Nieuwste foto's in Wieringerwaard

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Wieringerwaard

1. Loes Vink's profielfoto
    Loes Vink heeft een recensie geschreven voor Brasserie 1610

Loes Vink

Vertaal van English naar Nederlands

4 juni j.l. hier gegeten. Alhoewel het restaurant nog niet officieel open was, zei de eigenaar, dat hij wel iets kon maken en we dachten: "Nou wat zal dat worden?". We kregen de kaart en er was van alles, terwijl we natuurlijk verwacht hadden dat er maar beperkte keuze zou zijn.
    Heerlijk gegeten! Varkenshaas en varkenshaas-sate, echt prima!!! Ook lekkere wijn en een heerlijk toetje.
    Jammer, dat we zo ver weg wonen (Flakkee) en niet vaker kunnen komen. Binnenkort misschien weer in de buurt; dan komen we zeker weer!

2. Agnes de Graaf's profielfoto
    Agnes de Graaf heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Wieringerwaard

Agnes de Graaf

Goede kwaliteit eten. Zowel in de snackbar maar ook de catering is perfect. Ze Zijn nu bezig met het realiseren van een restaurant. Moet goedkomen met de kwaliteiten van de eigenaar.

3. wout's profielfoto
    wout heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Wieringerwaard

Kipmenu en wat snacks gehaald. Het kippenvlees was grauw en rood op het bot. De kroketten krokant van buiten en bevroren van binnen, de patat ging wel. Ik rij wel verder.

1,7
  4. patatje oorlog's profielfoto
    patatje oorlog heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Wieringerwaard

Helaas, de snackbar was al niet veel soeps en nu zijn de kroketten zelfs tot het formaat borrelhapje gekrompen. We hebben het vele malen geprobeerd maar gaan echt 4 kilometer verder. Jammer van zo'n gemiste kans, dat je voor een knappe snack een dorp verder moet is toch wel tragisch.

5. M. Breet's profielfoto
    M. Breet heeft een recensie geschreven voor Rainbow Snackcar

Prima snackbar, toen ze nog bestonden. Inmiddels zijn ze al zeker 3 jaar weg. Er staan inmiddels 2 woningen ipv een snackbar.

6. Nieuwe inwoner van Wieringerwaard's profielfoto
    Nieuwe inwoner van Wieringerwaard heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Wieringerwaard

Nieuwe inwoner van Wieringerwaard

Goede snackbar met vlotte bediening, wel jammer dat je in de snackbar geen biertje mag nuttigen tijdens het wachten van je voer....

7. inwoner van wieringerwaard's profielfoto
    inwoner van wieringerwaard heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Wieringerwaard

inwoner van wieringerwaard

jammer dat de eigenaar bepaalde mensen weigert in zijn zogenaamde gezellige cafe voor iedereen!!!

3,1
  8. voetballers Wieringerwaard's profielfoto
    voetballers Wieringerwaard heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Wieringerwaard

voetballers Wieringerwaard

gezellig mini gran cafe voor iedereen.
    kleine kaart maar wel voortreffelijk

9. Jan beentjes's profielfoto
    Jan beentjes heeft een recensie geschreven voor LTJMeijer

Jan beentjes

zeer snelle bediening eten was zeer goed en uitgebreide menukaart