Restaurant Difference in Wijchen

1356251985 88
1382086631 91
1420838600 85
1453131908 86

1. Wij hebben voor de 2e keer gegeten bij Difference en beide keren tot volle tevredenheid. Wij kwamen voor de AH aktie. Het menu was prima. De bediening erg goed en het eten perfect. Dew biefstuk was botermals. De prijs van de wijn was wat aan de hoge kant

2. Wij hebben voor de 1e keer hier gegeten. Het is een gezellig restaurant. De bediening is erg vriendelijk en het eten goed.

3. Chris 289 punten

Restaurant uitgezocht door mijn 15-jarige dochter, gereserveerd op een vrijdagavond met een gezelschap van 4. Hartelijk ontvangst bij binnenkomst en een prima tafel met uitzicht op de winkelstraat. De bestelde gerechten smaakten op zich prima, maar de presentatie was erg summier. Een stoofpotje geserveerd met een leeg bord op een rösti-schijfje na is niet echt uitnodigend. Maar de bestelde entrecote was precies goed qua garing, kom daar nog maar eens om in restaurants en smaakte prima.

De inrichting van het restaurant is niet heel bijzonder, opvallend is de enorme spiegelwand die de zaak groter moet doen lijken, maar wij vonden het eerder storend. Verder is het restaurant lastig toegankelijk voor rolstoelgebruikers door trappen en afstapjes.

De service was zeer goed, gastvrij en vriendelijk, met een leuk extraatje voor de jarige en lekker veel zoetigheden bij de koffie. Toch heb ik nog één opmerking, voor mij was dit een domper op de feestvreugde, maar dat komt vooral omdat ik vrij gevoelig ben voor geuren... de gastheer was vergeten deodorant te gebruiken en dat was voor mij best vervelend. Op het einde van de avond ben ik letterlijk naar buiten gevlucht voor verse lucht. Ik hoop dat dit een mishap was want we hebben verder een prima avond uit gehad.

4. Difference is een klein, knus restaurant in Wijchen met een goede prijs kwaliteit verhouding. De gastheer heeft onze avond helemaal gemaakt, zelfs zonder te vragen heeft hij voor een verrassing gezorgd voor de 84 jarige, helemaal top👍👍

5. Personeel gezellig en kindvriendelijk.

6. Ton van Dillen

Helemaal terecht dat Difference genomineerd is als beste restaurant. Wij hebben er zojuist met ons drieën gegeten en het was weer puik. Zelf kook ik niet onverdienstelijk maar wat Henny & Elleke voorschotelen... alsof er een paar engeltjes van de Antonius Abt over je tong dingesen. Graag tot de volgende keer.

7. Wij gaan er graag eten, lekker vrij en alle tijd. Wat wil je nog meer met een goede bediening, goede kok, en een lekker goed glas bier en wijn. Wij waren met 8 personen en allemaal naar de zin.

8. Het eten is best lekker, maar de bediening is dramatisch. Ze bedoelen het allemaal goed waarschijnlijk, maar naar ons idee is met name de eigenaar volledig ongeschikt voor de horeca. Het personeel straalt absoluut geen hartelijkheid, spontaniteit en gastvrijheid uit. Voor een plezierig avondje uit moet je hier niet zijn.

9. Edwin en Jolanda

Op dinsdagavond lekker gegeten bij dit restaurant. Van tevoren gereserveerd en vriendelijk welkom geheten. We zijn zelf op de plek naast de bar gaan zitten (tafeltje voor twee) maar dat zullen we in de toekomst waarschijnlijk anders doen. Toch iets te dicht bij de bar, maar dat was onze eigen schuld. Qua voor- en hoofdgerechten voldoende keus en voldoende gevarieerd. Zeer smakelijk allemaal. Qua nagerecht vonden we de keus wat minder en hebben we ons diner afgesloten met koffie en thee.

10. Hoefsetuin

We hebben zaterdagavond lekker gegeten en bediening was ook goed. Groeten, groep van zes.

11. Ben deze week met een paar zakenrelaties gaan eten in dit restaurant.
    Niet allen ik, maar ook mijn buitenlandse gasten vonden het eten verrukkelijk.
    Goede service en vriendelijke bediening.
    Prijs kwaliteit is dik in orde.

12. Christian

Lekker gegeten, goede kwaliteit.
    Enigste minpuntje is de herrie. Gezien de kleine ruimte zouden wat gordijnen goed zijn voor het geluids niveau. Voor de rest een aanrader.

13. Geweldig gegeten, zeer gezellig en fijne ontvangst.
    Als gast heb je het gevoel dat je bijzonder welkom bent.
    Niet overdreven maar gewoon meer dan voldoende aandacht.
    Komen heel snel terug.

14. sanne arts

Gisteren erg lekker gegeten. Van binnen ziet het er echter niet uit, groen interieur en een spiegelwand. Aardig personeel.

15. Afgelopen week gegeten bij dit restaurant. Mooie kaart, veel keuze en een leuk seizoenmenu voor een betaalbare prijs. Zeker een aanrader.
    De bediening was erg vriendelijk.
    De eigenaresse staat zelf in de keuken en dat is zeker te proeven aan het eten!

Heerlijk restaurant!

16. sjaak en miek

Afgelopen vrijdag gegeten wordt direct geholpen door de vriendelijkheid van de man des huizes door de jas aan te nemen, tafel op leuke plaats drankje en hapje van het huis er bij plus menu kaart met lekkere dingen, het voorgerecht was vlot bediend zeker niet overhaast en zag er goed en lekker er uit. Het hoofd gerecht was ook zeer naar tevredenheid net zoals het toetje, toen we klaar waren mochten we net zo lang zitten als we wilden, er werd niet gejaagd dat we moesten vertrekken. Al met al zeer geslaagd en de moeite waard om terug te gaan.

Echt een aanrader voor iedereen. Succes ermee.

17. Het eten was prima, en bediening vriendelijk.

18. Voortreffelijk gegeten! Supervriendelijke bediening! Verrassingsmenu was echt subliem! Toppie!

19. 11/02/2011; gegeten met kennissen.

Ontvangst bediening en vooral de kok, in een woord geweldig. Daar ga ik echt met plezier eten.

Wij zeggen, ga zo door.

20. Hier onlangs wezen eten samen met mijn vriendin. Bij binnenkomst viel meteen de spuuglelijke inrichting op, inclusief een (net geplaatste?) spiegelwand. Het leek een heel goedkope jaren 80 film. De bediening was zeer vriendelijk en kundig. Het eten was weinig bijzonder, goed te eten, maar niet echt een smaakbeleving...... Al met al voor ons geen reden om terug te gaan.

21. Dhr. Datema

22. Ik werd daar gastvrij ontvangen. Het eten is daar perfect. Ze stoppen er veel energie in om het eten er lekker te maken. Ik luste geen olijven. Maar ze hebben het op een manier bereid dat ik ze wel lekker vond. Verder moet ik wel zeggen dat ik verwend wordt. Maar Elly kan goed koken. En Henny is altijd wel in een dolletje maken. Voor de rest kun je er goed eten. Ook kun je daar je eigen waardebon keuze maken. Het bedrag die je wilt geven wordt dan opgeschreven. En kan kun je die cadeau doen aan je familie, vriend(in).

23. jack

24. nel 12 punten

Het klopte daar niet helemaal. We vroegen om asperges en die hadden ze niet terwijl het wel op hun menukaart staat.

Heel raar toch.

Dus we moesten even overschakelen op een ander gerecht.

Het was verder super.

25. Jeroen 36 punten

Dit is een van mijn favoriete restaurants. Ik kan niks opnoemen wat niet goed is. Geweldige kaart, schoon, sfeervol, vriendelijke bediening en prijs/kwaliteit is zeer goed! De eigenaresse staat zelf in de keuken, dat proef je en zie je in alles terug. Echt een toptent!

26. Jeroen

27. Het eten was weer perfect in orde.

Zoals altijd was de bediening goed en verzorgd.

Verrassingsmenu is een aanrader en zeker het geld waard.

Het natafelen is ook geen probleem, dit wordt door mij zeer zeker op prijs gesteld.

Tot de volgende keer.

28. Heb er erg lekker gegeten, personeel ook vriendelijk.

29. Ben daar zaterdag wezen eten met een gezelschap.

Een woord geweldig.

Eten zo lekker en warm, goed verzorgd, leuke bediening.

Kom zeker terug.

30. Ik ben al vanaf het begin (juli 1997) een vaste bezoeker van deze horeca onderneming. Het feit dat ik er nog steeds kom behoeft geen betoog. Zowel in de zomer, op het terras, als tijdens slechtere weersomstandigheden, binnen, is het daar goed vertoeven. Het eten is voortreffelijk en wordt vriendelijk en vakkundig geserveerd. Aandacht is prima en er is meestal wel tijd voor een praatje. Je kunt er ook terecht aan de bar, voor een drankje en een gezellige babbel met Henny. Je voelt je dan als bij Cheers (where everybody knows your name). Vele uren heb ik er al doorgebracht en er zal nog menig uur volgen. Ga zo door! Willem.

31. Paul Rouw

Een restaurant in huiskamersfeer waar je je gelijk thuis voelt.

Een keuken waar niet genoeg van kunt krijgen, kortom een restaurant waar je elke dag zou willen eten.

32. Super!

33. Een goed restaurant waar je heerlijk kunt genieten van de creatieve kookkunsten van de eigenares. Altijd vriendelijk personeel. Ook aan de kinderen wordt altijd gedacht.

34. Een prima restaurant, waar je heerlijk relaxed kunt eten. Altijd is er plaats voor een extraatje, zeer vriendelijke bediening!

35. Derks H.

Het eten was voortreffelijk. De bediening gericht op de gasten. De wijn super. Voorgerecht was verrassend vooral het pannetje soep. Hoofdgerecht met hart en ziel bereid. Nagerecht heerlijk. Koffie met snoepjes super.

Bedankt, het was allemaal voortreffelijk

36. Eten erg lekker en mooi opgediend. Aandacht voor details, zoals wijn in een kannetje, stokbrood, spoom en wat lekkers bij de koffie extra. Attente bediening.

37. Eten was zeer goed verzorgd. Verse ingrediënten. Erg smaakvol allemaal. (voorgerecht niet helemaal mijn ding. Dressing ietwat te zuur. Maar dat is persoonlijk. Maar dressing gaf volgens mij wel gelijk aan dat ook dressings, sausen etc. zelf bereid worden.) Heel leuke, onverwachtse tussengang. Erg nette en vriendelijke bediening. Prima restaurant om zo 's met tweeën te eten.

38. Goed gegeten met goede bediening en lekker eten. Prijs kwaliteit verhouding was ook prima.

39. André en Truus

Knus en gezellig en heerlijk eten, niet te duur en goede kwaliteit.

40. Schone zaak, Heerlijk eten! Goede prijs/kwaliteit verhouding. En een zeer aantrekkelijke Gastheer. Dit geeft difference een extra ster

41. goed en heel gewoon en de prijs is zeker niet teveel
    gezellig restaurantje

42. willem en ron

we hebbe samen gewldig gegeten met veel plezier en liefde zijn we bedient en zkr niet te duur

43. lekker echt hollands geen poespas gewoon goed!