17 euro per persoon, maar gefrituurd. Jammer en reden om niet meer terug te gaan.

2. johny 7 punten

Ik heb er heerlijk gegeten. Je kan er voornamelijk vis eten maar ze hebben ook diverse vleesgerechten. Het restaurant is niet te grootschalig, zo neemt de kok en het personeel aandacht en tijd voor de klant.