Laatste updates in Wijk aan Zee

1. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor De Liefhebbers
    Internationaal Wijk aan Zee

Zondagmiddag prachtig weer dus lekker na een strandwandeling op het terras. Met mij nog velen dus gezellig druk. Maar blijkbaar had het personeel geen oog voor de klanten op het terras. Het eten van de vorige klant stond al enige tijd op tafel en geen bediening te zien. Na 20 minuten wachten maar binnen besteld. 2 Warme chocolademelk. Krijg je vervolgens 2 koude… daarna weer 20 minuten wachten… op 2 chocolademelk! Kortom nog heel veel werk aan de winkel. Blijkbaar tel je als klant alleen mee als je binnen zit. Na te lang wachten maar elders wat gedronken. Heel slechte service.

2. Sandra en Yvonne's profielfoto
    Sandra en Yvonne heeft een recensie geschreven voor Gewoon

Sandra en Yvonne

Afgelopen donderdag hebben wij genoten van weer een overheerlijke en verrassende proeverijplank. Na dat Yvonne haar telefoon per ongeluk in de wc had laten vallen stond de eigenaresse meteen klaar met een bak rijst om de telefoon te laten drogen. Zeer klantvriendelijk en gastvrij. " Gewoon" in wijk aan zee wordt gerundt door leuke gewone mensen maar het eten is echt heel bijzonder! De high thea onderscheidt zich van vele andere omdat alles zelfgemaakt is.
    Ook als je een allergie hebt of andere wensen en je dit tijdig kenbaar maakt doet de eigenaresse altijd haar best om aan de wensen te voldoen. Bij het zien van de eigen gemaakte cheesecake kregen wij nog een stukje om te proeven. En deze was magisch! Kortom wij zijn fan en komen hier zeker terug!

3. P.J.T.'s profielfoto
    P.J.T. heeft een recensie geschreven voor 't Vissershuys

Een nieuwe eigenaar, een nieuwe kaart.
    Niet precies wat wij ervan verwachten.

De vorige eigenaar had het principe Je komt hier om vis te eten. Dat is bij deze nieuwe eigenaar toch wel iets anders.
    De kaart is behoorlijk aangepast. Om nu te zeggen dat de naam 't Visseershuys eer aangedaan wordt? Ik heb zo mijn twijfels. - Niets te merken op de opmaak van het bord, of de bediening.

De overige prijzen zijn in mijn optiek te hoog € 2.50 voor een glaasje cola Dat moet beter kunnen.
    € 18.50 voor 1 lekkerbek nou nou daar had ik in het verleden 2 grote schol filets voor!

- Niets te merken op de opmaak van het bord, of de bediening.
    Conclusie: Ons zien ze niet meer terug Helaas ! 't Vissershuys was een van onze favorieten.

4. Celine's profielfoto
    Celine heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Strandhuis

Ik was mijn strandtas hier vergeten met belangrijke spullen erin.
    De dag erop moest ik naar het buitenland ivm een begravenis in de familie.
    Ik had opgebeld gevraagd of ze hem konden achter houden, dat kon gelukkig.
    Iets meer dan een weekje later kom ik helemaal uit Zoeterwoude om mijn tas op te halen. Kreeg ik te horen dat deze tas al was weggegooid.
    Ik vind deze tent onrespectvol.

5. Astrid B's profielfoto
    Astrid B heeft een recensie geschreven voor Efes
    Vertaal van de naar Nederlands

Sehr netter Inhaber. Super freundlich und schnell. Viele Einheimische.
    Essen war gut und deutlich günstiger als an den Strandbuden

6. Neel's profielfoto
    Neel heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Strandhuis

Onwijs lekkere hamburgers, leuke locatie, maar erg duur. Tijdens mijn eerste bezoek was het personeel onprofessioneel aan het zeuren wanneer ze de klanten niet aan het bedienen waren. De andere keer was zeer aangenaam met vriendelijk personeel, maar soms lijkt het alsof de aandacht trekken voor het bestellen moeilijk gaat.

7. Carla Buning's profielfoto
    Carla Buning heeft een recensie geschreven voor Snackbar Onder Den Toren

Kaas souffle was de buitenkant rauw, frituur vet lag ii bakje, zus had hamburger die. Groen was van binnen, nooit meer, bah!

8. Kitty's profielfoto
    Kitty heeft een recensie geschreven voor Sonnevanck

Lekker eten vlotte bediening en leuke sfeer.

9. M. den Boer's profielfoto
    M. den Boer heeft een recensie geschreven voor Be my guest
    Huiskamerrestaurant Wijk aan Zee

M. den Boer

Heerlijk gegeten! Veel aandacht voor dieetwensen!

10. Cor & Annelies's profielfoto
    Cor & Annelies heeft een recensie geschreven voor De Liefhebbers
    Internationaal Wijk aan Zee

In 2018 nu een keer of 5 geweest. Lekker gegeten, ongedwongen, eigenaar en bediening weten (nog) wie je bent, jonge hond Fleur vindt het ook leuk, kortom doorgaan zo!

11. 't Vissershuys heeft een nieuwe foto
  18. J. Rooker's profielfoto
  19. J. Rooker's profielfoto
  20. Kyle Tuig's profielfoto
    Kyle Tuig heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Strandhuis

Betreft de bediening : Door de drukte tonen ze geen manieren meer, bestek wordt op tafel gegooid, bij binnekomst geen welkom en bij het verlaten van Het Strandhuis kregen wij ook geen fijne dag toegewenst. Geen goede beschrijving van de burger waardoor je voor onverwachte verrasingen komt te staan. Bediening heeft geen tijd voor je en als je dan hun tijd in beslag neemt wordt het er niet beter op. We vroegen of we konden bestellen waarop geantwoord werd : Ja maar wel snel.
    Dame uit de bediening peutert uit haar neus tijdens werktijd (letterlijk). Bij het vragen van de rekening krijg je alleen een bedrag te horen in plaats van dat je een rekening krijgt die controleerbaar is, en duidelijk, in dit geval kon de dame het bedrag niet duidelijk uitspreken. Toch nog 2 sterren voor het lekkere eten complimenten aan de keuken. Buiten het eten om is dit restaurant geen aanrader!

21. Esther 's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor Gewoon
    Nederlands Wijk aan Zee

High tea gehad en erg teleurstellend, grotendeels zit je met een lege tafel, de hapjes die he krijgt komt in gedeeltes waar je ergggg lang op moet wachten, dan de hoeveelheid dat mag absoluut geen 19,95 kosten, voor mij nooit geen high tea meer daar, Dit ook laten blijken maar er werd niets mee gedaan jammer.

22. Mitzi de Vos's profielfoto
    Mitzi de Vos heeft een recensie geschreven voor 't Vissershuys

Goede prijs voor de kwaliteit die je krijgt. Heerlijke visgerechten! De sfeer is knus en gezellig.

23. De danstuin nathalie's profielfoto
    De danstuin nathalie heeft een recensie geschreven voor Gewoon

De danstuin nathalie

Ontzettend gezellige plek om even lekker te lunchen met een heerlijke cappuccino. De bediening en de eigenaren zijn heel aardig. Kortom, een aanrader!

24. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Be my guest
    Huiskamerrestaurant Wijk aan Zee

Eerste keer in Wijn aan Zee en een super restaurant ontdekt! Be my guesthouse is een restaurant waar je een heerlijk drie gangen menu krijgt voor een eerlijke prijs. Hierdoor kun je in je vakantie eens wat vaker uit eten😋. De gastvrijheid en de opzet maken het geheel compleet. Loop ook het bijbehorende winkeltje eens in, allemaal bijzondere zelfgemaakte producten. Ik heb hier de lekkerste limoncello ooit meegenomen!

25. Peter Tieken's profielfoto
    Peter Tieken heeft gereageerd op een recensie van Gewoon

????? Hebben we het hier echt over "Gewoon"... verwar je het niet met een andere zaak? Bijzondere recensie... Ben bij heel wat zaken geweest maar kom bijna nergens zo'n goede sfeer en klantvriendelijkheid tegen als bij gewoon.
    Ook altijd heerlijk gegeten en super sfeer bij het zomerhuis waar de eigenaren voorheen eigenaar/kok/personeel van waren.
    Waarschijnlijk heb je dan al een destructieve houding gehad bij binnenkomst en tijdens verblijf en zelfs dan blijven de eigenaren/personeel nog vriendelijk.
    (* uit ervaring *)...

26. Linda Nan's profielfoto
    Linda Nan heeft een recensie geschreven voor Gewoon
    Nederlands Wijk aan Zee

Alles kan bij Gewoon! Al een paar keer een high tea gehad en was altijd heerlijk!! Bediening supervriendelijk! Ik kom nog vaak terug!

27. Peter  Tieken's profielfoto
    Peter Tieken heeft een recensie geschreven voor Gewoon

Peter Tieken

Na niet meer te weten wat te koken maar weer heerlijk uit eten gegaan.
    Gezellig met zijn 4tjes bij "Gewoon" in wijk aan zee beland.
    Wat een gezellige "tent" is dat… ben in mijn leven al veel uit eten geweest maar mistte de bedrevenheid van personeel.

Als er ergens leuk en vriendelijk personeel is is het wel bij "Gewoon"… Eten is heerlijk en het is daar "Gewoon" echt gezellig. Ook qua prijs ben je hier nog voor leuke bedragen klaar.

Eerst volgende keer als we weer inspiratieloos zijn qua eten gaan we niet meer twijfelen maar gelijk weer naar "Gewoon". Top…

28. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Gewoon