Snackbar Zuiderpoort in Wijchen

1352083676 62
1424981947 51
1581192527 65
1602020604 65

1. Wat een slechte zaak zeg.
    Geen zout op de friet. Slappe friet, saus betaal je €0,90 extra.
    3 Dingen die ik besteld had zijn ze vergeten. Is al vaker gebeurd.
    Ongeïnteresseerd personeel, kijkt totaal niet vrolijk.
    Oud en gedateerd interieur.
    Personeel praat veel met elkaar maar niks geen gezelligheid naar de klant.
    Echt een afknapper.

2. Ik heb alleen ervaring met afhalen. Dan zijn de porties friet groot. De snacks zijn ook altijd van goede kwaliteit. De service en vriendelijkheid van het personeel wisselt nogal. Ik kom hier al jaren, geen reden om naar een andere snackbar te gaan.

3. Lekkere dunne friet, gehaktballen vond ik zelf iets minder maar dat is maar net welke leverancier je hebt. Verder 2 vriendelijke spontane dames achter de toonbank. Voor mij de moeite waard om nog eens te gaan eten.

4. Ik kom hier graag en regelmatig. Grote porties friet goede en ruime keuze. En erg vriendelijk personeel! Veruit de beste snackbar hier in de omgeving!

5. Ik haal hier niks meer. Koude slappe friet, nergens zout op, bestelling verkeerd opgenomen en chagrijnig personeel. Geen gedag als je weg gaat gewoon een nummer en je bestelling, verder niks. Ik heb ook nog nooit ergens €6,15 betaald voor een waterfiets, en deze was niet eens te eten! Dit nooit meer!

6. Bert v.d. Heuvel

Zeer slecht, frietje kapsalon gehaald niet te eten veel te kruidig zwarte peper denk ik. Zag er ook niet uit alleen maar pepersaus friet dun en hier en daar een stukje sla met kaas.

7. Bah, mega afgeknapt op dat personeel daar! Wat een chagerijnig ongeintresseerde persoon staat er daar achter de toonbank! Haal er nooit meer wat!

8. Sven van hoeven

Was heel lekker om te eten met mijn vrouw en mijn 3 kinderen goeie prijs en veel keuze.

9. Nou, hier kom ik dus nooit meer. Normaal altijd bij een andere snackbar in wijchen, nu omdat het dichtbij was voor het eerst hier frietjes gehaald. Allereerst was het personeel volstrekt onvriendelijk naar alle klanten, maar zaten wel 'gezellig' met collega's te kletsen in plaats van door te werken terwijl het erg druk was. Als ze die gezelligheid nou naar de klanten zouden uitdragen zou het al een hele verbetering zijn. Verder was de bestelling in orde maar waren de kroketten ronduit smakeloos en beduidend te lang gebakken, de friet verbrand en zoutloos en de smaak van de sauzen erg chemisch. Amper uitjes en curry op de friet speciaal en ook deze was verbrand en zonder zout. Ik kom hier in ieder geval nooit meer. Jammer!

10. Gezellige zaak personeel altijd vriendelijk als ze iets fout doen met bestellingen lossen ze altijd goed op bedankt

11. Vriendelijk en gezellig personeel! Eten was super en genoeg! Bedankt wilma en melissa!

12. Super lekker gegeten,goede snelle bediening en een gezellige snackbar kom er zeker terug.e

2 vorige recensies
  13. Het was lekker. Kom er liever dan bij de plaatselijke friettent (bij mij in de buurt). Goede en aardige medewerkers en gezellige sfeer met buurtbewoners daar. En een mooie ouderwetse aankleding van het etablissement. Een dikke 10 voor snackbar zuiderpoort.

14. Wat een kuttent.. duur, slechte kwaliteit onvriendelijk personeel. Bestel een kwekkeboom kroket en krijg een ambachtelijke kroket zonder dat dit wordt vermeld. Kleine bak friet... ik kom hier nooit meer.

15. De cafetaria krijgt een voldoende. Goed systeem van werken waardoor je nooit echt lang hoeft te wachten.

Personeel is alleen niet zo klantvriendelijk. Vooral een vrouw met oordoppen (of iets) in. Vermelding hier waard, want dit is gewoon niet goed. Overig personeel irriteert zich overduidelijk aan haar. Bemoeit zich overal mee.

Het frietje was verder wel lekker. Wel iets te licht gebakken.

16. Goede service. Als iets fout is gegaan en je neemt contact met ze op, dan lossen ze het ook super op.

2 vorige recensies
  17. Hele slechte service en vriendelijkheid is ver te zoeken... Eten is net zo erg..

18. Gingen er puur alleen heen omdat het dichtbij is, doen we niet meer!! Bamischijf was van binnen nog koud. Friet smaakte voor geen meter en was lauw. Er zaten zelfs ongebakken frietjes tussen!? Ze geven dan wel veel friet, maar heb liever wat minder voor een goede kwaliteit.. Daarnaast is het personeel best vriendelijk, maar vooral naar eigen collega's toe. Eet smakelijk of tot ziens kon er niet vanaf..

19. Slechte kwaliteit friet die vaak nog half rauw is.

20. van de Oever

Super goed gegeten en niet duur. Grote porties en heel vriendelijk personeel en het lekkerste softijs van heel de omgeving.

21. Wat mijn voorganger zegt: Slechte kwaliteit, friet half rauw en chagrijnig personeel. Frietjes zijn zeer dun en amper gefrituurd. Bah. Frietjes niet opgegeten.

22. Slechte kwaliteit, friet half rauw en chagrijnig personeel.

23. Zeer goede service, goede kwaliteit friet en snacks.
    Even een kletspraatje maken zo nu en dan,
    en de zaak ziet er goed uit.
    De moeite voor een warme hap.

24. Lekkere frietjes, ruime keuze aan snacks en je wordt altijd gauw geholpen. Gaat bijna nooit iets verkeerd. Wisselt wel met hoeveelheden friet; ene keer is het minder dan de andere keer.

25. Lekkere en goede porties frietjes!

Vlot personeel. Ter introductie van nieuwe producten laten ze je proeven.

Wij komen er graag!

26. Goede snackbar! Klantvriendelijk, snelle service (korte wachttijd) en goede producten! Heerlijk!

27. Goede friettent, lekker eten, leuk personeel, goede structuur kwa werk en je hebt snel je eten ondanks de vele mensen die er komen. Kortom een super tent.

28. Hele goede friettent. Lekkere friet, veel friet ook wat je krijgt. Heel vlot personeel, erg vriendelijk ook..

Kortom een dikke 10!

29. Vaak alles half rauw of de friet te veel doorbakken zodat ze te hard zijn.

Bestelling klopt nooit, dus als je er bestelt dan moet je echt controleren of dat je wel de goede mee krijgt.

Niet klantvriendelijk.

Prijs erg duur en wat je er voor terugkrijgt is zo slecht.

Erg jammer.

30. Mijn complimenten voor de overheerlijke bereklauw met sate in deze snackbar! Bovendien erg vriendelijk personeel en een comfortabele zitplek. Al met al een prima snackbar!

31. Niet de allerbeste friet, maar wel veel.

Erg zuinig met saus.

Kreeg vandaag een broodje groentekroket, en de kroket was gewoon koud van binnen! (we hadden afgehaald maar wonen 1 minuut lopen er vanaf)

32. Wiebe Bonimbie

33. Als eerste zijn de milkshakes het allerlekkerste van heel Wijchen.

Verder is het personeel altijd vriendelijk en een breed assortiment, er is elke keer wel iets nieuws. De vitrine ziet er ook netjes verzorgd uit, leuk zo elke keer een ander thema.

Ga zo door.

34. Kom hier al een jaar of 20, blijft fijn. Niet de beste friet maar wel heel grote porties en lekker sfeertje, vooral als 't rustig is.

35. Eten is altijd lekker, friet perfect gebakken met lekkere mayo erbij. Snacks zijn ook zeer goed. Personeel mag wel een stuk vriendelijker zijn.

36. De friet is goed en de porties royaal. Ook de ijsjes zijn erg lekker en de bediening is vlot. Maar: erg moeilijk om als vegetariër hier nog een snack te vinden. De groentekroketten en kaaskroketten zijn na zessen nogal eens op (en we komen nou juist alleen in de snackbar als we laat thuis zijn en niet meer koken...) of er zijn er niet genoeg voor ons gezin van 5. En elke keer een kaassouffle gaat ook vervelen. Verder mis ik het nogal dat we geen slaatje kunnen bestellen. Als je 'salade' bestelt krijg je meteen een huzarensalade met vlees, terwijl ik gewoon graag een bakje (gemengde) sla, liefst met wat dressing, wil kunnen bestellen.

37. Lekkere friettent!

Nog nooit problemen gehad met dat er iets mis was.

Worden altijd vriendelijk geholpen.

38. Belinda ,Marianne

Heel onvriendelijk persooneel.

De friet is niet lekker, of te zacht, of te hard, of te koud. Is altijd wel iets mee.

Je voelt je daar niet welkom.

39. Mijn vriend en ik vinden de friet echt super lekker van deze cafetaria. Niet 1 in Wijchen heeft zulke lekkere friet en de kipnuggets zijn ook hartstikke lekker!

Verder heel schoon en vriendelijk personeel. Wordt ook snel geholpen, ook al is het druk.

40. Top tent, meer heb ik niet te melden...

41. Matige friettent, personeel is wel vriendelijk, maar als je daar eten afhaalt is er 9 van de 10 keer wel iets mis. Of de friet is maar half gebakken, zodat je bijna rauwe friet hebt. En anders mis je gewoon wel 1 of 2 dingen van je bestelling.

42. Leuke friettent, als je er vaak komt is het personeel erg vriendelijk, en er komen vaak nieuwe snacks bij! Af en toe is de friet wel iets te hard!

43. Erg goed eten en personeel erg vriendelijk.Ook snel klaar zelfs als het druk is.

44. vriendelijk?Personeel geeft je tas en is weer pleite zonder een eetsmakelijk of tot ziens.Eten is te doen maar als je saus erop wilt krijg je het alsnog ernaast.Mja dichtbij dus das wel makkelijk.

45. Prima friettent! Eten is altijd goed en netjes... Personeel erg vriendelijk ondanks dat het zo druk is rond etenstijd.

46. Bestelling wordt bijna nooit goed geleverd,teveel of te weinig, personeel erg niet netjes,wordt gerookt ook door personeel!!

1,3