Hier zie je hoe de meningen over de Sarajevo verdeeld zijn.

1. Rob Bosman

Sarajevo is een gezellig en sfeervol restaurant in centrum van wijchen. Met heerlijk eten en een typische Balkan smaak. Heb heerlijk gegeten met diverse soorten vlees, rijst en friet en goede uitleg wat het eten was en hoe het gemaakt was. Kan ook de speciale koffie aanraden en de rijst die zeer apart en smaak vol is met een paprika verrijkt.

2. Annemarie

Het was heel goed. Prima eten vriendelijke bediening. Vlot vanuit de keuken.
    Lekkere bonensoep, prima grilschotel, lekker voorgerecht. Toetje was niet meer helemaal beschikbaar maar alternatief eigenlijk nog beter een heerlijke dame blanche.

3. Heerlijk gegeten, goede porties, top bediening.
    Tot gauw!

4. Ton Sijnen

Gezellig restaurant met een zeer vriendelijke en behulpzame bediening.

5. Boeke Nettekoven

We hadden gegrild vlees besteld, maar het vlees was droog en niet erg mals. Zijn we niet gewend, want de vorige keer was het perfect. We hebben ons ongenoegen ook kenbaar gemaakt aan de bediende.

Eén vorige recensie
  6. Bij binnenkomst netjes ontvangen.
    Het restaurant was erg oubollig en er mag zeker wel een frisse wind ingeblazen mogen qua interieur.

Het voorgerecht was prima.

Het hoofdgerecht was ronduit BAGGER daarintegen. Erg droog vlees en het bestelde vlees was niet wat we hadden besteld. Ossenhaas is iets anders dan een soort van biefstuk met zenen erin! Erg jammer want wij hadden erg veel verwachtingen van het balkan restaurant wat al enige tijd bestaat in Wijchen.

Ondanks dat was het personeel vriendelijk, maar helaas de laatste keer voor ons.

1,7
  7. C. Verhoeven

Het was in een woord een geweldige avond. Alles was perfect!

8. Aardige mensen en het eten was heerlijk

9. Goed eten, vriendelijk personeel.
    Geen pinautomaat, dat geeft wat "probleempjes".

10. Bediening was uitstekend, zeer attent. Het eten was redelijk, gegrilde varkensspies iets te taai en de forel amper gaar en koud van binnen. De bijgeleverde champignonsaus was amper gebonden en teleurstellend. Al met al geen slechte avond, maar door de matige kwaliteit van het eten (ook al was het goedkoop) denk ik niet dat we nog terugkomen.

11. Petra Peters

Super goed bevallen, portie's groot genoeg. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

12. Brevoord

Goed en genoeg eten voor goede prijs.

13. Astrid de Kok

Heerlijk gegeten en de bediening zeker naar wens.

14. Klaas Sloots

Met mijn vrouw en ex-schoonzus genoten van een heerlijk 5-gangen diner. Vriendelijke en attente bediening, een aanrader!

15. Fam Willemse

Zaterdag 4 februari voor de eerste maal dit restaurant bezocht. En ook de laatste maal. Wat een blamage.

Via Social Deal een last minute reservering geboekt. En dat was te merken. De reactie was bij binnenkomst al zo van: mm, ok, jaja. Ga daar maar ergens zitten. De menukaart was aangepast, geplastificeerd en met beperkte keuze. En later kwam men vertellen dat zelfs dat niet meer voorhanden was. Frites waren lauw, vlees taai, vis was een iglofilet of zo. De wijn was qua prijs aan de maat maar de smaak van literfles supermarkt.

Voor mij een dikke onvoldoende en ik ben niet gauw te porren om een review te schrijven. Dit was eens en nooit meer. Wat een gemiste kans om een nieuwe gast te werven.

16. Heerlijk gegeten. We werden heel gastvrij ontvangen. De gerechten zijn met liefde zelf gemaakt. De aankleding is misschien wat oudbollig, maar dat past juist helemaal bij de Balkan. Een echte aanrader.

17. P.j soers

Zeker voor herhaling vatbaar. Lekker eten en goed en vriendelijk service

18. Zaterdag 22 oktober weer wezen eten met 4 volwassenen, 1x een 2 persoon menu en 2 losse menu's. Alles smaakt heerlijk, je komt er niks te kort, goede en zeer vriendelijke bediening en zeer gastvrij ontvangen. Ook de prijzen van de maaltijd vallen mee, dat maakt het uit eten nog eens leuk. De sfeer is warm en gezellig en je mag zelf je plekje uitkiezen bij binnenkomst. We gaan er zeker weer terug. Ook het online reserveren was een succes via eet.nu.

19. Geweldig! Lekker gegeten met een heerlijk huiswijntje erbij. Zelf gebakken brood: 10+. Leuke attente bediening en erg leerzaam. We zijn veel te weten gekomen over het voormalige Joegoslavië. Jammer dat het niet drukker was. Maar wij komen zeker terug!

20. Gewoon super lekker gegeten, was niks mis mee. Alles was gewoon goed.

21. Wim Heuschebn

Gisteren heerlijk gegeten, als voorgerecht een verrukkelijke goulash soep en kaas soufflé, als hoofdgerecht heerlijk mals gegrild vlees. Daarbij een lekkere rode tafelwijn. Mooie en gezellig inrichting, helaas door te weinig gasten wat minder sfeer. Onbegrijpelijk dat met deze hoge beoordeling van mij en andere recensies niet meer gasten komen dineren.

22. Wilma Verheij

Gisteren voor het eerst in dit restaurant geweest ondanks dat we al meer dan 20 jaar in Wijchen wonen. Misschien komt dat doordat de buitenkant klein is en je dus niet verwacht dat er zo'n heerlijk, mooi restaurant achter verscholen gaat. Ik zou willen dat ik eerder gegaan was. Het eten is echt heerlijk! De mensen super aardig en gastvrij. En dan is het ook nog eens een hele goede prijs. Een echte aanrader. Wij gaan zeker terug.

23. Waarom dit restaurant in de categorie snackbar staat weet ik niet, maar het is toch echt een restaurant en ook nog eens bovengemiddeld goed ook. Goede bediening en gastheer/kok. Inrichting is niet supermodern maar dat past ook niet bij een eerlijk Balkan restaurant. Eten is authentiek, vers, smaakvol en eerlijk. Huiswijn en koffie zijn ook prima en de prijs/kwaliteitsverhouding ook. Bij mooier weer is het op het terras met wijnranken, onder grote dubbele beuk en met grote parasols goed toeven, als het wat afkoelt liggen er altijd schone fleecedekens om even om te slaan, er is ook op het terras muziek en je waant je echt even op de Balkan - het eten helpt daar ook aan mee. Niet alleen de vlees en visgerechten smaken heel erg goed, de salades, soepen en desserts doen er niets voor onder.

24. Bart

25. Sinds 15 jaar komen we regelmatig eten bij Sarajevo, het eten is goed, betaalbaar, verder krijgen we altijd het gevoel om even in ons geliefde Kroatië te zijn. Echt een aanrader, ook een geschikte locatie voor een feest.

26. Fam. Herms

Heerlijk gegeten, zeer nette en vriendelijke bediening, fijn zittende stoelen en het restaurant zelf heeft een leuke, vrij moderne uitstraling. Kortom, wij komen vaker!

27. M.Leijtens

Bij toeval hier op zondagavond terechtgekomen. Helaas waren wij de enigen, wat weliswaar zeer rustig was, maar niet sfeerverhogend. Het bestelde aperitief, een glas witte wijn, was een klein flesje witte wijn uit Macedonië die prima smaakte. Wij bestelden alleen een hoofdgerecht en kregen even later ongevraagd een mandje vers stokbrood met kruidenboter, wat wij zeer op prijs stelden. Het eten - een grill gerecht begeleid met een warme en een koude saus, salade en frites - was lekker en ruim voldoende, kortom een goede prijs kwaliteit verhouding. In combinatie met de vlotte en vriendelijke bediening is dit restaurant wat ons betreft een aanrader en als wij in de buurt zijn komen we zeker terug.

28. connie peters

Je kunt er rustig eten en af en toe met schitterende live muziek. Het eten is heerlijk, de bediening fantastisch. Het ziet er misschien wat oud uit maar geeft zo ook een eigen sfeer. Wij komen er al een aantal jaren met heel veel plezier, jammer dat ze 1 dag in de week dicht zijn.
    Je moet soms wat langer wachten op je eten maar het resultaat is er dan ook naar. Ze zijn ook allemaal even vriendelijk en heel belangrijk, je bent er echt welkom. Kortom lekker eten voor weinig geld en verzekerd van een gezellige avond.

29. jos en stieneke

Wij komen regelmatig bij Sarajevo.

De eigenaar, en de kok en het personeel zijn zeer vriendelijk.

Het eten is heerlijk, het gaat allemaal heel rustig want tenslotte je ga je niet alleen uit eten maar je bent ook een avond uit.

30. Mijn favorite voorgerecht besteld, wat al een jaar niet meer op de kaart staat. Toch gekregen. Hebben er uitstekend gegeten, je krijgt veel, voor de lage prijs. Het is mijn favorite restaurant als ik geen zin heb om te koken, en snel iets wil eten. We zijn al jaren vaste klant. Ook diverse vrienden welke we wel eens meenamen, zijn ook vaste klanten geworden.

Het is wat oud bollig, maar het ontvangst is prima. Een echte aanrader. Je kunt er relatief goedkoop eten.l.

31. Gisteren voor het eerst geweest in het restaurant.

Bij binnenkomst alleraardigst ontvangen door de chef, je jas werd netjes in ontvangst genomen.

Het eten was niet echt lekker, weinig smaakvol en te weinig voor de prijs.

Om de 10 min kwam de ober langs met dezelfde vraag; hoe het smaakte. Toen we zeiden dat het niet zo lekker was haalde hij zijn schouders op en vertrok weer.

25 minuten nadat we de rekening vroegen eindelijk de rekening gekregen.

We hebben het geld maar neer gelegd op het schoteltje, want er kwam niemand meer die verder wou afrekenen.

Nee, we komen hier zeker niet terug, weer een ervaring rijker.

32. Aardig eten en bediening. Sfeer is wel erg oudbollig. Interieur mag wel vernieuwd worden. Prijs/ kwaliteit is prima.

Vorige pagina