Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wezep verdeeld zijn.

1. Nederlands Wezep

Ben er al diverse keren te gast geweest. Het is er altijd gezellig, veel aandacht voor de klant en ook een goede kwaliteit van de produkten die geleverd worden.

2. Afhaal en bezorg Wezep

Onderweg vanuit Zeeland naar Assen hier heerlijk gegeten! We werden zeer enthousiast ontvangen, de eigenaar zorgde er met name ook voor dat onze 6-jarige zoon het hier naar zijn zin heeft! Lolly vooraf en zijn menu-wens: patat met frikandel werd gelijk ingewilligd! Wij hebben heerlijk genoten van enorm grote porties shoarma/gyrosschotels! Het was erg gezellig in de kleine eetgelegenheid! We werden ook zeer vriendelijk weer uitgezwaaid! Kortom:zeker een adres om weer naar toe te gaan!

3. Afhaal en bezorg Wezep

Nynkepost78

4. Gebakken snacks zijn erg goed. Echter is de patat altijd veel te hard gebakken wat de smaak niet ten goede komt. Zelfs wanneer je aangeeft de patat zachtgebakken te willen hebben zitten er nog harde stukken tussen. Waarschijnlijk worden restjes weer opnieuw opgewarmd waardoor de patat te hard wordt. Jammer!

6,5
  5. Nederlands Wezep

klaas-jan

Jammer, je komt binnen en ze verwelkomen je als of je kennis bent. Niet echt professioneel. Lang moeten wachten als je iets extra's wilt en de rekening was duurder dan dat ik had verwacht, vind het allemaal wel duur voor wat je krijgt. Je krijgt meer sla, groente, friet dan het gerecht wat je bestelt.
    Jammer, geen 2de keer voor mij.

6. Nederlands Wezep

Echt goed zeer lekker gegeten voor een goede prijs komen zeker terug als we in de burt zijn

7. Nederlands Wezep

Ronald Wienbelt

8. Goede ervaringen met de nieuwe eigenaren. We komen hier al tig jaren en het is nog steeds hartstikke goed. Mijn man heeft het gewoon aangegeven dat de patat iets te hard werd gebakken en sindsdien heeft de nieuwe eigenaar dat verandert. Zo was het nog weleens bij de vorigen dat ze weleens iets vergaten. Het wil nog weleens helpen als je gewoon even dingen aangeeft ipv klagen. Want daar hebben ze hier in het dorp nog weleens vaker last van. Kortom goede snackbar, aardige mensen.

Yvon.

9. Snackbar Wezep

Het eten is zeer goed vooral de patat is echt lekker. Het restaurant ziet er zelf overzichtelijk en gezellig uit. Er hangt een leuke sfeer en het personeel is heel vriendelijk. Binnen is er een hoek voor de kinderen en buiten is een ruimte om te spelen in een klimrek. Zeer kindvriendelijk dus!! Echt een aanrader dus!!

10. Snackbar Wezep

Zeer lekker eten en meest vrije eten in Wezep. Bediening erg goed en vriendelijk. Vooral de loempia erg aan te raden met kip en satesaus en veel ham met gebakken ei. Exreem lekker. Try it mensen. Het vet wordt daar opgehaald en gefilterd en gaat naar Klok In Heerde de zeepfabriek. Van teveel vet wordt iedereen te zwaar maar daar erg weinig vet.
    Ronald

11. Afhaal en bezorg Wezep

Gisteren hebben we de grillroom bezocht, de inrichting nodigd niet echt uit om er gezellig te gaan tafelen maar goed, toch maar eens een poging gedaan: de service was erg goed, het eten was erg lekker en waren tevens de grootste porties die ik ooit voor me neus heb gehad! De eigenaar kwam meermaals vragen of er iets bijgevult moest worden (all in) en bood ons tevens een gratis drankje aan. Mochten we weer in deze regio komen dan bezoeken we deze grillroom zeker weer!

12. Ben er nu 5 keer geweest. Gewoon goed!
    Gepaneerde Karbonade is echt een aanrader!
    Die karbonade van hun heb ik nergens nog zo lekker voorgeschoteld gekregen.

Patatje (in bakje) en karbonade (op bord met bestek) op een dienblad gebracht aan je tafel. Ook nog service!
    Top! Zo door gaan.

13. De kwaliteit is er niet beter op geworden. Onlangs hier weer wat gehaald. In de patat zitten veel harde stukken en de kroket veel te hard gebakken. Jammer. Vroeger was 't zo'n goede snackbar.

5,9
  14. Heb met mijn vriendin bij Cafetaria Borst gegeten, wat later op de avond (zaterdags rond 22:00). Achter de balie twee wat jongere meisjes die hun baas niet heel trots zullen maken. Mijn vriendin had een patatje super (patat speciaal en satésaus inclusief twee frikandellen) en ikzelf ging voor een patatje kapsalon. Kost volgens het bord 3,50 + 5,50 inclusief sauzen, dat er 9,60 afgerekend moest worden was dus al bijzonder. Het bleek dat er voor de tweede saus bij de kapsalon 0,60 cent (voor een bakje van niks) bijgerekend werd, dit terwijl op het bord knoflook- en whiskysaus stond, naar mijn weten is 'en' meerdere, anders had er 'of' moeten staan. Na het meisje die het eten bracht hierop aangesproken te hebben zei ze 'Ik zal het even vragen.'. Vervolgens is ze niet meer bij ons teruggekomen met een antwoord en ook toen we weggingen deed ze of haar neus bloedde, zelfs een gedagje kon er niet meer af.

Naast deze belabberde service viel ook het eten tegen. De patat in het patatje super was hard maar verder viel die nog wel mee. De kapsalon was ronduit waardeloos. Buiten het feit dat er niet eens sambal te krijgen is, wat voor mij toch echt wel een vereiste is op mijn kapsalon, klopte de gehele volgorde niet. Ze doen onderin patat, smelten daar de kaas overheen, en gooien er vervolgens shoarma en ijsbergsla op. De kaas was vies en taai en ook hier was de patat om je tanden op stuk te bijten. De saus ging niet mee de oven in maar kwam er in veel te kleine bakjes (waarvan voor één dus nog 0,60 afgetikt is) naast.

Al met al een slechte ervaring bij Cafetaria Borst. Zelfs al zijn alle andere eettentjes in Wezep gesloten later op de avond denk ik nog wel een tweede keer na voor ik hierheen ga. De baas mag wel wat aan de klantvriendelijkheid van zijn personeel doen en ook het eten is voor verbetering vatbaar.

2,5
  15. Super lekkere snackbar, patatspecialiteit is vooral erg lekker: PATAT SUPER!

16. Wonen in Wezep en hebben hier af en toe wel eens wat afgehaald, maar altijd zonder succes. Vroeger was de kwaliteit nog wel redelijk, maar laatste keren ver onder de maat en alles erg vet. Ze zijn er wel vriendelijk, maar ja.. Wij rijden nu liever naar Elburg of Hattem voor lekker Chinees eten.

1,7
  17. Tobias Wijshake

Het eten is erg lekker in deze zaak!
    Vooral de gehaktballen met appelmoes, en wat nog lekkerder is en wat ik ook aanraad, is de sorbet met aardbeien ijs en grannyappel! Dit ijs maken zij zelf!

Heerlijk, en leuk personeel!

18. goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Snelle bediening en klantvriedelijk.
    Het is goed en meer dan een gemiddelde cafetaria.

19. Wat zijn jullie slecht geworden zeg na de opening van de nieuwe zaak gisteren weer wat gehaald. Slappe patat, nasi schijf in plaats van bami. Allemaal jong personeel dat loopt te kletsen en erger nog roddelen over klanten. Als ze zo doorgaan kunnen ze zo in de show van gordon ramsay!!

Ik kom er niet meer

4,7
  20. Regelmatig gaan we eten in het restaurant bij Sylvia en Fong. Fong maakt speciale gerechten voor ons die fantastisch smaken. De prijs is ook prima. Waarom het nooit zo druk is in het restaurant is ons niet helemaal duidelijk. Waarschijnlijk ligt het aan de geparkeerde auto's direct voor de ramen van het restaurant. Het afhaal gedeelte is wel altijd druk. Sylvia en Fong zijn bijzonder gastvrij en maken het ons altijd prima naar de zin!

21. Goos Doornewaard

Lekker gegeten, prima bediening en vandaag voor het eerst in de nieuwe zaak. Echt toppie.

22. Erwin

Speciaal hier heen gegaan omdat deze snackbar hoog in de top 100 staat maar, met uitzondering van de sauzen, vind ik deze snackbar gemiddeld en springt deze er niet bovenuit. Wel heel erg druk.

23. Snackbar Wezep

Heerlijke snacks en het smaakt een stuk lekkerder als je weet dat de dieren ook een goed leven hebben gehad!

24. Nederlands Wezep

Ik heb woensdagavond 21 Mei 2012 gegeten bij coelenhage in wezep met mijn ouders, en het was helemaal geweldig.
    Het smaakte verrukkelijk.
    De bediening was helemaal oké.
    een echt aanrader is de tomatensoep als voorgerecht en dan de wienerschnitzel met knoflooksaus.
    als afsluiter had mijn vader een ijsverrassing van de chef.
    Bent u in de buurt van coelenhage in wezep? dan moet u er zeker eten.

25. Nederlands Wezep

we vonden het allemaal fantastisch vandaag. prima kwaliteit eten. gastvrij en lief personeel. alles zag er erg netjes uit. de prijs, een goeie auto heb je ook vanaf 35.000. goed eten mag dus ook iets meer kosten. nou de smaakpolitie nog aan de deur, en de sticker aan de voorkant, en jullie zijn er helemaal klaar voor. we zijn genoodzaakt om dit verder te bladeren. mond op mondreclame is toch het beste. erg veel succes er mee, en tot een volgende keer. groetjes uit hattem.

26. Jeanette

Klantvriendelijk en gastvrij!
    Heerlijk gegeten met gezin ( 8pers.).
    Verschillende menu's besteld, allemaal prima en ruime hoeveelheden.

27. Patat super is wel goed maar als je telefonisch bestelt hebben ze het niet klaar op de tijd dat je vraagt

28. je wordt snel geholpen, goede bediening.
    je krijgt veel voor je geld, het zijn grote porties.
    het is meer dan een gewone cafetaria !

29. riatenhove

ze zijn heel klantvriendelijk en zeer snelle bediening

30. Afhaal en bezorg Wezep

Goed en veel eten voor weinig geld, alleen niet echt schoon. Roken bij de pannen, vieze vloeren en plakkerige tafels. Wel vriendelijke mensen en een gratis drankje, heel jammer hoor van de netheid, want het eten was super lekker.