Gewoon in Wijk aan Zee

Voor uw lunch, high tea, high wine en feestjes

Eten & drinken 9,1

• Telefoon 0251-820450
  • Mobiel 06-22711632
  • Facebook Gewoon
  • Twitter @gewoonwaz

In het hele dorp kunt u gratis parkeren.

Vanaf het treinstation Beverwijk is het 15 minuten rijden met bus 78 naar Wijk aan Zee. Deze bus vertrekt twee keer in het uur, 17 over elk heel uur en 17 over elk halve uur.

Vanaf het Julianaplein (eindhalte Wijk aan Zee) is het nog circa 2 min. lopen naar Gewoon in Wijk aan Zee

Wie, wat, Gewoon?

Op bezoek in Wijk aan Zee? en wilt u een hapje en een drankje doen? Hou je het bij een verse jus, een lekkere kop koffie met appelgebak, of glas rosé? Of laat je je verleiden door onze lunchkaart?

We zijn een grand café waar je kunt er terecht voor een een lekkere lunch met tosti, soepje, een belegd stokbroodje of heerlijke salade. Maar ook voor een borrel bent u van harte welkom.

Bijpraten met een vriend of vriendin of na een lange strandwandeling kunt u heerlijk komen High tea’en. Genieten van hartige en zoete hapjes met onbeperkt thee. High Tea is wel op reservering i.v.m. voorbereiding en is voor alle dagen dat wij geopend zijn te reserveren!

Plantaardig
Al onze soepen en sauzen zijn gemaakt op basis van 100% plantaardige room.

Iets te vieren?
Met veel plezier stellen wij de locatie graag tot uw beschikking voor het organiseren van al uw bruiloften, feesten en partijen. Wat dacht u bijvoorbeeld van een swingende feestavond, of een receptie bij Gewoon. Dit in een gezellig en huiselijk decor.

Wij heten iedereen die in Wijk aan Zee thuis of te gast is graag welkom in de huiskamer van Wijk aan Zee!

Van woensdag tot en met zaterdag geopend vanaf 10:00 uur, zondag geopend vanaf 11:30 uur.

• Buffet: € 7,50
  • High tea: € 18,50
Diëten Biologisch, glutenvrij, suikervrij en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Gewoon in Wijk aan ZeeFoto van Gewoon in Wijk aan ZeeFoto van Gewoon in Wijk aan ZeeFoto van Gewoon in Wijk aan ZeeFoto van Gewoon in Wijk aan ZeeFoto van Gewoon in Wijk aan ZeeFoto van Gewoon in Wijk aan ZeeFoto van Gewoon in Wijk aan Zee

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het strand
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats en rolstoeltoegang
Ambiance
Gezellig, huiselijk, kindvriendelijk, nostalgisch, romantisch en rustig
Voorzieningen
Wi-Fi, all-inclusive, catering, high-tea, honden toegestaan en terras
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding)