Gratis voor de deur.

1526198559 61
1609204167 72
1692209775 72

1. van der Voort

Wij hebben afgelopen vrijdag met een groep van 10 personen bij het Verlangen gegeten. Omdat wij met een grote groep waren hadden we een verrassingsmenu. Één van mijn collega’s heeft een glutenintollerantie, hier is netjes rekening mee gehouden.
    De bediening bestaat vooral uit jonge meisjes, je kunt dan merken dat ze een grotere groep lastig vinden. Maar we hebben heerlijk gegeten en een erg gezellige avond gehad. Wat ons betreft een aanrader!

2. Afgelopen zaterdag heerlijk de vakantie afgesloten bij restaurant Het Verlangen. De gerechtjes zagen er prachtig uit en waren heerlijk. Er hing een goede sfeer en de bediening was erg vriendelijk!

3. Super gegeten, erg leuke sfeer en vriendelijke bediening.

4. Met kerstavond wezen eten met 12 man. Speciaal menu voor kerst gemaakt wat op zich leuk is. Het eten was eerlijk gezegd minder. Veel gerechtjes dreven in de saus en vaak droog en of rauw. Om alle gerechtjes afzonderlijk te benoemen is wat overdreven. De opmaak van de borden was matig. Gehaktballetjes droog, kip droog. Varkenshaas was erg lekker. De bediening valt niks over te zeggen dan alleen maar lof. Erg vriendelijk en ondanks de drukte zat er een prima tempo in. Wel een leuke avond gehad ondanks dat naar onze mening de prijs kwaliteit verhouding beter kon. Volgende keer beter.

4,3
  5. Ik kom hier nooit meer. Er kan altijd iets verkeerd gaan maar bij ons ging alles verkeerd. Mensen naast onder kwamen later binnen maar kregen wel eerder het drinken en brood. Oké kan gebeuren vervolgens hebben wij In 2 uur tijd 1 ronde gehad. Drankjes besteld die we nooit gehad hebben. Echt schandalig misschien toch is ander personeel aan nemen..?!

6. Annemieke

Met collega's gaan eten, brood is vers en lekker, bediening is vriendelijk.
    Temperatuur was onder de airco te koud en verder ervan af te warm, deur mocht niet open.
    Ik vond het eten niet lekker, op veel dingen wordt oude kaas gesmolten, overheersend en zout. De 'gebakken' rijst was zo zout en het was enorm zout en een soort smurrie. Lamscurry, kikkererwten salade, de smaken waren er niet, koriander niet gezien, vlees was veel en taai. De kabeljauw van de Portugese kaart was vooral met heel veel saus. Crème brule was ok.
    Ik zou vooral minder op de kaart zetten en betere producten gebruiken, ook smaken beter afstemmen.

Wijn zou ik persoonlijk in een wijnglas serveren.

Ik zou het restaurant niet aanbevelen

2,8
  7. Alwies

Bediening was uiterst vriendelijk. Eten matig. Grote porties van matige kwaliteit. Twee keer geweest. Voor de eerste en laatste keer. Tip: tapas betekend kleine hapjes. Volgende keer weer naar de concurrent in Nijmegen.

8. Wij zijn echte tapas liefhebbers, maar we zullen hier niet snel naar terug gaan. Zeer vriendelijk personeel, gezellige sfeer, maar het eten was niet bijzonder. Droge spare-Ribs, overal dezelfde saus, geen bijzondere kaart, helaas....

9. Het eten was niet erg bijzonder, de tafels plakten en waren niet schoon, de tafeltjes staan erg dicht op elkaar, de bestelde espresso koffie was slap en zeker niet wat het hoorde te zijn.

10. Met het gezin op zaterdagavond hier gaan eten.
    Eten is zeer goed, alleen voor een tapas-restaurant wel erg grote porties...
    Je kunt dus niet zoveel proeven als je zou willen, omdat je door die grote porties snel vol zit....

11. CB 175 punten

Zaterdag 28 januari hier gegeten en ondanks dat de tapas heerlijk was vonden we het toch minder. Veel herrie,grotere groepen die vreselijk luidruchtig waren. Moesten de bestelling schreeuwen en ook de serveerster was niet te verstaan. Heel storend. Ook een stoel was doorgezakt en de tafel plakte. Wel eens beter en vooral iets rustiger meegemaakt.

12. J de kleijn

Erg veel lawaai doordat en grote groep zat te eten. De tafels plakte. En de vloer van de wc was lang niet schoon gemaakt die plakte nog erger dan een goede lijm soort.

13. Gisteravond heerlijk gegeten bij Het Verlangen. Bij dit tapas restaurant zijn de porties groter dan bij een gemiddeld tapas restaurant. Op zich niet erg, maar wel iets om rekening mee te houden. Het personeel is vriendelijk. En waarschijnlijk nog het belangrijkste: het eten is echt heerlijk! Wij komen zeker nog een keer terug.

14. Vies glaswerk en bestek. Tafels niet schoon. Grote porties en heel veel brood zodat je zo snel mogelijk vol zit.

2,8
  15. Serva arts

Eten was zeer goed, vriendelijk personeel, snelle bediening.

16. Lang wachten. Personeel komt arrogant op mij over.

6,5
  17. Super lekker gegeten, personeel is aardig en niet te opdringerig. Eten kwam snel achter elkaar en de sfeer is super leuk in het restaurant! Komen hier zeker vaker terug!!

18. Lang geleden al eens gegeten hier en gisteravond dus weer. Onbeperkt tapas, heerlijk! We kozen zelf, je kunt het ook door de kok laten doen maar dat deden we liever niet. Alles wat we gegeten hebben was goed. Service geweldig, de dames liepen met zijn tweeen maar dat ging hun prima af. Wij komen zeker nog eens terug!

19. Onderweg naar een festival in Nijmegen hier een tussenstop gemaakt. Dat bleek geen verkeerde keuze! Met zijn drieën heerlijk gedineerd. We zijn niet voor het onbeperkte menu gegaan want dit leek ons te veel. Alle gerechtjes waren heerlijk, geen enkele misser naar onze mening. We hadden ruim voldoende aan het 'beperkt' menu. Bediening netjes en vlot, ga zo door!

20. disveld Peter

Vanavond heerlijk gegeten. Goede, vriendelijke en vlotte bediening. Goede witte wijn en heerlijk tapbiertje. Dit alles voor een redelijke prijs. Bedankt en groet.

21. Teunissen

Was erg gezellig. Het eten was erg lekker. Vriendelijke bediening. Top

22. Overheerlijk gegeten van 'het onbeperkte tapas'-arrangement. De bediening is zeer vriendelijk en de sfeer is lekker ontspannen. En aanrader voor als je gezellig wilt bijkletsen en heerlijk wilt eten.

23. Marsha van Aanholt

Ondanks mijn allergieën kon ik hier komen eten, er werd een speciaal menu samengesteld. Helemaal top.

24. Gisteravond erg goed gegeten. De porties (vooral de tortillachips met kaas en chilli) zijn na onze mening te groot. Wij hebben liever wat kleinere porties zodat je wat meer dingen kunt proberen. De bediening was erg vriendelijk.

25. Nog nooit eerder geweest. Super gegeten, gerechtjes lekker op smaak en zagen er mooi uit. Leuke vlotte bediening echt een aanrader!

26. Er hangt een leuke sfeer. We hadden gekozen voor de onbeperkte tapas maar vonden de bediening behoorlijk traag. Het eten was redelijk maar niet bijzonder. Een van ons vond een haar in het eten en dit werd direct opgelost met excuses.

27. L&G 256 punten

Het tapasmenu genomen, de porties zijn ruim voldoende en smaakvol. Vriendelijke attente bediening. Sommige tafeltjes staan wel dicht bij elkaar zodat je het gesprek aan naast gelegen tafeltje wordt opgedrongen.

28. TJMV

29. Verbeterd sinds we hier een tijd geleden gegeten hebben. De service was nu wel goed en alles was schoon.

30. Janny godefrooij-joosten

Heerlijk gegeten, zeker dat ik terug kom. Erg gezellige avond gehad.

31. Wij houden heel erg van tapas. Dit restaurant hoort bij onze favorieten. Alleen vinden we het aan de dure kant..

32. Nadat we hier per ongeluk met 8 personen terechtkwamen hebben we hier heerlijk gegeten. Van tevoren hadden we allemaal iets van "tapas, ik weet het niet hoor", maar het is leuk om van alles te kunnen proberen. Er was goede uitleg en we besloten om allemaal het tapas menu te nemen van 4 gangen. Toen dit teveel bleek te zijn hebben we de derde gang laten halveren en dat ging ook nog eens van de prijs af! Helemaal top. Na een opmerking van ons dat er een schaaltje langkauwvlees tussen zat is dit direct terug naar de keuken gegaan om na te laten kijken. Het bleek dat het vlees helaas verkeerd was gesneden. We kregen direct een nieuwe portie, deze kon je gewoon naar binnen zuigen. Superlekker!
    Bediening was super aardig en attent. Aan het einde hadden we allemaal iets van "dit doen we zeker nog eens". Zo goed is het ons bevallen.

33. Afgelopen zaterdag weer eens wezen eten bij Het Verlangen, jammer om te zeggen maar het wordt er niet beter op. Het eten was matig/redelijk, eigenlijk niet echt bijzonder en dat was voorheen wel het geval. De bediening is leuk/aardig alleen moet je wel even wachten op je drankje en zeer zeker op de rekening als je daarom gevraagd hebt. Jammer, het was ooit een goed restaurant.

5,7
  34. Leuke tent met goed eten en vriendelijk personeel. Kunt er lekker eten voor een goede prijs!

35. Heerlijk gegeten met 2 vriendinnen! Wat een belevenis allemaal! echt een aanrader!! Kleine tip, let op lege glazen! Maar verder echt top, mooi restaurant!

36. Na eerder eens mindere recensies gelezen te hebben, besloten we het toch een kans te geven. Maar helaas was het niet zo'n succes. De bediening is dan wel vriendelijk en de sfeer ook wel aardig, maar uiteindelijk is dat wat je krijgt voorgeschoteld het allerbelangrijkst en ik herken me in andere kritieken over het eten hieronder. Het is echt niet bijzonder! Daarnaast gingen er een paar dingen fout, zoals een verkeerde volgorde van onze bestelling en drankjes op de rekening die we niet hadden gehad. Jammer allemaal! Voor mij niet voor herhaling vatbaar....

6,3
  37. Vanavond hier gegeten.
    Het eten is redelijk. Het concept is leuk bedacht.
    Alleen wat jammer van de wijn glazen!
    Daardoor smaakt de wijn al niet lekker, het oog wil ook wat.

Gerommel met de koffieautomaat. Eerst te sterk, dan weer te slap.

De bediening mag allemaal wat vlotter.

5,9
  38. Net gegeten, de tapas zijn heerlijk!
    Er is veel keuze en de bediening is ook goed.
    We gaan zeker nog eens terug, echt een aanrader!!

39. Eindelijk een keer gaan eten bij het Verlangen, al veel over gehoord maar nu zelf ervaren.
    Wat een keuze in de kaart te moeilijk om te kiezen, dus samen het tapasmenu genomen.
    Erg lekker en gezellig gegeten heerlijk genieten van lekkere hapjes die in een proeverij voorbij komen.
    Wij hebben genoten!!!

40. ED 799 punten

Het Verlangen heeft grotere gerechten, maar ook grotere prijzen. Helaas is de kwaliteit achteruit gegaan: te veel kant-en-klaar uit de magnetron.

5,7
  41. Wij komen ongeveer elke maand een keer eten bij het Verlangen. We zijn zeer tevreden over het eten, de kwaliteit die je voor het geld krijgt is erg goed. Ook de bediening is erg vriendelijk en voor ons is het echt een avondje uit.

Voor mensen die houden van lekker eten voor een goede prijs is dit zeker een aanrader.

42. wijchenaar

De bediening is prima, aardige meiden. Ik noem ze alleen wel meiden want de leeftijd is denk ik rond de 20 jaar. Echter het eten, ja daar raken we denk ik niet over uitgepraat. kwalitatief vonden wij het niet best, en dat is onze mening. Volgens ons komt het zo van de groothandel en wordt het gewoon opgewarmd. Jammer. Dit vooral als je rond de 45 euro per persoon moet betalen. Het is dat de manier van eten zo gezellig is dat we er een paar keer zijn geweest, echter is nu de laatste keer wel aangebroken. Dit omdat je voor het zelfde geld elders veel beter kan eten. Jammer dat tips niet worden gewaardeerd en meteen als negatieve kritiek worden beschouwd.

4,1
  43. Thijs Leuverink

Te weinig personeel in een vol restaurant, onze voorgerechten en hoofdgerechten kregen we tegelijk. Daarna werd ons nagerecht vergeten. Kortom slecht! Het eten was wel lekker alleen niet echt veel voor die prijs.

44. Heb met een paar vriendinnen gister hier gegeten..
    Het was heerlijk, gezellige sfeer en allemaal kleine hapjes..
    Komen zeker n keer terug! Complimenten!

45. Fam.Rutjes

Door de crisis zijn ze echt aan het uitsparen, zelfde prijs, minder eten en de hapjes zijn al klein, waarschijnlijk ook een andere kok zo te proeven.. Ook op het oerbrood zijn ze aan het besparen, van vol mandje naar 4 stukjes brood. Dat ze zich niet schamen om er dan ook nog 3,50 voor te vragen. Jammer en niet slim. Weer een goede klant kwijt!

46. Echt heerlijk eten! Allemaal kleine tapas hapjes, ook voor vegetariërs genoeg keuze. Een wandeling door het menu is erg leuk, een verassing en echt genoeg! Ook het toetje is tot nu toe elke keer heerlijk geweest!

1 keer alleen op 'verse' jus d'orange gevraagd en toen kreeg ik helaas wel gewoon sinaasappelsap uit een pak, maar wel voor de prijs van verse jus d'orange. Dit was wel een beetje jammer.

Maar dat is ook het enige wat ik heb meegemaakt, het eten is verder TOP, de bediening vriendelijk!

47. Erg gezellig restaurant met leuk personeel en lekker eten. Op loopafstand van het ns station, ook is er voldoende parkeergelegenheid. Goed betaalbaar.

48. Zaterdag 6 november 2010 samen met vrienden heerlijk gegeten, lekker kletsen, drinken en happen.

Het was gezellig druk en de bediening was goed.

Lekker van alles wat besteld, voor je het weet ben je een paar uur verder.

Gaan we zeker een keer overdoen.

49. Tweemaal zijn we komen eten. De eerste keer waren we positief verrast! We zaten toen buiten op het terras. De sfeer was super en de bediening erg goed. Vooral de visgerechtjes waren erg lekker. Het dessert viel erg tegen. De tweede keer zaten we binnen. Nog steeds waren de visgerechtjes erg lekker. We hebben andere desserts dan de eerste keer gekozen. Weer waren de desserts niet erg goed. Binnen werd door de bediening wel erg hard langs onze tafel gerend. Ook werden lege glazen in de loop meegenomen maar er werd niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. Ook werden we door drie verschillende mensen (erg haastig) bediend. Dit kan echt beter. Misschien komen we toch nog een keer terug, maar slaan we het dessert over.

50. Nu een paar keer gegeten in dit restaurant.

Sfeer en bediening is iedere keer super!

Eten is ook prima en ruim voldoende!

51. Wij hadden al veel gehoord over het Verlangen, dus de gok maar eens gewaagd. Helaas vond ik het niet heel bijzonder. Gerechten redelijk, maar had er meer van verwacht....

Personeel beetje kortaf.....

5,5
  52. Aangezien de zaak helemaal vol zat zal mijn kritiek wellicht niet door iedereen zo ervaren worden.

Ik vond de gerechtjes niet zo bijzonder. Het smaakt wel maar écht lekker is het allemaal niet, m.u.v. de aioli, deze is prima.
    Ik kreeg vooral de indruk dat veel gerechtjes al van te voren waren klaargemaakt. Het dessert hebben we overgeslagen, dit omdat we de indruk hadden dat dit qua kwaliteit niet veel meer in petto zou hebben dan de gerechtjes.

We hebben wel beter gegeten bij andere tapas restaurantjes die we bezocht hebben.

De inrichting is quasimodern, het doet een beetje als een mooie strandtent aan. Gekleurde muren en veel white-wash effecten. Grote lampenkappen die voor behoorlijk wat licht zorgen.

De bediening is vriendelijk, echter het zware rondgestamp van de ober (op de houten vloer) was hinderlijk.

6,1
  53. Super restaurant; gezellig en sfeervol restaurant met een uitgebreide en betaalbare kaart. De bediening ontzettend vriendelijk en ontspannen (niet van die gekunstelde 16 jarige grietjes). Wij eten graag tapas maar in de omgeving was niet veel te vinden. 't Verlangen is voor ons een hele ontdekking en we gaan graag snel weer!

54. Echt super hoe jullie dat doen bij tapas Het Verlangen in Wijchen.

Dit is de derde keer dat we bij jullie zijn wezen eten. Het is super gezellig, echt een mooie zaak. Personeel is heel vriendelijk en service gericht. En het eten smaakt echt perfect. Tot snel, Melanie.

55. Dit is echt een mooi restaurant om gezellig een avond uit eten te gaan! De bediening is super vriendelijk en spontaan. Het eten is echt lekker en veel keus. Zowel vis, vlees als vegetarisch.

Ik kan iedereen aanraden om bij dit tapas restaurant te gaan eten. Tip : reserveer wel, want het is er wel druk. Maar wat wil je voor dat geld en zoveel keus!