Hier zie je hoe de meningen over de Néos Athene verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Gisteravond de verjaardag van onze vriendin Loes in restaurant Sarajevo gevierd.
    De eigenaar Zoran heeft ons een fantastisch menu geadviseerd.
    We hebben heerlijk gegeten. Voortreffelijk!!
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Dank, Ineke

2. Erg lekker gegeten voor een zeer aantrekkelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening.

3. Ton Wellink

Goedenavond, jammer dat ik geen goed bericht kan doen. Waren de enige gasten in dit wel gezellige grote restaurant. Alle overige restaurants waren gunstig bezet op het sfeervolle horecaplein in Wijchen!!! Het 5 gangen menu bestond uit stokbrood -koud- met boter, lekkere bonensoep. Meloen/ham, ham oké meloen veel te hard en koud dus totaal geen smaak. Toen ik dit aangaf kreeg ik als antwoord we zijn vandaag teruggekomen van vakantie en er volgde een heel verhaal etc!!?? Hoofdgerecht: gegrild vlees en alles te doorbakken, waardoor zeer taai. Het was ook veel te veel vlees, de bijgerechten oké. Toen ik aangaf dat dit veel te veel vlees was voor een vijfgangen menu kreeg ik als antwoord, dat dit gewoon was!! Het dessert ijs, van de groothandel idem zo de chocolade saus die koud was. Als een "kenner" kok, eigen restaurant gehad was dit van de zeven x uiteten geweest, -we waren op vakantie- de slechtste ervaring! Al met al waren we bijna twee en half uur!! te gast in Restaurant Serajevo in Wijchen. Echt geen directe aanrader voor uw site.. Graag bereid telefonisch gesprek te doen indien gewenst. HG, tonw. Oud eigenaar van Brasserie Mariton..Den Haag.

5,9
  4. Onze 2de keer daar en ontzettend heerlijk gegeten. Helemaal corona proof. Wij hadden het restaurant helemaal voor ons zelf en dat is onbegrijpelijk met al dat heerlijke eten.
    Top bediening. Je word echt in de watten gelegd. Daar kunnen andere restaurants nog wat van leren.
    Dank u wel Sarajevo voor de geweldige ervaring. Wij waande ons even terug in Kroatië en komen zeer zeker terug.

5. Henk Janssen

Gezellig restaurant met lekker groot terras aan de achterzijde waar je heerlijk rustig kunt genieten van het lekkere eten. Bediening gezellig, dus kortom niets te klagen daar.

6. Nou we hadden gereserveerd een uur voor we aankwamen, toen we er dus eenmaal waren moesten we een uur wachten en ook heel onduidelijk allemaal dus we dachten laat maar want we hadden gereserveerd en toch uur wachten. En de prijzen wow voor cevapcici 19€ en een schotel €40

7. Piet Vos

Super, zeer zeker voor herhaling vatbaar. Leuk personeel, niets was teveel. Leuk dat de kok langs kwam of alles naar wens was. Komen zeer zeker terug.

8. Mathieu

Lekker gegeten, prima wijntje erbij. Wel beetje veel vlees, mag wel iets minder maar goed, dat is persoonlijk. Misschien dat ik gewoon een ander gerecht had moeten kiezen ;-) leuk restaurant, Kom er zeker een keer terug. Lekker casual uit eten.

9. Marc jan Goossink

Een verborgen schat in wijchen! Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke service en prima prijs. Een echte aanrader.

10. Raymond Tegelaar

Heerlijk eten, goede service. Geen haast, je wordt niet opgejaagd maar je kan rustig genieten van de heerlijke gerechten. Wij komen terug, en snel.

11. Raimond

Het eten was prima. Sarajevo snitzel, steak en mixed grill smaakte heerlijk. En het was ook veel. We hebben alleen wel erg lang moeten wachten tot het hoofdgerecht gereserveerd werd. Als het druk is dan begrijp ik dat het soms wat langer duurt maar het was op dat moment erg rustig.

12. Lekker eten, grote porties in een prettige sfeer op een terras voor een eerlijke prijs. Vijf sterren. 👍

13. Yvonne Beekman

Heerlijk gegeten, correcte bediening.

14. J van Berkum

Goede service en een leuke indeling.

15. John van Bergen

Gewoon zeer gastvrij! Eten… heerlijk. Fijne entourage… heel huiselijk gezellig. Ga er veel komen voor een heerlijk avondje uit eten!

16. Almir Abdula

Slechte ervaring! Bel om 14:00 uur telefoonnummer die op de site word vermeld spreek hier twee keer een man over de menukaart vervolgens doe ik een bestelling die ik dan om 18:00 uur dezelfde dag wilde opgaan halen is de deur op slot. Na 20 minuten te hebben gewacht en ook een 06 nummer te hebben gebeld werd er eindelijk opgenomen. Kreeg iemand anders aan de lijn die mij verteld dat mijn bestelling niet door is gekomen en waarschijnlijk de schoonmaker heeft opgenomen 🤔 maar deze schoonmaker kon mij wel goed helpen en mij goed informatie geven over het menukaart. Uiteindelijk heb ik geen eten, 20 minuten hiernaartoe gereden, 20 minuten gewacht in regen en avond verpest 👍🏽 Bedankt 👏🏾

17. Familie

In deze Covid19 tijd hebben wij bij restaurant Sarajevo (centrum Wijchen) schotel vd chef besteld en echt top verzorgd! Beste van al onze bestellingen om de horeca te ondersteunen in deze tijd. Het ontbrak aan niets. Heerlijk vlees (en veel, divers), zelfgemaakte sauzen, salade, brood, aardappels. Heel netjes verpakt en bezorgd bij ons thuis.

18. Raymond

Omdat het restaurant vrijdag 4 april vanwege de coronacrisis was gesloten, hebben wij een schotel besteld. De maaltijd werd zonder extra kosten thuis gebracht op exact het afgesproken tijdstip en was nog goed op temperatuur. Wij hebben heerlijk gegeten. Hulde aan Balkanrestaurant Sarajevo. Dit is echt een aanrader in deze bizarre tijden voor een ieder, die iets anders wil : een heerlijke maaltijd.

19. Harry de Vries

Het achterstuk van het restaurant was wat donker verder was het goed en netjes!!
    Bediening was vriendelijk en goed evenals het eten dat was erg lekker!!!

20. Klösters

Zaterdagavond gereserveerd maar een leeg restaurant. 18:00 Vroeg maar nog een donker restaurant.
    Menukaart is beperkt, prijzen zijn echter laag.
    Helaas was de schotel voor twee personen goed gevuld maar vet en droog vlees. Op de vraag bij bestellen met frietjes. Antwoord jazeker. Echter muffe puree achtige halfgare gefrituurde aardappels… jammer en voor ons niet voor herhaling vatbaar. Toch maar naar Kleve of Emmerich voor een goede Balkan l.

4,3
  21. Rein Eijsbroek

We hadden geboekt voor 5 personen op maandagavond 30 december 2019.
    Het was stil in het restaurant, geen andere bezoekers. De dagen ervoor waren de drukke kerst diners. Wij hadden dus de ober geheel voor onszelf. Hij was een vriendelijke attente jongeman.
    We bestelden 2 grote vleesschalen (van de chef en de gecombineerde grill). Daarbij kregen we smaakvolle rijst, gefrituurde aardappeltjes, vleessauzen en een rijkelijke salade.
    Het geheel zag er goed uit en het vlees was smaakvol.
    De ober heeft ons een plezierige avond bezorgd.
    Hier komen wij zeker weer eens terug.

N.b.: Je kunt er niet pinnen, dus als je komt, contant geld meenemen.

22. Peter Vermeulen

Een gezellig en rustig restaurant met een zeer prettige, persoonlijke en vriendelijke bediening. Het eten is zeer goed klaargemaakt, en we kunnen het Zwaard van Sarajevo iedereen aanraden. De menukaart is uitgebreid, met authentieke gerechten. Let wel op dat je er niet kunt pinnen. Maar het is zelfs mogelijk om de rekening achteraf thuis te voldoen! Waar vindt je dat nog? Al met al een geweldige ervaring. We zullen er zeker vaker komen eten.

23. Lekker gegeten, meer dan genoeg. Vriendelijke service en leuke mensen. We gaan zeker terugkomen.

24. S.Biscanin

Gezellig sfeer, aardig personeel en niet te duur.

25. Heerlijk eten voor een prima prijs!

26. Zoals altijd heerlijk gegeten. En een heel goede bediening.

27. Heerlijk gegeten. Meer dan vriendelijke bediening.

28. Henkjan de Groot

Met een groep wezen eten. Was heerlijk en de service was uitstekend!

29. Wij hebben heerlijk gegeten. Wij hadden expres al geen groot gerecht gekozen want zoals je van dit restaurant mag verwachten was het teveel.

30. Marianne

Fijn rustig restaurant met een prettige, persoonlijke en vriendelijke bediening. Het eten is goed klaargemaakt, de huisgemaakte baklava is heerlijk. Dat je er niet kunt pinnen is misschien een nadeel, maar dat niet alles er up to date is vinden wij juist wel charmant. Het binnenterras zou wat sfeervoller ingericht mogen worden.

31. De Servische bonensoep was heerlijk.
    De meloen met ham was goed.
    De mixed grill met groente en friet was voortreffelijk en veel.
    Het ijsje ging er met moeite in (volle maag).
    Kortom perfect eten.
    Verbeterpunt: Het interieur kan wel een vernieuwing gebruiken.

32. Bediening was klasse. De tafel was voor ons buiten gereserveerd, was perfect.
    Bij de Balkan-schotel was het karbonaatje iets te taai.
    Kan Sarajevo iedereen aanbevelen.

33. Heerlijk authentiek Bosnisch gerecht gegeten. Leuk restaurant, helemaal niet duur.

34. Lise

Vertaal van English naar Nederlands

Al een paar keer super lekker gegeten, de gegrilde Scampi is een echte aanrader. Ook het gegrilde vlees smaakt altijd goed, veel lekkere keuzes voor een goede prijs!

35. maurice van beek

Super gastheer Zoran heeft ons een gezellige avond bezorgd. Later schoof Tiny de taxichauffeuse nog even aan. Eten was ok, en gastheer prima. Jammer dat er niemand was verder op een maandagavond…

36. Het eten was perfect en werd binnen redelijke tijd gebracht, de bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ook de kok kwam nog informeren hoe het had gesmaakt. Na afloop kregen we een heerlijk Kroatisch drankje.

37. Gisteren voor de 1e keer hier gegeten. Heerlijk was het eten en zeer vriendelijke bediening. Komen zeker terug.

38. Heerlijk gegeten.
    Er was een speciale feestavond met live muziek.
    Super vriendelijk personeel.

39. Prima eten, aangenaam verrast. Wel erg rustig maar wellicht door de carnaval.

40. Echt heerlijk gegeten. Je moet wel houden van Balkanspecialiteit.
    Overvriendelijke vrouw.
    Oubollige outillage.
    Entree nodigt niet uit naar binnen te gaan.
    Oja zachte zitting op de stoelen. Ook niet onbelangrijk.

41. Erik Van Malsen

42. 24 december j.l. hebben we met vier personen bij Sarajevo gegeten.
    De bediening is zeer vriendelijk en goed.
    De vlees- en vismaaltijd waren uitstekend, evenals de rode huiswijn, kortom een aanrader.

43. Janny Godefrooij

Heerlijk eten, leuke mensen, en de prijs, super eerlijk.

44. Het restaurant is enorm uit de tijd met de inrichting. Vieze versleten kussens om op te zitten. Alsof er in 30 jaar tijd niets aan het interieur is gedaan. We waren de enige gasten op wat luidruchtige vriendjes van de ober na. Je zou dan verwachten dat het bereiden van je eten de volle aandacht krijgt.
    We begonnen met aangebrand brood. Een mini stokbroodje die zwart, jawel zwart was van boven en onder. Bovendien was deze niet net pas gebakken maar eerder op de dag. Zo iets serveer je gewoon niet.
    We hadden en gemixte schotel besteld en het meeste vlees was te doorbakken, droog en een beetje taai. Bovendien was het vlees niet heel erg gekruid, er zat weinig smaak aan.
    De prijzen zijn flink en daar mag je best wel kwaliteit van verwachten. Helaas was dat niet het geval. Een snackbar serveert betere maaltijden.

45. Corrie. Verbeek

Heerlijk gegeten ik had gekozen voor de goulashsoep en wij hadden de visschotel. Er lagen alleen 2 vissen op die vol met graat zaten mijn Mijn man heeft ze allebei genomen omdat het zo uitgeplozen moest worden anders had je een mond vol graat. Het smaakte verder uitstekend en na afloop kregen we nog een likeurtje van de zaak en die was heerlijk.

46. Ine Janssen

Ja wat moet ik er nou van zeggen. Op de eerste plaats vonden wij het erg raar dat we niet konden pinnen. Helaas geen mensen in de zaak wij waren er met ons tweetjes… beetje raar toch! Mensen waren erg vriendelijk maar niet professioneel. Overal volop licht na vraag om het grote licht uit te doen werd het wat sfeervoller.
    Prijs/kwaliteit goed het was eenvoudig maar wel smaakvol.

Helaas geen terugkomer!

47. Het was werkelijk fantastisch.

48. Wederom heerlijk gegeten, super service en fijne gesprekken gehad! Top!

49. Lekker buiten gezeten onder twee heel grote beuken-bomen.
    Lekkere wijn, overvloedig eten, vriendelijke bedieing.
    Geen pin automaat, maar we konden gewoon thuis de rekening voldoen. DIe viel alleszins mee. Ook geen parkeerplaats vlakb ij, maar even door het dorp wandelen is geen straf.
    Nota BEne, Wijchen is niet met y, maar met een i en een j..
    Wychen met y is bij de navigatie niet bekend.

50. Goede ontvangst lekker gegeten recept van de kok.
    Het is echt een aanrader een beetje gedateerd binnen.
    Wel netjes.

51. Rob Bosman

Sarajevo is een gezellig en sfeervol restaurant in centrum van wijchen. Met heerlijk eten en een typische Balkan smaak. Heb heerlijk gegeten met diverse soorten vlees, rijst en friet en goede uitleg wat het eten was en hoe het gemaakt was. Kan ook de speciale koffie aanraden en de rijst die zeer apart en smaak vol is met een paprika verrijkt.

52. Annemarie

Het was heel goed. Prima eten vriendelijke bediening. Vlot vanuit de keuken.
    Lekkere bonensoep, prima grilschotel, lekker voorgerecht. Toetje was niet meer helemaal beschikbaar maar alternatief eigenlijk nog beter een heerlijke dame blanche.

53. Heerlijk gegeten, goede porties, top bediening.
    Tot gauw!

54. Ton Sijnen

Gezellig restaurant met een zeer vriendelijke en behulpzame bediening.

55. Boeke Nettekoven

We hadden gegrild vlees besteld, maar het vlees was droog en niet erg mals. Zijn we niet gewend, want de vorige keer was het perfect. We hebben ons ongenoegen ook kenbaar gemaakt aan de bediende.

56. Bij binnenkomst netjes ontvangen.
    Het restaurant was erg oubollig en er mag zeker wel een frisse wind ingeblazen mogen qua interieur.

Het voorgerecht was prima.

Het hoofdgerecht was ronduit BAGGER daarintegen. Erg droog vlees en het bestelde vlees was niet wat we hadden besteld. Ossenhaas is iets anders dan een soort van biefstuk met zenen erin! Erg jammer want wij hadden erg veel verwachtingen van het balkan restaurant wat al enige tijd bestaat in Wijchen.

Ondanks dat was het personeel vriendelijk, maar helaas de laatste keer voor ons.

1,7
  57. C. Verhoeven

Het was in een woord een geweldige avond. Alles was perfect!

58. Aardige mensen en het eten was heerlijk

59. Goed eten, vriendelijk personeel.
    Geen pinautomaat, dat geeft wat "probleempjes".

60. Bediening was uitstekend, zeer attent. Het eten was redelijk, gegrilde varkensspies iets te taai en de forel amper gaar en koud van binnen. De bijgeleverde champignonsaus was amper gebonden en teleurstellend. Al met al geen slechte avond, maar door de matige kwaliteit van het eten (ook al was het goedkoop) denk ik niet dat we nog terugkomen.

61. Petra Peters

Super goed bevallen, portie's groot genoeg. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

62. Brevoord

Goed en genoeg eten voor goede prijs.

63. Astrid de Kok

Heerlijk gegeten en de bediening zeker naar wens.

64. Klaas Sloots

Met mijn vrouw en ex-schoonzus genoten van een heerlijk 5-gangen diner. Vriendelijke en attente bediening, een aanrader!

65. Fam Willemse

Zaterdag 4 februari voor de eerste maal dit restaurant bezocht. En ook de laatste maal. Wat een blamage.

Via Social Deal een last minute reservering geboekt. En dat was te merken. De reactie was bij binnenkomst al zo van: mm, ok, jaja. Ga daar maar ergens zitten. De menukaart was aangepast, geplastificeerd en met beperkte keuze. En later kwam men vertellen dat zelfs dat niet meer voorhanden was. Frites waren lauw, vlees taai, vis was een iglofilet of zo. De wijn was qua prijs aan de maat maar de smaak van literfles supermarkt.

Voor mij een dikke onvoldoende en ik ben niet gauw te porren om een review te schrijven. Dit was eens en nooit meer. Wat een gemiste kans om een nieuwe gast te werven.

66. Heerlijk gegeten. We werden heel gastvrij ontvangen. De gerechten zijn met liefde zelf gemaakt. De aankleding is misschien wat oudbollig, maar dat past juist helemaal bij de Balkan. Een echte aanrader.

67. P.j soers

Zeker voor herhaling vatbaar. Lekker eten en goed en vriendelijk service

68. Zaterdag 22 oktober weer wezen eten met 4 volwassenen, 1x een 2 persoon menu en 2 losse menu's. Alles smaakt heerlijk, je komt er niks te kort, goede en zeer vriendelijke bediening en zeer gastvrij ontvangen. Ook de prijzen van de maaltijd vallen mee, dat maakt het uit eten nog eens leuk. De sfeer is warm en gezellig en je mag zelf je plekje uitkiezen bij binnenkomst. We gaan er zeker weer terug. Ook het online reserveren was een succes via eet.nu.

69. Geweldig! Lekker gegeten met een heerlijk huiswijntje erbij. Zelf gebakken brood: 10+. Leuke attente bediening en erg leerzaam. We zijn veel te weten gekomen over het voormalige Joegoslavië. Jammer dat het niet drukker was. Maar wij komen zeker terug!

70. Gewoon super lekker gegeten, was niks mis mee. Alles was gewoon goed.

71. Wim Heuschebn

Gisteren heerlijk gegeten, als voorgerecht een verrukkelijke goulash soep en kaas soufflé, als hoofdgerecht heerlijk mals gegrild vlees. Daarbij een lekkere rode tafelwijn. Mooie en gezellig inrichting, helaas door te weinig gasten wat minder sfeer. Onbegrijpelijk dat met deze hoge beoordeling van mij en andere recensies niet meer gasten komen dineren.

72. Wilma Verheij

Gisteren voor het eerst in dit restaurant geweest ondanks dat we al meer dan 20 jaar in Wijchen wonen. Misschien komt dat doordat de buitenkant klein is en je dus niet verwacht dat er zo'n heerlijk, mooi restaurant achter verscholen gaat. Ik zou willen dat ik eerder gegaan was. Het eten is echt heerlijk! De mensen super aardig en gastvrij. En dan is het ook nog eens een hele goede prijs. Een echte aanrader. Wij gaan zeker terug.

73. Waarom dit restaurant in de categorie snackbar staat weet ik niet, maar het is toch echt een restaurant en ook nog eens bovengemiddeld goed ook. Goede bediening en gastheer/kok. Inrichting is niet supermodern maar dat past ook niet bij een eerlijk Balkan restaurant. Eten is authentiek, vers, smaakvol en eerlijk. Huiswijn en koffie zijn ook prima en de prijs/kwaliteitsverhouding ook. Bij mooier weer is het op het terras met wijnranken, onder grote dubbele beuk en met grote parasols goed toeven, als het wat afkoelt liggen er altijd schone fleecedekens om even om te slaan, er is ook op het terras muziek en je waant je echt even op de Balkan - het eten helpt daar ook aan mee. Niet alleen de vlees en visgerechten smaken heel erg goed, de salades, soepen en desserts doen er niets voor onder.

74. Bart

75. Sinds 15 jaar komen we regelmatig eten bij Sarajevo, het eten is goed, betaalbaar, verder krijgen we altijd het gevoel om even in ons geliefde Kroatië te zijn. Echt een aanrader, ook een geschikte locatie voor een feest.

76. Fam. Herms

Heerlijk gegeten, zeer nette en vriendelijke bediening, fijn zittende stoelen en het restaurant zelf heeft een leuke, vrij moderne uitstraling. Kortom, wij komen vaker!

77. M.Leijtens

Bij toeval hier op zondagavond terechtgekomen. Helaas waren wij de enigen, wat weliswaar zeer rustig was, maar niet sfeerverhogend. Het bestelde aperitief, een glas witte wijn, was een klein flesje witte wijn uit Macedonië die prima smaakte. Wij bestelden alleen een hoofdgerecht en kregen even later ongevraagd een mandje vers stokbrood met kruidenboter, wat wij zeer op prijs stelden. Het eten - een grill gerecht begeleid met een warme en een koude saus, salade en frites - was lekker en ruim voldoende, kortom een goede prijs kwaliteit verhouding. In combinatie met de vlotte en vriendelijke bediening is dit restaurant wat ons betreft een aanrader en als wij in de buurt zijn komen we zeker terug.

78. connie peters

Je kunt er rustig eten en af en toe met schitterende live muziek. Het eten is heerlijk, de bediening fantastisch. Het ziet er misschien wat oud uit maar geeft zo ook een eigen sfeer. Wij komen er al een aantal jaren met heel veel plezier, jammer dat ze 1 dag in de week dicht zijn.
    Je moet soms wat langer wachten op je eten maar het resultaat is er dan ook naar. Ze zijn ook allemaal even vriendelijk en heel belangrijk, je bent er echt welkom. Kortom lekker eten voor weinig geld en verzekerd van een gezellige avond.

79. jos en stieneke

Wij komen regelmatig bij Sarajevo.

De eigenaar, en de kok en het personeel zijn zeer vriendelijk.

Het eten is heerlijk, het gaat allemaal heel rustig want tenslotte je ga je niet alleen uit eten maar je bent ook een avond uit.

80. Mijn favorite voorgerecht besteld, wat al een jaar niet meer op de kaart staat. Toch gekregen. Hebben er uitstekend gegeten, je krijgt veel, voor de lage prijs. Het is mijn favorite restaurant als ik geen zin heb om te koken, en snel iets wil eten. We zijn al jaren vaste klant. Ook diverse vrienden welke we wel eens meenamen, zijn ook vaste klanten geworden.

Het is wat oud bollig, maar het ontvangst is prima. Een echte aanrader. Je kunt er relatief goedkoop eten.l.

81. Gisteren voor het eerst geweest in het restaurant.

Bij binnenkomst alleraardigst ontvangen door de chef, je jas werd netjes in ontvangst genomen.

Het eten was niet echt lekker, weinig smaakvol en te weinig voor de prijs.

Om de 10 min kwam de ober langs met dezelfde vraag; hoe het smaakte. Toen we zeiden dat het niet zo lekker was haalde hij zijn schouders op en vertrok weer.

25 minuten nadat we de rekening vroegen eindelijk de rekening gekregen.

We hebben het geld maar neer gelegd op het schoteltje, want er kwam niemand meer die verder wou afrekenen.

Nee, we komen hier zeker niet terug, weer een ervaring rijker.

1,9
  82. Aardig eten en bediening. Sfeer is wel erg oudbollig. Interieur mag wel vernieuwd worden. Prijs/ kwaliteit is prima.

Vorige pagina