Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wierden verdeeld zijn.

Lekker gegeten.
    Prijs kwaliteit is meer dan goed.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Leuke en vlotte bediening.

Monique Voortman

We hebben lekker gegeten. Je krijgt voldoende en de prijs valt mee.

Bianca

M.

Gezellige sfeervolle ruimte, ook niet al te groot. Voldoende keuze uit verschillende gerechten, vooral de vis van de grill is erg lekker. Een paar minpuntjes vielen me toch wel op. Het eten werd weinig aangevuld. Veel (bijna) lege bakken en schalen. Ook was het eten af en toe lauw en niet warm. Verder was het eten wel goed van kwaliteit.

Lies Broekhuis

Het was fantastisch heerlijk gegeten, sfeervol. Volgens mij moeten jullie meer reclame maken dat er meer mensen komen. De verzorging was voortreffelijk we hebben genoten, voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten en enorme keuze.
    Gezellig en zeer net restaurant.

Hier pizza besteld en op komen halen. Pizza is heerlijk en de man hemzelf was helemaal in de wolken van zijn eigen kip. En wat had hij gelijk. Precies goed klaargemaakt. Heerlijk mals en vol van smaak. Echt een aanrader als je een avond wil eten met een gezellige sfeer.

Sfeervol restaurant met heerlijk eten tegen een zeer vriendelijke prijs. Attente en vlotte bediening. Zeker een aanrader!

Wat een asociale zaak
    Heb hier eten besteld gegratineerde scampi, brood met kruidenboter (tafel brood) en lasagne.
    Ipv scampi’s kreeg ik gegratineerde noorse garnalen wat gewoon echt niet lekker is. Het brood is verbrand zowel aan de boven als onder kant.
    En de lasagne is aan de onderkant verbrand en smaakloos. Ik heb geen hoge verwachtingen met het online eten bestellen, maar de manier waarop het personeel mij te woord stond via mobiel kon echt niet. Ik heb alles geproefd en het was niet lekker. Hierover bel ik dat ik graag wil hebben dat ze met een oplossing komen d.m.v de slechte service. Maar het lag niet aan hun en ze wouden niet met een oplossing komen. Dit tot schreeuwend aan toe over de telefoon naar mij en de haak erop gooien. Geen geld terug, geen eten en zeer onvriendelijk. Absoluut een afrader.

G.Hollander

Het eten was smakelijk, voldoende en verzorgd opgediend, ook buiten het maand menu om goede keuze mogelijkheden.
    De begroeting door de jonge man was hartelijk, helaas kon er bij het meisje dat de bestelling op nam nog geen goedenavond af. Later draaide het wel bij maar de eerste indruk is zo belangrijk. Er waren helaas maar drie tafels bezet wat toch een beetje een leeg gevoel gaf. Aankleding ruimte en tafel verzorgd. Wat ik mis is vers gemalen zwarte peper, er stond een zout en peper setje op tafel maar met gemalen witte peper. Jammer. Maar we komen zeker nog eens terug.

We hebben genoten van een heerlijk drie-gangen-diner. En dat voor slechts € 25, - Wij kregen meer dan we voor dat geld hadden verwacht! De zaal is erg mooi en sfeervol ingericht. Persoonlijk vinden wij dat de achtergrondmuziek wel wat klassieker zou mogen zijn. Dat is o.i. passend bij de inrichting. De bediening is vlot, vriendelijk en deskundig. Jammer dat er zo weinig gasten zijn. Dit komt wellicht omdat het een nieuw concept is en in een zalencentrum is gehuisvest. Hopelijk kunnen wij daaraan met een positieve recensie bijdragen…

Luna van der Berg

Samen met een mijn man heerlijk gegeten bij Het Atelier. Een heerlijk 3 gangen diner en alles perfect qua zicht en smaak. Ook de sfeer is goed en gemoedelijk. Aan de muur een heuse nachtwacht(leuk om even een selfie mee te maken;))! Ik raad dit restaurant zeker aan bij onze vrienden.

Gerrie.Vugteveen.

Zalm te lang gebakken de huid was zwart, en er kwamen witte vlokken uit. De groente was rauw weinig keuze in vlees voor de prijs erg kleine porties. De crème bulee leek wel op melk. Doch de bediening was uitstekend! Bij deze zou ik vrienden en kennissen uw restaurant niet aanraden! Tip! Mocht het zo zijn dat de zalm goed berijd wordt doe er dan een sausje bij! P.S. De aardappel pure was echt onsmakelijk! 2De tip ga opzoek naar een goeie kok.

Henk en Willy Altena

Een prachtig restaurant, sfeervol ingericht.
    Het eten was prima - de prijs is heel redelijk.
    Uitstekende bediening - vriendelijk personeel.
    Zeker aan te bevelen.

i. van Haarst

We hebben Heerlijk gegeten. Het was goed verzorgd en meer dan genoeg. Voor een vriendelijke prijs!
    Zeker de moeite waard om hier meer bekendheid aan te geven!

Vriendelijke attente bediening. Heerlijk gegeten tegen een zeer acceptabele prijs. Jammer dat er nog weinig gasten waren, het restaursnt verdient beslist.

We hebben erg lekker gegeten. Er wordt werk gemaakt van het eten en de opmaak. Een echte aanrader voor iedereen.

18. Italiaans Wierden

Heerlijk gegeten voor een goede prijs, super dat we broodjes van het huis kregen! De bediening was top, wij komen weer terug.

19. Italiaans Wierden

Jan willem

Mijn vrouw en ik zijn hier gisteren gaan eten. We zijn goed ontvangen en kregen gelijk de optie om buiten of binnen plaats te nemen. Wij zaten binnen aan wat we dachten een rustig plekje maar we kregen de discussie en ruzie uit de keuken heel goed mee. Na het eten waren ze daar nog niet uitgepraat dus besloten we maar een dessert te nemen. Het eten was heerlijk en de bediening was super! Kleine tip: na werktijd ruziën, wij zijn niet de enigen die alles meegekregen hebben.

20. Nederlands Wierden

Fam. Spaanderman

Vanavond hier gegeten met 4 volwassenen en onze dochter van ruim 1,5. Eten was perfect! Personeel ook erg vriendelijk, ook voor onze dochter hadden ze aandacht. Super service ook! We waren hier op vakantie, maar mochten we nog eens in de buurt zijn, komen we zeker nog eens terug!

Top zaak. Prachtig. Prijs kwaliteit is heel goed. Heerlijk gegeten met correcte bediening.

Schepers

Prima gegeten, en een hele leuke avond gehad

23. Italiaans Wierden

Ger van Wijnen

Ik kom hier wel eens vaker maar ik wil toch even wat kwijt. Er zijn in dit land veel plaatsen waar iets bijzonders te doen is. De horeca slooft zich bij dat soort gelegenheden vaak extra uit. Niet in Wierden! Wierden viert nu de Wiezo en wat doet Milano? Ja een speciale kaart. Leuk minder gerechten en alle gerechten zijn ineens duurder. Dat komt waarschijnlijk omdat het eten net even wat minder aandacht krijgt, in verband met alle drukte. Gevraagd naar de broodjes die ze vooraf altijd serveren. Ja dat doen we nu niet i.v.m. De Wiezo. Onze conclusie? Het eten is duurder, krijgt minder aandacht en de extraatjes vervallen. Ik snap hier helemaal niets van of… ja toch dan ben je meer op geld uit dan op applaus.

24. Italiaans Wierden

Geoffrey Bolman

heerlijk eten, vriendelijk personeel en een mooie locatie. ik ga hier zeker nog een keer wat eten!

25. Nederlands Wierden

Tw van Dijkhuizen

Heerlijk gegeten en een plezierige sfeer gemaakt door de bediening!
    We hebben genoten.

niet te grootschalig en lekker gegeten. Zeker een aanrader!

Zeer lekker gegeten bij De Oale Marckt! Samen met mijn vriend een tafeltje gereserveerd via 'Het Laatste Tafeltje' voor een 3 gangen-menu. Heeft allemaal erg goed gesmaakt en waren allemaal verrassende gerechten met aparte maar goede smaakcombinaties! De sfeer was prima. Het restaurant is erg mooi aangekleed, en de service was ook prima. Het jongere meisje dat ons bediende was erg vrolijk en leek echt zin te hebben in haar werk.
    Dit restaurant heeft het al met al erg goed begrepen!

We komen hier geregeld eten. Ook met de kinderen en kleinkinderen. Goede bediening. Heerlijk eten en voor de kinderen een speelhoek wat wil je nog meer.

29. Nederlands Wierden

Charlotte

Als afsluiting van ons "meidenweekend" hier gedineerd. Vriendelijke en correcte bediening met af en toe een kwinkslag, dat zeker bij ons groepje past. Het eten was voortreffelijk. Er waren nog geen aspergegerechten, maar voor de liefhebbers werden wel asperges geserveerd. Wij hadden een fantastische avond!

Willy en Klaas

zeer verrassend en goed daar
    vriendelijke mensen en goed eten
    wij komen zeer zeker terug.