Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wijchen verdeeld zijn.

1. Walter, Marjolijn, Pol en Anja

Door alle negatieve recensies gingen we er wat gereserveerd met onze Grouponbon naar toe. Viel dat even mee!! Vriendelijke bediening, alles lekker, alles warm (behalve de griekse salade en het ijs na). Ze kwam al vragen naar onze volgende bestelling vóór de vorige goed en wel op was. Korte wachttijden. Kortom: alles goed en met de grouponkorting een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

2. Janny godefrooij-joosten

Heerlijk gegeten, zeker dat ik terug kom. Erg gezellige avond gehad.

3. gerard

4. Vandaag sinds een heel lange tijd weer eens gegeten bij het Wapen van Wijchen. Een andere kaart, moderne opzet in de opmaak. Gezelliger en vriendelijke service. De kipsalade was echt lekker. Er was voldoende van elk ingrediënt die op de kaart stond aangegeven. Ook de avocado was rijkelijk aanwezig! De yoghurtdressing had geen kunstmatige smaak. Gewoon een heerlijke frisse dressing en kwalitatief stukken malse geroosterde kip met warme bacon. Heerlijk...chapeau. En nu maar hopen dat het de volgende keer net zo lekker klaargemaakt wordt. Oh ja, de frietjes waren ook knapperig lekker. De groenten werd puur geserveerd. De keus om hier vandaag te gaan eten is gelukkig geslaagd!

Familie uit Nijmegen

5. Ik ga er regelmatig eten want het is gewoon het perfecte restaurant waar je lekker en goed kunt eten voor een redelijke betaalbare prijs. De sfeer is er buitengewoon goed. Personeel is uitermate vriendelijk. En de wijnen zijn er op en top. Dus de perfecte gelegenheid in wijchen om gezellig en lekker te eten.

6. Heerlijk gegeten. Goeie service, niet heel sfeervol maar het is eigenlijk een afhaalrestaurant dus dat verklaart een boel. Wij mochten er toch eten. Goede kwaliteit, en zeker een dikke aanrader!!

7. Anke

8. Afgelopen zaterdag zijn we met 4 personen erg verrast. Na lange tijd was het eten weer meer dan verrukkelijk bij het wapen. Erg gastvrij. Er zijn nog kleine aandachtspuntjes maar ja je zit ook niet in een sterren restaurant.
    Houd dit vol.

9. Internationaal Wijchen

peter janssen

Lieve gasten, vrienden familie en kennissen,

Na ruim 6 jaar hart en ziel, lief en leed en 200% inzet in ons restaurant "Juffrouw Tok" te hebben gestoken, doet het ons pijn om u mede te delen dat Juffrouw Tok Wijchen per 7 okt 2013 er niet meer is.
    Tijdens deze 6 jaar hebben wij een geweldige tijd mogen beleven, vanzelfsprekend ook gekenmerkt door ups en downs. Wij hebben gevochten voor wat we waard zijn, vele bergen overwonnen, maar door externe factoren moeten wij ons toch gewonnen geven. Let wel; gewonnen geven is voor ons niet verslagen zijn. Deze klap, hoe veel pijn dit ons ook doet, zullen wij samen met ons gezin te boven komen en onze passie hervinden.
    De hartverwarmende contacten die wij opgedaan hebben zullen we koesteren. Het restaurant mag dan ophouden te bestaan, de fantastische momenten die wij met jullie hebben mogen meemaken zullen wij voor altijd met ons mee dragen.
    Met een traan in de ogen, een baksteen in de maag, maar toch met een kleine glimlach in ons hart willen wij iedereen die er voor ons is geweest de afgelopen 6 jaar van harte bedanken!
    Tot ziens,
    Peter, Anouschka en het team.

10. Marie-José van Drunen

Leuke warme sfeer en ambiance. Eten was goed, niets bijzonders wel warm en goed op smaak. Wel kregen we weinig frietjes voor twee personen maar achteraf was het genoeg. Helaas liet de bediening erg te wensen over. Ze had vooral aandacht voor haar collega en kwam op ons onvriendelijk en 'gemaakt' over. We hebben meerdere malen moeten vragen om aandacht en ze snauwde ons een beetje af toen we vroeg of we iets mochten bestellen. Een teleurstelling! Erg jammer want de locatie, het eten en de wijn waren prima!

6,7
  11. Een grote grap. Vaker bij Sebil gehaald, vroeger redelijk goed maar laatste 4 keer vreselijk slechte ervaringen. Na dik een jaar toch maar weer eens proberen, en na 1,5 uur (!!!) gewacht te hebben op de pizza bleek dat hij echt ijskoud was. Teruggebeld; en verteld dat ik later maar terug moest bellen omdat ze het druk hadden? Belachelijk! Ik kom er nooit meer.

1,8
  12. Internationaal Wijchen

marley

13. Lunchroom Wijchen

Voor een gezellige lunch, leuk personeel en heerlijk eten en verse sapjes echt een aanrader.Kom er zelf zeker 1x per maand.

14. Lunchroom Wijchen

marley

15. Kevin kersten

Als ik de service en de kwaliteit een 11 kon geven dan had ik dat gedaan. En die vriendelijkheid is zeer goed. Met andere woorden een top tent!

16. Zeer leuke tent. Vriendelijk personeel en geweldig eten!

17. Geweldige tent, het eten is super en voor al de dingen die uit eigen keuken komen..
    Tot snel weer

18. Internationaal Wijchen

Wij gaan sinds enkele jaren regelmatig dineren bij Fien. Zonder twijfel het beste restaurant van Wijchen.Enigste minpuntje is dat de tafeltjes binnen wat dicht op elkaar staan. Eten en service zijn fantastisch!

19. Lunchroom Wijchen

Ik kom hier regelmatig. Het eten is heerlijk en de service is prima. Sandwiches zijn niet goedkoop maar je krijgt wel waar voor je geld. Leuke lunchroom!

20. Internationaal Wijchen

Anke

21. Internationaal Wijchen

Anke

22. Wij houden heel erg van tapas. Dit restaurant hoort bij onze favorieten. Alleen vinden we het aan de dure kant..

23. Anke

24. Voor en hoofdgerecht waren echt slecht! Hoofdgerecht was gewoon koud. Het restaurant zelf is heel gezellig om te zitten. Maar wij komen er helaas niet meer terug.

2,8
  25. silvia de bruijn-roos

Het is gezellig daar, altijd wel een praatje. Eten is ook goed, vooral de stoofvlees is mijn favoriet, is echt een aanrader. Aan de kids is ook gedacht met een speelhoek. Super, wij komen snel weer.

26. jescica de jonge

Heerlijk en gezellig eten. Super goed personeel en altijd vriendelijk, voelt echt als thuis komen. Prijs is prima en porties zijn ruim voldoende!

27. Goede kwaliteit van producten. Word met liefde bereid. Elke klant word met dezelfde liefde geholpen. En zeker niet onbelangrijk... kwaliteit is constant. Ga door Carola. Kom zeker vaker als ik in de buurt ben.

28. Nadat we hier per ongeluk met 8 personen terechtkwamen hebben we hier heerlijk gegeten. Van tevoren hadden we allemaal iets van "tapas, ik weet het niet hoor", maar het is leuk om van alles te kunnen proberen. Er was goede uitleg en we besloten om allemaal het tapas menu te nemen van 4 gangen. Toen dit teveel bleek te zijn hebben we de derde gang laten halveren en dat ging ook nog eens van de prijs af! Helemaal top. Na een opmerking van ons dat er een schaaltje langkauwvlees tussen zat is dit direct terug naar de keuken gegaan om na te laten kijken. Het bleek dat het vlees helaas verkeerd was gesneden. We kregen direct een nieuwe portie, deze kon je gewoon naar binnen zuigen. Superlekker!
    Bediening was super aardig en attent. Aan het einde hadden we allemaal iets van "dit doen we zeker nog eens". Zo goed is het ons bevallen.

29. Service was goed vandaag maar kwaliteit eten liet te wensen over. Tafels staan echt veel te dicht bij elkaar.

30. Met een grouponbon wezen eten, ben daar eerder gaan eten zonder bon en toen werden we veel vriendelijker behandeld. Klanten zonder grouponbon werden sneller geholpen en kregen sneller hun eten. Bij het eten zat geen saus en daardoor was alles erg droog. Bediening onvriendelijk en ze stond in haar eentje terwijl het daar te druk voor was. Alleen gaan eten dus als je de volle prijs wilt betalen.

5,3