Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wijchen verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten. Goed prijs-kwaliteit verhouding. Personeel attent en speelt goed in op het feit dat wij kinderen bij ons hadden. Komen hier zeker nog een keer terug. Een aanrader.

2. F. van de Logt

Sinds 2,5 week is er een nieuwe eigenaar. We zijn er wezen eten en het was voortreffelijk. Eten is gewoonweg grandioos (kok is een Griek) en de gastvrijheid is prima. Je zult het zelf een keer moeten proberen om het te ervaren. De nieuwe naam is overigens Neos Athene.

3. We hebben hier twee keer lekker gegeten. Je krijgt waar voor je geld. Je moet hier alleen wel ruim van te voren reserveren.

4. We hebben twee keer op het terras gezeten en hebben twee keer erg lang moeten wachten tot er bediening bij kwam. Terwijl het terras niet vol was. De eerste keer hebben we 's middags een broodje gegeten. Dit was goed, na lang wachten. Afgelopen vrijdag zijn we 's avonds wezen eten op het terras. Hier had ik asperges en zalm besteld en mijn vriendin Kipsate van de gril met pittige pindasaus. De kipsate was niet gaar en smaakte raar, mijn vriendin is zwanger en vond dit niet kunnen. Bij mijn gerecht waren de asperge's niet helemaal gaar. Eerst is bij mijn vriendin de kipsate nog een keer opgewarmd, toen bleek dat het nog niet goed was. Daarna kreeg ze een schnitzel. Deze was gefrituurd, taai en smaakte ook vreemd. We waren er helemaal klaar mee. We hebben het nog opgegeten maar niet van harte. Daarna hebben we maar ergens anders een ijsje gegeten. Kortom de kok laat wat steken vallen en de bediening mag wat attenter zijn wanneer er mensen op het terras gaan zitten. We hebben van meer mensen gehoord dat de bediening erg lang op zich laat wachten.

3,2
  5. Heerlijk gegeten in dit vernieuwde restaurant. Het menu is niet super uitgebreid, maar is toch verassend gevarieerd, voor elk wat wils dus. En een prima prijs/kwaliteit verhouding! Wij vonden de multimedia show niet veel toevoegen aan onze eet-ervaring en soms een beetje storend. Maar dat is uiteraard een kwestie van smaak, de sfeer wordt er zeker (zoals het restaurant zelf al aangeeft in haar eigen beschrijving) flink door bepaald.

Al met al, zeker naar toe gaan om het zelf te ervaren :-)

6. Zojuist besteld via thuisbezorgd.nl na een uur wachten eindelijk het eten binnen. En bah, de spareribs waren doordrenkt in curry. De rest was veel te droog of enorm vet!

2,5
  7. De pizza's zijn heerlijk, maar het personeel mag een opfriscursus volgen voor klantvriendelijkheid! Rommelige werksfeer...

8. Teunissen

Was erg gezellig. Het eten was erg lekker. Vriendelijke bediening. Top

9. jame

Voor het eerst een pizza besteld. Slechte ervaring. De tomatensaus en room waren klonterig. Het vlees had een vieze bijsmaak.

1,6
  10. Goed, tevreden. Grote verrassing: het is geen juffrouw tok meer en hoeft de naam van een andere niet te gebruiken om gasten te lokken, het is goed zo.

11. Pannenkoekenhuis Wijchen

Dirk

12. Internationaal Wijchen

elke smullen

We zijn er heen gegaan omdat we het veel hoorde dat het vooral goed was en kindvriendelijk was. Het was een zeer geslaagd avondje weg, alleen kon de bediening soms nog wel wat beter. De sfeer was er wel zeer goed en het eten was echt heerlijk.

13. Lunchroom Wijchen
  14. Lunchroom Wijchen

nathalie

Heerlijke high tea met mijn vriendin voor mijn verjaardag! Was heerlijk kan niks anders zeggen.

15. Kuijpers

Vandaag, 14 maart 2015 pizza gegeten. Het was de eerste keer dat we hier geweest zijn en gelijk de laatste keer. Pizza was niet gaar. Was heel slap. Er ging van alles mis. Sfeer was ook niet optimaal.

16. Overheerlijk gegeten van 'het onbeperkte tapas'-arrangement. De bediening is zeer vriendelijk en de sfeer is lekker ontspannen. En aanrader voor als je gezellig wilt bijkletsen en heerlijk wilt eten.

17. Vandaag een pizza Zuid (specialiteit van het huis) besteld en een kipfilet schotel. Kipfilet schotel was prima, smaakte goed. Toen we de doos van de pizza open deden schrokken we hoe weinig producten erop zaten en dat het meer bodem was dan wat anders, weinig doner, weinig shoarma en net 4 stukjes kip. Dit kan echt niet jongens, mensen betalen veel geld voor een goede pizza maar na deze pizza is je honger niet gestild. Erg jammer, volgende keer toch maar weer naar de patatterie!!

2,8
  18. Lunchroom Wijchen

Raymond en Aletta Wels

Prettige pauze stop voor ons beiden wanneer we met onze kleinzoon bijna elke maandag aan het wandelen zijn. Lekkere koffie met iets zoets of hartigs. Heerlijk. Energie getankt om verder te gaan.

19. Op Valentijnsdag werd in het restaurant alleen carnavals muziek gedraaid. Voor ons een goede reden om binnen de 20 minuten weer buiten te staan.

20. Marsha van Aanholt

Ondanks mijn allergieën kon ik hier komen eten, er werd een speciaal menu samengesteld. Helemaal top.

21. Lunchroom Wijchen

Heerlijk gelunched hier vandaag. Het is altijd moeilijk om te kiezen wat je wilt omdat alles gewoon lekker is hier. Vriendelijk personeel, goede service, super gezellige sfeer. en je krijgt een veel en lekker eten voor je geld. Echt de moeite waard.

22. An van der Wal

Onze eerste keer tapas eten in deze vorm. Fantastisch vonden wij het. Een super concept!! De bediening was super, gewoon gezellig en lekker los, het eten was top, helemaal voor de prijs die je betaald.

En waar menig zaak nog van kan leren, de toiletten zijn super netjes, iets dat wij vrouwen toch wel heel belangrijk vinden.

Wat ons verbaasde was dat op woensdagavond alle tafeltjes bezet waren, dus de verwachtingen waren hoog, maar zijn ook dubbel en dwars waargemaakt!

Wij komen zeker terug!

23. Lunchroom Wijchen

Op zondagmorgen hier wezen ontbijten met een kadobon. De week ervoor hadden we dat ook geprobeerd, maar toen was het vol en zijn we uitgeweken naar een concurrent. Misschien kwam het omdat we daar zo verwend waren, maar het ontbijt bij Prikkers is het best te omschrijven als "gewoon". Wat je ook zou eten als je thuis was gebleven. Smakelijk, maar fantasieloos.

5,9
  24. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Lekkere tapas die niet al te groot zijn. De bediening was vriendelijk en er werd ook vlot geserveerd.

25. Al een aantal keren gegeten hier. Het is er lekker rustig en het eten is heerlijk. Wellicht dat mensen het een standaard menukaart vinden maar de gerechten die men biedt zijn echt perfect bereid!

26. Gisteravond erg goed gegeten. De porties (vooral de tortillachips met kaas en chilli) zijn na onze mening te groot. Wij hebben liever wat kleinere porties zodat je wat meer dingen kunt proberen. De bediening was erg vriendelijk.

27. Na dingen gehoord te hebben over pizzeria Zuid en trekfilmpjes filmpjes gezien te hebben ben ik er zelf maar eens naar toe gegaan. Eenmaal daar besteld te hebben, wat een zooitje! Nooit meer! Dat zo een zaak zijn deuren nog mag openen. Uit wanhoop is het misschien nog te doen, maar voor mij nooit meer.

28. Kleine eetwaren Wijchen

Altijd goed... netjes op tijd bij telefonische bestelling, één van de weinigen waar je open de keuken kan inkijken, iets voor de smaak politie... voor een DUIM stikker op de deur.
    Toppie.

29. Chinees-Indisch Wijchen

Fam. van de Ven

Erg lekker en beslist niet vet. Het personeel is heel erg vriendelijk en de bediening netjes. Wanneer je afhaalt moet je wel van te voren bellen anders moet je erg lang wachten aangezien het altijd druk is. De drukte zegt iets over de kwaliteit. Reserveren voor een tafeltje is ook aan te raden. Mensen die het niet te eten vinden snap ik niet. We zijn wel eens ergens anders geweest maar Asia blijft gewoon de beste kwaliteit houden. Dit is gewoon de beste chinees in de regio.

30. Gingen er puur alleen heen omdat het dichtbij is, doen we niet meer!! Bamischijf was van binnen nog koud. Friet smaakte voor geen meter en was lauw. Er zaten zelfs ongebakken frietjes tussen!? Ze geven dan wel veel friet, maar heb liever wat minder voor een goede kwaliteit.. Daarnaast is het personeel best vriendelijk, maar vooral naar eigen collega's toe. Eet smakelijk of tot ziens kon er niet vanaf..

1,6