Bezorgrestaurants in de buurt van De IJzeren Pot

1204750685 90
1268012015 87
1320729789 86

1. Christine Snelder

Vanwege de huidige lockdown hebben we onze kerstmaaltijd bij dit restaurant afgehaald.
    We zijn zeer tevreden. Alles was goed voorbereid, inclusief de beschrijving van wat we zelf nog moesten doen om een heerlijke maaltijd op tafel te kunnen zetten.

2. A Gerrits

Lange wachttijden en je kunt elkaar nauwelijks verstaan. Het eten is er goed maar duur en er wordt niet s nagevuld zoals aardappeltjes friet of groente. Ook zijn er niet genoeg menukaarten. Wel een mooie accommodatie.

5,5
  3. Met een groep van 10 personen gegeten, alhoewel de prijzen er naar zijn smaakte het heerlijk.
    Helaas duurde het erg lang voordat het hoofdgerecht bij ons werd uitgehaald, wij hebben zelfs moeten vragen of zij de borden wilden weghalen. Er is vervolgens niet meer gevraagd of wij een dessertkaart wilden zien en/of wat wilden drinken. Na lang wachten maar weggegaan, we hebben het aangegeven bij het betalen van de rekening maar daar werd niet echt op gereageerd.
    Heel erg jammer en een gemiste kans!

6,1
  4. Dick eeftink

Als vanouds, zoals we al jaren gewend zijn bij Eef.
    Goed eten, verantwoorde prijs, gastvrije ontvangst, mooie ambiance. Moet ik nog meer zeggen ? Compliment voor Eef en zijn hele team ! ❤️👍👍

5. Fam. Spaanderman

Vanavond hier gegeten met 4 volwassenen en onze dochter van ruim 1,5. Eten was perfect! Personeel ook erg vriendelijk, ook voor onze dochter hadden ze aandacht. Super service ook! We waren hier op vakantie, maar mochten we nog eens in de buurt zijn, komen we zeker nog eens terug!

6. Tw van Dijkhuizen

Heerlijk gegeten en een plezierige sfeer gemaakt door de bediening!
    We hebben genoten.

7. Charlotte

Als afsluiting van ons "meidenweekend" hier gedineerd. Vriendelijke en correcte bediening met af en toe een kwinkslag, dat zeker bij ons groepje past. Het eten was voortreffelijk. Er waren nog geen aspergegerechten, maar voor de liefhebbers werden wel asperges geserveerd. Wij hadden een fantastische avond!

8. Vrijdagavond 10 maart hier gegeten met 4 personen.
    Sfeer en interieur beviel mij wel. Een open haard en mooie meubels. Vond alleen de sliertjes voor de ruiten wat uit de toon, maar goed. Wie ben ik.

We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Het was erg druk, dus in het begin was de aandacht vluchtig, maar zodra het kon werd dat ruimschoots goed gemaakt.

Vooraf de 2 personen proeverij. Aangezien ik niet een zalm liefhebber ben werd dit prima opgelost.
    Een grote houten plank met allerlei soorten vlees en een salade met verschillende bereidingswijze ging er goed in.
    Ik had als hoofdgerecht de tournedos. Deze was perfect, dit dekt wel de lading. Echt een geweldig goed bereid stuk vlees met een heerlijke saus.
    Mijn tafelgenoten waren allen onder de indruk van hun hoofdgerecht, we waren er stil van.
    De wijnen waren ook goed (zat zelf aan de spa rood, kon wel janken, maar ja, we moeten ook weer thuis komen).

Personeel was alert op lege glazen en met de vraag of alles naar wens was en of er nog wat bij moest.
    Als dessert wederom de proeverij. Ook weer heel fijn!
    De borden waren ook onderwerp van gesprek (schitterend, er werd zelfs al gegoogeld waar we ze zelf kunnen halen).
    Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen dan is het de belichting van onze tafel.
    Sommige tafels hebben een kroonluchter en een aantal een spotje. Die van ons had een spotje.
    Op zich niks mis mee, mag graag zien wat ik eet, maar ik vond hem persoonlijk iets te fel.

Top avond gehad, dankjewel.

9. Na een rommelige avond uit eten excuus gekregen dat het niet liep. Uiteindelijk hier heerlijk gegeten, eten was heerlijk en het personeel was vriendelijk.

10. Lekker gegeten bij de Ijzeren Pot,bediening was correct en vriendelijk!

11. We hebben in een gezellige sfeer heerlijk gegeten. Aan de gerechten is aandacht besteed. Personeel was vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

12. Bernarda beverdam

Gezellig gezeten, heerlijk gegeten en leuke bediening.

13. Robert Helleman

14. Was er zeer gezellig, eten was zeer goed, bediening goed.

15. Vrijdag avond een super avond gehad. Eten, drinken en de bediening waren super. Zeker een aanrader. Tot de volgende x

16. Voor het eerst hier gegeten met de familie, nou ik heb gewoon mijn favoriete restaurant gevonden, wat hebben wij met zijn allen heerlijk gegeten.
    We gaan zeker nog weer eens terug.

17. Uitstekend restaurant waar de klant centraal staat en goed wordt verwend!

18. Gisteren gegeten bij De IJzeren Pot in Wierden, en zoals gewoonlijk was het weer een heerlijke maaltijd. Gekozen voor een tournedo en deze was weer zoals gewoonlijk supermals en mooi groot. Vlotte bediening. Leuk terras gewoon top.

20. Ger en El

Afgelopen woensdag 21/1/15, ondanks dat we erg laat kwamen, rond 21:40, was het geen enkel probleem om nog te komen eten. De man in de bediening deed zijn werk super goed, gezellig interieur, heerlijk voorgerecht en toen ik de eerste hap van het hoofdgerecht nam werd ik helemaal gelukkig!
    Mijn complimenten! We komen zeker weer!

21. liny valk

Goed, ook vooral gezellig restaurant, prijs/kwaliteit is goed. Personeel is vriendelijk en correct.

22. Goed restaurant, hertenrug was erg goed gebakken en erg lekker, mijn tafelgenoten hebben ook genoten.
    Prijs/kwaliteit is goed!
    Ook het personeel is erg vriendelijk en correct.
    Op de site staat dat honden zijn toegestaan,de meeste honden stinken, net als sigaretten. Dat vind ik dan weer jammer van zo'n goed restaurant, gelukkig waren er vanavond geen...!
    Al met al een aanrader wat eten en drinken betreft!!

23. Wij aten op 2e kerstdag met een groep hier, we vonden de sfeer heel goed, het personeel is vriendelijk en het eten smaakte prima. Ook voor mij als vegetarier was er
    voldoende keuze. De porties waren goed en het zag er allemaal heel verzorgd uit.
    Een dikke 10 verdiend dus !

24. Uitstekende keuken voor een nette prijs. Bediening is persoonlijk, attent en vriendelijk. We komen graag weer terug.

25. Heerlijk restaurant om naar toe te gaan, met z'n vijven hier gegeten. Er heerst een leuke, gezellige sfeer en er is attente aandacht voor de gasten.
    Zowel voorgerecht, hoofdgerecht, als dessert vielen bij ons prima in de smaak, het was gewoon af!
    Alles werd gelijk uitgeserveerd, keurig.

Ik zag dat een serveerster bij een andere tafel extra kruidenboter wilde brengen, maar het mesje liet vallen toen ze uit de keuken kwam. Ze had het van de vloer kunnen pakken en doen alsof er niets was gebeurd, maar nee, keurig terug naar de keuken gelopen en een nieuw mes gepakt. Zo hoort het!

26. St Mantelzorg Wierden

Geweldig en hartelijk dank voor deze ludieke aanbieding om mantelzorgers eens te trakteren op een lunch tijdens de lagefair.
    De aanwezigen hebben genoten. Nogmaals dank
    bestuur Stichting Mantelzorg Wierden D.Stelwagen, H. Huiskes en G. van Jaarsveld-Rijke

27. beboparket

Gezellige tent, goede en vlotte bediening.
    Heerlijk eten.
    Een van de betere in Overijssel.
    Groet, Frans.

28. Zaterdag weer gegeten bij de IJzeren pot.
    We hebben weer zo'n geweldig malse biefstuk gehad,
    nergens zo lekker. Binnenkort gaan we weer.

29. Wij hebben op 8 januari 2010 hier geluncht. Heerlijke jus d'orange (vers) en we hadden een gekke bui: lekker een hamburger met broodje en friet. Het eten was smakelijk, maar de hamburger (te koud). Wij gaven dit aan en de uitbater beaamde dit meteen. Hij had er net namelijk zelf ook 1 gehad en had dezelfde ervaring. De beste man stond er op dat we niet hoefden te betalen. Helemaal niets en de jus d'orange was ook gratis. Dat is klasse en maakt indruk. Wij komen zeker terug!

30. Weer eens een keer in Wierden gegeten, bediening was wel jong maar netjes. Gezellige sfeer en ambiance. Ietwat ouder clientèle.

Eten is voortreffelijk, lamsfilet mooi rosé, goed gebraden, net als de tournedos. Misschien iets meer warme groenten, alhoewel de salade lekker fris was.

Nagerecht was de proeverij, van alles wat en tegen een nette prijs.

31. Gisteravond heerlijk gegeten in Wierden bij de IJzeren Pot.

Inrichting is niet mijn stijl maar het eten en drinken waren prima. Personeel is vriendelijk.

32. In september daar geweest.

Een mooi terras en leuk personeel.

Eten super en betaalbaar.

Een aanrader.

33. Gegeten met 8 vrienden en ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht! Kreeg de oude wijnkaart (personeel niet goed geinstrueerd of gooi oude kaarten weg!), kreeg m'n voorgerecht 10 min. later dan mijn tafelgenoten en geen uitleg bij wat we aten of excuus dat mijn voorgerecht wat later kwam, heel raar. Chagrijnig personeel! Ook ging het allemaal heel snel! Kortom; niet echt fijn gegeten!

34. Jeanine en Ed

Restaurant op een centrale locatie in Wierden met een gezellig terras, maar ook de banken bij de open haard, waar we later gebruik van maakten, waren een heerlijke plek. Bediening was uitermate vriendelijk (en heeft gepaste humor), de gerechten een plaatje en van goede kwaliteit. We hebben genoten van een heerlijke avond uit! We hebben onze agenda's al bekeken om een nieuwe datum te plannen bij De IJzeren Pot!

35. Henk 68 punten

Restaurant gelegen op een historische plek in Wierden: geweldig! Keuken: geweldig. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen jammer dat 'de baas' zo'n hork is. Daardoor komen wij nooit meer terug.

36. Op 28 januari hier gegeten met vier personen.

Vooraf wat gedronken op de comfortabele banken bij het open haardvuur.

Het gerecht was, aangepast aan de individuele wensen, perfect klaargemaakt en smaakte voortreffelijk.

Zeer vriendelijke bediening, en op het eind werd ons nog een drankje aangeboden van het huis. (uiteraard weer op de bank bij de open haard en in geanimeerd gesprek met de eigenaar)

Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar..

37. Schitterende lokatie in het centrum van het dorp. Perfect eten en betaalbaar! Vlotte bediening en erg vriendelijk personeel.

Echt een aanrader om naar toe te gaan. Eef en staf ga zo door.

We komen regelmatig terug.

38. Top bediening.

Uitleg bij wat je krijgt.

Vlotte bediening.

10 personen en toch snel alles op tafel.

Super....

39. Ik word altijd blij van de IJzeren Pot. Bediening heeft verstand van zaken, de sfeer is lekker ongedwongen en het eten is heerlijk. Echt een aanrader!

40. chacherijnig ding

De toppers van Twente. Hier word ik nou vrolijk van.

Mensen ga zo door. We willen alleen nog maar bij jullie eten als het kan. Jullie zijn een grote aanwinst voor Wierden met het hele team.

41. bedienend personeel chagerijnig, eten slecht, gebakken vis verzoop in het bakvet, en was van binnen koud.
    Hoofdmaaltijd werd niet gelijktijdig uitgeserveerd.
    Voor een restaurant wat zich bevind in de hogere klasse een absolute aanfluiting

3,6
  42. Lekker informeel, gezellig en goed eten!

43. j maatman

chagarijnig personeel