Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wierden verdeeld zijn.

1. Italiaans Wierden

Mijn vriendin en ik komen hier best vaak eten en altijd is het heel lekker en super gezellig. We hebben 3 gangen gegeten alleen was het eten te snel achter elkaar geserveerd. De broodjes waren op tafel en de soepjes volgden al snel, Zelfde met het hoofdgerecht. Bij het nagerecht aangegeven wat rustig aan te doen en dit ging goed. We hadden nog wel eens last van wat er in de keuken gebeurde, volgens mij ging het niet helemaal goed? Daar want de scheldwoorden hoorden we nog aan tafel. Bij het afrekenen net zo. Niet erg netjes. Voor de rest nooit klachten hier gehad en het eten is altijd top.

Lekker gegeten en vlotte bediening zeker een aanrader?

Na een hartelijk ontvangst in een verrassend aangeklede locatie.
    Passend bij de naam ATELIER (penseel in vaas, verfpalliet enz) warm en gezellig.
    Heerlijk gegeten, grote van portie precies goed van gaarheid en een plaatje van presentatie!
    Complimenten!
    Bediening vriendelijk en ontspannend. Duidelijke uitleg over de kaart.
    Aanrader om uit eten te gaan!

Heerlijk gegeten, mooie ambiance en zeker voor herhaling vatbaar!

Jammer dat het restaurant lang niet vol zat, dit zou de sfeer ten goede komen. Het eten was van een prima kwaliteit. Ze verdienen meer gasten.

Uitstekend gegeten in een mooie sfeer wat zeer betaalbaar was.
    Komen graag een keer terug

Gerjo Groen

Heerlijk gegeten. Warm aanbevolen.

Alles goed maar heb door drukte al aantal keren besteling niet kompleet.

9. Chinees-Indisch Wierden

Gerrie Bouwhuis

Blij erheen 2e keer vaak afhaal prima.
    Soep was niet heet, rijst en bami niet lekker warm, loempia was zacht niet knapperig verder waren de bakken telkens leeg, moest je erom vragen.
    Ijs toe was warme slagroom om ijs zacht te laten worden, heb daarvoor wel een nieuwe gekregen. Waren binnen een uur weer weg, viel ons erg tegen helaas.

Nicolet kuipers

Zeer lekker gegeten, voor herhaling vatbaar

Lekker en leuk! Wij waren er afgelopen zaterdagavond samen met mijn ouders uit eten.

Het is ons erg goed bevallen, het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en de opmaak van alles leuk!

Kortom, een geweldige ervaring. Ze gaan ons daar nog veel vaker zien.

Heerlijk en gezellig gegeten, bediening door een vriendelijke, betrokken ober. Mooie inrichting en sfeervol, veel brandende kaarsen. Er waren slechts 2 tafeltjes bezet, onbegrijpelijk. Adverteer efficiënter en opvallender, met het adres in Wierden erbij en verwijder op de website de opmerking dat jullie slechts tot december open zijn. De warm gerookte zalm heb ik nog nooit zo lekker gegeten. We komen zeker terug want het was moeilijk kiezen uit al die lekkere gerechten. En er naast de wijn was er gelukkig lekker kraanwater i.p.v. al die dure onzin flessen. Hopelijk is de espressomachine snel gerepareerd, het enige minpuntje.

Lekker gegeten.
    Prijs kwaliteit is meer dan goed.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Leuke en vlotte bediening.

Monique Voortman

We hebben lekker gegeten. Je krijgt voldoende en de prijs valt mee.

Bianca

M.

Gezellige sfeervolle ruimte, ook niet al te groot. Voldoende keuze uit verschillende gerechten, vooral de vis van de grill is erg lekker. Een paar minpuntjes vielen me toch wel op. Het eten werd weinig aangevuld. Veel (bijna) lege bakken en schalen. Ook was het eten af en toe lauw en niet warm. Verder was het eten wel goed van kwaliteit.

Lies Broekhuis

Het was fantastisch heerlijk gegeten, sfeervol. Volgens mij moeten jullie meer reclame maken dat er meer mensen komen. De verzorging was voortreffelijk we hebben genoten, voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten en enorme keuze.
    Gezellig en zeer net restaurant.

Hier pizza besteld en op komen halen. Pizza is heerlijk en de man hemzelf was helemaal in de wolken van zijn eigen kip. En wat had hij gelijk. Precies goed klaargemaakt. Heerlijk mals en vol van smaak. Echt een aanrader als je een avond wil eten met een gezellige sfeer.

Sfeervol restaurant met heerlijk eten tegen een zeer vriendelijke prijs. Attente en vlotte bediening. Zeker een aanrader!

Wat een asociale zaak
    Heb hier eten besteld gegratineerde scampi, brood met kruidenboter (tafel brood) en lasagne.
    Ipv scampi’s kreeg ik gegratineerde noorse garnalen wat gewoon echt niet lekker is. Het brood is verbrand zowel aan de boven als onder kant.
    En de lasagne is aan de onderkant verbrand en smaakloos. Ik heb geen hoge verwachtingen met het online eten bestellen, maar de manier waarop het personeel mij te woord stond via mobiel kon echt niet. Ik heb alles geproefd en het was niet lekker. Hierover bel ik dat ik graag wil hebben dat ze met een oplossing komen d.m.v de slechte service. Maar het lag niet aan hun en ze wouden niet met een oplossing komen. Dit tot schreeuwend aan toe over de telefoon naar mij en de haak erop gooien. Geen geld terug, geen eten en zeer onvriendelijk. Absoluut een afrader.

G.Hollander

Het eten was smakelijk, voldoende en verzorgd opgediend, ook buiten het maand menu om goede keuze mogelijkheden.
    De begroeting door de jonge man was hartelijk, helaas kon er bij het meisje dat de bestelling op nam nog geen goedenavond af. Later draaide het wel bij maar de eerste indruk is zo belangrijk. Er waren helaas maar drie tafels bezet wat toch een beetje een leeg gevoel gaf. Aankleding ruimte en tafel verzorgd. Wat ik mis is vers gemalen zwarte peper, er stond een zout en peper setje op tafel maar met gemalen witte peper. Jammer. Maar we komen zeker nog eens terug.

We hebben genoten van een heerlijk drie-gangen-diner. En dat voor slechts € 25, - Wij kregen meer dan we voor dat geld hadden verwacht! De zaal is erg mooi en sfeervol ingericht. Persoonlijk vinden wij dat de achtergrondmuziek wel wat klassieker zou mogen zijn. Dat is o.i. passend bij de inrichting. De bediening is vlot, vriendelijk en deskundig. Jammer dat er zo weinig gasten zijn. Dit komt wellicht omdat het een nieuw concept is en in een zalencentrum is gehuisvest. Hopelijk kunnen wij daaraan met een positieve recensie bijdragen…

Luna van der Berg

Samen met een mijn man heerlijk gegeten bij Het Atelier. Een heerlijk 3 gangen diner en alles perfect qua zicht en smaak. Ook de sfeer is goed en gemoedelijk. Aan de muur een heuse nachtwacht(leuk om even een selfie mee te maken;))! Ik raad dit restaurant zeker aan bij onze vrienden.

Gerrie.Vugteveen.

Zalm te lang gebakken de huid was zwart, en er kwamen witte vlokken uit. De groente was rauw weinig keuze in vlees voor de prijs erg kleine porties. De crème bulee leek wel op melk. Doch de bediening was uitstekend! Bij deze zou ik vrienden en kennissen uw restaurant niet aanraden! Tip! Mocht het zo zijn dat de zalm goed berijd wordt doe er dan een sausje bij! P.S. De aardappel pure was echt onsmakelijk! 2De tip ga opzoek naar een goeie kok.

Henk en Willy Altena

Een prachtig restaurant, sfeervol ingericht.
    Het eten was prima - de prijs is heel redelijk.
    Uitstekende bediening - vriendelijk personeel.
    Zeker aan te bevelen.

i. van Haarst

We hebben Heerlijk gegeten. Het was goed verzorgd en meer dan genoeg. Voor een vriendelijke prijs!
    Zeker de moeite waard om hier meer bekendheid aan te geven!

Vriendelijke attente bediening. Heerlijk gegeten tegen een zeer acceptabele prijs. Jammer dat er nog weinig gasten waren, het restaursnt verdient beslist.

We hebben erg lekker gegeten. Er wordt werk gemaakt van het eten en de opmaak. Een echte aanrader voor iedereen.

30. Italiaans Wierden

Heerlijk gegeten voor een goede prijs, super dat we broodjes van het huis kregen! De bediening was top, wij komen weer terug.