Bezorgrestaurants in de buurt van Burger King

do lunch vanaf 09:00 diner tot 00:00
vr lunch vanaf 09:00 diner tot 00:00
za lunch vanaf 09:00 diner tot 00:00
zo lunch vanaf 09:00 diner tot 00:00

1. Je kunt dit beter de Burgerflop noemen!! Zeer onaardige bedrijsfleidster die het met drie man personeel op de zondagavond absoluut niet aankon! Vijf menu's besteld met mayo, maar geen mayo gekregen. Ga je terug om dat te melden, krijg je vervolgens een discussie. Gevolg: eten koud, mijn milkshake op de grond en een hele opstopping van mensen achter mij! Dit nooit meer!! Wij als gezin gaan niet nogmaals een avond laten verpesten door zo'n zeer klantonvriendelijke chagerijnige bedrijfsleidster! Het was namelijk niet meer dan service geweest om ons een nieuwe milkshake te geven en de mayo die we notabene al betaald hadden zonder discussie aan ons te geven! Dit had ook de opgelopen rij achter ons voorkomen!

2. Personeel: top
    Burger etc: top
    Temperatuur restaurant heeft het niveau van een sauna, gelukkig was de buitentemperatuur goed. Ik heb medelijden met het personeel die in zo'n ongezonde werkomgeving hun arbeid moeten verrichten. Ik hoop voor hun dat u hierin snel maatregelingen gaat nemen.

3. Karin haages

Mijn ervaring was dat de manager zeer onvriendelijk was, echt een aanfluiting, jammer! 6 november 2015

4. Afgelopen donderdag was ik even op pad met een van mijn cliënten en wilde hem op de terugweg trakteren op een Whopper en een milkshake. Door tijdgebrek moest ik door de drive through en bestelde daar zoals gebruikelijk via de intercom.
    De situatie: eind van de ochtend, geen auto's voor of achter ons. Zelfs in het restaurant zag het er magertjes bezet uit. "Mevrouw, u vroeg toch een vanille milkshake?" Dit was toch duidelijk een chocolade milkshake bij de daarvoor bestemde praatpaal.
    De bestelling was vlot klaar en voor zover je daar van kunt spreken ook vers bereid, maar eens en te meer bewees deze gebeurtenis weer, dat ik dit soort kant-en-klaar gelegenheden liever mijd.
    Ach ja, mijn client was happy, dat dan weer wel.