Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wijhe verdeeld zijn.

1. Vanavond hapje gegeten bij Bella Roma in Wijhe. De Icee thee green was niet op vooraad (dit was de vorige keer ook het geval, kan een keer gebeuren natuurlijk) Vervolgens eten besteld. 2-5 vrienden hadden eten. +-5 minuten later kreeg de 3e ook. Nog weer 5 minuten later de 4e. Wanneer de medewerker zijn bestelde pizza aan de vriend gegeven heeft vraagt ze of ik niks besteld heb. Gezegd dat ik een pizza salami had. Zodoende weer een poos gewacht. +- 10.

2. Vandaag online via thuisbezorgd besteld. Volgens Google Maps is dit 21 minuten fietsen en tot onze grote schrik kwam een jongetje van zo rond 14/15 jaar door de regen op de fiets ons eten bezorgen. We schaamden ons kapot… helemaal overdonderd even netjes gebeld naar de zaak om dit aan te geven, onze excuses maar we hebben geen auto berzorgers. Wat een schandaal. Gevolg koud, klam eten en er ontbrak ook nog van alles…
    Zeer kwalijke zaak.

3. Paul Benning

Wij wilden niet het bediende alleraardige meisje in verlegenheid brengen door te zeggen dat het bestelde broodje beenham nergens op leek. Twee droge boterhammen zonder boter erbij belegd met 4 plakjes uitgebakken ham met wat sla erbij waar een konijn nog aan voorbij zou zijn gelopen. Doe uw voordeel er mee.

4. Ingeborg

Lang gewacht, asperges op de verkeerde pizza. Vieze tafel, jongen vd bediening deed zn best. Bovenal geen lekkere pizza, wat n teleurstelling! Korst was niet lekker krokant en luchtig maar keihard! Pizza ook nog een heel zout. Echt heel jammer. Het is ondanks het restaurant gedeelte echt n afhaaltent waar het heel druk is. Ik denk dat dit de enige pizzeria is hier? Voor ons volgende keer maar naar een echte Italiaanse pizzeria.

3,2
  5. Claudia Kleinherenbrink

Het was weer heerlijk! Lekker genoten, alles heerlijk en goed warm. Toppers!!

6. Anneke Oostenbrink

We gingen voor de fish and chips, omschreven als vissteak. Niet wetende dat je koolvis uit de diepvries krijgt met een dikke korst paneermeel. De eigenaar was niet echt ontvankelijk voor onze kritiek. Helemaal over de prijs kwaliteit verhouding schoot hij in de verdediging. Nog nooit klachten gehad. Hij had er al 100 verkocht!
    Zat vervolgens in een groep met vrienden gezellig te zijn en had weinig oog voor de klanten.

Weken later wil je even een pilsje pakken. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    Meneer wil dat we direct vertrekken. Als kastelein meent hij verantwoordelijk te zijn voor het feit dat we de vorige keer na bij hem gedronken te hebben in de auto zijn gestapt.
    Schoenmaker hou je bij je leest!!!!!!! Hij wil roomser dan de paus zijn, overschrijdt grenzen van fatsoen.
    Schenk niet als mensen met de auto zijn. Zet dat op je kaart.
    Ook dat je vissticks op je menu hebt staan en totaal de plank misslaat om de vergelijking te maken met fish 'n chips. Hem gevraagd, waarom zet je het dan op de kaart? Antwoord, omdat hij geen personeel heeft dus lost hij het op met het serveren van voorbewerkte rommel.
    In Deventer hetzelfde besteld tegen dezelfde prijs, krijg je twee stukken verse kabeljauw in bierbeslag. Zeer smakelijk en simpel te maken.
    Tot slot zijn houding als "kastelein". Een te kort aan sociale vaardigheden, zoals meneer denkt ons aan te spreken als stel van 70 jaar.
    Blijkt wel dat meneer slecht met kritiek om kan gaan. Een groentje in het vak. En beslist geen zakelijk inzicht.

2,1
  7. Chinees-Indisch Wijhe

Vandaag mijn zoon eten gehaald; babi pangang met bami/ cha sieuw met mihoen en 2 keer mini loempias… 61 euro… gebeld maar was gewoon normale prijs. En nog slecht eten ook.

8. Pannenkoekenhuis Wijhe

H.van Dartel

Gezellige lokatie. Goed eten en leuke bediening met af en toe een gekheid of goocheltruck tussendoor.

9. Chinees-Indisch Wijhe

Roos

10. Amber Boterman

Vanavond een pizza besteld.
    Ze kwamen optijd, maar dat was het enige positieve van het eten.
    Het eten werd koud bezorgd, de pizzabodem was zo hard dat ik hem bijna niet weg kreeg.
    Ook de kip döner was keihard.

Dit was de derde keer dat het eten echt niet lekker was, ik bestel hier niet weer.

11. Claudia Kleinherenbrink

Vanavond een sparerib schotel, calzone en pizza besteld. Het werd keurig op tijd bezorgd, was lekker warm en gewoonweg heerlijk!! Hebben met z'n 3-en gesmuld! En ook niet onbelangrijk, erg vriendelijke bezorger! Toppers zijn jullie!!

12. We haalden hier altijd graag pizza’s lekker en voor een mooie prijs. Tijdje niet geweest nu weer voor t eerst gehaald. Erg duur geworden en kwaliteit laat te wensen over. Geen aanrader

3,7
  13. Pannenkoekenhuis Wijhe

Lineke Karman

Bijzondere locatie op een industrieterrein. Het restaurant is heel kindvriendelijk, sprookjesachtig ingericht. Wij waren er met Halloween en het restaurant was daarop ingericht. Erg leuk voor zowel volwassenen als kinderen. Vriendelijke en kind- en klantgerichte bediening. De goocheltrucjes door de eigenaar? geven het eten extra sfeer.
    Heerlijke pannenkoeken en snel op tafel.
    Een aanrader voor uit eten met kinderen.

14. Pannenkoekenhuis Wijhe

Alhoewel het er rustig was hing er een gezellige sfeer. Er was al versierd in Halloween thema. Eten was perfect.
    En zelfs entertainment aan tafel. Erg leuk voor de kinderen. Zeker een aanrader!

15. Pannenkoekenhuis Wijhe

Rick Hofland

Lekker en goedkoop pannenkoeken gegeten. De gastheer is zeer vriendelijk en de entertainment is top! Zeker voor herhaling vatbaar!

16. Tjonge, het duuuurt lang voordat er bezorgd wordt. We hebben 2 uur gewacht op ons eten. Bij de bestelling plaatsen werd er gezegd, met een uurtje. Na de tweede keer bellen zou het onderweg zijn. De zoveelste keer al dat dit gebeurd. Niet aan te bevelen.

5,3
  17. Chinees-Indisch Wijhe

Ben

18. Chinees-Indisch Wijhe

Vandaag een bami rames gehaald. Zeer slecht. Bami niets in. Bakken vol met saus.

19. Anneke Oostenbrink

Een gezellig gastvrij gebeuren. Echter....zit je vanaf 16 u. een lekker biertje te drinken, bestel je tegen 18 u. patatjes en bitterballen dan blijkt dat op het moment dat je naar het toilet wil en nog een pilsje wil bestellen dat dit niet meer mogelijk is. Men is gesloten van 18 u. tot 20 u. Wij waren niet op de hoogte en men had ook niet de moeite genomen ons dit te vertellen. Voor ons was dit een afknapper.

20. Chinees-Indisch Wijhe

Renssen

De service was goed was zeer snel klaar.
    Alleen erg jammer dat de kok schilder is geweest. het vlees en de Loempia eigelijk alles waar saus in zat was aan het drijven de Loempia en de cha sieuw waren niet krokant ook wel logisch als ze aan 't pootje baden zijn in de saus. Bij dit restaurant bestellen we nooit meer. Voor een ieder die hier wil eten ik raad het niet aan

21. Chinees-Indisch Wijhe

Eten afgehaald was zoals altijd erg goed!!

22. Pannenkoekenhuis Wijhe

Met ons gezin hier gegeten.
    Wat een verrassende zaal, geweldige aankleding!
    Wij keken onze ogen uit. Zoveel te zien.
    Heerlijke pannenkoeken gegeten, met veel aandacht bereid.
    De kinderen vroegen, wanneer gaan we weer?
    Een echte aanrader!

23. Chinees-Indisch Wijhe

Ontevreden klant

Ruim optijd gereserveerd voor tweede kerstdag

Anderhalf uur gewacht op het eten
    1x drinken aangeboden
    Na anderhalf uur wachtten lauw eten gekregen na het nakijken wat er op tafel staat uitgerekend wat de tarieven zijn we kwamen uit op €70,50 en ze laten ons 250€ afrekenen viel niet over te praten vreselijk slechte tent !!! 1x nooit weer bah

24. Chinees-Indisch Wijhe

Armzalige bediening, 1,5 uur op eten wachten, uit dezelfde glazen drinken want hun reactie was dat ze glazen tekort kwamen. En aan wankele tafels gegeten. Wegens personeelstekort kon er geen warmhoudplaatjes op tafel gezet worden. 1E en laatste keer dat we daar gegeten hebben. Ook kregen we geen korting.

1,2
  25. Chinees-Indisch Wijhe

Ferry Rhemrev

26. Eliza Brandenburg

Geweldig gegeten! Een geweldig gastvrije bediening. Gewoon top! Een echte aanrader!

27. Pannenkoekenhuis Wijhe

De pannenkoeken waren heerlijk en de zaal ziet er heel erg leuk uit.
    Na het eten nog een paar leuke goocheltrucs aan tafel. Top.

28. Pannenkoekenhuis Wijhe

Heerlijk gegeten met de kinderen. Pannenkoeken duidelijk met zorg gemaakt. Het restaurant heeft een prachtig sprookjesachtig interieur waar je steeds nieuwe dingen in blijft ontdekken.
    Live magie aan tafel betoverde ons allemaal.
    We komen zeker terug!

29. Pannenkoekenhuis Wijhe

Christel Opstal

30. Pannenkoekenhuis Wijhe

Natasja

Heerlijke burgers en pannenkoeken gegeten met de familie. In een magische omgeving. Zeker een aanrader.